Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Elsun Əsgərovdur.

Mən - Əsgərov Elsun 1996-cı ildə Göyçay rayonunun Bəydövül kəndində anadan olmuşam. 2002-ci ildə həmin kəndin tam orta məktəbinə daxil olmuşam. Müxtəlif fənlər üzrə olimpiadalarda iştirak edərək uğurlar qazanmışam. 2013-cü ildə həmin məktəbi bitirib Bakı Dövlət Universitetinin Filologiya(Azərbaycan dili və ədəbiyyatı) fakültəsinə qəbul olmuşam. 2017-ci ildə buranı bitirdikdən sonra müxtəlif sahələrdə işləmişəm. Lakin müəllimliyə, ədəbiyyata, elmə olan sevgi yenidən məni öz getməli olduğum yola döndərdi. 2018-2019-cu illərdə BDU-da Yenidənhazırlanma təhsili aldım. 2021-ci ildə isə Zərdab rayon Kəndəbil kənd tam orta məktəbində müəllim kimi işləmək hüququ qazandım. Bunu mən həyata ikinci dəfə qayıtmaq kimi dəyərləndirərdim. Tələbəlik illərində müəllim kimi özümü təsəvvür etmirdim, çünki bu sənətin nə qədər məsuliyyətli və çətin olduğunu dərk edirdim. Amma illər ötdükcə bunu bacaracağımı və ən yaxşısını edəcəyimi hiss etdim. Və hal-hazırda müəllim kimi fəaliyyət göstərdiyim hər gün əsl bu işin adamı olduğumu daha yaxşı anlayıram. 

Dərslərin nə qədər keyfiyyətli olması daha çox müəllimə bağlıdır. Nə qədər maraqlı iş üsulu olsa da, əgər hər dəfə olduğun kimi işinə pozitiv və sevərək yanaşmırsansa, dərsin də uğurlu alınması ehtimalı çox azdır. Hansı ki bu bütün sahələrdə belədir. Sevərək edilən hər şey sonunda gözəl olur. Ancaq tədris müddətində uşaqlar daha çox qrup oyunlarına və yarışlara  maraq göstərirlər. Xüsusən də ortada hədiyyə olanda. Əsl ölüm-dirim mübarizəsi olur...

Hər bir şagirdin, təbii ki, bir istedadı var. Sadəcə müəllim onu zamanla aşkara çıxartmalıdır. Oxumayan şagird üçün də yeni iş üsulu tapıb ortaya çıxartmaq lazım gəlir. Kitab üzərində tövsiyə edilənlər bəzən yaramaya da bilir. Və onu da qeyd edim ki, istedadsız şagird yoxdur. Sadəcə səbirlə gizli məqamları ortaya çıxarmaq lazımdır.

İstedadlı şagirdlərim çoxdur. Ən xoş olan isə bəzilərinin dünya ədəbiyyatından müəyyən qədər xəbərdar olmasıdır. Viktor Hüqo, Şekspir, Cek London, Corc Bayron kimi ədəbiyyat adamlarının əsərlərindən xəbərdar olmaları sevindirici haldır. Hələ mən dərslikdənkənar neçə-neçə şeiri əzbər bilən şagirdləri demirəm.

Dərs dediyim kənddə bəzi texniki problemlər var. Amma onu da deyim ki, bu o qədər də müəllim heyətinin işinin keyfiyyətinə mane olmur. Yəni nə qədər sevgi ilə yanaşma varsa, bir o qədər də yaxşı nəticə var. 

Məncə, kənddəki şagirdlərin üstünlüyü şəhərin səs-küyündən, izdihamından uzaq olması ola bilər. Amma hər kəsə öyrəşdiyi mühit xoşdur. Yəqin ki, şəhərdəki şagirdlərə də kəndin sakitçiliyi xoş gəlməz. 

Müəllimlik istəyi məndə zamanla formalaşdı. Bu işə başladıqdan sonra isə sanki öz olmalı olduğum yeri tapdım. Müəllim olmağın hər anı əvəzolunmazdır, gözəldir. Bu çətin peşənin yollarında addımlamaq mənim üçün şərəfdir. Dövlətə, xalqa layiqli övladların yetişdirilməsi bizim vəzifəmiz və borcumuzdur. Təbii ki, bu ali işdə bizə dəstək olan və ardımızca gələn müəllimlər yetişəcək və onlar yeni-yeni şəxsiyyətlər, sənətkarlar, alimlər, yazıçılar, mühəndislər, ən əsası vətəninə, xalqına layiq insanlar formalaşdıracaq.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimatı uğurla baş tutdu!
 Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə keçirilən kitab təqdimatı tədbirində iştirakçılar qeyri-formal təhsil sahəsində yeni imkanlar, metodik yanaşmalar və təcrübə mübadiləsi barədə müzakirələr aparıblar.

Bu dəyərli vəsait təlimçilərə və müəllimlərə öz fəaliyyətlərini daha sistemli və effektiv qurmaqda kömək edəcək. Tədbirdə iştirak edən hər kəsə təşəkkür edirik!

13.10.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası" mövzusunda forum keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu” uğurla baş tutdu.

Tədbirin əsas məqsədi gənc müəllimlər arasında milli-mənəvi dəyərləri möhkəmləndirmək, müstəqillik və suverenliyin qorunmasında müəllimin rolunu vurğulamaq, eləcə də təhsil işçilərinin bu istiqamətdəki missiyasını müzakirə etməkdən ibarətdir.

Forum 11 oktyabr 2025-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas binasında keçirilib. Tədbir Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Açılış nitqi ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin ölkənin ideoloji və milli dayaqlarından biri kimi əhəmiyyətini vurğulayıb. O, müəllimlərin gənc nəslin vətənə, dövlətə sədaqət ruhunda formalaşmasında xüsusi rol oynadığını qeyd edib.

Forumda Milli Məclisin deputatı Naqif Həmzəyev təhsilin dövlət siyasətində prioritet istiqamət olduğunu bildirərək, gənc müəllimlərin bu missiyada fəal iştirakının önəmini vurğulayıb.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində  “Müstəqillik və Suverenliyin Qorunmasında Müəllimin Missiyası” adlı panel müzakirəsi keçirilib. Panelə Pərvinə Qədimova moderatorluq edib. Müzakirədə tarix müəllimləri və dərsliklərin həmmüəllifləri Hafiz Cabbarov və Ramil Tanrıverdi çıxış edərək, müəllimlərin milli dəyərlərin ötürülməsində rolu və təhsildə ideoloji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Tədbirin növbəti hissəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu-nun MDM Metodik xidmətin əlaqələndirilməsi şöbəsinin müdiri Səbinə Balayeva “Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” mövzusunda çıxış edib. O, məktəb mühitində uşaqların fiziki və psixoloji təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdən danışıb.

Forumun sonunda iştirakçılarla xatirə fotosu çəkilib.

11.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil"
Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil” olacaq.

Bu dəfəki müzakirədə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) sədri Pərvinə Qədimova və Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin psixoloqu Aydan Səfərli və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.
Tarix: 10 oktyabr
Saat: 19:00
Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlər üçün nəzərdə tutulan bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

08.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması”
 Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması” olacaq.

Bu dəfəki müzakirənin qonaqları Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun baş metodisləri Fatimə Əliyeva, Esmira Tahirova və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 3 oktyabr
Saat: 19:00

Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlərin inkişafına töhfə verəcək bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

02.10.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun