Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Günay Musayevadır.

 Mən - Musayeva Günay İman qızı Yevlax rayonunun Malbinəsi kəndində doğulub həmin kənddə də orta məktəbi bitirmişəm. 2001-ci ildə Yevlax rayon şəhid Əsgər Həsənov adına Malbinəsi kənd musiqi məktəbinin 7 illik fortepianino sinfində pianino üzrə təhsil almışam. Məktəbdə oxuyan zaman fəal, dərslərində nümunəvi şagird olmuşam. 2007-ci ildə Azərbaycan dilindən fənn olimpiadasında iştirak edib Yevlax rayon birincisi olaraq respublika turunda iştirak edərək yer tutmuş, inşa müsabiqələrində, Yevlax rayon şəhid Əsgər Həsənov adına musiqi məktəbində İngiltərənin təşkil etdiyi rəsm yarışmasında qalib olmuşam.

2010-cu ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Mingəçevir filialında ibtidai təhsilin metodikası və pedaqogikasi ixtisasına qəbul olmuşam. Bu ixtisası seçmək uşaqlara olan böyük sevgim, öyrətmək marağım, enerjim və ibtidai sinif müəllimimə olan sevgim nəticəsində oldu. 

2017-ci ildə MİQ imtahanına qatıldım və kifayət qədər yüksək nəticə əldə edərək Bərdə rayon Nizami Gəncəvi adına beynəlmiləl tam orta məktəbdə ibtidai sinif müəllimi işləmək hüququna nail oldum. Artıq 5 ildir həmin  məktəbdə müəllim kimi fəaliyyət göstərirəm. Bu çox da uzun olmayan illər ərzində iştirakçısı olduğum təlim, kurslar, seminarlar sayəsində müxtəlif diplom və sertifikatlara layiq görülmüşəm. Öyrənmək, təkmilləşmə hissi hər zaman mənim həyatımın başlıca amalıdır. Ancaq rayon belə fəaliyyətlər üçün o qədər də geniş imkanlı deyil.

Müəllim kimi hər zaman çalışmışam ki, şagirdlərimlə eyni yaş təxəyyülünə sahib olan, əylənərək, disiplini də maraqlı qəbul edərək ,sıxılmadan öyrədəm.Çünki düşünürəm ki ibtidai sinif müəllimi şagirdin – şəxsin  həyatında travma kimi yox, xoş bir xatirə kimi iz qoymalıdır.

Tədris etdiyim fənləri öyrədərkən həyatla əlaqəli əyani vəsaitlərdən, müxtəlif öyrədici araşdırma tələb olunan oyunlardan, texnologiyanın növlərindən yararlanıram. Dərslərimin özəyini fəal interaktiv oyunlar və eləcə də fəal təlim üsulları təşkil edir. Kurikulum bunun üçün geniş qapıdır.
Tədris etdiyim illər ərzində elə düşünürəm ki, imkanlarım daxilində hər bir dərsim maraqlı, əyləncəli, bol-bol araşdırmalı, öyrədici olub. Açıq havada, təbiət qoynunda mütaliə, sinifdə körpələrimlə birgə təşkil etdiyimiz sinema zal , pulları öyrənmək üçün hazırladığımız mini satış mağazaları,  hələ Qarabağımız işğalda olarkən “qovuşmağa az qalıb” şüarı ilə Qarabağın müxtəlif yerləri haqqında hazırladığımız maket qurğuların köməyilə Qarabağa səyahət, saat, zaman anlayışı zamanı 20 il sonra mən, dərs - tamaşamız və s. daha da maraqlı dərslərimiz olub.

Hesab edirəm ki, hər kəs riyaziyyatçı, dilçi olmaq məcburiyyətində deyil. İlk dəfə rəhbərlik etdiyim sinfimdə xüsusi bacarığı olan uşaqları hiss edib valideynləri ilə söhbət apararaq onları bacarıqları olan yönə yönləndirməyə yardımçı olmuşam. İndi onlardan ikisi Bərdə rayon 4 saylı uşaq incəsənət məktəbinin rəsm bölməsi üzrə təhsil alır. Rəhimli Nihat, Sarıyeva Əsmər rəsm üzrə müsabiqələrdə öz sözlərini artıq deyirlər. Fortopianina üzrə isə Qasımova Fatimə gələcəyə dair uğurlu addımlar atır.

İşə qəbul olduğum ilk ildə müəyyən yaşa çatmış müəllim iş yoldaşlarım və bəzi valideynlər (gənc müəllimə inamsızlıq ) tərəfindən qəbul olunmaqda bir az çətinliklər oldu. Ancaq həvəslə, məsuliyyətlə çalışmağım, usanmadan uşaqlarla işləməyim və şagirdlərimin uğurları, balaca fidanlarımın gözlə görüləcək müsbət dəyişikləri ilə, xarakterimlə bu səddi aşdıq. Vəindi hər şey çox gözəldir.

Mən bir müəllim, bir fərd olaraq rayon, kənd, şəhər  uşağı (şagirdi) sözünü bir o qədər də yaxşı qarşılamıram. Çünki hər şagirdə eyni səviyyəli ali təhsil ocağında təhsil almış müəllim dərs deyir. Burada savad baxımından fərq olmamalıdır, fərqi sosial imkanlar yaradır. Dünyagörüşü yaşanılan mühitlə əlaqəli olaraq fərqli, dar və geniş ola bilər .

Müəllimlik müqəddəs bir peşədir. Hər bir peşənin, vəzifənin açarı müəllimdir .Yaxşı bir müəllim cəmiyyətin, kütlənin savad, bilik, bacarıq gözünün “oftalmoloq” həkimidir. Əgər bir ölkənin “savad gözü “ görmürsə, xəstədirsə o ölkə gec-tez məhvə gedər.

Mən xoşbəxtəm ki, Azərbaycan Respublikasında müəlliməm. Və çox xoşbəxtəm ki, ibtidai sinif müəllimi olaraq təhsilin bünövrəsinin qurulmasında izim, əməyim olur. Bu peşə məsuliyyətli, sevimli , vüqarlı və əyləncəlidir.

Ulu Öndərimiz Heydər Əliyev əbəs yerə deməyib ki, “Mən yer üzündə müəllimdən yüksək ad tanımıram “.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Azərbaycan Gənc MüAGMA tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş keçirilib.

Görüşün məqsədi tələbələrdə pedaqoji peşəyə olan meyil və marağı möhkəmləndirmək, onların stimullaşdırılması, peşəkarlığının artırılması və müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi istiqamətində fikir mübadiləsi aparmaq idi.

Təqdimat zamanı AGMA-nın İcraçı direktoru Aygün Kərimova təşkilatın məqsəd və vəzifələri, cari layihələri və gələcək planları ilə bağlı tələbələri məlumatlandırıb, həmçinin AGMA-nın tələbələr üçün yaratdığı imkanlardan söz açıb.

Görüşdə iştirak edən tələbələrə AGMA komandası adından təşəkkür edirik.

25.11.2024

badge-icon
“Diqqət dağınıqlığı çağında tədris: Məlumat əsaslı effektiv ünsiyyət strategiyaları.”
“Profity Co.” və AGMA-nın birgə təşkil etdiyi vebinarda Aytac Əhmədova “Sinifdə effektiv ünsiyyətin qurulma strategiyaları” mövzusunda müəllimlər üçün nəzərdə tutulan önəmli məlumatları təqdim etdi. Tədbirin əsas məqsədi diqqət dağınıqlığının artdığı müasir təhsil mühitində, şagirdlərlə effektiv əlaqə qurmağın yollarını göstərmək idi.

Webinarda data təhlilinə əsaslanaraq diqqət problemlərinin yaranma səbəbləri araşdırıldı və sinifdə ünsiyyət prosesini təkmilləşdirmək üçün konkret strategiyalar müzakirə edildi. Tədrisdə innovativ yanaşmaların tətbiqi, elmi əsaslı təhlillərlə yanaşı, praktiki nümunələr vasitəsilə izah olundu.

Bu kimi tədbirlər, təhsildə keyfiyyətin artırılmasına və müəllimlərin peşəkar inkişafına dəstək məqsədi daşıyır. Data əsaslı yanaşmaların tədrisə təsiri artıq aktual olan mövzulardandır. 
Webinar üçün Aytac Əhmədovaya və bütün iştirakçılara təşəkkürlər!

24.11.2024

badge-icon
Bu dəfə yolumuzu Xankəndindən saldıq
Belə ki, AGMA-nın İdarə Heyəti üzvləri və müxtəlif fənn birliklərinin sədrləri ilə Qarabağ Universitetində 2025-ci ilin fəaliyyət planını müzakirə etdik, həmçinin cari layihələrimizdən söz açaraq ilin yekunlarına doğru həyata keçiriləcək fəaliyyətlərdən danışdıq.

Qeyd edək ki, görüşün davamında Qarabağ Universitetinin Elm və İnnovasiya məsələri üzrə prorektoru Fariz Əhmədov da bizə qoşuldu, mümkün əməkdaşlıqları müzakirə etdik. 

Ev sahibliyi üçün Qarabağ Universitetinin heyətinə təşəkkürümüzü bildiririk! 

23.11.2024

badge-icon
Lənkəran şəhərində keçirilən layihəmizin davamlılıq təlimləri davam edir.
Lənkəran şəhərində keçirilən layihəmizin davamlılıq təlimləri davam edir.

Gərmətük qəsəbə tam orta məktəbin texnologiya müəllimi Dünya Veysəlova tərəfindən "Müsbət müəllim imicinin formalaşmasında sosial medianın rolu" mövzusunda təlim keçirilib. Təlimdə müxtəlif ixtisaslarda təhsil verən müəllimlər iştirak ediblər. 

Təlimdə iştirak edən gənc müəllimlərimizə təşəkkür edirik!

22.11.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun