İnteraktiv təlim prosesi elə təşkil olunmalıdır ki, şagirdlər #biliyi tədqiqat yolu ilə əldə etsin. Bu təlim prosesində sinif (auditoriya) #qrup və #cütlər formasında problemin həlli yollarına dair axtarışa çıxarılır, qruplar əldə olunmuş nəticələri işçi vərəqlərində qeyd edir, sonra onun təqdimatını həyata keçirirlər.
Təqdimatlar bitdikdən sonra bu tədqiqat nəticələri arasında #rabitə yaradılır, məlumatlar sistemləşdirilir və ümumi bir şəkildə təsnif olunur. Bundan sonra həmin yekunlarla tədqitatın başlanğıcında şagirdlərin (auditoriyanın) irəli sürdüyü ilikin fərziyyələrlə müqayisələr aparılır. Şagirdlər (öyrənənlər) hansıların üst-üstə düşdüyünü, nələrin isə yeni olduğunu müşahidə edir və ümumi nəticəyə gəlirlər, öyrəniləcək mövzuya çıxaracaq problem qoyularaq motivasiya yaradlılır.
Kursun məqsədi dərsdə fəaliyyətlərin qurulması və dərsin interaktiv təlim metodları ilə aparılması haqqında müəllimləri məlumatlandırmaqdır.
Kursda əhatə olunan mövzular:
Fəaliyyətlərin hazırlanması prinsipi və interaktiv dərs.
Kursun linki: https://agma.az/.../fealiyyetlerin-hazirlanmasi-prinsipi...

“Nə? Harada? Nə zaman?” intellektual oyunu keçirilib.
07.05.2025
.jpeg)
Qazaxda “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: Yeni nəsil tərbiyəsi” mövzusunda forum keçirilib.
04.05.2025

Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib.
06.04.2025

Təqdimatlarımız davam edir.
01.04.2025

Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsinin final mərhələsi keçirilib.
29.03.2025

Təqdimatlarımız davam edir.
19.03.2025

İdeyanı reallaşdır adlı praktik seminar keçirilib.
17.03.2025

"Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" keçirilib.
16.03.2025