1987-ci ildə Ağstafa rayonu Qıraq Kəsəmən kəndində anadan olmuşam. 2009-cu ildə Azərbaycan Universitetinin tarix fakültəsini bitirmiş, elə həmin ildən Qıraq Kəsəmən kənd orta məktəbində tarix müəllimi kimi fəaliyyətə başlamışam. Fərqlənməyi çox sevirəm. Daim yenilik axtarışındayam. Azəbaycan Universitetinin təşkil etdiyi "Mənim Universitetim" yazı müsabiqəsinin və 2018-ci ildə BP şirkəti və Təhsil Nazirliyinin birgə layihəsi olan "Sağlamlıq" adlı açıq dərsin qalibi olmuşam. "Çağlayan" jurnalında haqqımda məqalə dərc olunub.
"İctimai fikir" jurnalında və Ağstafa qəzetində pedaqoji məqalələrim çap olunmuşdur. E-twinning beynəlxalq platforması çərçivəsində Türkiyənin Kayseri və Karaman vilayətlərinin 30-a qədər məktəbi ilə Azərbaycan məktəbləri arasında Respublikamızı və rayonumuzu tanıtmaq üçün onlayn görüşlər təşkil etmişəm. Üzvü olduğum "Vətən Millət Sakarya" beynəlxalq layihəsində Avropa və Milli keyfiyyət nişanına layiq görülmüşəm. Milli, beynəlxalq konfrans və vebinarlarda iştirak etmiş, müxtəlif diplom, sertifikatlar, fəxri fərmanlar və qiymətli hədiyyələrlə təltif olunmuşam.
Hazırda 5 yeni beynəlxalq layihəyə qoşulmuşam.Dərslərimi maraqlı etmək üçün hər şagirdə öz maraq dairəsində yanaşıram. Şagirdi yormamaq üçün dərsi haşiyələrlə bəzəyir, rollu oyunlar, hədiyyəli yarışmalar təşkil edirəm. Ən maraqlı dərsim şagirdimin obraza təbii daxil olaraq sərxoş rolunu canlandıran zaman sərxoşlar kimi müvazinətini itirərək çox təbii yerə çırpılması olmuşdur.Şagirdlərdə istedadlarını üzə çıxarmaq üçün onların individual maraqlarına diqqət edirəm. Məsələn, elə şagird var ki, onun gözəl rəsm qabiliyyəti var və mən ona mövzuya uyğun rəsm hazırlanması tapşırığını verirəm. Bununla həm şagirdin istedadını üzə çıxarmış, həm də mövzunu daha rahat mənimsətmiş oluram.Şagirdlərimin arasında xüsusi istedada malikləri olub ki, onlar tarixi abidələrin maketini, xüsusi çəkilmiş tarixi rəsmləri hazırlayıblar.
Məktəbimiz müasir tipli məktəbdir. Amma bəzi əskikliklərin olması bəzən geriliklər yaradır. Məktəblərin promethan lövhələrlə təmin olunması düşünürəm ki, dərslərimizi daha maraqlı, yaddaqalan və faydalı edər.
Şagirdləri kənddə və şəhərdə yaşamaqlarına görə fərqləndirmirəm. Çünki istedad, savad, qabiliyyət yaşayış yerindən asılı deyil. Sadəcə doğru yönləndirmək və vicdanla fənnimizi tədris etməklə şagirdlərdə kənd və şəhərdən asılı olmayaraq müsbət nəticə əldə edərik.
Orta məktəbdə bir müəllimim vardı, onu çox sevirdim. Ona olan sevgim məni də müəllimliyə yönləndirdi. Müəllimlikdə savadla yanaşı dürüstlüyə, vicdana, humanistliyə çox önəm verirəm. Çünki müəllim özündə olan xarakteri özündən də xəbərsiz şagirdlərə aşılayır. Bir müəllim kimi müəllim olmaq istəyən gənclərə tövsiyəm odur ki, biz ilk növbədə insan və vətəndaşıq, bunu düşünərək şagirdlərə ilk əvvəl ədalətli, dürüst, sadiq olmağı öyrətməliyik.