Ümumi məlumat
1. Cəmiyyət mənəvi mədəniyyətin (mənalar, dəyərlər, normalar), maddi mədəniyyət (bio-fiziki alətlər) və sosial münasibətlərin (mənalı qarşılıqlı əlaqə) bütündür. Bu, sosial-mədəni quruluşdur (Sorokin).
2. Cəmiyyət uzunmüddətli mövcudluğun əsas funksional tələblərinə təkbaşına malikdir. Bu, öz resurslarından əldə edilən sosial sistemdir (Parsons).
3. Cəmiyyət özünü təmin edən, müstəqil və geniş sosial sistemdir (Niklas Luhman).
4. Cəmiyyət müəyyən fiziki yerə sahib olan, uzun müddət mövcud olan və həyat tərzini paylaşan, özünü təmin edən insanlar qrupudur (Berelson və Steiner).
Ədəbiyyatda cəmiyyət anlayışı kimi “təhsil” anlayışına da çoxlu müxtəlif təriflər verilir. Bu təriflərin bəziləri fərdi, digərləri isə cəmiyyətə diqqət yetirir. Fərdi yönümlü təriflərə misal olaraq Ertürk tərəfindən edilən “fərdin məqsədyönlü şəkildə arzuladığı davranışı öz həyatı vasitəsilə dəyişdirmə prosesi” tərifini göstərmək olar.
Cəmiyyət əsasında verilən təriflər araşdırıldıqda təhsilin mədəniyyətin fərdlər və nəsillər arasında ötürülməsinə, beləliklə də cəmiyyətin həm formalaşmasına, həm də davamlılığına təsirinin vurğulandığı diqqəti çəkir. Başqa sözlə demək olar ki, təhsil mədəniyyətin fərdlərə ötürülməsini, fərdlər arasında ortaq mədəniyyətin formalaşmasını təmin etməklə, bu mədəniyyətin yeni nəsillərə ötürülməsini təmin etməklə cəmiyyətin formalaşması və davam etdirilməsinin əsas və yeganə vasitəsidir.
Materialı hazırladı: Səmədzadə Ceyla
Təlimçi: Sevinc Nəsirova
Kursun məqsədi
Kursda əhatə olunan mövzular
Təhsil və cəmiyyətin bir-biriləri ilə əlaqəli xüsusiyyətləri;