Profil

Axtarış

Tural Mehtiyev - Coğrafiya

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Tural Mehtiyevdir.

Mən Tural Mehtiyev Cavid oğlu 1996-cı il oktyabr ayının 1-də Cəlilabad rayon Uzuntəpə kəndində dünyaya gəlmişəm. 2002-ci ildə Cəlilabad rayon Uzuntəpə kəndi E. Yusubov adına 1 saylı tam orta məktəbə getmiş və 2013-cü ildə həmin məktəbi bitirmişəm. Elə həmin il Lənkəran Dövlət Universitetinin Tarix və Coğrafiya müəllimliyi ixtisasına qəbul olmuşam. 2017-ci ildə ali məktəbi bitirib Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında coğrafiya fənni üzrə imtahan vermiş və Cəlilabad rayon İncilli kənd ümumi orta məktəbində ilk fəaliyyətimə başlamışam. Hal-hazırda da həmin məktəbdə çalışıram.

Əmək fəaliyyəti dövrümdə bir çox təlimlərdə iştirak edərək sertifikatlarla təltif olunmuşam. Həmin təlimlərdən Cəmiyyətdə inkluziv təhsilə baxış, Azərbaycan Müəllimlər Forumu, Böyük-böyük danış, Ünsiyyətdə bədən dilinin rolu, Makro və mikro bacarıqlar adlı forumu, Azərbaycan və Türkiyə Müəllimlərinin ortaqlığında yürütdüyümüz 21-ci əsrdə Qadının Dəyəri və Toplumsal Cinsiyyət eşitliyi E-Twinning projesində iştirak edərək sertifikatlara layiq görülmüşəm. Mən, həmçinin kurikulum təlimçisiyəm. Hal-hazırda coğrafiya və kurikulum fənlərindən Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanına müdavimlər hazırlayıram.

İnsan öz üzərində işlədikcə çox şeyə nail olur. Çəkilən əziyyətlər heç vaxt yerdə qalmır.
Həmişə çalışmışam ki, dərslərimi daha maraqlı və fərqli şəkildə keçim. İstifadə etdiyim metodlardan biri də öz dərs dediyim coğrafiya fənnindən əvvəlcə qruplararası, sonra isə siniflərarası yarışmalar təşkil etməkdir. Qalib olan qrup və ya siniflər həftənin sinfi, ayın sinfi və ilin sinfi seçilirdi. Fərqlənən şagirdlər sonda müxtəlif hədiyyələrlə təltif olunurdular.

Uşaqlara fərdi yanaşaraq onların istedadlarını üzə çıxarmağın bir müəllimin yerinə yetirməli olduğu ən başlıca vəzifə olduğunu düşünürəm. Mən də öz növbəmdə bununla bağlı layihələr təşkil edir, şagirdləri müxtəlif fəaliyyətlərə cəlb edirəm. Hər bir şagirdə fərdi yanaşaraq onların vizual, audi-lingual, kinestetik və digər intellektual bacarıqlarını ortaya çıxarmağa çalışıram. Məhz bu bacarıqları müəyyən etməklə şagirdlərimizi düzgün fəaliyyətlərə yönəldə və sahib olduqları istedadı üzə çıxararaq özlərini tapmağa köməklik göstərə bilərik.

Dərs dediyim müddətdə yaddan qalan hadisələr çox olub. Onlardan biri siniflərarası yarışmalar təşkil etdiyim zamanda qaliblər müəyyənləşmişdi. Mən də həmin günü fərqlənən şagirdlərə sürpriz edib onları bir sıra hədiyyələrlə təltif edəcəkdim. Məktəbin həyətinə daxil olarkən yuxarıda şagirdləri gördüm və onlar əlimdə hədiyyələri görüncə sevinclərinin həddi-hüdudu yox idi. Hər bir şagirdə hədiyyəni təqdim edərkən onların üzlərindəki sevinc hər şeyə dəyərdi. Çünki mən onlara bir ilki yaşatmışdım.

Hər bir şagirdin yaradıcılığı müxtəlifdir. İlk öncə onların, məsələn coğrafiya fənninə marağı varsa, düşüncələrini öyrənmək lazımdır. Onların istedadlarını sual-cavab əsnasında müəyyən etmək olar. Şagirdlər həmişə dərs prosesi zamanı özləri üçün qeydlər edir və evdə araşdırma apardıqdan sonra mənimlə situasiya tipli suallar və fikirlər bölüşürlər.

Əvvəlcə müəllimlik fəaliyyətimə başlayanda bir sıra problemlərlə üzləşməli olurdum. İlk öncə, problem yol, yəni yolların narahat olması idi. Daha sonralar bu kimi problemlər getdikcə öz yerini tapdı.

Bəzi ucqar kənd yerlərində şagirdlərin ali təhsil alması üçün problemlər olur. Xüsusən də, qız şagirdləri həmin proseslərdən kənarda qalır. Buna da əsas səbəb imkansızlıq və valideynlərin qərarsız olmasıdır. Ölkəmizdə hal-hazırda bunun üçün çox gözəl perspektivlər mövcuddur. Hər bir oxuyan şagirdin ali təhsil alması onun gələcəyi üçün vacibdir.

Müəllim olmaq mənim şagird olduğum müddətdən arzum idi. Orta məktəb vaxtlarında tarix və coğrafiya fənlərinə daha çox marağım vardı. Bu istəyimin reallaşmasında mənə dəstək olan müəllimlərimə borcluyam və onlara sonsuz təşəkkürümü bildirirəm. Onlarla çiyin-çiyinə işləmək ayrı bir duyğudur. Mən də illərlə özümü müşahidə etdiyim zaman məhz müəllimlik sahəsinə inanılmaz həvəsim olduğunu, həmçinin insanları maarifləndirmənin başlıca vəzifəm olduğunu anladım. Düşünürəm ki, iş o zaman missiyaya çevrilir ki, sən hər yerdə, zamanından, məkanından asılı olmayaraq onu təbliğ edirsən. Müəllimlik müqəddəs bir peşədir. Lakin müəllim unutmamalıdır ki, yetişdirdiyi hər bir şagird qiymətli xəzinə, gələcəkdə xalqımıza xeyir verəcək layiqli bir vətəndaşdır. Sonda şagirdin qazandığı uğur çəkilən bütün əziyyətləri bir anda silir, yerini xoş bir məmnunluq, sevinc hissi tutur.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda seminar təşkil edilib.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasınin təşkilatçılığı ilə 216 nomreli tam orta məktəbdə "Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda ibtidai sinif müəllimi birliyinin koordinatoru Günel Quliyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsinde məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübəsinə əsasən fikir mübadiləsi, muzakilerin aparılaraq, onları sözügeden mövzuda melumatliligini artırmaqdan ibarət olub.

09.07.2025

badge-icon
"Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda təlim keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə müəllimlər üçün "Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda AGMA-nın üzvü, Gəncə şəhər İnteqrasiya təlimli internat tipli gimnaziyanın Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Sona Hacıyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsində məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübələrinə əsasən fikir mübadiləsi, müzakirələrin aparılaraq, onların sözügedən mövzu üzrə məlumatlılığını artırmaqdan ibarət olub.

08.07.2025

badge-icon
#AzərbaycanMüəllimləri adlı Milli Müsabiqənin qaliblərinin mükafatlandırma mərasimi keçirildi.
#AzərbaycanMüəllimləri adlı Milli Müsabiqənin qaliblərinin mükafatlandırma mərasimi keçirildi.

3 iyul 2025-ci il tarixində STEAM İnnovasiya Mərkəzində “#AzərbaycanMüəllimləri” adlı TikTok Milli Müsabiqəsinin qaliblərinin mükafatlandırılması mərasimi keçirildi. 

Tədbir İlk olaraq Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova iştirakçıları salamlayaraq layihənin əhəmiyyətindən danışdı. Ardınca TikTok şirkətinin Şərqi Avropa və Mərkəzi Asiya üzrə ictimai siyasət direktoru Mixail Yakuşev, Elm və Təhsil Nazirliyinin nümayəndəsi Səbuhi Rzayev və Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin əməkdaşı Natəvan Bədəlova çıxış etdilər.
Rəsmi hissədən sonra qaliblərə mükafatlar təqdim olundu. Bakı şəhəri “Simurq” liseyinin müəllimi Aysel Yaqub və Yardımlı rayonundan olan müəllim Bəxtiyar Bəxtiyarlı çıxış edərək təşəkkürlərini bildirdilər və müsabiqə barədə təəssüratlarını bölüşdülər.

Tədbirin sonunda iştirakçılar STEAM İnnovasiya Mərkəzi ilə tanış oldu və xatirə şəkli çəkdirdilər.

Qeyd edək ki, bu müsabiqə Azərbaycanın müxtəlif bölgələrindən olan istedadlı müəllimlərimizi bir araya gətirərək, onların təhsil sahəsindəki innovativ yanaşmalarını və zəhmətlərini dəyərləndirmək məqsədi daşıyır.

03.07.2025

badge-icon
AGMA-nın İdarə Heyətinə 2025-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Fəaliyyət Planının 6 aylıq hesabatı təqdim edilib
AGMA-nın İdarə Heyətinə 2025-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Fəaliyyət Planının 6 aylıq hesabatı təqdim edildi.

1 iyul 2025-ci il tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) İdarə Heyətinin iclası keçirildi. İclas zamanı əvvəlcə 6 ay ərzində Assosiasiya tərəfindən yerinə yetirilən işlərə nəzər salındı, görüləcək işlər planlaşdırıldı. Daha sonra AGMA-nın müxtəlif bölgələr üzrə fəaliyyət göstərən birlik sədrləri 2025-ci ilin ilk 6 ayı ərzində həyata keçirdikləri fəaliyyətlərə dair hesabatla çıxış etdilər.

Hesabatda regional təlim və seminarların təşkili, müəllim şəbəkələrinin gücləndirilməsi, təhsil sahəsində sosial təşəbbüslərin dəstəklənməsi və AGMA-nın təmsil olunduğu yerli və beynəlxalq platformalardakı fəaliyyəti xüsusi vurğulandı.

Sədrlər həmçinin qarşıdakı dövr üçün planlaşdırılan təşəbbüslər, əməkdaşlıqlar və gənc müəllimlərin inkişafına yönəlmiş layihələr haqqında da məlumat verdilər. İclasda iştirak edən İdarə Heyəti üzvləri hər bir region üzrə fəaliyyətlərin effektivliyi, innovativ yanaşmalar və qarşıya çıxan çətinliklərlə bağlı müzakirələr apardılar.
AGMA rəhbərliyi birlik sədrlərinin təşəbbüskar və fəal mövqeyini yüksək qiymətləndirərək gələcək fəaliyyət planlarının daha da təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələrini səsləndirdi.

01.07.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun