Profil

Axtarış

İlahə Hüseynova - Azərbaycan dili və ədəbiyyat

Gənc Müəllim danışır rubrikamızın növbəti qonağı İlahə Hüseynovadır.

Mən - İlahə Hüseynova Qax rayonu Almalı kəndində dünyaya göz açmışam. 2006-cı ildə məktəbi bitirib elə həmin il BDU-nun filologiya fakültəsinə qəbul olunmuşam. 2010-cu ildə universiteti bitirib Qax rayonu Marsan kənd tam orta məktəbində işə başlamışam. Hal-hazırda Qax rayonu Qaratala kənd tam orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi işləyirəm.11 il iş stajım var.

Müəllim kimi işlədiyim ilk gündən bu günə qədər hər zaman öz üzərimdə çalışmış, daim təlimlərdə iştirak edərək yenilik axtarışında olmuşam. Çünki müasir dövrün şagirdləri yeniliyi və fərqliliyi sevirlər. İşlədiyim bu illər ərzində bir sıra nailiyyətlərim olub, təlimlərdən fərqləndirici sertifikatlar əldə etmişəm. 2019-cu ildə Qax Rayon Təhsil Şöbəsi tərəfindən "İlin ən yaxşı mühazirəçisi" fəxri fərmanı ilə təltif edilmişəm. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və Koreya Future Class Network şirkətinin KOİCA ilə birgə təşkil etdiyi Azərbaycan müəllimlərimin səriştələrinin artırılması layihəsində onlayn iştirak edərək beynəlxalq sertifikatla təltif edilmişəm.Pandemiya dövründə bir çox layihələrdə və təlimlərdə iştirak etmişəm. N.Gəncəvi 880, Layihələrin və təşkili və idarə olunması, Veb2 alətlərdən istifadə, İKT-nin dərslərə tətbiqi, Gələcəyin gənci, Ədiblərimizlə görüş, Məktəblərdə uşaq psixologiyası, Müasir təlim metodları ilə dərslərin təşkili, Nitqin inkişaf mərhələləri və başqa bir çox təlimlərdə iştirak edib təlimin sonunda sertifikatla təltif edilmişəm.Təlimlərdə iştirakım davam edir. Hal-hazırda e-Twinningdə türk müəllimlərlə birgə layihədə iştirak edirəm. Resfebe ilə əylənərək öyrənək adlanan bu layihə şagirdlərim tərəfindən maraqla qarşılanır. Dərslərimizdə öyrəndiklərimizi tətbiq edirik.

Dərslərimi müasir təlim metodları ilə təşkil edirəm ki, fərqli və maraqlı olsun. Ən çox istifadə etdiyim iş üsulları: Simuliyasiya, Venn diaqramı, 3-2-1, Sinektika, Obrazlar xəritəsi, Frayer modeli, Sinkveyn.

Yaddaqalan dərslərim çoxdur. 2016-cı ildə 7-ci sinifdə ədəbiyyat dərsində keçdiyim Hikmət Ziyanın "Kərgədan və Qarışqa" əsəri şagirdlərim və məktəb rəhbərliyi tərəfindən bəyənilmişdi. Məktəbimizin binası köhnədir və müasir avadanlıqlarla təhcizat yox dərəcəsindədir. Buna baxmayaraq mən dərs üçün, şagirdlərim üçün proyektor axtardım, çətin də olsa onu tapdım və açıq dərsimdə istifadə etdim. Bu şəhər məktəbləri üçün adi olsa da,vkənd uşaqları üçün yenilik idi, onlar proyektorla ilk dəfə idi ki, dərs keçirdilər.Bu dərsi çox sevdilər və dərsin bitməyini istəmirdilər.

Şagirdlərimin istedadını üzə çıxarmaq üçün fərdi iş formasından istifadə edirəm. Hər şagirdə fərdi davranıram. Bu işdə mənə H.Gardnerin çoxşaxəli intellekt nəzəriyyəsi kömək edir. Tapşırıqları hər şagirdin intellekt səviyyəsinə uyğun verirəm. Bəzi şagirdlərdə verbal-linqvistik, bəzisində şəxslərarası, fərddaxili, məkan- vizual və başqa intellekt ola bilər, ona görə hər şagirdə intellekt tipinə uyğun davranmaq lazımdır.

Hər şagirdin əlbəttə ki, fərqli bir qabiliyyəti var. Mən Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi olduğumdan daha çox şeir hekayə yazan şagirdlərin axtarışındayam. Bu illər ərzində müxtəlif qabiliyyətli şagirdlərim olub. Aralarında gözəl şeir söyləyənlər, rəssam olanlar var. Şeir yazan şagirdlərimin şeirlərini toplayıram, onlara yaradıcılıqlarını inkişaf etdirmək üçün dəstək oluram.

Kənddə dərs demək əlbəttə ki, asan deyil. Çünki kənd məktəbləri maddi-texniki təchizatla zəngin deyil. Müasir laboratoriya, müsir sinif otaqları, informafika otağı yoxdur. Hər evdə şəxsi internet yoxdur. Ona görə çox vaxt çətinliklər yaranır. Dərsliklər müasir dövrə və müasir texnologiya vasitələrinə uyğun tərtib edilib. İnternetdən verilən araşdırma tapşırıqlarını şagirdlərim hamısı yaza bilmir. Dərslərdə mütəmadi İKT-dən istifadə edə bilmirik, buna baxmayaraq mümkün olduqca kompüterdən istifadə edirəm. Karantin dövründə onlayn dərslərə bütün şagirdlər qoşula bilmirdi, çünki hər kəsin evində internet, şəxsi mobil telefonyoxdur.

Şəhər və kənd uşağı fərqləndirmirəm, müəllim çox çalışsa, istədiyi şagirdi istədiyi kimi yetişdirə bilər. Müəllimlik peşələr arasında ən ali peşədir. Çünki bütün peşə sahibləri seçdikləri sənətin sirlərini müəllimdən öyrənirlər. Müəllim elm, bilik xəzinəsinin qapısını insanların üzünə açır,hər insanın taleyində müəllimin yeri var.

Gələcəkdə müəllim olacaq şagirdlərə, tələbələrə tövsiyə edirəm ki, bu peşəni seçirsinizsə, yüz ölçün, bir biçin.Bu peşənin şərəfi ilə bərabər, məsuliyyəti də var.Uşaqlar bizim gələcəyimizdir, onların gələcək həyatında bizim öyrədəciyimiz biliklərin rolu böyükdür, çünki gələcək bugündən başlayır.

Sizdə müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link : https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib

5 aprel tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı, Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və Azərbaycan müəllimi qəzetinin informasiya dəstəyi ilə “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" adlı forum keçirilib. 

Şəki şəhəri Nizami Gəncəvi adına 7 №-li tam orta məktəbdə 200-ə yaxın müəllimin iştirakı ilə keçirilən tədbir öz işinə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Beləki, ilk olaraq Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Günay Mahmudova çıxış edərək gənc müəllimlərimizin bu cür vacib mövzuda maarifləndirilmələrin olduqca məqsədə uyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və Azərbaycan Psixologiya Akademiyasının direktoru Ramil Hüseynzadə çıxış edərək forumun mahiyyəti və aktuallığı barədə danışdılar. Onlar müasir təhsil sistemində nəsil tərbiyəsinin vacibliyini vurğulayaraq, bu istiqamətdə həyata keçirilən yeniliklər və innovativ metodlardan bəhs ediblər.

Rəsmi hissə yekunlaşdıqdan sonra bədii hissədə Rasim Ocaqov adına Şəki şəhər Uşaq- Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Bahar” rəqs qrupu “Hamıdan gözəl mənəm” və “Uzundərə” rəqslərini nümayiş etidiriblər. Həmçinin Aylin Abdullayeva “Müəllimim” musiqi nömrəsi ilə çıxış edib.

Daha sonra forumun panel müzakirəsi hissəsinə keçid edilib. Şəki şəhər 11 №-li tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, AGMA-nın Şəki şəhəri üzrə koodinatoru Gülnar Heydərzadənin moderatorluğu ilə təşkil edilən panel müzakirədə spikerlər – Şəki rayonu Kiş kənd Heydər Əliyev adına 1 №-li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, əməkdar müəllim Dursun Cavadova, Qax şəhər Namiq Abdullayev adına 2 №-li məktəb-liseyin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, əməkdar müəllim Nazlı İsmayılova və Şəki rayonu Köndələn kənd tam orta məktəbin direktoru Aytən Yusifova çıxış edərək, təhsildə tərbiyəvi mühitin yaradılması, ailənin tərbiyə üzərindəki rolu, rəqəmsal dövrdə tərbiyə və etik dəyərlər, yeni nəsil tərbiyəsinə dair innovativ yanaşmalar kimi mövzuları müzakirə ediblər. 

Həmçinin müzakirələr zamanı təhsildə müasir metodların tətbiqi, müəllim-şagird münasibətlərinin yeni dövrün tələblərinə uyğun şəkildə qurulması və psixoloji yanaşmaların əhəmiyyəti vurğulanıb. 

Forum iştirakçıları bu kimi tədbirlərin təhsil sistemində keyfiyyətin artırılması və pedaqoji təcrübənin bölüşdürülməsi baxımından mühüm rol oynadığını bildirib, yeni nəsil tərbiyəsində qarşıya qoyulan məqsədlərə çatmaq üçün belə forumların davamlı keçirilməsinin vacibliyini vurğulayıblar. Panel müzakirəsinin sonunda forum iştirakçılarının spikerlərə ünvanladıqları çoxsaylı suallar da cavablandırılıb.

Qeyd edək ki, forumun keçirilməsində məqsəd çağdaş dövrdə yeni nəsil tərbiyəsinə yeni yanaşmaların tətbiq olunması və müəllimlərlə fikir mübadiləsinin aparılmasından ibarətdir.

06.04.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Sabunçu rayonu E.Məhərrəmov adına 137 №li tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatorları Elnurə İsmayılova və  Ruhane Yaqubova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatın davamında gənc müəllimlərimiz üçün "Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması", "Sinfin idarəedilməsi və məktəb-şagird-valideyn üçbucağı" mövzularında seminar keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

01.04.2025

badge-icon
Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsinin final mərhələsi keçirilib
 Martın 29-da Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı-nın tərəfdaşlığı ilə "Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" nin final mərhələsi keçirilib. 

Müsabiqədə Bakı və Naxçıvan şəhərlərində final mərhələsinə vəsiqə qazanan 33 nəfər iştirak edib.

 ️Müsabiqədə  təhsilverənlərə AMC (American Mathematics Competitions) tapşırıqları əsasında 25 sual təqdim olunub və sualları cavablandırmaq üçün 75 dəqiqə vaxt ayrılıb. 

 Qeyd edək ki, müsabiqədə 1-ci yeri Zərqəm Əsədov (İsmayıllı), 2-ci yeri 2 nəfər Rüstəm Təhməzov (Bakı) və Orxan Bayramov (Quba), 3-cü yeri 3 nəfər olmaqla Zinyət Cabbarlı (Şərur), Natiq Mustafayev (Xaçmaz) və Aygün Xəlilli (Bakı) ən yüksək bal toplamış 6 müəllim təşkilatçılar tərəfindən mükafatlandırılıb. 

"Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" ndə iştirak edən müəllimlərimizi təbrik edirik.

29.03.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Suraxanı rayonu D.Məmmədzadə adına 232 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Elnurə İsmayılova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Elnurə İsmayılova tərəfindən  "Sinfin səmərəli idarəedilməsi" və "Müasir dərsin quruluşu" mövzularında seminar keçirilib. Qonaq qismində İbtidai sinif müəllimlər birliyinin koordinatoru Səidə Dünyamalıyeva "Müasir dərsin quruluşu" mövzusunda öz təcrübələrini gənc müəllimlərlə bölüşüb.

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

19.03.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun