Profil

Axtarış

İlahə Hüseynova - Azərbaycan dili və ədəbiyyat

Gənc Müəllim danışır rubrikamızın növbəti qonağı İlahə Hüseynovadır.

Mən - İlahə Hüseynova Qax rayonu Almalı kəndində dünyaya göz açmışam. 2006-cı ildə məktəbi bitirib elə həmin il BDU-nun filologiya fakültəsinə qəbul olunmuşam. 2010-cu ildə universiteti bitirib Qax rayonu Marsan kənd tam orta məktəbində işə başlamışam. Hal-hazırda Qax rayonu Qaratala kənd tam orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi işləyirəm.11 il iş stajım var.

Müəllim kimi işlədiyim ilk gündən bu günə qədər hər zaman öz üzərimdə çalışmış, daim təlimlərdə iştirak edərək yenilik axtarışında olmuşam. Çünki müasir dövrün şagirdləri yeniliyi və fərqliliyi sevirlər. İşlədiyim bu illər ərzində bir sıra nailiyyətlərim olub, təlimlərdən fərqləndirici sertifikatlar əldə etmişəm. 2019-cu ildə Qax Rayon Təhsil Şöbəsi tərəfindən "İlin ən yaxşı mühazirəçisi" fəxri fərmanı ilə təltif edilmişəm. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və Koreya Future Class Network şirkətinin KOİCA ilə birgə təşkil etdiyi Azərbaycan müəllimlərimin səriştələrinin artırılması layihəsində onlayn iştirak edərək beynəlxalq sertifikatla təltif edilmişəm.Pandemiya dövründə bir çox layihələrdə və təlimlərdə iştirak etmişəm. N.Gəncəvi 880, Layihələrin və təşkili və idarə olunması, Veb2 alətlərdən istifadə, İKT-nin dərslərə tətbiqi, Gələcəyin gənci, Ədiblərimizlə görüş, Məktəblərdə uşaq psixologiyası, Müasir təlim metodları ilə dərslərin təşkili, Nitqin inkişaf mərhələləri və başqa bir çox təlimlərdə iştirak edib təlimin sonunda sertifikatla təltif edilmişəm.Təlimlərdə iştirakım davam edir. Hal-hazırda e-Twinningdə türk müəllimlərlə birgə layihədə iştirak edirəm. Resfebe ilə əylənərək öyrənək adlanan bu layihə şagirdlərim tərəfindən maraqla qarşılanır. Dərslərimizdə öyrəndiklərimizi tətbiq edirik.

Dərslərimi müasir təlim metodları ilə təşkil edirəm ki, fərqli və maraqlı olsun. Ən çox istifadə etdiyim iş üsulları: Simuliyasiya, Venn diaqramı, 3-2-1, Sinektika, Obrazlar xəritəsi, Frayer modeli, Sinkveyn.

Yaddaqalan dərslərim çoxdur. 2016-cı ildə 7-ci sinifdə ədəbiyyat dərsində keçdiyim Hikmət Ziyanın "Kərgədan və Qarışqa" əsəri şagirdlərim və məktəb rəhbərliyi tərəfindən bəyənilmişdi. Məktəbimizin binası köhnədir və müasir avadanlıqlarla təhcizat yox dərəcəsindədir. Buna baxmayaraq mən dərs üçün, şagirdlərim üçün proyektor axtardım, çətin də olsa onu tapdım və açıq dərsimdə istifadə etdim. Bu şəhər məktəbləri üçün adi olsa da,vkənd uşaqları üçün yenilik idi, onlar proyektorla ilk dəfə idi ki, dərs keçirdilər.Bu dərsi çox sevdilər və dərsin bitməyini istəmirdilər.

Şagirdlərimin istedadını üzə çıxarmaq üçün fərdi iş formasından istifadə edirəm. Hər şagirdə fərdi davranıram. Bu işdə mənə H.Gardnerin çoxşaxəli intellekt nəzəriyyəsi kömək edir. Tapşırıqları hər şagirdin intellekt səviyyəsinə uyğun verirəm. Bəzi şagirdlərdə verbal-linqvistik, bəzisində şəxslərarası, fərddaxili, məkan- vizual və başqa intellekt ola bilər, ona görə hər şagirdə intellekt tipinə uyğun davranmaq lazımdır.

Hər şagirdin əlbəttə ki, fərqli bir qabiliyyəti var. Mən Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi olduğumdan daha çox şeir hekayə yazan şagirdlərin axtarışındayam. Bu illər ərzində müxtəlif qabiliyyətli şagirdlərim olub. Aralarında gözəl şeir söyləyənlər, rəssam olanlar var. Şeir yazan şagirdlərimin şeirlərini toplayıram, onlara yaradıcılıqlarını inkişaf etdirmək üçün dəstək oluram.

Kənddə dərs demək əlbəttə ki, asan deyil. Çünki kənd məktəbləri maddi-texniki təchizatla zəngin deyil. Müasir laboratoriya, müsir sinif otaqları, informafika otağı yoxdur. Hər evdə şəxsi internet yoxdur. Ona görə çox vaxt çətinliklər yaranır. Dərsliklər müasir dövrə və müasir texnologiya vasitələrinə uyğun tərtib edilib. İnternetdən verilən araşdırma tapşırıqlarını şagirdlərim hamısı yaza bilmir. Dərslərdə mütəmadi İKT-dən istifadə edə bilmirik, buna baxmayaraq mümkün olduqca kompüterdən istifadə edirəm. Karantin dövründə onlayn dərslərə bütün şagirdlər qoşula bilmirdi, çünki hər kəsin evində internet, şəxsi mobil telefonyoxdur.

Şəhər və kənd uşağı fərqləndirmirəm, müəllim çox çalışsa, istədiyi şagirdi istədiyi kimi yetişdirə bilər. Müəllimlik peşələr arasında ən ali peşədir. Çünki bütün peşə sahibləri seçdikləri sənətin sirlərini müəllimdən öyrənirlər. Müəllim elm, bilik xəzinəsinin qapısını insanların üzünə açır,hər insanın taleyində müəllimin yeri var.

Gələcəkdə müəllim olacaq şagirdlərə, tələbələrə tövsiyə edirəm ki, bu peşəni seçirsinizsə, yüz ölçün, bir biçin.Bu peşənin şərəfi ilə bərabər, məsuliyyəti də var.Uşaqlar bizim gələcəyimizdir, onların gələcək həyatında bizim öyrədəciyimiz biliklərin rolu böyükdür, çünki gələcək bugündən başlayır.

Sizdə müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link : https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda seminar təşkil edilib.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasınin təşkilatçılığı ilə 216 nomreli tam orta məktəbdə "Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda ibtidai sinif müəllimi birliyinin koordinatoru Günel Quliyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsinde məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübəsinə əsasən fikir mübadiləsi, muzakilerin aparılaraq, onları sözügeden mövzuda melumatliligini artırmaqdan ibarət olub.

09.07.2025

badge-icon
"Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda təlim keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə müəllimlər üçün "Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda AGMA-nın üzvü, Gəncə şəhər İnteqrasiya təlimli internat tipli gimnaziyanın Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Sona Hacıyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsində məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübələrinə əsasən fikir mübadiləsi, müzakirələrin aparılaraq, onların sözügedən mövzu üzrə məlumatlılığını artırmaqdan ibarət olub.

08.07.2025

badge-icon
#AzərbaycanMüəllimləri adlı Milli Müsabiqənin qaliblərinin mükafatlandırma mərasimi keçirildi.
#AzərbaycanMüəllimləri adlı Milli Müsabiqənin qaliblərinin mükafatlandırma mərasimi keçirildi.

3 iyul 2025-ci il tarixində STEAM İnnovasiya Mərkəzində “#AzərbaycanMüəllimləri” adlı TikTok Milli Müsabiqəsinin qaliblərinin mükafatlandırılması mərasimi keçirildi. 

Tədbir İlk olaraq Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova iştirakçıları salamlayaraq layihənin əhəmiyyətindən danışdı. Ardınca TikTok şirkətinin Şərqi Avropa və Mərkəzi Asiya üzrə ictimai siyasət direktoru Mixail Yakuşev, Elm və Təhsil Nazirliyinin nümayəndəsi Səbuhi Rzayev və Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin əməkdaşı Natəvan Bədəlova çıxış etdilər.
Rəsmi hissədən sonra qaliblərə mükafatlar təqdim olundu. Bakı şəhəri “Simurq” liseyinin müəllimi Aysel Yaqub və Yardımlı rayonundan olan müəllim Bəxtiyar Bəxtiyarlı çıxış edərək təşəkkürlərini bildirdilər və müsabiqə barədə təəssüratlarını bölüşdülər.

Tədbirin sonunda iştirakçılar STEAM İnnovasiya Mərkəzi ilə tanış oldu və xatirə şəkli çəkdirdilər.

Qeyd edək ki, bu müsabiqə Azərbaycanın müxtəlif bölgələrindən olan istedadlı müəllimlərimizi bir araya gətirərək, onların təhsil sahəsindəki innovativ yanaşmalarını və zəhmətlərini dəyərləndirmək məqsədi daşıyır.

03.07.2025

badge-icon
AGMA-nın İdarə Heyətinə 2025-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Fəaliyyət Planının 6 aylıq hesabatı təqdim edilib
AGMA-nın İdarə Heyətinə 2025-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Fəaliyyət Planının 6 aylıq hesabatı təqdim edildi.

1 iyul 2025-ci il tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) İdarə Heyətinin iclası keçirildi. İclas zamanı əvvəlcə 6 ay ərzində Assosiasiya tərəfindən yerinə yetirilən işlərə nəzər salındı, görüləcək işlər planlaşdırıldı. Daha sonra AGMA-nın müxtəlif bölgələr üzrə fəaliyyət göstərən birlik sədrləri 2025-ci ilin ilk 6 ayı ərzində həyata keçirdikləri fəaliyyətlərə dair hesabatla çıxış etdilər.

Hesabatda regional təlim və seminarların təşkili, müəllim şəbəkələrinin gücləndirilməsi, təhsil sahəsində sosial təşəbbüslərin dəstəklənməsi və AGMA-nın təmsil olunduğu yerli və beynəlxalq platformalardakı fəaliyyəti xüsusi vurğulandı.

Sədrlər həmçinin qarşıdakı dövr üçün planlaşdırılan təşəbbüslər, əməkdaşlıqlar və gənc müəllimlərin inkişafına yönəlmiş layihələr haqqında da məlumat verdilər. İclasda iştirak edən İdarə Heyəti üzvləri hər bir region üzrə fəaliyyətlərin effektivliyi, innovativ yanaşmalar və qarşıya çıxan çətinliklərlə bağlı müzakirələr apardılar.
AGMA rəhbərliyi birlik sədrlərinin təşəbbüskar və fəal mövqeyini yüksək qiymətləndirərək gələcək fəaliyyət planlarının daha da təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələrini səsləndirdi.

01.07.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun