Profil

Axtarış

Tural Mehtiyev - Coğrafiya

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Tural Mehtiyevdir.

Mən Tural Mehtiyev Cavid oğlu 1996-cı il oktyabr ayının 1-də Cəlilabad rayon Uzuntəpə kəndində dünyaya gəlmişəm. 2002-ci ildə Cəlilabad rayon Uzuntəpə kəndi E. Yusubov adına 1 saylı tam orta məktəbə getmiş və 2013-cü ildə həmin məktəbi bitirmişəm. Elə həmin il Lənkəran Dövlət Universitetinin Tarix və Coğrafiya müəllimliyi ixtisasına qəbul olmuşam. 2017-ci ildə ali məktəbi bitirib Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında coğrafiya fənni üzrə imtahan vermiş və Cəlilabad rayon İncilli kənd ümumi orta məktəbində ilk fəaliyyətimə başlamışam. Hal-hazırda da həmin məktəbdə çalışıram.

Əmək fəaliyyəti dövrümdə bir çox təlimlərdə iştirak edərək sertifikatlarla təltif olunmuşam. Həmin təlimlərdən Cəmiyyətdə inkluziv təhsilə baxış, Azərbaycan Müəllimlər Forumu, Böyük-böyük danış, Ünsiyyətdə bədən dilinin rolu, Makro və mikro bacarıqlar adlı forumu, Azərbaycan və Türkiyə Müəllimlərinin ortaqlığında yürütdüyümüz 21-ci əsrdə Qadının Dəyəri və Toplumsal Cinsiyyət eşitliyi E-Twinning projesində iştirak edərək sertifikatlara layiq görülmüşəm. Mən, həmçinin kurikulum təlimçisiyəm. Hal-hazırda coğrafiya və kurikulum fənlərindən Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanına müdavimlər hazırlayıram.

İnsan öz üzərində işlədikcə çox şeyə nail olur. Çəkilən əziyyətlər heç vaxt yerdə qalmır.
Həmişə çalışmışam ki, dərslərimi daha maraqlı və fərqli şəkildə keçim. İstifadə etdiyim metodlardan biri də öz dərs dediyim coğrafiya fənnindən əvvəlcə qruplararası, sonra isə siniflərarası yarışmalar təşkil etməkdir. Qalib olan qrup və ya siniflər həftənin sinfi, ayın sinfi və ilin sinfi seçilirdi. Fərqlənən şagirdlər sonda müxtəlif hədiyyələrlə təltif olunurdular.

Uşaqlara fərdi yanaşaraq onların istedadlarını üzə çıxarmağın bir müəllimin yerinə yetirməli olduğu ən başlıca vəzifə olduğunu düşünürəm. Mən də öz növbəmdə bununla bağlı layihələr təşkil edir, şagirdləri müxtəlif fəaliyyətlərə cəlb edirəm. Hər bir şagirdə fərdi yanaşaraq onların vizual, audi-lingual, kinestetik və digər intellektual bacarıqlarını ortaya çıxarmağa çalışıram. Məhz bu bacarıqları müəyyən etməklə şagirdlərimizi düzgün fəaliyyətlərə yönəldə və sahib olduqları istedadı üzə çıxararaq özlərini tapmağa köməklik göstərə bilərik.

Dərs dediyim müddətdə yaddan qalan hadisələr çox olub. Onlardan biri siniflərarası yarışmalar təşkil etdiyim zamanda qaliblər müəyyənləşmişdi. Mən də həmin günü fərqlənən şagirdlərə sürpriz edib onları bir sıra hədiyyələrlə təltif edəcəkdim. Məktəbin həyətinə daxil olarkən yuxarıda şagirdləri gördüm və onlar əlimdə hədiyyələri görüncə sevinclərinin həddi-hüdudu yox idi. Hər bir şagirdə hədiyyəni təqdim edərkən onların üzlərindəki sevinc hər şeyə dəyərdi. Çünki mən onlara bir ilki yaşatmışdım.

Hər bir şagirdin yaradıcılığı müxtəlifdir. İlk öncə onların, məsələn coğrafiya fənninə marağı varsa, düşüncələrini öyrənmək lazımdır. Onların istedadlarını sual-cavab əsnasında müəyyən etmək olar. Şagirdlər həmişə dərs prosesi zamanı özləri üçün qeydlər edir və evdə araşdırma apardıqdan sonra mənimlə situasiya tipli suallar və fikirlər bölüşürlər.

Əvvəlcə müəllimlik fəaliyyətimə başlayanda bir sıra problemlərlə üzləşməli olurdum. İlk öncə, problem yol, yəni yolların narahat olması idi. Daha sonralar bu kimi problemlər getdikcə öz yerini tapdı.

Bəzi ucqar kənd yerlərində şagirdlərin ali təhsil alması üçün problemlər olur. Xüsusən də, qız şagirdləri həmin proseslərdən kənarda qalır. Buna da əsas səbəb imkansızlıq və valideynlərin qərarsız olmasıdır. Ölkəmizdə hal-hazırda bunun üçün çox gözəl perspektivlər mövcuddur. Hər bir oxuyan şagirdin ali təhsil alması onun gələcəyi üçün vacibdir.

Müəllim olmaq mənim şagird olduğum müddətdən arzum idi. Orta məktəb vaxtlarında tarix və coğrafiya fənlərinə daha çox marağım vardı. Bu istəyimin reallaşmasında mənə dəstək olan müəllimlərimə borcluyam və onlara sonsuz təşəkkürümü bildirirəm. Onlarla çiyin-çiyinə işləmək ayrı bir duyğudur. Mən də illərlə özümü müşahidə etdiyim zaman məhz müəllimlik sahəsinə inanılmaz həvəsim olduğunu, həmçinin insanları maarifləndirmənin başlıca vəzifəm olduğunu anladım. Düşünürəm ki, iş o zaman missiyaya çevrilir ki, sən hər yerdə, zamanından, məkanından asılı olmayaraq onu təbliğ edirsən. Müəllimlik müqəddəs bir peşədir. Lakin müəllim unutmamalıdır ki, yetişdirdiyi hər bir şagird qiymətli xəzinə, gələcəkdə xalqımıza xeyir verəcək layiqli bir vətəndaşdır. Sonda şagirdin qazandığı uğur çəkilən bütün əziyyətləri bir anda silir, yerini xoş bir məmnunluq, sevinc hissi tutur.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
AGMA komandası olaraq uğurlu işlərimiz davam edir, yeni əməkdaşlıqlarımız güclənir.
AGMA komandası olaraq uğurlu işlərimiz davam edir, yeni əməkdaşlıqlarımız güclənir. 

Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı ilə birgə əməkdaşlığımızın gənc müəllimlərin təcrübəsinin, bilik və bacarıqlarının artmasında mühüm rolu olacaqdır.

Dəvətə görə təşəkkür edirik. 

25.02.2025

badge-icon
Region koordinatorların seçimi üçün test imtahan mərhələsi keçirilib.
Region koordinatorların seçimi üçün test imtahan mərhələsi keçirilib.

Qeyd edək ki, növbəti mərhələdə imtahandan uğurla keçmiş müəllimlərin müsahibə mərhələsi baş tutacaq.

19.02.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlərin IV Şəbəkələşmə Forumu" keçirilib.
Fevralın 15-də Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı ilə "Gənc Müəllimlərin IV Şəbəkələşmə Forumu" keçirilib.

600-dən çox müəllimin iştirak etdiyi forumda əvvəlcə Dövlət Himni səsləndirilib, ardınca şəhidlərimizin xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad olunub.

Açılış nitqi ilə çıxış edən AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova forumun məqsəd və əhəmiyyəti barədə iştirakçılara məlumat verib.

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya şöbəsinin müdiri Səbuhi Rzayev, Milli Məclisin deputatı Ceyhun Məmmədov çıxış edərək mövzunun təhsil sistemi üçün əhəmiyyətindən, son dövrlərdə görülən işlərdən danışıblar. Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin rəisi Vüsal Xanlarov çıxış edərək "Rəqəmsal Məktəb" platforması haqqında məlumat verib. Digər çıxışçılardan Azərkosmosun Coğrafi informasiya sistemləri departamentinin Süni intellekt bölməsinin rəhbəri Həmid Əskərov, İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi, Rəqəmsal məhsulların inkişafı departamentinin baş məhsul meneceri Tural Həsənov çıxış edərək gənc müəllimlərimizin “Süni intellektin təhsildə tətbiqi” mövzusunda maarifləndirilməsinin olduqca məqsədəuyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.  

Daha sonra tədbirin bədii hissəsinə start verilib. Belə ki Azərbaycan Milli Konservatoriyasının və Bakı Musiqi Akademiyasının tələbələri "Qəlbimin səsi", "Çardaş" və "Odlar Yurdu" əsərləri ilə bədii hissəyə rəng qatıblar.

Tədbirin rəsmi hissəsi yekunlaşdıqdan sonra forumun panel müzakirəsi başlayıb. ADA Universiteti, İnformasiya Texnologiyaları və Mühəndislik Məktəbinin müəllimi İsmayıl Şahəliyev moderatoruluğu ilə AzTU, Təhsildə İnformasiya Texnologiyaları və Metodik Dəstək İnstitutunun direktoru Etibar Seyidzadə, ADA Universiteti, İnformasiya Texnologiyaları və Mühəndislik Məktəbinin dekanı Abzetdin Adamov və ADNSU nəzdində Azərbaycan Fransız Universitetinin İT mütəxəssisi Pərviz Nəsirov  “Süni intellekt və etika: Təhsildə dürüstlük və məxfilik məsələləri” adlı mövzusunda çıxış edərək müəllimləri maraqlandıran sualları cavablandırıblar.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində 2-ci panel başlayıb. Dördüncü Sənaye İnqilabının Təhlili və Koordinasiya Mərkəzinin Rəqəmsal iqtisadiyyat şöbəsinin mütəxəssisi Sadiq Şahbazov moderatorluğu ilə Dördüncü Sənaye İnqilabının Təhlili və Koordinasiya Mərkəzi, Layihələrin idarəolunması şöbəsinin rəhbəri Gülminə Məlikzadə, Qarabağ Universitetinin baş müəllimi, Redmenta təhsil eksperti və intruksiyonal dizayner Orxan Abdullayev və AILAB-ın vençur meneceri Şahin Abdurəhimov “Rəqəmsal resurslar və süni intellekt: Effektiv təhsil platformalarının inkişafı” adlı mövzuda çıxış edərək müəllimləri maraqlandıran sualları cavablandırıblar.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının Birlik rəhbərləri tərəfindən fənn müəllimləri üçün müxtəlif otaqlarda praktik məşğələlər keçirilib. Sonda AGMA-nın fəal üzvləri təltifnamə ilə təltif ediliblər və bununla da konfrans işini yekunlaşdırıb.

15.02.2025

badge-icon
Müəllim və tələbələr üçün görüş keçirilib.
Sumqayıt Dövlət Universitetində (SDU) Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən gənc müəllim və tələbələr üçün görüş keçirilib. 

Universitetin Sosial məsələlər və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə prorektoru, dosent Elmar Xəlilov çıxış edərək görüşün əhəmiyyətindən və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası tərəfindən həyata keçirilən layihələrdən bəhs edib.

Gələcəyin müəllimləri olan tələbələrə bu imkanlardan faydalanmağı tövsiyə edib. Görüş zamanı AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək gənc müəllim və tələbələrə təşkilatın fəaliyyəti, imkanları, gələcək planları ilə bağlı ətraflı məlumat verib. Pərvinə xanım iştirakçılara müxtəlif layihələrdən, təlimlərdən necə yararlana biləcəkləri barədə danışıb.

06.01.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun