İnteraktiv təlim prosesi elə təşkil olunmalıdır ki, şagirdlər #biliyi tədqiqat yolu ilə əldə etsin. Bu təlim prosesində sinif (auditoriya) #qrup və #cütlər formasında problemin həlli yollarına dair axtarışa çıxarılır, qruplar əldə olunmuş nəticələri işçi vərəqlərində qeyd edir, sonra onun təqdimatını həyata keçirirlər.
Təqdimatlar bitdikdən sonra bu tədqiqat nəticələri arasında #rabitə yaradılır, məlumatlar sistemləşdirilir və ümumi bir şəkildə təsnif olunur. Bundan sonra həmin yekunlarla tədqitatın başlanğıcında şagirdlərin (auditoriyanın) irəli sürdüyü ilikin fərziyyələrlə müqayisələr aparılır. Şagirdlər (öyrənənlər) hansıların üst-üstə düşdüyünü, nələrin isə yeni olduğunu müşahidə edir və ümumi nəticəyə gəlirlər, öyrəniləcək mövzuya çıxaracaq problem qoyularaq motivasiya yaradlılır.
Kursun məqsədi dərsdə fəaliyyətlərin qurulması və dərsin interaktiv təlim metodları ilə aparılması haqqında müəllimləri məlumatlandırmaqdır.
Kursda əhatə olunan mövzular:
Fəaliyyətlərin hazırlanması prinsipi və interaktiv dərs.
Kursun linki: https://agma.az/.../fealiyyetlerin-hazirlanmasi-prinsipi...
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!.
22.04.2024
Ramazan bayramınız mübarək!.
10.04.2024
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi.
09.04.2024
“Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili çərçivəsində” Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı.
08.04.2024
Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf tədbiri.
08.04.2024
Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf” adlı tədbirində təlimçiləri.
05.04.2024
Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf” adlı tədbirində spikerlərimiz.
04.04.2024
"Tarix dərslərinin interaktiv üsullarla öyrənmə metodları" adlı təlim keçirilib..
01.04.2024