Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Çimnaz Abdullayeva

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Çimnaz Abdullayevadır.

Mən - Abdullayeva Çimnaz Yusif qızı Ağdam rayon Mahrızlı kəndində anadan olmuşam.
2009-cu ildən Ağdam rayon Rahib Məmmədov adına Mahrızlı kənd tam orta məktəbinə İnformatika müəllimi təyin olunmuşam.

Fəaliyyət müddətimdə bir çox təlimlərdə, elmi konfranslarda, seminarlarda, tədbirlərdə, fəal iştirak etmiş və sertifikatlara layiq görülmüşəm.
Müəllim cəmiyyətin əsas dayağı hesab olunur. Çünki cəmiyyətin bütün ixtisas sahiblərininin memarı məhz müəllimlərdir. Buna görə də biz müəllimlər daim dayanmadan öz üzərimizdə çalışmalı, XXI əsrin əsas bacarığı hesab edilən İKT və dil biliklərimizi təkmilləşdirməli və bütün bu bacarıqları isə öz şagirdlərimizə ötürməliyik. Ona görə ki onlar gələcəkdə vətənimiz üçün dəyərli vətəndaş olmaqla yanaşı cəmiyyət üçün də dəyərli kadr olsunlar. 

Daha maraqlı və fərqli dərs qurmaq üçün bütün iştirak etdiyim təlim və tədbirlərdə əldə etdiyim bilik və təcrübələrimi dərs prosesində tətbiq etməyə çalışıram. Dərslərimdə, əsasən, müzakirə, beyin həmləsi, rollu oyunlar və klaster kimi üsullardan istifadə edirəm. 

Mən müəllim kimi öz peşəmi çox sevirəm. Çünki öyrətməyi və öyrənməyi çox sevirəm. Baxmayaraq ki çalışdığım məktəbdə İKT ilə bağlı problemlər var,  ancaq öz kompüterimlə dərslərimi maraqlı qurmağa çalışıram. 
Maraqlı dərslərim çox olub, ancaq mənim üçün ən yaddaqalan və maraqlı dərs 2018-ci il yanvarın 10-da 10-cu sinifdə keçdiyim dərs idi. Çünki məktəbimizin intenet problemi vardı. Şagirdlər təqdimat hazırlayarkən çətinlik çəkirdilər. İnternet problemini öz hesabıma həll etdikdən sonra həmin şagirdlər 20 Yanvar faciəsinə aid maraqlı təqdimat hazırladılar. Bu  onların sevincinə səbəb oldu. Ona görə bu dərs mənim üçün ən yaddaqalan dərs oldu.
Şagirdlərimin dərsdə əldə etdiyi bilik və təcrübə əsasında onların hansı sahələrə marağının olduğunu müşahidə edərək onların istedadlarını kəşf edirəm. Ümumiyyətlə, istedadlı şagirdlərim çox olub, onlardan hal-hazırda 4 nəfəri ilə eyni universitetdə - BDU- da təhsil alırıq. Bu da müəllim kimi mənim üçün böyük bir fəxrdir. 

İşlədiyim məktəbdə ən böyük çətinlik İKT avadanlığı ilə təchizatın zəif olmasıdır. Məktəbimizdə çox istedadlı şagird və müəllimlərimiz var ki, onlarda İKT bacarıqlarını formalaşdırmaq, veb 2 alətləri ilə işləmə bacarığını artırmaq lazımdır. Müəllimlərin öz dərslərində bu yenilikləri tətbiq etmək üçün İKT təlimlərinə çox böyük ehtiyac var. 2-ci ən böyük problem isə şagird və müəllimlərin kifayət qədər layihələrə cəlb edilməməsidir. Çox istedadlı şagirdlərimiz var ki, onlar layihələrdən kənarda qalırlar. Bir müəllim kimi çalışıram ki, belə layihələri öz məktəbimizdə keçirilməsində vasitəçi olum. 

Mənim fikrimcə, kənd və şəhər məktəbliləri arasında başlıca fərq məktəbin maddi-texniki bazası ilə bağlıdır. Çünki interaktiv dərslərin təşkili üçün istifadə edilən elektron lövhə, proyektor kimi avadanlıqların üstünlüyü şəhər uşaqlarının dərsi daha yaxşı qavramasına səbəb ola bilər. Şəhər və kənd məktəbləri arasındakı fərqi aradan qaldırmaq üçün siniflərarası, məktəblərarası, rayonlararası kahoot proqramı ilə öyrədici yarışlar təşkil edilməli və bu fərqlər minimuma endirilməlidir. Digər əsas fərq isə şəhər məktəblilərinin daha çox layihə və təlimlərə cəlb edilməsidir. 

Müəllim olmaq üçün bir neçə səbəb var. Çünki  müəllim şagirdlərin gələcək həyat yolunu işıqlandıran Günəşə bənzəyir. Günəşin şüaları nə qədər parlaq olsa, yəni müəllimin biliyi nə qədər çox olsa, şagirlər də bu yolu inamla addımlayacaqlar. Çünki məhz cəmiyyətdəki digər ixtisas sahibləri  müəllimlərin şah əsəri hesab olunur.

 Şagirdlərlə  işləmək çox maraqlıdır. Asan və çətin olmasından asılı olmayaraq sualın cavabın taparkən onların üzündə yaranan balaca bir təbəssüm, gözlərindəki sevinc dünyadakı hər şeyə dəyər. Müəllim olmaq  istəyən abituriyentlərə isə tövsiyəm budur ki, hansı fənnin müəllimi olmağından asılı olmayaraq, ilk öncə, müəllim vətənpərvər olmalıdır. Müəllim nə qədər savadlı, bacarıqlı, əlavə olaraq ikt və dil biliyinə malik olsa, dərs dediyi şagirdləri hərtərəfli inkişaf etdirəcək, onlara təkcə bilik deyil, eyni zamanda gələcəkdə uğurlu karyera seçimində də onların həyatında mühüm rol oynayacaq, o cümlədən vətənpərvər  bir vətəndaş kimi formalaşmasına kömək edəcəkdir.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Azərbaycan Gənc MüAGMA tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş keçirilib.

Görüşün məqsədi tələbələrdə pedaqoji peşəyə olan meyil və marağı möhkəmləndirmək, onların stimullaşdırılması, peşəkarlığının artırılması və müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi istiqamətində fikir mübadiləsi aparmaq idi.

Təqdimat zamanı AGMA-nın İcraçı direktoru Aygün Kərimova təşkilatın məqsəd və vəzifələri, cari layihələri və gələcək planları ilə bağlı tələbələri məlumatlandırıb, həmçinin AGMA-nın tələbələr üçün yaratdığı imkanlardan söz açıb.

Görüşdə iştirak edən tələbələrə AGMA komandası adından təşəkkür edirik.

25.11.2024

badge-icon
“Diqqət dağınıqlığı çağında tədris: Məlumat əsaslı effektiv ünsiyyət strategiyaları.”
“Profity Co.” və AGMA-nın birgə təşkil etdiyi vebinarda Aytac Əhmədova “Sinifdə effektiv ünsiyyətin qurulma strategiyaları” mövzusunda müəllimlər üçün nəzərdə tutulan önəmli məlumatları təqdim etdi. Tədbirin əsas məqsədi diqqət dağınıqlığının artdığı müasir təhsil mühitində, şagirdlərlə effektiv əlaqə qurmağın yollarını göstərmək idi.

Webinarda data təhlilinə əsaslanaraq diqqət problemlərinin yaranma səbəbləri araşdırıldı və sinifdə ünsiyyət prosesini təkmilləşdirmək üçün konkret strategiyalar müzakirə edildi. Tədrisdə innovativ yanaşmaların tətbiqi, elmi əsaslı təhlillərlə yanaşı, praktiki nümunələr vasitəsilə izah olundu.

Bu kimi tədbirlər, təhsildə keyfiyyətin artırılmasına və müəllimlərin peşəkar inkişafına dəstək məqsədi daşıyır. Data əsaslı yanaşmaların tədrisə təsiri artıq aktual olan mövzulardandır. 
Webinar üçün Aytac Əhmədovaya və bütün iştirakçılara təşəkkürlər!

24.11.2024

badge-icon
Bu dəfə yolumuzu Xankəndindən saldıq
Belə ki, AGMA-nın İdarə Heyəti üzvləri və müxtəlif fənn birliklərinin sədrləri ilə Qarabağ Universitetində 2025-ci ilin fəaliyyət planını müzakirə etdik, həmçinin cari layihələrimizdən söz açaraq ilin yekunlarına doğru həyata keçiriləcək fəaliyyətlərdən danışdıq.

Qeyd edək ki, görüşün davamında Qarabağ Universitetinin Elm və İnnovasiya məsələri üzrə prorektoru Fariz Əhmədov da bizə qoşuldu, mümkün əməkdaşlıqları müzakirə etdik. 

Ev sahibliyi üçün Qarabağ Universitetinin heyətinə təşəkkürümüzü bildiririk! 

23.11.2024

badge-icon
Lənkəran şəhərində keçirilən layihəmizin davamlılıq təlimləri davam edir.
Lənkəran şəhərində keçirilən layihəmizin davamlılıq təlimləri davam edir.

Gərmətük qəsəbə tam orta məktəbin texnologiya müəllimi Dünya Veysəlova tərəfindən "Müsbət müəllim imicinin formalaşmasında sosial medianın rolu" mövzusunda təlim keçirilib. Təlimdə müxtəlif ixtisaslarda təhsil verən müəllimlər iştirak ediblər. 

Təlimdə iştirak edən gənc müəllimlərimizə təşəkkür edirik!

22.11.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun