Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Elvira Allahverdiyeva

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Elvira Allahverdiyevadır.

Mən - Allahverdiyeva Elvira Fəyyaz qızı 2010-cu ildə Bakı Dövlət Universitetinin Filologiya fakültəsini bitirmişəm. Elə həmin ildə Sabirabad şəhər N.Nərimanov adına 2 saylı Beynəlmiləl Təbiət və texniki fənlər təmayüllü məktəb-liseydə Azərbaycan dili və Ədəbiyyat müəllimi olaraq pedaqoji fəaliyyətimə başlamışam.
Bu günə qədər bir çox təlimlərdə, elmi konfranslarda, seminarlarda, tədbirlərdə fəal iştirak etmişəm. Bunlardan “Ümumi təhsil müəssisələrində dərs deyən müəllimlər üçün İKT savadlılığının artırılması”, ”PİSA Beynəlxalq Qiymətləndirmə”, ”Yazı işinin təşkili metodikası”, "Tədris prosesində interaktiv proqramlardan və internet xidmələrindən istifadə”, Azərbaycan Təhsil Nazirliyi və Koreya Future Class Network şirkətinin KOİCA ilə təşkil etdiyi “Azərbaycan müəllimlərinin səriştəsinin artırılması” təlimlərində iştirak edərək sertifikatlarla təltif olunmuşam. Sabirabad Rayon Təhsil Şöbəsi tərəfindən 2020-2021-ci tədris ili ərzində müəllim və şagird münasibətlərinin düzgün qurulmasında, şagirdlərin təhsilə marağının artmasında fəal iştirak etdiyim üçün  “Tərifnamə” ilə təltif edilmişəm.

Hal-hazırda e-Twinningdə “Rebuslarla əylənərək öyrənirik” layihəsində türkiyəli həmkarlarımızla iştirak edirik. Şagirdlərim olduqca həvəslə və yaradıcı şəkildə layihədə iştirak edirlər.

Dərslərimizi aşağı siniflərdə daha çox oyunəsaslı dərs şəklində təşkil edirəm ki, uşaqlar üçün maraqlı şəkildə dərs qurulduqda öyrənmə də daimi olur. Dərsimi Tap görüm, Blum kubu, Dairə üzrə hərəkət, Rollu oyun, Auksion və b. təlim üsulları ilə  daha əyləncəli edirəm. 

Ədəbiyyat müəllimi kimi şagirdlərə vətənpərvərlik hissini aşılamaq ən ümdə vəzifəmdir. Bu baxımdan ən yaddaqalan dərsim “Zəfər günü”nə həsr etdiyim dərs olmuşdur. Bundan əlavə İ. Nəsimi, N. Gəncəvi və A. Ələsgərin yubileyi münasibəti ilə şagirdlərimlə yaddaqalan tədbirlər təşkil etmişik. Ana Dili Günü münasibətilə 6-cı sinif şagirdlərimlə maraqlı dərs keçirmişdik.

Dünya durmadan dəyişir və inkişaf edir. Bu dəyişən dünyada şagirdləri keçmiş ənənələr əsasında deyil, gələcək zaman üçün hazirlamalıyıq. Uşaqlara yaradıcı yanaşmanı, tənqidi düşüncəni, problem həlletmə bacarığını, öz düşüncələrinin məhsulunu ortaya qoymağı öyrətməliyik. Bu baxımdan H. Qardnerin “Çoxnövlü intellekt” nəzəriyyəsi, D. Qoulman “Emosional zəka nəzəriyyəsi”, K. Dvek “Düşüncə tərzi” nəzəriyyəsinin məhz şagirdlərə fərdi yanaşmaq və onların potensialını üzə çıxarmaqda təlimdə tətbiqi olduqca əhəmiyyətlidir. Uşaqlarda mütaliəyə həvəs yaratmaq üçün kitabxanada sinifdənxaric oxu dərsləri təşkil edir və həftə üzrə ən çox bədii əsər oxuyan şagirdlərə diplom tərtib edirəm. Diplomları özüm dizayn etdiyim üçün onlarda daha da maraq yaranır.  

Qarşılaşdığım ən istedadlı şagirdlərdən hazırda 11-ci sinifdə oxuyan Cəfərli Hüseyin Mətləb oğlunun adını çəkmək istəyirəm. Onun məntiqi-riyazi intellekti olduqca yüksəkdir və bu il Kimya fənni üzrə Olimpiadanın Respublika mərhələsinə keçib. Bundan başqa, N. Sadıqova, T. Zeynalova, E. Süleymanova, N.Nəsirli kimi şagirdlərim “Düşünən oxucu” müsabiqəsində məktəbimizi uğurla təmsil etmişdir. Heç vaxt unutmayacağım şagirdim isə bir vaxtlar parta arxasında əyləşən Vətən oğlu Şəhid Elgiz Abbaslıdır. Fəxr edirəm ki, bir qəhrəmanın müəllimi olmuşam. 

Rayon məktəbində müasir təlim texnologiyalarının tətbiqində çətinliyimiz var. Elektron lövhə, proyektorla təmin olunmaq istərdik. STEAM təlimlərinin təşkilini, Veb 2 alətlərdən istifadə təlimlərinin məktəblərdə təşkilini və müəllimlərimizin faydalanmasını istərdim.

Mən kənd məktəbində təhsil almışam. Elmin kənd və şəhər deyə ayrıcalığı yoxdur. Yetər ki hədəflər dəqiq, məqsədlər aydın olsun. Bu gün kənd uşaqları təbiətlə daha yaxındır bu baxımdan şəhərdəki uşaqlardan üstündürlər. Şəhər uşaqlarının üstünlüyü muzeylərə, teatr tamaşalarına getmək imkanlarının olmasındadır. Bu da dünyagörüşlərinin inkişafına təsir edir. Texnologiyadan istifadə baxımından da çətinliklərimiz var.

Ən istedadlı, ən bacarıqlı uşaqlar gələcəkdə müəllim olmalıdır. Ən vicdanlı, ən ədalətli insanlar müəllim olmalıdır ki, dünyamıza sevgi dolu, pozitiv və gözəl düşünərək gözəl düşündürən fərdlər yetişdirsin.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Azərbaycan Gənc MüAGMA tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş keçirilib.

Görüşün məqsədi tələbələrdə pedaqoji peşəyə olan meyil və marağı möhkəmləndirmək, onların stimullaşdırılması, peşəkarlığının artırılması və müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi istiqamətində fikir mübadiləsi aparmaq idi.

Təqdimat zamanı AGMA-nın İcraçı direktoru Aygün Kərimova təşkilatın məqsəd və vəzifələri, cari layihələri və gələcək planları ilə bağlı tələbələri məlumatlandırıb, həmçinin AGMA-nın tələbələr üçün yaratdığı imkanlardan söz açıb.

Görüşdə iştirak edən tələbələrə AGMA komandası adından təşəkkür edirik.

25.11.2024

badge-icon
“Diqqət dağınıqlığı çağında tədris: Məlumat əsaslı effektiv ünsiyyət strategiyaları.”
“Profity Co.” və AGMA-nın birgə təşkil etdiyi vebinarda Aytac Əhmədova “Sinifdə effektiv ünsiyyətin qurulma strategiyaları” mövzusunda müəllimlər üçün nəzərdə tutulan önəmli məlumatları təqdim etdi. Tədbirin əsas məqsədi diqqət dağınıqlığının artdığı müasir təhsil mühitində, şagirdlərlə effektiv əlaqə qurmağın yollarını göstərmək idi.

Webinarda data təhlilinə əsaslanaraq diqqət problemlərinin yaranma səbəbləri araşdırıldı və sinifdə ünsiyyət prosesini təkmilləşdirmək üçün konkret strategiyalar müzakirə edildi. Tədrisdə innovativ yanaşmaların tətbiqi, elmi əsaslı təhlillərlə yanaşı, praktiki nümunələr vasitəsilə izah olundu.

Bu kimi tədbirlər, təhsildə keyfiyyətin artırılmasına və müəllimlərin peşəkar inkişafına dəstək məqsədi daşıyır. Data əsaslı yanaşmaların tədrisə təsiri artıq aktual olan mövzulardandır. 
Webinar üçün Aytac Əhmədovaya və bütün iştirakçılara təşəkkürlər!

24.11.2024

badge-icon
Bu dəfə yolumuzu Xankəndindən saldıq
Belə ki, AGMA-nın İdarə Heyəti üzvləri və müxtəlif fənn birliklərinin sədrləri ilə Qarabağ Universitetində 2025-ci ilin fəaliyyət planını müzakirə etdik, həmçinin cari layihələrimizdən söz açaraq ilin yekunlarına doğru həyata keçiriləcək fəaliyyətlərdən danışdıq.

Qeyd edək ki, görüşün davamında Qarabağ Universitetinin Elm və İnnovasiya məsələri üzrə prorektoru Fariz Əhmədov da bizə qoşuldu, mümkün əməkdaşlıqları müzakirə etdik. 

Ev sahibliyi üçün Qarabağ Universitetinin heyətinə təşəkkürümüzü bildiririk! 

23.11.2024

badge-icon
Lənkəran şəhərində keçirilən layihəmizin davamlılıq təlimləri davam edir.
Lənkəran şəhərində keçirilən layihəmizin davamlılıq təlimləri davam edir.

Gərmətük qəsəbə tam orta məktəbin texnologiya müəllimi Dünya Veysəlova tərəfindən "Müsbət müəllim imicinin formalaşmasında sosial medianın rolu" mövzusunda təlim keçirilib. Təlimdə müxtəlif ixtisaslarda təhsil verən müəllimlər iştirak ediblər. 

Təlimdə iştirak edən gənc müəllimlərimizə təşəkkür edirik!

22.11.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun