· 2009-2014-ci illərdə BDU tarix müəllimliyi üzrə bakalavr təhsili;
· 2014-2016-cı illərdə BDU-nun magistraturası (fərqlənmə diplomu);
· AMEA-nın Əliyevşünaslıq şöbəsinin doktorantı;
· 2017 və 2021-ci illərdə Təhsil Nazirliyinin həyata keçirdiyi MİQ imtahanında yüksək nəticə;
· 2022-ci ildə Elm vəTəhsil Nazirliyi tərəfindən keçirilən Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə VI qrant müsabiqəsində “Şuşa ili: Qarabağ folklor nümunələrinin təbliği və tərənnümü” layihəsi üzrə qalib;
· 2021-ci il Bakı Şəhər üzrə Təhsil İdarəsinin təşkil etdiyi “Yaradıcı müəllim”müsabiqəsinin qalibi;
· 2020 ART KÖNÜLLÜ-YARAT layihəsində könüllü fəaliyyət;
· 2019-Baku İdea Lab-Social İnnovations training təlimi;
· Pedaqoji fəaliyyətində səmərəli fəaliyyətinə görə Təşəkkürnamə;
· 2019-Y-PEER Gender and İnclusive Education Training təlim;
· 2021-Xarizmatik natiqlik təlimi;
· Bir sıra konfranslar və seminarların iştirakçısı;
· 2022-ci ildə Elm vəTəhsil Nazirliyi tərəfindən keçirilən Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə VI qrant müsabiqəsində qalib gəlmiş “Gəzək, öyrənək, bölüşək” layihəsinin eksperti;
· Məqalələr müəllifi;
· 2020-ci ildə Berghof fondunun “Dağlıq Qarabağ münaqişəsi və həlləri” müzakirə platformasının iştirakçısı;
· Pedaqoji staj – 5il
“Hər bir insanın daxilində bacarıqlarının aşkar olunmasını gözləyən böyük bir dahi sakitcə kəşf olunmasını gözləyir. İnsanlar bəzən özlərinin bacarıqlarından xəbərsiz yaşayarlar və bu dünyadan sıravi bir şəxs kimi köçərlər. Müəllimlik karyeramda ən böyük amalım şagirdlərimin daxilində gizlənən və özlərinin də fərqində olmadığı fərqindəlikləri, yüksək bacarıqları aşkar etmək, onların inkişafına şərait yaratmaqdır. Tənqidin şagirdlərin inkişafında effektini qəbul etmir, yalnız motivasiya, effektiv təsir metodlarından istifadə edirəm. Apardığım tədris prosesi şagirdlərə fərdi yanaşmanı, müasir təhsil metodlarını tələb edir. Tədris yalnız məktəblə yekunlaşmır, şagirdlərin asudə vaxtını, onların şəxsi inkişaf sferasını əhatə edir”.