"Gənc Müəllim danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Nuranə Təyyarlıdır.
Mən –Təyyarlı Nuranə Marif qızı 1993-cü il dekabrın 25-də Yevlax rayonu Səmədabad kəndində anadan olmuşam. 2011-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin coğrafiya müəllimliyi ixtisasına qəbul olmuş, 2016-cı ildə həmin ixtisas üzrə ali təhsilimi başa vurmuşam.
2018-ci ildə Təhsil Nazirliyi tərəfindən keçirilən Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında 57 bal toplayaraq Yevlax rayonu Aran qəsəbə V. Əmiraslanov adına 2 nömrəli tam orta məktəbdə coğrafiya müəllimi olaraq fəaliyyətə başlamışam.
Artıq 3 ildir ki, öz peşəmi layiqincə yerinə yetirirəm. Hər gün məktəbə ilk iş günüm kimi həyəcanla, sevərək gedir, dərs bitib evə qayıdanda özümü çox xoşbəxt hiss edirəm. Düşünürəm ki, şagirdlərimə nə isə öyrətmişəm və təbii ki, mən də onlardan çox şey öyrənirəm. Müəllimlik elə peşədir ki, onu yalnız işini sevərək edən insan danışar. Hər günüm bir-birindən maraqlı, gözəl keçir. Bir kitabda oxumuşdum ki, insan gərək ya sevdiyi işi görsün, ya da işini sevsin. Mən o qədər şanslıyam ki, hər iki deyimə də sahibəm.
Çalışıram ki, dərslərimiz daha maraqlı keçsin. Bunun üçün qrupla iş, rollu oyunlar və digər müxtəlif üsullardan istifadə edirik. Uşaqların dərsdə ən çox sevdikləri üsul yarışlardır. Uşaqlara dərslikdəki tapşırıqlarla yanaşı internet resurslarından istifadə edərək maraqlı araşdırmalar, təqdimatlar da hazırlamaqda yardımçı oluram. Bəzənsə yardıma ehtiyacları belə olmur. O qədər maraqlı təqdimatlar hazırlayırlar ki...
Şagirdlərimlə keçirdiyim saysız-hesabsız, gözəl günlərim olub. 3 ildir həyatım göyqurşağından da rəngarəng keçir. Şagirdlərimə fənnimi tədris etməklə yanaşı onların xəyallarını, arzularını, bugünkü istəklərini öyrənməyə çalışıram. Bu yaxınlarda şagirdlərimə mənə iradlarımla bağlı məktub yazın dedim. Ancaq adınızı qeyd etməyin. Bir-birindən maraqlı, gülməli rəylər yazmışdılar.
İlk işlədiyim il Azərbaycan Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyinin dəstəyi ilə “İRƏLİ” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə keçirilən “Azərbaycan İntellektual Birİncisi” layihəsinin 3-cü mövsümündə Aran regionunu “Vətəni tanı” intellektual oyununda təmsil edərək 1-ci yerə layiq görülmüşəm.
Şəhərdə, qəsəbədə, kənddə yaşamasından asılı olmayaraq hər uşaq bir xəzinədir. Ancaq bəzən olur ki, uşaqlar özlərində olan istedadın, xəzinənin varlığından xəbərdar olmurlar. Bacardığım qədər şagirdlərimə içlərindəki qəhrəmanın fərqinə varmalarına kömək etməyə çalışıram. Bəzən uşaqlar rəssam, musiqiçi, futbolçu, müəllim olmaq istəyirlər. Ancaq valideynlər onları başqa peşələrə istiqamətləndirməyə çalışırlar. Uşaqlar bu fikri mənimlə bölüşəndə onlara sizin xəyallarınızı başqalarının yaşamasına izin verməyin deyirəm. Düzdür, hər bir valideyn övladının daha yaxşı həyat yaşamasını istəyər, amma gələcək məhz o şagirdin gələcəyidir.
2019-cu ildə Təhsil Nazirliyinin yüksək bal toplayan müəllimlərin tanıdılması layihəsi olan “Bizim müəllim” layihəsində haqqımda təqdimat verilib. Təhsil Nazirliyinin Facebook səhifəsində və digər platformalarda haqqımda məlumat verildiyinə görə çox sevinmişdim.
Pandemiya dövründə də peşəmi onlayn olaraq davam etdirmişəm. 2020-ci iin yanvarında Microsoft Teams platforması üzərindən həyata keçirilən “Virtual məktəb” layihəsində onlayn dərslərin təşkili və şagirdlərin dərslərə cəlb olunmasında göstərdiyim fəallığa görə Yevlax Təhsil Şöbəsi tərəfindən "Təşəkkürnamə" ilə təltif olunmuşam.
Dərs keçdiyim məktəb yaşayış yerimdən o qədər də uzaqda deyil. Ancaq kəndimizdən birbaşa gedən marşrut olmadığına görə bəzən yolda uzun müddət marşrut gözlədiyim anlar olub. Qış fəslində bir az çətin olsa da insan sevdiyi işlə məşğul olanda heç bir problem ona ağır gəlmir.
Kənddə və ya qəsəbədə yaşayan şagirdlərin istedadının, bacarığının hansısa şəhərdə və ya Bakıda yaşayan şagirdlərin istedadından az olduğunu düşünmürəm. Düzdür, ola bilər ki, bəzən həyat şəraiti onlara daha yaxşı tədris materiallarından yararlanmaqda mane olsun. Ola bilər ki, hansısa ucqar kənddə şagird yol, istilik problemi ilə qarşılaşsın. Ancaq hər çətinliyə rəğmən kəndlərdə də yetəri qədər istedadlı şagirdlər olmuşdur. Sadəcə onları üzə çıxaran, onları anlayan, dinləyən müəllim, valideyn olmalıdır.
Mən bədii kitablar oxumağı çox sevirəm. Günümü kitablarla zənginləşdirməyə çalışıram. Klassik, detektiv, müasir, klassik, psixoloji kitablarla yanaşı kitabxanalarda məktəblilər üçün yazılan kitabları da mütləq oxuyuram. Çünki uşaqlar məndən kitab məsləhəti istəyərkən hansı kitabların daha maraqlı olduğunu onlara deyirəm. Bununla yanaşı müəllimlər üçün yazılmış kitablarla maraqlanıb, onları da mütaliə edirəm. Xüsusən də, müəllimlərin yazdıqları kitabları oxumağı çox sevirəm. Düzdür, müəllimlik kitablardan öyrənilməz, ancaq müəllim kitablardan çox şey öyrənər.
Bəzən insanlar müəllimlik çox çətin peşədir deyirlər. Doğrudur, çətindir, ancaq həm də çox maraqlı, hər günü bir-birindən rəngarəng peşədir müəllimlik. Müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə tövsiyəm odur ki, əgər hər gününüzün digərindən daha rəngarəng, maraqlı olmasını istəyirsinizsə doğru yoldasınız. Gələcəyi sizin əllərinizdə olan bir-birindən gözəl, balaca ürəklərə ümid, inam, gələcək və tədris etdiyin fənni öyrədəcəksən. Birinə nə isə öyrətməkdən gözəl nə ola bilər ki? Həm də sən də hər gün şagirdlərindən yeniliklər öyrənəcəksən. Hər gün gözləri parlayan, xəyallar quran, daha çox gülən, əylənən işıq görəcəksiniz dəhlizlərdə, siniflərdə. İnsan onlarla yorulmaz, əksinə istirahət edər.
Çox sevdiyim yazar Ahmet Şerif İzgörenin ən sevdiyim kitabının adı belədir –“Masallarda bir peri çıkar karşınıza, gerçek hayatda Öğretmen”. Çox istəyərəm ki, mən də Şerif bəyin dediyi kimi müəllim olum. Bunu nə dərəcədə bacarıram bilmirəm, ancaq şagirdlərin həyatına toxunan müəllim olmağım diləyi ilə...