Profil

Axtarış

Tural Mehtiyev - Coğrafiya

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Tural Mehtiyevdir.

Mən Tural Mehtiyev Cavid oğlu 1996-cı il oktyabr ayının 1-də Cəlilabad rayon Uzuntəpə kəndində dünyaya gəlmişəm. 2002-ci ildə Cəlilabad rayon Uzuntəpə kəndi E. Yusubov adına 1 saylı tam orta məktəbə getmiş və 2013-cü ildə həmin məktəbi bitirmişəm. Elə həmin il Lənkəran Dövlət Universitetinin Tarix və Coğrafiya müəllimliyi ixtisasına qəbul olmuşam. 2017-ci ildə ali məktəbi bitirib Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında coğrafiya fənni üzrə imtahan vermiş və Cəlilabad rayon İncilli kənd ümumi orta məktəbində ilk fəaliyyətimə başlamışam. Hal-hazırda da həmin məktəbdə çalışıram.

Əmək fəaliyyəti dövrümdə bir çox təlimlərdə iştirak edərək sertifikatlarla təltif olunmuşam. Həmin təlimlərdən Cəmiyyətdə inkluziv təhsilə baxış, Azərbaycan Müəllimlər Forumu, Böyük-böyük danış, Ünsiyyətdə bədən dilinin rolu, Makro və mikro bacarıqlar adlı forumu, Azərbaycan və Türkiyə Müəllimlərinin ortaqlığında yürütdüyümüz 21-ci əsrdə Qadının Dəyəri və Toplumsal Cinsiyyət eşitliyi E-Twinning projesində iştirak edərək sertifikatlara layiq görülmüşəm. Mən, həmçinin kurikulum təlimçisiyəm. Hal-hazırda coğrafiya və kurikulum fənlərindən Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanına müdavimlər hazırlayıram.

İnsan öz üzərində işlədikcə çox şeyə nail olur. Çəkilən əziyyətlər heç vaxt yerdə qalmır.
Həmişə çalışmışam ki, dərslərimi daha maraqlı və fərqli şəkildə keçim. İstifadə etdiyim metodlardan biri də öz dərs dediyim coğrafiya fənnindən əvvəlcə qruplararası, sonra isə siniflərarası yarışmalar təşkil etməkdir. Qalib olan qrup və ya siniflər həftənin sinfi, ayın sinfi və ilin sinfi seçilirdi. Fərqlənən şagirdlər sonda müxtəlif hədiyyələrlə təltif olunurdular.

Uşaqlara fərdi yanaşaraq onların istedadlarını üzə çıxarmağın bir müəllimin yerinə yetirməli olduğu ən başlıca vəzifə olduğunu düşünürəm. Mən də öz növbəmdə bununla bağlı layihələr təşkil edir, şagirdləri müxtəlif fəaliyyətlərə cəlb edirəm. Hər bir şagirdə fərdi yanaşaraq onların vizual, audi-lingual, kinestetik və digər intellektual bacarıqlarını ortaya çıxarmağa çalışıram. Məhz bu bacarıqları müəyyən etməklə şagirdlərimizi düzgün fəaliyyətlərə yönəldə və sahib olduqları istedadı üzə çıxararaq özlərini tapmağa köməklik göstərə bilərik.

Dərs dediyim müddətdə yaddan qalan hadisələr çox olub. Onlardan biri siniflərarası yarışmalar təşkil etdiyim zamanda qaliblər müəyyənləşmişdi. Mən də həmin günü fərqlənən şagirdlərə sürpriz edib onları bir sıra hədiyyələrlə təltif edəcəkdim. Məktəbin həyətinə daxil olarkən yuxarıda şagirdləri gördüm və onlar əlimdə hədiyyələri görüncə sevinclərinin həddi-hüdudu yox idi. Hər bir şagirdə hədiyyəni təqdim edərkən onların üzlərindəki sevinc hər şeyə dəyərdi. Çünki mən onlara bir ilki yaşatmışdım.

Hər bir şagirdin yaradıcılığı müxtəlifdir. İlk öncə onların, məsələn coğrafiya fənninə marağı varsa, düşüncələrini öyrənmək lazımdır. Onların istedadlarını sual-cavab əsnasında müəyyən etmək olar. Şagirdlər həmişə dərs prosesi zamanı özləri üçün qeydlər edir və evdə araşdırma apardıqdan sonra mənimlə situasiya tipli suallar və fikirlər bölüşürlər.

Əvvəlcə müəllimlik fəaliyyətimə başlayanda bir sıra problemlərlə üzləşməli olurdum. İlk öncə, problem yol, yəni yolların narahat olması idi. Daha sonralar bu kimi problemlər getdikcə öz yerini tapdı.

Bəzi ucqar kənd yerlərində şagirdlərin ali təhsil alması üçün problemlər olur. Xüsusən də, qız şagirdləri həmin proseslərdən kənarda qalır. Buna da əsas səbəb imkansızlıq və valideynlərin qərarsız olmasıdır. Ölkəmizdə hal-hazırda bunun üçün çox gözəl perspektivlər mövcuddur. Hər bir oxuyan şagirdin ali təhsil alması onun gələcəyi üçün vacibdir.

Müəllim olmaq mənim şagird olduğum müddətdən arzum idi. Orta məktəb vaxtlarında tarix və coğrafiya fənlərinə daha çox marağım vardı. Bu istəyimin reallaşmasında mənə dəstək olan müəllimlərimə borcluyam və onlara sonsuz təşəkkürümü bildirirəm. Onlarla çiyin-çiyinə işləmək ayrı bir duyğudur. Mən də illərlə özümü müşahidə etdiyim zaman məhz müəllimlik sahəsinə inanılmaz həvəsim olduğunu, həmçinin insanları maarifləndirmənin başlıca vəzifəm olduğunu anladım. Düşünürəm ki, iş o zaman missiyaya çevrilir ki, sən hər yerdə, zamanından, məkanından asılı olmayaraq onu təbliğ edirsən. Müəllimlik müqəddəs bir peşədir. Lakin müəllim unutmamalıdır ki, yetişdirdiyi hər bir şagird qiymətli xəzinə, gələcəkdə xalqımıza xeyir verəcək layiqli bir vətəndaşdır. Sonda şagirdin qazandığı uğur çəkilən bütün əziyyətləri bir anda silir, yerini xoş bir məmnunluq, sevinc hissi tutur.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib

5 aprel tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı, Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və Azərbaycan müəllimi qəzetinin informasiya dəstəyi ilə “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" adlı forum keçirilib. 

Şəki şəhəri Nizami Gəncəvi adına 7 №-li tam orta məktəbdə 200-ə yaxın müəllimin iştirakı ilə keçirilən tədbir öz işinə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Beləki, ilk olaraq Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Günay Mahmudova çıxış edərək gənc müəllimlərimizin bu cür vacib mövzuda maarifləndirilmələrin olduqca məqsədə uyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və Azərbaycan Psixologiya Akademiyasının direktoru Ramil Hüseynzadə çıxış edərək forumun mahiyyəti və aktuallığı barədə danışdılar. Onlar müasir təhsil sistemində nəsil tərbiyəsinin vacibliyini vurğulayaraq, bu istiqamətdə həyata keçirilən yeniliklər və innovativ metodlardan bəhs ediblər.

Rəsmi hissə yekunlaşdıqdan sonra bədii hissədə Rasim Ocaqov adına Şəki şəhər Uşaq- Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Bahar” rəqs qrupu “Hamıdan gözəl mənəm” və “Uzundərə” rəqslərini nümayiş etidiriblər. Həmçinin Aylin Abdullayeva “Müəllimim” musiqi nömrəsi ilə çıxış edib.

Daha sonra forumun panel müzakirəsi hissəsinə keçid edilib. Şəki şəhər 11 №-li tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, AGMA-nın Şəki şəhəri üzrə koodinatoru Gülnar Heydərzadənin moderatorluğu ilə təşkil edilən panel müzakirədə spikerlər – Şəki rayonu Kiş kənd Heydər Əliyev adına 1 №-li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, əməkdar müəllim Dursun Cavadova, Qax şəhər Namiq Abdullayev adına 2 №-li məktəb-liseyin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, əməkdar müəllim Nazlı İsmayılova və Şəki rayonu Köndələn kənd tam orta məktəbin direktoru Aytən Yusifova çıxış edərək, təhsildə tərbiyəvi mühitin yaradılması, ailənin tərbiyə üzərindəki rolu, rəqəmsal dövrdə tərbiyə və etik dəyərlər, yeni nəsil tərbiyəsinə dair innovativ yanaşmalar kimi mövzuları müzakirə ediblər. 

Həmçinin müzakirələr zamanı təhsildə müasir metodların tətbiqi, müəllim-şagird münasibətlərinin yeni dövrün tələblərinə uyğun şəkildə qurulması və psixoloji yanaşmaların əhəmiyyəti vurğulanıb. 

Forum iştirakçıları bu kimi tədbirlərin təhsil sistemində keyfiyyətin artırılması və pedaqoji təcrübənin bölüşdürülməsi baxımından mühüm rol oynadığını bildirib, yeni nəsil tərbiyəsində qarşıya qoyulan məqsədlərə çatmaq üçün belə forumların davamlı keçirilməsinin vacibliyini vurğulayıblar. Panel müzakirəsinin sonunda forum iştirakçılarının spikerlərə ünvanladıqları çoxsaylı suallar da cavablandırılıb.

Qeyd edək ki, forumun keçirilməsində məqsəd çağdaş dövrdə yeni nəsil tərbiyəsinə yeni yanaşmaların tətbiq olunması və müəllimlərlə fikir mübadiləsinin aparılmasından ibarətdir.

06.04.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Sabunçu rayonu E.Məhərrəmov adına 137 №li tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatorları Elnurə İsmayılova və  Ruhane Yaqubova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatın davamında gənc müəllimlərimiz üçün "Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması", "Sinfin idarəedilməsi və məktəb-şagird-valideyn üçbucağı" mövzularında seminar keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

01.04.2025

badge-icon
Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsinin final mərhələsi keçirilib
 Martın 29-da Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı-nın tərəfdaşlığı ilə "Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" nin final mərhələsi keçirilib. 

Müsabiqədə Bakı və Naxçıvan şəhərlərində final mərhələsinə vəsiqə qazanan 33 nəfər iştirak edib.

 ️Müsabiqədə  təhsilverənlərə AMC (American Mathematics Competitions) tapşırıqları əsasında 25 sual təqdim olunub və sualları cavablandırmaq üçün 75 dəqiqə vaxt ayrılıb. 

 Qeyd edək ki, müsabiqədə 1-ci yeri Zərqəm Əsədov (İsmayıllı), 2-ci yeri 2 nəfər Rüstəm Təhməzov (Bakı) və Orxan Bayramov (Quba), 3-cü yeri 3 nəfər olmaqla Zinyət Cabbarlı (Şərur), Natiq Mustafayev (Xaçmaz) və Aygün Xəlilli (Bakı) ən yüksək bal toplamış 6 müəllim təşkilatçılar tərəfindən mükafatlandırılıb. 

"Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" ndə iştirak edən müəllimlərimizi təbrik edirik.

29.03.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Suraxanı rayonu D.Məmmədzadə adına 232 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Elnurə İsmayılova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Elnurə İsmayılova tərəfindən  "Sinfin səmərəli idarəedilməsi" və "Müasir dərsin quruluşu" mövzularında seminar keçirilib. Qonaq qismində İbtidai sinif müəllimlər birliyinin koordinatoru Səidə Dünyamalıyeva "Müasir dərsin quruluşu" mövzusunda öz təcrübələrini gənc müəllimlərlə bölüşüb.

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

19.03.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun