2023-cü il fəaliyyət planına əsasən AGMA yeni təlimçilərin axtarışındadır. Peşəkar komandamıza qoşulmaq istəyən təcrübəli təlimçilər müraciət edə bilərlər. Növbəti təqvim ilində AGMA 4000 - dən çox gənc müəllimi təlimlərə cəlb etməyi hədəfləmişdir.
AGMA-da təlimçilər 4 kateqoriya üzrə ayrılacaqdır.
• D səviyyəli: Yeni başlayanlar və 2 ildən az təcrübəsi olan təlimçilər;
• C səviyyəli: 2-5 il təcrübəsi olan və 1000 nəfərə təlim keçmiş təlimçilər;
• B səviyyəli: 5 ildən çox təcrübəsi , TOT sertifikatı olanlar və 100 dən çox təlim keçmiş təlimçilər;
• A səviyyəli: 7 ildən çox təcrübəsi, beynəlxalq təlimçilik sertifikatı və təcrübəsi olan, TOT proqramı hazırlayan təlimçilər.
AGMA komandasına qoşulan təlimçilər nə əldə edəcəklər:
- Təlimçilik təcrübəsi;
- Layihələrdə ödənişli əsaslarla xidmət göstərmək;
- TOT proqramlarında iştirak;
- Təlimçilik istiqamətində mentorluq;
- Gencmuellim.az platformasında kurs yerləşdirmək imkanı;
- Yüksək təlimçilik reputasiyası.
Qeydiyyat üçün link: https://forms.gle/iW8Fvw8wJWQzEFqp9
 
                Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu.
28.10.2025
 
                “Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimat günü!.
08.10.2025
 
                “Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası” adlı Forum keçiriləcək.
07.10.2025
 
                Xaricdə yaşayan soydaşlarımız üçün “Ana dili – Azərbaycan məktəbi”nə qeydiyyat başladı!.
29.08.2025
 
                "Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" proqramı.
01.11.2024
 
                Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) sədr üçün müraciətləri açıq elan edir!.
22.08.2024
 
                “Ana dili – Azərbaycan məktəbi” layihəsi üzrə növbəti qeydiyyat prosesinə başlanılır.
20.08.2024
 
                "Gənclərin Karyera İnkişaf Platforması 2'' başlayır!.
08.07.2024
.jpg) 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        


