Profil

Axtarış

Taleh Bəşirov - Tarix

Gənc Müəllim danışır rubrikamızın növbəti qonağı Taleh Bəşirovdur.

Mən - Bəşirov Taleh Bəkir oğlu 1998-ci ildə Quba rayonu Aşağı Atuc kəndində anadan olmuşam. 2015-ci ildə 529 balla ADPU Tarix müəllimliyi ixtisasına daxil olmuş, 2019-cu ildə universiteti bitirmişəm. 2020-ci ildə hərbi xidməti başa vurduqdan sonra həmin ildə keçirilən MİQ imtahanında 55 bal toplayaraq Quba rayonu İsmət İbadullayev adına Məckəxacə kənd tam orta məktəbində Tarix müəllimi olaraq fəaliyyətə başlamışam. 2021-ci ildə isə yerdəyişmə müsabiqəsi ilə Quba rayonu Rəhman Məmmədov adına Alekseyevka kənd tam orta məktəbində fəaliyyətə davam etmişəm.

Universitet illərimdə daha çox Xəmsə, NHN ,Breyn rinq kimi intellektual yarışlarda iştirak etmiş və mükafatçı olmuşam. Həmçinin Azərbaycanın Arxeologiya, Antropologiya və dövlətçilik tarixi ilə bağlı keçirilən seminarlarda iştirak etmişəm.

Çalışmışam həmişə dərslərimdə şagirdlərə daha çox onlara maraqlı olan tərzdə tədris formasından istifadə edim. Tarixin maraqlı fənn olmasından istifadə edərək şagirdlərlə daha çox internet resurslarından istifadə edərək dərs keçirik. Həmçinin müəyyən mövzuları keçdikdən sonra şagirdlərlə müxtəlif tipli yarışlar keçirir, onların dərsə olan marağı artırır və sağlam rəqabət mühiti yaratmağa çalışıram.

İlk tədris ilinin pandemiya dövrünə təsadüf etdiyindən deyə bilərəm ki, ilk ildə istədiyim kimi fəaliyyət göstərə bilmədim. Amma onlayn dərslərin birində şagirdlərlə bir mövzunu müzakirə edə-edə vaxtın, zamanın fərqinə varmamışdıq.

İlk işlədiyim ildə məktəbdə şagird sayı az idi, yeni məktəbdə isə qısa müddətdir tədrisə başlamışam. Amma praktika müddətimdə dərs keçdiyim şagirdlərlə söhbət əsnasında onların maraqlarını öyrənir və həmin şagirdlərə o mövzuda kitablar alır, onlara maraqlandıqları mövzu ilə bağlı araşdırma aparıb məlumatlar ötürürdüm. Ümumi dünyagörüşü olan uşaqlarla komanda quraraq intellektual yarışlara gedirdik.

Adı tam olaraq xatirimdə qalmayıb amma praktikada olduğum il idi. Şagirdin biri sinifdə, həqiqətən, savadı ilə seçilən uşaq idi. Bəlkə də, məni gənc yada təcrübəsiz kimi gördüyündən idi ki, nə desəm razılaşmırdı. Hər hansı mövzudan danışanda fərqli bir fakt deyərək həmişə onu inkar etməyə çalışırdı. Bəzən gedib müharibə statistikalarini əzbərləyib gəlib onlardan sual verirdi. Həmin şagirdlə dərs maraqlı idi, amma deyə bilərəm ki çətin anlar yaşatdı mənə))

Əvvəlki iş yerim şəhər yerindən müəyyən qədər kənarda yerləşirdi. Müəllim heyəti gənc perspektivli olmasına baxmayaraq, şagirdlər istənilən keyfiyyəti vermirdi. Kənd yerlərində ən böyük problem valideynlərin övladlarının taleyinə laqeyd yanaşması idi. Şagirdin təhsil alması ikinci planda nəzərdə tutulurdu həmişə. Qız şagirdlərdə problem daha böyük idi. Məktəbdə 9-cu sinifi bitirdikdən sonra şagirdi məktəbə göndərmir, həqiqətən, oxumaq istəyən qızları isə evdən kənara buraxmamaq üçün təhsillərinə maneə olurdular. Təbii ki, bu bütün valideynlərə şamil olunmur. Bu məsələni həll etmək üçün ilk əvvəl onun kökünə düşmək lazımdır. Amma ən sadə variant olaraq valideynləri təhsil almış qadınları iştirak etdiyim iclaslara cəlb etmək idi. Təhsilsiz istər qız, istər oğlan övladının gələcəkdə hansı problemlə rastlaşacağını sözlərlə yox, birbaşa əyani göstərmək lazımdır.

Şəhərin mühiti və perspektivi, həmçinin kəndlərin şəraiti, əlavə olaraq kəndlərdə olan bir çox məktəbin köhnə olması arada uçurum yaradır. Amma kənd mühitində, həqiqətən, elmə və təhsilə ac olan şagirdlər var ki, onlara dəstək olunsa, onlara qayğı göstərilsə, bəli, onlar çox fərqli yerlərə gəlib çıxa bilərlər. Amma insanın doğulduğu coğrafiya, təəssüf olsun ki, onun həyatının gedişinə çox böyük təsir göstərir.

Mən məktəb oxuyandan müəllim olmaq istəmişəm. Hətta ixtisas seçimində əsas üstünlüyü müəllimliyə vermişdim. Tarixə olan həvəsim də məni tarix müəllimi oxumağa yönəltdi. Ümumiyyətlə, müəllim adı, həqiqətən, ağır addır. Müəllim olan bir kəs öz həmyaşıdlarından istər-istəməz fərqlənməlidir. Çünki bizlərə baxıb nümunə götürən şagirdlər və bizləri övladlarına nümunə göstərən valideynlər həmişə ətrafımızda olur. Müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə əsas tövsiyəm odur ki müəllim kimi çalışıb sizin milyonçu olmanız qeyri-mümkündür. Amma, həqiqətən, bu işi sevib görsəniz sizdə olan mənəvi zənginliyin həddi olan deyil. O şagirdlərin sizi görən zaman gülərüzlə salam vermələri, sizə qarşı fərqli bir münasibət bəsləmələri, bəlkə də, bir çox zənginlikdən üstündür.

Sizdə müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.
Qeydiyyatdan keçmək üçün link : https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Pedaqoji Həmrəylik: Təcrübədən Gələcəyə” adlı konfrans keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının AzEdu Azərbaycan Təhsil Portalı ilə birgə təşkilatçılığı və Naxçıvan Muxtar Respublikasının Təhsil Nazirliyinin tərəfdaşlığı ilə Naxçıvan şəhərində “Pedaqoji Həmrəylik: Təcrübədən Gələcəyə” adlı konfrans keçirilib.

Konfrans 21 dekabr 2024-cü il tarixində Naxçıvan Dövlət Universiteti nəzdində fəaliyyət göstərən Gimnaziyada təşkil edilib.

Konfransın məqsədi təcrübə və yenilik arasındakı tarazlığı təşviq etməkdir. Bu gün gənclərin təcrübəli insanların biliklərindən bəhrələnərək yenilikçi texnologiyaların və ideyaların tətbiqində daha böyük nailiyyətlər əldə etməsi əsas inkişaf istiqamətlərindən biri kimi dəyərləndirilir. Eyni zamanda, təcrübəli şəxslərin də gənclərin enerjisindən və yenilikçi baxışlarından ilhamlanaraq öz biliklərini yeni dövrün tələblərinə uyğun inkişaf etdirmələri üçün şərait yaradılması vacibdir. Bu yanaşma pedaqoji həmrəyliyin möhkəmləndirilməsi və müasir təhsil metodlarının daha geniş tətbiqi baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir.

Tədbir təntənəli şəkildə başlayıb. Belə ki, yüksək vəzifəli şəxslər – Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Elxan Nəcəfov və Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı, Milli Məclisin İctimai birliklər və dini qurumlar komitəsinin sədri Fazil Mustafa konfransda iştirak edən öz müəllimlərinə yaxınlaşaraq onlara hörmət əlaməti olaraq gül dəstələri təqdim edərək, salamlayıblar.

Konfransın rəsmi hissəsində Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himni səsləndirilib, ümummilli lider Heydər Əliyevin və Vətən uğrunda canını fəda edən şəhidlərin xatirəsi bir dəqiqəlik sükutla yad edilib. 

Açılış nitqini Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Elxan Nəcəfov söyləyib. Nazir çıxışında təhsil sahəsindəki həmrəyliyin önəmindən danışıb.

Tədbirin digər iştirakçıları Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı, Milli Məclisin İctimai birliklər və dini qurumlar komitəsinin sədri Fazil Mustafa, Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyinin İdarə Heyətinin sədri Tural Əhmədov, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova və AzEdu.az təhsil portalının rəhbəri Tünzalə Abbasova nitqləri ilə çıxış ediblər.

Çıxışlarda müəllim peşəsinin cəmiyyətin inkişafındakı rolu və müasir tədris yanaşmalarının tətbiqinin əhəmiyyəti müzakirə edilib.

Naxçıvanda təşkil edilən tədbirdə rəsmi hissə başa çatdıqdan sonra Heydər Əliyev adına tam orta məktəbin və Heydər Əliyev Uşaq-Gənclər Yaradıcılıq Mərkəzinin şagirdləri tərəfindən hazırlanan bədii proqram təqdim edilib.

Tədbir Heydər Əliyev adına tam orta məktəbin şagirdləri Amil Mahmudov, Musa Babazadə və Uğur İsmayılovun “Dağların başı qışda qar olar” mahnısının ifası ilə başlayıb. İfa zamanı onlara “Xarı bülbül” ansamblı müşayiət edib. Ardınca Heydər Əliyev Uşaq-Gənclər Yaradıcılıq Mərkəzinin nağara dərnəyinin üzvləri “Azərbaycan ritmi” musiqisini təqdim ediblər.

Proqram IX b sinif şagirdi və “Xarı bülbül” ansamblının solisti Uğur İsmayılovun məktəb yoldaşları ilə birlikdə səsləndirdiyi “Bayatı-Şiraz” muğamı və rəngi ilə davam edib. Bədii hissə Heydər Əliyev Uşaq-Gənclər Yaradıcılıq Mərkəzinin rəqs dərnəyinin təqdim etdiyi “Cəngi rəqsi” ilə yekunlaşıb.

Konfransın əsas hissəsində müəllimlərin iştirakı ilə panel müzakirələri keçirilib. 

Moderator Pərvinə Qədimovanın rəhbərliyi ilə təşkil olunan müzakirələrdə bir sıra önəmli mövzulara toxunulub.

Çıxışın birinci hissəsində Rüstəmova Məlahət Oruc qızı – “Şagirdlərin dərsə cəlb edilməsi metodları”mövzusunda geniş müzakirə aparıb.

İkinci çıxışda Tarverdiyeva Gülxara Budaq qızı – “Sinfin idarə edilməsi modelləri” haqqında məruzə ilə çıxış edib.

Sonuncu çıxışda isə Məmmədova Rəxşəndə Mahmud qızı – “Zəif təhsil nəticəsi olan şagirdlərin göstəricilərinin yaxşılaşdırılması” mövzusundan danışıb.

Panel müzakirələri iştirakçılar arasında təcrübə və fikir mübadiləsi üçün geniş imkan yaradıb. Müəllimlərlə Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı, Milli Məclisin İctimai birliklər və dini qurumlar komitəsinin sədri Fazil Mustafa arasında keçirilən interaktiv sual-cavab sessiyası olub. Təhsil işçiləri özlərini maraqlandıran suallarla çıxış edib, müasir təhsil sisteminin inkişafı, təcrübənin tətbiqi və qanunvericilikdəki yeniliklər barədə deputatdan cavablar alıblar.

Tədbir mükafatlandırma və kollektiv xatirə fotosu ilə yekunlaşıb.

22.12.2024

badge-icon
AGMA-nın təqdimatı keçirilib
Sabunçu rayonu Rixard Zorge adına 90 nömrəli tam orta məktəbdə koordinatorlarımız Elnurə İsmayılova və Ruhanə Yaqubova tərəfindən Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təqdimatı və "Təhsilverənlərin etik davranış Qaydaları və ünsiyyətin rolu", "Müasir dərsin quruluşu" mövzularında təlim keçirilib.

09.12.2024

badge-icon
“Yaşıl gələcək üçün beynəlxalq təcrübə mübadiləsi” proqramının ikinci günü
“Yaşıl gələcək üçün beynəlxalq təcrübə mübadiləsi” proqramının ikinci gününü geridə qoyduq. 
Proqram “Davamlı təhsil üçün regional əməkdaşlıqlar” mövzusu ətrafında təlimlər, vörkşoplar, qrup işləri və təqdimatlar formatında olub. 

Qeyd edək ki, layihə Azərbaycan Respublikası Gənclər Fondunun maliyyə dəstəyi, AGMA-nın təşkilatçılığı, Türkiyənin Bursa Azərbaycan Həmrəylik və İnnovasiya Dərnəyinin, Gürcüstanın Gənclərin İnkişaf Mərkəzinin, Moldovanın Millenium Təlim və İnkişaf İnstitutunun tərəfaşlığı ilə keçirilir.

08.12.2024

badge-icon
“Yaşıl Gələcək üçün Beynəlxalq Təcrübə Mübadiləsi” proqramının ilk günü
“Yaşıl Gələcək üçün Beynəlxalq Təcrübə Mübadiləsi” proqramının ilk günündən olan görüntüləri təqdim edirik. 
Qeyd edək ki, Türkiyə, Moldova, Gürcüstan və Azərbaycandan olan gənc müəllim və tələbələrin iştirakı keçirilən layihənin ilk günü Göygöl Milli Parkına İnfotur təşkil edilib. İnfotur zamanı iştirakçılara bələdçi tərəfindən Milli Parkın ekoloji-mədəni elementlərindən bəhs edilib.

Daha sonra Göygöl Gənclər Evində iştirakçıların bir-birilərin daha yaxşı tanımaları üçün şəbəkələşmə fəaliyyətləri baş tutub. “Understanding Green Education” mövzusunda təlim keçirilib, iştirakçılarla yaşıl təhsilin prinsipləri və əhəmiyyəti, yaşıl təhsili siniflərdə tətbiq etməyin effektiv yolları kimi məsələlər müzakirə edilib. Sonda isə Regionda olan ortaq ekoloji problemlərlə bağlı qrup müzakirəsi baş tutub.

Qeyd edək ki, layihə Azərbaycan Respublikası Gənclər Fondunun maliyyə dəstəyi, AGMA-nın təşkilatçılığı, Türkiyənin Bursa Azərbaycan Həmrəylik və İnnovasiya Dərnəyinin, Gürcüstanın Gənclərin İnkişaf Mərkəzinin, Moldovanın Millenium Təlim və İnkişaf İnstitutunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir. 

07.12.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun