Profil

Axtarış

İlahə Hüseynova - Azərbaycan dili və ədəbiyyat

Gənc Müəllim danışır rubrikamızın növbəti qonağı İlahə Hüseynovadır.

Mən - İlahə Hüseynova Qax rayonu Almalı kəndində dünyaya göz açmışam. 2006-cı ildə məktəbi bitirib elə həmin il BDU-nun filologiya fakültəsinə qəbul olunmuşam. 2010-cu ildə universiteti bitirib Qax rayonu Marsan kənd tam orta məktəbində işə başlamışam. Hal-hazırda Qax rayonu Qaratala kənd tam orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi işləyirəm.11 il iş stajım var.

Müəllim kimi işlədiyim ilk gündən bu günə qədər hər zaman öz üzərimdə çalışmış, daim təlimlərdə iştirak edərək yenilik axtarışında olmuşam. Çünki müasir dövrün şagirdləri yeniliyi və fərqliliyi sevirlər. İşlədiyim bu illər ərzində bir sıra nailiyyətlərim olub, təlimlərdən fərqləndirici sertifikatlar əldə etmişəm. 2019-cu ildə Qax Rayon Təhsil Şöbəsi tərəfindən "İlin ən yaxşı mühazirəçisi" fəxri fərmanı ilə təltif edilmişəm. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və Koreya Future Class Network şirkətinin KOİCA ilə birgə təşkil etdiyi Azərbaycan müəllimlərimin səriştələrinin artırılması layihəsində onlayn iştirak edərək beynəlxalq sertifikatla təltif edilmişəm.Pandemiya dövründə bir çox layihələrdə və təlimlərdə iştirak etmişəm. N.Gəncəvi 880, Layihələrin və təşkili və idarə olunması, Veb2 alətlərdən istifadə, İKT-nin dərslərə tətbiqi, Gələcəyin gənci, Ədiblərimizlə görüş, Məktəblərdə uşaq psixologiyası, Müasir təlim metodları ilə dərslərin təşkili, Nitqin inkişaf mərhələləri və başqa bir çox təlimlərdə iştirak edib təlimin sonunda sertifikatla təltif edilmişəm.Təlimlərdə iştirakım davam edir. Hal-hazırda e-Twinningdə türk müəllimlərlə birgə layihədə iştirak edirəm. Resfebe ilə əylənərək öyrənək adlanan bu layihə şagirdlərim tərəfindən maraqla qarşılanır. Dərslərimizdə öyrəndiklərimizi tətbiq edirik.

Dərslərimi müasir təlim metodları ilə təşkil edirəm ki, fərqli və maraqlı olsun. Ən çox istifadə etdiyim iş üsulları: Simuliyasiya, Venn diaqramı, 3-2-1, Sinektika, Obrazlar xəritəsi, Frayer modeli, Sinkveyn.

Yaddaqalan dərslərim çoxdur. 2016-cı ildə 7-ci sinifdə ədəbiyyat dərsində keçdiyim Hikmət Ziyanın "Kərgədan və Qarışqa" əsəri şagirdlərim və məktəb rəhbərliyi tərəfindən bəyənilmişdi. Məktəbimizin binası köhnədir və müasir avadanlıqlarla təhcizat yox dərəcəsindədir. Buna baxmayaraq mən dərs üçün, şagirdlərim üçün proyektor axtardım, çətin də olsa onu tapdım və açıq dərsimdə istifadə etdim. Bu şəhər məktəbləri üçün adi olsa da,vkənd uşaqları üçün yenilik idi, onlar proyektorla ilk dəfə idi ki, dərs keçirdilər.Bu dərsi çox sevdilər və dərsin bitməyini istəmirdilər.

Şagirdlərimin istedadını üzə çıxarmaq üçün fərdi iş formasından istifadə edirəm. Hər şagirdə fərdi davranıram. Bu işdə mənə H.Gardnerin çoxşaxəli intellekt nəzəriyyəsi kömək edir. Tapşırıqları hər şagirdin intellekt səviyyəsinə uyğun verirəm. Bəzi şagirdlərdə verbal-linqvistik, bəzisində şəxslərarası, fərddaxili, məkan- vizual və başqa intellekt ola bilər, ona görə hər şagirdə intellekt tipinə uyğun davranmaq lazımdır.

Hər şagirdin əlbəttə ki, fərqli bir qabiliyyəti var. Mən Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi olduğumdan daha çox şeir hekayə yazan şagirdlərin axtarışındayam. Bu illər ərzində müxtəlif qabiliyyətli şagirdlərim olub. Aralarında gözəl şeir söyləyənlər, rəssam olanlar var. Şeir yazan şagirdlərimin şeirlərini toplayıram, onlara yaradıcılıqlarını inkişaf etdirmək üçün dəstək oluram.

Kənddə dərs demək əlbəttə ki, asan deyil. Çünki kənd məktəbləri maddi-texniki təchizatla zəngin deyil. Müasir laboratoriya, müsir sinif otaqları, informafika otağı yoxdur. Hər evdə şəxsi internet yoxdur. Ona görə çox vaxt çətinliklər yaranır. Dərsliklər müasir dövrə və müasir texnologiya vasitələrinə uyğun tərtib edilib. İnternetdən verilən araşdırma tapşırıqlarını şagirdlərim hamısı yaza bilmir. Dərslərdə mütəmadi İKT-dən istifadə edə bilmirik, buna baxmayaraq mümkün olduqca kompüterdən istifadə edirəm. Karantin dövründə onlayn dərslərə bütün şagirdlər qoşula bilmirdi, çünki hər kəsin evində internet, şəxsi mobil telefonyoxdur.

Şəhər və kənd uşağı fərqləndirmirəm, müəllim çox çalışsa, istədiyi şagirdi istədiyi kimi yetişdirə bilər. Müəllimlik peşələr arasında ən ali peşədir. Çünki bütün peşə sahibləri seçdikləri sənətin sirlərini müəllimdən öyrənirlər. Müəllim elm, bilik xəzinəsinin qapısını insanların üzünə açır,hər insanın taleyində müəllimin yeri var.

Gələcəkdə müəllim olacaq şagirdlərə, tələbələrə tövsiyə edirəm ki, bu peşəni seçirsinizsə, yüz ölçün, bir biçin.Bu peşənin şərəfi ilə bərabər, məsuliyyəti də var.Uşaqlar bizim gələcəyimizdir, onların gələcək həyatında bizim öyrədəciyimiz biliklərin rolu böyükdür, çünki gələcək bugündən başlayır.

Sizdə müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link : https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
AGMA komandası olaraq uğurlu işlərimiz davam edir, yeni əməkdaşlıqlarımız güclənir.
AGMA komandası olaraq uğurlu işlərimiz davam edir, yeni əməkdaşlıqlarımız güclənir. 

Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı ilə birgə əməkdaşlığımızın gənc müəllimlərin təcrübəsinin, bilik və bacarıqlarının artmasında mühüm rolu olacaqdır.

Dəvətə görə təşəkkür edirik. 

25.02.2025

badge-icon
Region koordinatorların seçimi üçün test imtahan mərhələsi keçirilib.
Region koordinatorların seçimi üçün test imtahan mərhələsi keçirilib.

Qeyd edək ki, növbəti mərhələdə imtahandan uğurla keçmiş müəllimlərin müsahibə mərhələsi baş tutacaq.

19.02.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlərin IV Şəbəkələşmə Forumu" keçirilib.
Fevralın 15-də Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı ilə "Gənc Müəllimlərin IV Şəbəkələşmə Forumu" keçirilib.

600-dən çox müəllimin iştirak etdiyi forumda əvvəlcə Dövlət Himni səsləndirilib, ardınca şəhidlərimizin xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad olunub.

Açılış nitqi ilə çıxış edən AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova forumun məqsəd və əhəmiyyəti barədə iştirakçılara məlumat verib.

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya şöbəsinin müdiri Səbuhi Rzayev, Milli Məclisin deputatı Ceyhun Məmmədov çıxış edərək mövzunun təhsil sistemi üçün əhəmiyyətindən, son dövrlərdə görülən işlərdən danışıblar. Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin rəisi Vüsal Xanlarov çıxış edərək "Rəqəmsal Məktəb" platforması haqqında məlumat verib. Digər çıxışçılardan Azərkosmosun Coğrafi informasiya sistemləri departamentinin Süni intellekt bölməsinin rəhbəri Həmid Əskərov, İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi, Rəqəmsal məhsulların inkişafı departamentinin baş məhsul meneceri Tural Həsənov çıxış edərək gənc müəllimlərimizin “Süni intellektin təhsildə tətbiqi” mövzusunda maarifləndirilməsinin olduqca məqsədəuyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.  

Daha sonra tədbirin bədii hissəsinə start verilib. Belə ki Azərbaycan Milli Konservatoriyasının və Bakı Musiqi Akademiyasının tələbələri "Qəlbimin səsi", "Çardaş" və "Odlar Yurdu" əsərləri ilə bədii hissəyə rəng qatıblar.

Tədbirin rəsmi hissəsi yekunlaşdıqdan sonra forumun panel müzakirəsi başlayıb. ADA Universiteti, İnformasiya Texnologiyaları və Mühəndislik Məktəbinin müəllimi İsmayıl Şahəliyev moderatoruluğu ilə AzTU, Təhsildə İnformasiya Texnologiyaları və Metodik Dəstək İnstitutunun direktoru Etibar Seyidzadə, ADA Universiteti, İnformasiya Texnologiyaları və Mühəndislik Məktəbinin dekanı Abzetdin Adamov və ADNSU nəzdində Azərbaycan Fransız Universitetinin İT mütəxəssisi Pərviz Nəsirov  “Süni intellekt və etika: Təhsildə dürüstlük və məxfilik məsələləri” adlı mövzusunda çıxış edərək müəllimləri maraqlandıran sualları cavablandırıblar.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində 2-ci panel başlayıb. Dördüncü Sənaye İnqilabının Təhlili və Koordinasiya Mərkəzinin Rəqəmsal iqtisadiyyat şöbəsinin mütəxəssisi Sadiq Şahbazov moderatorluğu ilə Dördüncü Sənaye İnqilabının Təhlili və Koordinasiya Mərkəzi, Layihələrin idarəolunması şöbəsinin rəhbəri Gülminə Məlikzadə, Qarabağ Universitetinin baş müəllimi, Redmenta təhsil eksperti və intruksiyonal dizayner Orxan Abdullayev və AILAB-ın vençur meneceri Şahin Abdurəhimov “Rəqəmsal resurslar və süni intellekt: Effektiv təhsil platformalarının inkişafı” adlı mövzuda çıxış edərək müəllimləri maraqlandıran sualları cavablandırıblar.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının Birlik rəhbərləri tərəfindən fənn müəllimləri üçün müxtəlif otaqlarda praktik məşğələlər keçirilib. Sonda AGMA-nın fəal üzvləri təltifnamə ilə təltif ediliblər və bununla da konfrans işini yekunlaşdırıb.

15.02.2025

badge-icon
Müəllim və tələbələr üçün görüş keçirilib.
Sumqayıt Dövlət Universitetində (SDU) Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən gənc müəllim və tələbələr üçün görüş keçirilib. 

Universitetin Sosial məsələlər və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə prorektoru, dosent Elmar Xəlilov çıxış edərək görüşün əhəmiyyətindən və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası tərəfindən həyata keçirilən layihələrdən bəhs edib.

Gələcəyin müəllimləri olan tələbələrə bu imkanlardan faydalanmağı tövsiyə edib. Görüş zamanı AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək gənc müəllim və tələbələrə təşkilatın fəaliyyəti, imkanları, gələcək planları ilə bağlı ətraflı məlumat verib. Pərvinə xanım iştirakçılara müxtəlif layihələrdən, təlimlərdən necə yararlana biləcəkləri barədə danışıb.

06.01.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun