Profil

Axtarış

Taleh Bəşirov - Tarix

Gənc Müəllim danışır rubrikamızın növbəti qonağı Taleh Bəşirovdur.

Mən - Bəşirov Taleh Bəkir oğlu 1998-ci ildə Quba rayonu Aşağı Atuc kəndində anadan olmuşam. 2015-ci ildə 529 balla ADPU Tarix müəllimliyi ixtisasına daxil olmuş, 2019-cu ildə universiteti bitirmişəm. 2020-ci ildə hərbi xidməti başa vurduqdan sonra həmin ildə keçirilən MİQ imtahanında 55 bal toplayaraq Quba rayonu İsmət İbadullayev adına Məckəxacə kənd tam orta məktəbində Tarix müəllimi olaraq fəaliyyətə başlamışam. 2021-ci ildə isə yerdəyişmə müsabiqəsi ilə Quba rayonu Rəhman Məmmədov adına Alekseyevka kənd tam orta məktəbində fəaliyyətə davam etmişəm.

Universitet illərimdə daha çox Xəmsə, NHN ,Breyn rinq kimi intellektual yarışlarda iştirak etmiş və mükafatçı olmuşam. Həmçinin Azərbaycanın Arxeologiya, Antropologiya və dövlətçilik tarixi ilə bağlı keçirilən seminarlarda iştirak etmişəm.

Çalışmışam həmişə dərslərimdə şagirdlərə daha çox onlara maraqlı olan tərzdə tədris formasından istifadə edim. Tarixin maraqlı fənn olmasından istifadə edərək şagirdlərlə daha çox internet resurslarından istifadə edərək dərs keçirik. Həmçinin müəyyən mövzuları keçdikdən sonra şagirdlərlə müxtəlif tipli yarışlar keçirir, onların dərsə olan marağı artırır və sağlam rəqabət mühiti yaratmağa çalışıram.

İlk tədris ilinin pandemiya dövrünə təsadüf etdiyindən deyə bilərəm ki, ilk ildə istədiyim kimi fəaliyyət göstərə bilmədim. Amma onlayn dərslərin birində şagirdlərlə bir mövzunu müzakirə edə-edə vaxtın, zamanın fərqinə varmamışdıq.

İlk işlədiyim ildə məktəbdə şagird sayı az idi, yeni məktəbdə isə qısa müddətdir tədrisə başlamışam. Amma praktika müddətimdə dərs keçdiyim şagirdlərlə söhbət əsnasında onların maraqlarını öyrənir və həmin şagirdlərə o mövzuda kitablar alır, onlara maraqlandıqları mövzu ilə bağlı araşdırma aparıb məlumatlar ötürürdüm. Ümumi dünyagörüşü olan uşaqlarla komanda quraraq intellektual yarışlara gedirdik.

Adı tam olaraq xatirimdə qalmayıb amma praktikada olduğum il idi. Şagirdin biri sinifdə, həqiqətən, savadı ilə seçilən uşaq idi. Bəlkə də, məni gənc yada təcrübəsiz kimi gördüyündən idi ki, nə desəm razılaşmırdı. Hər hansı mövzudan danışanda fərqli bir fakt deyərək həmişə onu inkar etməyə çalışırdı. Bəzən gedib müharibə statistikalarini əzbərləyib gəlib onlardan sual verirdi. Həmin şagirdlə dərs maraqlı idi, amma deyə bilərəm ki çətin anlar yaşatdı mənə))

Əvvəlki iş yerim şəhər yerindən müəyyən qədər kənarda yerləşirdi. Müəllim heyəti gənc perspektivli olmasına baxmayaraq, şagirdlər istənilən keyfiyyəti vermirdi. Kənd yerlərində ən böyük problem valideynlərin övladlarının taleyinə laqeyd yanaşması idi. Şagirdin təhsil alması ikinci planda nəzərdə tutulurdu həmişə. Qız şagirdlərdə problem daha böyük idi. Məktəbdə 9-cu sinifi bitirdikdən sonra şagirdi məktəbə göndərmir, həqiqətən, oxumaq istəyən qızları isə evdən kənara buraxmamaq üçün təhsillərinə maneə olurdular. Təbii ki, bu bütün valideynlərə şamil olunmur. Bu məsələni həll etmək üçün ilk əvvəl onun kökünə düşmək lazımdır. Amma ən sadə variant olaraq valideynləri təhsil almış qadınları iştirak etdiyim iclaslara cəlb etmək idi. Təhsilsiz istər qız, istər oğlan övladının gələcəkdə hansı problemlə rastlaşacağını sözlərlə yox, birbaşa əyani göstərmək lazımdır.

Şəhərin mühiti və perspektivi, həmçinin kəndlərin şəraiti, əlavə olaraq kəndlərdə olan bir çox məktəbin köhnə olması arada uçurum yaradır. Amma kənd mühitində, həqiqətən, elmə və təhsilə ac olan şagirdlər var ki, onlara dəstək olunsa, onlara qayğı göstərilsə, bəli, onlar çox fərqli yerlərə gəlib çıxa bilərlər. Amma insanın doğulduğu coğrafiya, təəssüf olsun ki, onun həyatının gedişinə çox böyük təsir göstərir.

Mən məktəb oxuyandan müəllim olmaq istəmişəm. Hətta ixtisas seçimində əsas üstünlüyü müəllimliyə vermişdim. Tarixə olan həvəsim də məni tarix müəllimi oxumağa yönəltdi. Ümumiyyətlə, müəllim adı, həqiqətən, ağır addır. Müəllim olan bir kəs öz həmyaşıdlarından istər-istəməz fərqlənməlidir. Çünki bizlərə baxıb nümunə götürən şagirdlər və bizləri övladlarına nümunə göstərən valideynlər həmişə ətrafımızda olur. Müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə əsas tövsiyəm odur ki müəllim kimi çalışıb sizin milyonçu olmanız qeyri-mümkündür. Amma, həqiqətən, bu işi sevib görsəniz sizdə olan mənəvi zənginliyin həddi olan deyil. O şagirdlərin sizi görən zaman gülərüzlə salam vermələri, sizə qarşı fərqli bir münasibət bəsləmələri, bəlkə də, bir çox zənginlikdən üstündür.

Sizdə müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.
Qeydiyyatdan keçmək üçün link : https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib

5 aprel tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı, Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və Azərbaycan müəllimi qəzetinin informasiya dəstəyi ilə “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" adlı forum keçirilib. 

Şəki şəhəri Nizami Gəncəvi adına 7 №-li tam orta məktəbdə 200-ə yaxın müəllimin iştirakı ilə keçirilən tədbir öz işinə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Beləki, ilk olaraq Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Günay Mahmudova çıxış edərək gənc müəllimlərimizin bu cür vacib mövzuda maarifləndirilmələrin olduqca məqsədə uyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və Azərbaycan Psixologiya Akademiyasının direktoru Ramil Hüseynzadə çıxış edərək forumun mahiyyəti və aktuallığı barədə danışdılar. Onlar müasir təhsil sistemində nəsil tərbiyəsinin vacibliyini vurğulayaraq, bu istiqamətdə həyata keçirilən yeniliklər və innovativ metodlardan bəhs ediblər.

Rəsmi hissə yekunlaşdıqdan sonra bədii hissədə Rasim Ocaqov adına Şəki şəhər Uşaq- Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Bahar” rəqs qrupu “Hamıdan gözəl mənəm” və “Uzundərə” rəqslərini nümayiş etidiriblər. Həmçinin Aylin Abdullayeva “Müəllimim” musiqi nömrəsi ilə çıxış edib.

Daha sonra forumun panel müzakirəsi hissəsinə keçid edilib. Şəki şəhər 11 №-li tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, AGMA-nın Şəki şəhəri üzrə koodinatoru Gülnar Heydərzadənin moderatorluğu ilə təşkil edilən panel müzakirədə spikerlər – Şəki rayonu Kiş kənd Heydər Əliyev adına 1 №-li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, əməkdar müəllim Dursun Cavadova, Qax şəhər Namiq Abdullayev adına 2 №-li məktəb-liseyin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, əməkdar müəllim Nazlı İsmayılova və Şəki rayonu Köndələn kənd tam orta məktəbin direktoru Aytən Yusifova çıxış edərək, təhsildə tərbiyəvi mühitin yaradılması, ailənin tərbiyə üzərindəki rolu, rəqəmsal dövrdə tərbiyə və etik dəyərlər, yeni nəsil tərbiyəsinə dair innovativ yanaşmalar kimi mövzuları müzakirə ediblər. 

Həmçinin müzakirələr zamanı təhsildə müasir metodların tətbiqi, müəllim-şagird münasibətlərinin yeni dövrün tələblərinə uyğun şəkildə qurulması və psixoloji yanaşmaların əhəmiyyəti vurğulanıb. 

Forum iştirakçıları bu kimi tədbirlərin təhsil sistemində keyfiyyətin artırılması və pedaqoji təcrübənin bölüşdürülməsi baxımından mühüm rol oynadığını bildirib, yeni nəsil tərbiyəsində qarşıya qoyulan məqsədlərə çatmaq üçün belə forumların davamlı keçirilməsinin vacibliyini vurğulayıblar. Panel müzakirəsinin sonunda forum iştirakçılarının spikerlərə ünvanladıqları çoxsaylı suallar da cavablandırılıb.

Qeyd edək ki, forumun keçirilməsində məqsəd çağdaş dövrdə yeni nəsil tərbiyəsinə yeni yanaşmaların tətbiq olunması və müəllimlərlə fikir mübadiləsinin aparılmasından ibarətdir.

06.04.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Sabunçu rayonu E.Məhərrəmov adına 137 №li tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatorları Elnurə İsmayılova və  Ruhane Yaqubova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatın davamında gənc müəllimlərimiz üçün "Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması", "Sinfin idarəedilməsi və məktəb-şagird-valideyn üçbucağı" mövzularında seminar keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

01.04.2025

badge-icon
Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsinin final mərhələsi keçirilib
 Martın 29-da Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı-nın tərəfdaşlığı ilə "Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" nin final mərhələsi keçirilib. 

Müsabiqədə Bakı və Naxçıvan şəhərlərində final mərhələsinə vəsiqə qazanan 33 nəfər iştirak edib.

 ️Müsabiqədə  təhsilverənlərə AMC (American Mathematics Competitions) tapşırıqları əsasında 25 sual təqdim olunub və sualları cavablandırmaq üçün 75 dəqiqə vaxt ayrılıb. 

 Qeyd edək ki, müsabiqədə 1-ci yeri Zərqəm Əsədov (İsmayıllı), 2-ci yeri 2 nəfər Rüstəm Təhməzov (Bakı) və Orxan Bayramov (Quba), 3-cü yeri 3 nəfər olmaqla Zinyət Cabbarlı (Şərur), Natiq Mustafayev (Xaçmaz) və Aygün Xəlilli (Bakı) ən yüksək bal toplamış 6 müəllim təşkilatçılar tərəfindən mükafatlandırılıb. 

"Müəllimlərin Riyaziyyat Müsabiqəsi" ndə iştirak edən müəllimlərimizi təbrik edirik.

29.03.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Suraxanı rayonu D.Məmmədzadə adına 232 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Elnurə İsmayılova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Elnurə İsmayılova tərəfindən  "Sinfin səmərəli idarəedilməsi" və "Müasir dərsin quruluşu" mövzularında seminar keçirilib. Qonaq qismində İbtidai sinif müəllimlər birliyinin koordinatoru Səidə Dünyamalıyeva "Müasir dərsin quruluşu" mövzusunda öz təcrübələrini gənc müəllimlərlə bölüşüb.

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

19.03.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun