Profil

Axtarış

Nuranə Təyyarlı - Coğrafiya

"Gənc Müəllim danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Nuranə Təyyarlıdır.

Mən –Təyyarlı Nuranə Marif qızı 1993-cü il dekabrın 25-də Yevlax rayonu Səmədabad kəndində anadan olmuşam. 2011-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin coğrafiya müəllimliyi ixtisasına qəbul olmuş, 2016-cı ildə həmin ixtisas üzrə ali təhsilimi başa vurmuşam.

2018-ci ildə Təhsil Nazirliyi tərəfindən keçirilən Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında 57 bal toplayaraq Yevlax rayonu Aran qəsəbə V. Əmiraslanov adına 2 nömrəli tam orta məktəbdə coğrafiya müəllimi olaraq fəaliyyətə başlamışam.
Artıq 3 ildir ki, öz peşəmi layiqincə yerinə yetirirəm. Hər gün məktəbə ilk iş günüm kimi həyəcanla, sevərək gedir, dərs bitib evə qayıdanda özümü çox xoşbəxt hiss edirəm. Düşünürəm ki, şagirdlərimə nə isə öyrətmişəm və təbii ki, mən də onlardan çox şey öyrənirəm. Müəllimlik elə peşədir ki, onu yalnız işini sevərək edən insan danışar. Hər günüm bir-birindən maraqlı, gözəl keçir. Bir kitabda oxumuşdum ki, insan gərək ya sevdiyi işi görsün, ya da işini sevsin. Mən o qədər şanslıyam ki, hər iki deyimə də sahibəm.

Çalışıram ki, dərslərimiz daha maraqlı keçsin. Bunun üçün qrupla iş, rollu oyunlar və digər müxtəlif üsullardan istifadə edirik. Uşaqların dərsdə ən çox sevdikləri üsul yarışlardır. Uşaqlara dərslikdəki tapşırıqlarla yanaşı internet resurslarından istifadə edərək maraqlı araşdırmalar, təqdimatlar da hazırlamaqda yardımçı oluram. Bəzənsə yardıma ehtiyacları belə olmur. O qədər maraqlı təqdimatlar hazırlayırlar ki...

Şagirdlərimlə keçirdiyim saysız-hesabsız, gözəl günlərim olub. 3 ildir həyatım göyqurşağından da rəngarəng keçir. Şagirdlərimə fənnimi tədris etməklə yanaşı onların xəyallarını, arzularını, bugünkü istəklərini öyrənməyə çalışıram. Bu yaxınlarda şagirdlərimə mənə iradlarımla bağlı məktub yazın dedim. Ancaq adınızı qeyd etməyin. Bir-birindən maraqlı, gülməli rəylər yazmışdılar.

İlk işlədiyim il Azərbaycan Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyinin dəstəyi ilə “İRƏLİ” İctimai Birliyinin təşkilatçılığı ilə keçirilən “Azərbaycan İntellektual Birİncisi” layihəsinin 3-cü mövsümündə Aran regionunu “Vətəni tanı” intellektual oyununda təmsil edərək 1-ci yerə layiq görülmüşəm.

Şəhərdə, qəsəbədə, kənddə yaşamasından asılı olmayaraq hər uşaq bir xəzinədir. Ancaq bəzən olur ki, uşaqlar özlərində olan istedadın, xəzinənin varlığından xəbərdar olmurlar. Bacardığım qədər şagirdlərimə içlərindəki qəhrəmanın fərqinə varmalarına kömək etməyə çalışıram. Bəzən uşaqlar rəssam, musiqiçi, futbolçu, müəllim olmaq istəyirlər. Ancaq valideynlər onları başqa peşələrə istiqamətləndirməyə çalışırlar. Uşaqlar bu fikri mənimlə bölüşəndə onlara sizin xəyallarınızı başqalarının yaşamasına izin verməyin deyirəm. Düzdür, hər bir valideyn övladının daha yaxşı həyat yaşamasını istəyər, amma gələcək məhz o şagirdin gələcəyidir.

2019-cu ildə Təhsil Nazirliyinin yüksək bal toplayan müəllimlərin tanıdılması layihəsi olan “Bizim müəllim” layihəsində haqqımda təqdimat verilib. Təhsil Nazirliyinin Facebook  səhifəsində və digər platformalarda haqqımda məlumat verildiyinə görə çox sevinmişdim.

Pandemiya dövründə də peşəmi onlayn olaraq davam etdirmişəm. 2020-ci iin yanvarında Microsoft Teams platforması üzərindən həyata keçirilən “Virtual məktəb” layihəsində onlayn dərslərin təşkili və şagirdlərin dərslərə cəlb olunmasında göstərdiyim fəallığa görə Yevlax Təhsil Şöbəsi tərəfindən "Təşəkkürnamə" ilə təltif olunmuşam.
Dərs keçdiyim məktəb yaşayış yerimdən o qədər də uzaqda deyil. Ancaq kəndimizdən birbaşa gedən marşrut olmadığına görə bəzən yolda uzun müddət marşrut gözlədiyim anlar olub. Qış fəslində bir az çətin olsa da insan sevdiyi işlə məşğul olanda heç bir problem ona ağır gəlmir. 

Kənddə və ya qəsəbədə yaşayan şagirdlərin istedadının, bacarığının hansısa şəhərdə və ya Bakıda yaşayan şagirdlərin istedadından az olduğunu düşünmürəm. Düzdür, ola bilər ki, bəzən həyat şəraiti onlara daha yaxşı tədris materiallarından yararlanmaqda mane olsun. Ola bilər ki, hansısa ucqar kənddə şagird yol, istilik problemi ilə qarşılaşsın. Ancaq hər çətinliyə rəğmən kəndlərdə də yetəri qədər istedadlı şagirdlər olmuşdur. Sadəcə onları üzə çıxaran, onları anlayan, dinləyən müəllim, valideyn olmalıdır.

Mən bədii kitablar oxumağı çox sevirəm. Günümü kitablarla zənginləşdirməyə çalışıram. Klassik, detektiv, müasir,  klassik, psixoloji kitablarla yanaşı kitabxanalarda məktəblilər üçün yazılan kitabları da mütləq oxuyuram. Çünki uşaqlar məndən kitab məsləhəti istəyərkən hansı kitabların daha maraqlı olduğunu onlara deyirəm. Bununla yanaşı müəllimlər üçün yazılmış kitablarla maraqlanıb, onları da mütaliə edirəm. Xüsusən də, müəllimlərin yazdıqları kitabları oxumağı çox sevirəm. Düzdür, müəllimlik kitablardan öyrənilməz, ancaq müəllim kitablardan çox şey öyrənər.

Bəzən insanlar müəllimlik çox çətin peşədir deyirlər. Doğrudur, çətindir, ancaq həm də çox maraqlı, hər günü bir-birindən rəngarəng peşədir müəllimlik. Müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə tövsiyəm odur ki, əgər hər gününüzün digərindən daha rəngarəng, maraqlı olmasını istəyirsinizsə doğru yoldasınız. Gələcəyi sizin əllərinizdə olan bir-birindən gözəl, balaca ürəklərə ümid, inam, gələcək və tədris etdiyin fənni öyrədəcəksən. Birinə nə isə öyrətməkdən gözəl nə ola bilər ki? Həm də sən də hər gün şagirdlərindən yeniliklər öyrənəcəksən. Hər gün gözləri parlayan, xəyallar quran, daha çox gülən, əylənən işıq görəcəksiniz dəhlizlərdə, siniflərdə. İnsan onlarla yorulmaz, əksinə istirahət edər.
Çox sevdiyim yazar Ahmet Şerif İzgörenin ən sevdiyim kitabının adı belədir –“Masallarda bir peri çıkar karşınıza, gerçek hayatda Öğretmen”. Çox istəyərəm ki, mən də Şerif bəyin dediyi kimi müəllim olum. Bunu nə dərəcədə bacarıram bilmirəm, ancaq şagirdlərin həyatına toxunan müəllim olmağım diləyi ilə...

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Gənc müəllimlərin xarici dil biliklərinin artırılması" istiqamətində təlimlər davam edir
"Gənc müəllimlərin xarici dil biliklərinin artırılması" istiqamətində təlimlər davam edir.

Təlimlərdə iştirak edən tələbələr və gənc müəllimlərə danışıq, xarici dillərin öyrənilməsində müasir yanaşmalar, praktiki üsullar və.s mövzular müzakirə edilib.

22.04.2024

badge-icon
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
 
Əziz müəllimlər, kitab oxuyub mükafat qazanmaq istəyirsinizsə, marafona qoşulmağa tələsin! 

Azərbaycan Nəşriyyatları Assosiasiyası (ANAİB), Təhsilin İnkişafı Fondu (TİF) və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) birgə təşkilatçılığı, Hədəf Şirkətlər Qrupunun baş sponsorluğu ilə keçirilən marafonun şərtləri aşağıdakı kimidir:

1. Marafonun keçirilmə müddəti 3 aydır (20 aprel 2024 – 20 iyul 2024).  
2. Marafonda hazırda müəllimlik fəaliyyəti ilə məşğul olanlar iştirak edə bilər.
3. Layihə müddətində 6 kitab oxunacaq.
4. İştirakçı marafonun rəsmi teleqram səhifəsinə qoşulmalıdır. Səhifədə kitablar, imtahan mərhələsi və ümumiyyətlə, marafonla bağlı məlumatlar paylaşılacaq. 
5. Oxu müddəti bitəndən sonra qaliblər seçim turu və finaldan ibarət imtahan nəticəsində seçiləcəklər. Suallar iştirakçıların mütaliə etdiyi 6 kitab əsasında hazırlanacaq.
6. Birinci imtahan onlayn formada həyata keçiriləcək. Bu mərhələdə ən yüksək göstəriciyə malik on nəfər final turuna vəsiqə qazanacaq. 
7. Final mərhələsi təyin olunmuş oyun zalında on nəfər arasında baş tutacaq.  
8. Birinci yer 1000 AZN, ikinci yer 600 AZN, üçüncü yer isə 400 AZN pul mükafatı əldə edəcək. Digər 7 nəfərə isə kitab hədiyyələri və sertifikaflar veriləcək.  
9. IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu müddətində oxunacaq kitablar: 
1. Şəmil Sadiq – “İnsan mühəndisi” (Hədəf Nəşrləri) 
2. Nihat Büyükbaş – “Türk təhsili” (XAN Nəşriyyatı) 
3. Rafiq İsmayılov – “Düzgün yazaq” (Altun Kitab Nəşriyyatı) 
4. Rəşad Bayramov – “Sözünə güvən” (Parlaq İmzalar Nəşriyyatı) 
5. Rövşən Abdullaoğlu – “Üzləşmə” (Qədim Qala Nəşriyyatı) 
6. Gülüş Xəlilova – “Günəşə baxmaq” (Libra Kitab Nəşriyyatı) 
10. Qeydiyyatdan keçmək üçün bu linkə daxil olun (qeydiyyatdan keçəndən sonra “Marafona qoşul” səhifəsinə keçid edərək müvafiq xanaları doldurun):
https://anaib.az/kitabqurdu/marafon/?id=7

Kitabları endirimlə sifariş vermək və sürətli çatdırılmadan faydalanmaq üçün bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz: +994 55 877 24 44

22.04.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının region koordinatorları ilə görüş keçirilib.
20 aprel 2024-cü il tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının region koordinatorları ilə görüş keçirilib.

Qeyd edək ki, görüşdə yeni seçilmiş region koordinatorları da iştirak ediblər. İlk növbədə şəbəkələşmə məqsədi ilə müxtəlif oyunlar keçirilib. Daha sonra koordinatorlara AGMA dəyərlərindən, fəaliyyətlərindən və gələcək layihələrindən söz açılıb. Həmçinin koordinatorların təklifləri dinlənilib və maraqlı fikir mübadiləsi aparılıb.

AGMA ətrafında birləşən hörmətli koordinatorlarımız, birlikdə daha böyük uğurlara imza atacağımıza əminik!

22.04.2024

badge-icon
Ramazan bayramınız mübarək!
Ramazan bayramınız mübarək! 

10.04.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

77

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun