Profil

Axtarış

Kəmalə Səmədova - Ibtidai sinif

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Kəmalə Səmədovadır.

Mən - Kəmalə Səmədova Göyçay şəhərində müəllim ailəsində dünyaya göz açmışam. İbtidai sinif müəllimimə olan sevgim məni bu peşəyə yönləndirdi. Müəllim adını daşıdığım ilk gündən həvəslə çalışmağa başlamışam. Hazırda üçüncü sinfə dərs deyirəm. Sinfimdə 40 şagird təhsil alır. Onlardan 21-i qız və 19-u oğlandır. Şagirdlərimi öz övladlarım qədər sevir, hər birinin qayğısına qalıram.

Dərslərimi ən yeni texnologiyalardan istifadə edərək, yeni kurikulum metodları ilə keçərək uşaqlarda təhsilə marağı daha da gücləndirirəm. İxtisasım ibtidai sinif olduğu üçün bir neçə fənni tədris edirəm.
Azərbaycan dili fənnində mövzulara uyğun olaraq rollu oyunlar, onlayn dərslər təşkil edirəm. Dərslərimi mövzuların tələbinə uyğun olaraq təbiət qoynunda, muzeylərdə, müxtəlif tarixi abidələr və istehsalat müəssisələrində (nar zavod, çörək zavodu) keçməklə, tam fərqli dərs formalarından istifadə etməklə şagirdlərimdə yüksək intellekt və dünyagörüşü formalaşdırmağa çalışıram.

İnnovativ metodlar olan hörümçək toru, qərarlar ağacı, müxtəlif debatlar, kahoot və digər üsullardan dərslərimdə intensiv istifadə edirəm. Uşaqlarda rabitəli nitqin
və yazı bacarıqlarının möhkəmləndirilməsi üçün "gəzən imla" oyun dərsi təşkil etmişəm. Oxuyub-anlama dərslərini də fərqli üsullar ilə keçirəm. Məsələn: Sinif otağının divarlarına mətnlər yapışdırır və bir dəfə oxumaqlarını tövsiyə edirəm. Daha sonra mətnlərə uyğun suallar paylayıram. Bir dəqiqə ərzində suallara doğru cavab verən şagird qalib sayılır. Söz assosiasiyaları üsulundan istifadə edirəm.
Bu üsuldan istifadə edərkən öyrəniləcək mövzuya aid əsas sözü (və ya söz birləşməsini) lövhəyə yazıram. Şagirdlər həmin söz ilə bağlı ilk xatırladıqları fikirləri söyləyir və mən həmin fikirləri lövhəyə yazıram. Mövzu ilə bağlı olan sözlər deyilən fikirlərin arasından seçilir və əlaqələndirilir, onlardan anlayış və yaxud ideya çıxarılır. Bu anlayış əsasında yeni materialın öyrənilməsinə başlanır. Bu üsulu həm də şifahi formada tətbiq edirəm.
Problemli vəziyyət üsulundan istifadə etməklə tənqidi təfəkkürü, təhliletmə və ümumiləşdirmə vərdişlərini inkişaf etdirirəm.
Əvvəlcədən problemi və müzakirə üçün sualları hazırlayıram. Şagirdləri 4-5 nəfərlik qruplara bölürəm. Problemli vəziyyət əks olunmuş iş vərəqlərini uşaqlara paylayıram. Hər qrup təklif edilən vəziyyətlərdən birini müzakirə edir və həlli yolunu göstərir. Qruplar öz işlərini bitirdikdən sonra sinifdə ümumi müzakirə aparılır.
Bununla uşaqlarda düzgün qərar qəbul etmək, fikrini düzgün izah etmək, öz mövqeyini əsaslandırmaq və dürüstlüyü aşılayıram.Texniki dərslər olmasına baxmayaraq dərslərimdə azərbaycançılıq ideologiyasını təbliğ edirəm.

Həyat bilgisi dərsində ölkəmizin zəngin təbiəti, flora-faunası, yeraltı və yerüstü sərvətləri, ölkəmizi dünyada tanıdan, onun bayrağını yüksəklərdə dalğalandıran idmançılarımız, vətənimizi var edən milli qəhrəmanlarımız, ölkəmizin daxili və xarici siyasəti haqqında məlumat verərək onları bu ölkənin vətəndaşı olmağından qürur duymasını aşılayıram. "Hərəyə bir ağac əkək" layihəsinə qoşularaq ağac əkməyin vacibliyini önə çıxarıram.
Layihələrin hazırlanması üsulundan istifadə edirəm ki, bu da həyat bilgisi dərsi üçün çox vacibdir. Layihələrin hazırlanması müxtəlif mövzuların müstəqil şəkildə tədqiq edilməsidir. Şagirdlər tapşırdığım layihələri təqdim etməzdən əvvəl uzun müddət onun üzərində işləyirlər. Layihələr şagirdlərin tədqiqat vərdişlərinin, biliklərə müstəqil yiyələnmə bacarıqlarının formalaşmasında mühüm rol oynayır, onlara müstəqil şəkildə özfəaliyyət proqramlarını qurmağa, habelə öz vaxtını və işini qrafik üzrə planlaşdırmağa kömək edir. Bu üsul həmçinin şagirdlərin bir-biri ilə, eləcə də məktəbdən kənarda müxtəlif adamlarla qarşılıqlı əlaqəsi üçün şərait yaradır, hadisələrin hər hansı bir aspektini daha dərindən anlamağa imkan verir, əlavə ədəbiyyatdan istifadə etməyə istiqamətləndirir.
Layihələr hazırlayarkən mövzu və ya problemi müəyyən edir və sinfə bunlardan birini seçmək imkanı verirəm.

Riyaziyyat dərsini elə əyləncəli təşkil edirəm ki, şagirdlər əylənərək öyrənir. Şagirdləri cəld və düzgün cavab verməyə öyrətmək məqsədi ilə beyin həmləsindən, kublaşdırma metodundan istifadə edirəm.
Bu, tədqiqat metodlarından biri olub mövzunun hərtərəfli öyrənilməsinə şərait yaradır. Kublaşdırma vasitəsilə şagird mövzunu təsvir və müqayisə etməyə, əlaqələndirməyə, təhlilə, tətbiq və mübahisəyə yönəldir. Bu zaman şagirdin tənqidi və məntiqi təfəkkürü inkişaf edir, mövzuya hərtərəfli baxışı, qiymətləndirmə bacarığı, əməkdaşlıq vərdişləri formalaşır.
Akvarium üsulundan istifadə edirəm.
Bu üsulun məqsədi diskussiya vərdişlərini inkişaf etdirməkdir. Akvarium bir neçə variantda keçirilə bilər.
Mühazirə üsulundan istifadə edirəm.
Mühazirə məlumatın müəllimdən şagirdə ötürülmə üsuludur. Bu üsuldan mövzu ilə bağlı məzmunun zənginləşdirilməsi, tamamlanması məqsədilə istifadə edirəm. Belə qısa mühazirələr 10-15 dəqiqə ərzində aparıram.

Asudə vaxtın, bayram və istirahət günlərinin səmərəli keçirilməsi üçün valideynlər ilə birgə müxtəlif gəzinti və ekskursiyalar təşkil edirəm. Uşaqlarda mənəvi dəyərləri aşılamaq üçün valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqlar ilə görüş, kimsəsiz qocalara yardım məqsədi ilə müxtəlif aksiyalar keçirmişəm.
Peşəmə həddən artıq vurğun olmağım, şagirdlər ilə daha tez ünsiyyət və dost münasibəti qurmağım, hər zaman axtarışda olmağım, dünya müəllimlərinin praktikasından istifadə etməyim, hər dərsimi fərqli qurmağım, hər gün uşaqlara maraqlı dərs sürprizlərim, valideynlər ilə tez-tez ünsiyyətdə olmağım peşəmdə uğur qazanmama səbəb olur.
Tez-tez bilik yarışları təşkil edir, şagirdləri daha da ruhlandırıram. Bütün milli bayramları qeyd edirəm, bu da uşaqlarda ruh yüksəkliyi yaradır.
Həmyaşıdları olan başqa ölkə və rayonların uşaqları ilə məktub vasitəsi ilə ünsiyyət qurmağı təşkil etməyim, şagirdlər arasında fərq qoymamağım, hər birinə şəxsiyyət kimi davranmağım, onlara özgüvən hissi aşılamağım, onlara inanıb güvəndiyimi hiss etdirməyim, lazım olan anda hətta onlarla həmyaşıd kimi davranmağım şagirdlərin qəlbini qazanmağıma səbəb olmuşdur.
Şagirdlərə dürüstlüyü hər zaman verdiyim sözün üstündə durmağımla öz timsalımda öyrədirəm.
Sorğu vərəqləri üsulundan istifadə etməklə şagirdlərə anonim olaraq mənim haqqında rəy yazmağı tapşırıram, oxuduqdan sonra isə şagirdlərimin məndə görmək istəmədikləri xüsusiyyətlərimi aradan qaldırıram.

E-Twinning plus beynəlxalq layihəsinə qoşularaq təcrübəmi və bacarıqlarımı daha da təkmilləşdirməyə, dünya müəllimlərinin təcrübəsindən yararlanmağa çalışıram. Rayonun və respublikanın təhsil və sosial tədbirlərində yaxından iştirak edirəm. Təhsil Nazirliyinin təşkil etdiyi dram müsabiqəsində Hikmət Ziyanın "Höcətləşən barmaqlar" təmsilini səhnələşdirərək çıxış edib və region üzrə 1-ci yerə layiq görülmüşük. Əvvəlki illərdə həmçinin son bir ildə regionda keçirilən bütün tədbirlərdə, müsabiqələrdə, idman yarışlarında, layihələrdə sinfimlə fəal iştirak edib mükafat və fəxri fərmanlar qazanmışam.

31 dekabr Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəylik Günü münasibətilə keçirilən rayon tədbirində, 20 Yanvara həsr olunan "Qanlı Yanvar" bədii kompozisiyasında, 2 Fevral Gənclər Günündə, 8 Mart Beynəlxalq Qadınlar Günündə, milli bayramımız olan Novruz şənliklərində, 31 Mart Soyqırımı Günündə, Aprel şəhidlərinə həsr olunmuş qazilər ilə görüşdə, Beynəlxalq Oxu Gününə həsr olunmuş "Gəlin birgə oxuyaq" adlı flaşmobda, NƏSİMİ-650 illiyinə həsr olunmuş rayon tədbirlərində fəal iştirakımızla rayon ictimai həyatında seçilirəm.

Sizdə müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.
Qeydiyyatdan keçmək üçün link : https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Nə? Harada? Nə zaman?” intellektual oyunu keçirilib
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 102-ci ildönümünə həsr olunmuş intellektual oyun keçirilib

Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 102-ci ildönümü münasibətilə Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin, Yeni Azərbaycan Partiyası Şəki rayon təşkilatının və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının birgə təşkilatçılığı ilə Şəki şəhərində müəllimlər arasında “Nə? Harada? Nə zaman?” intellektual oyunu keçirilib.

Tədbir Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və Ümummilli lider Heydər Əliyevin, eləcə də Vətənimizin suverenliyi və ərazi bütövlüyü uğrunda canlarını fəda etmiş şəhidlərin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Bilik yarışını açılış nitqi ilə açan YAP Şəki rayon təşkilatının sədri Daşqın Mikayılov Ulu Öndər Heydər Əliyevin dövlətçilik tariximizdə oynadığı müstəsna roldan, Yeni Azərbaycan Partiyasının yaranma zərurətindən və bu günə qədər keçdiyi inkişaf yolundan bəhs edib. Təşkilatının sədri intellektual oyunun keçirilməsində əsas məqsədin gənc nəslin Heydər Əliyev irsini daha dərindən öyrənməsinə töhfə vermək olduğunu qeyd edib və iştirakçılara uğurlar arzulayıb.

Daha sonra çıxış edən Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin İnzibati təşkilat sektorunun müdiri Rauf Əsədov Ulu Öndərin təhsilə göstərdiyi xüsusi diqqət və qayğını vurğulayıb. Belə tədbirlərin həm də gənc müəllimlər arasında kommunikasiyanın, həmrəyliyin və əməkdaşlığın möhkəmləndirilməsində, onların təşkilatlanmasında, intellektual bacarıqlı müəllimlərin üzə çıxmasında əhəmiyyətə malik olduğunu bildirib.

17 komandanın iştirakı ilə keçirilən intellektual yarışın nəticəsinə əsasən “Bizim Cəbiş müəllim” komandası birinci, “44” komandası ikinci, “Elm keşikçiləri” komandası isə üçüncü yerə layiq görülüb.

Sonda qalib və mükafatçılara diplom, medal və kuboklar təqdim olunub.

07.05.2025

badge-icon
Qazaxda “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: Yeni nəsil tərbiyəsi” mövzusunda forum keçirilib
3 may 2025-ci il tarixində Qazax Müəllimlər Seminariyası – ADA Universitetinin Qazax Mərkəzində “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: Yeni nəsil tərbiyəsi” mövzusunda forum keçirilib. Tədbir Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı, Qazax-Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və “Azərbaycan müəllimi” qəzetinin informasiya dəstəyi ilə reallaşıb.

Forum iştirakçıları tədbirdən əvvəl ümummilli lider Heydər Əliyevin Qazax şəhərindəki abidəsini ziyarət ediblər, abidəsi önünə gül dəstələri düzüblər. Daha sonra forum Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlanıb.

Qazax Müəllimlər Seminariyası- ADA Universitetinin Qazax Mərkəzinin əməkdaşı Yeganə Göyüşova çıxış edərək forum iştirakçılarını salamlayıb, forumun işinə uğurlar arzulayıb. Eyni zamanda Qazax Müəllimlər Seminariyası-ADA Universitetinin Qazax Mərkəzinin tarixini qısa şəkildə şərh edib.

Rəsmi açılış mərasimində Qazax-Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Vüqar Dadaşov və AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək forumun məqsədi və əhəmiyyəti barədə danışıblar. Natiqlər müasir təhsil sistemində yeni nəslin düzgün tərbiyəsinin aktuallığını vurğulayıblar.

Forum çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və ARTİ-nin Təlimin nəzəriyyəsi və metodikası şöbəsinin müdiri Aynur Paşayeva çıxış edərək çağdaş təhsil mühitində tətbiq edilən yeniliklər və pedaqoji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Gənc alim, elm üzrə Prezident mükafatçısı Elnur Həsənov çıxış edərək forum iştirakçıları salamlayıb, regionlarda təşkil edilən bu cür forumları yüksək qiymətləndirib. 100 illik tarixə malik olan "Məcmuə. Muhəmməd Rəfi-əd-din" kitabı Pərvinə Qədimovaya təqdim edib.

Rəsmi hissədən sonra bədii hissə nümayiş olunub. Bədii hissədə müxtəlif təhsil müəssisələrindən olan şagirdlər mahnılar ifa edib, kompozisiyalarla çıxış ediblər.

Forum panel müzakirə ilə işini davam etdirib. Moderatorluğu AGMA-nın sədr müavini Səltənət Qurbanova aparıb.

Panel müzakirəsində spikerlər – Ağstafa rayonu İlqar Salıfov adına Dağ Kəsəmən kənd 2 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbinin direktoru Vüsal Həsənov, Şəmkir rayonu Seyfəli kənd tam orta ümumtəhsil məktəbinin informatika müəllimi Rəna Heydərzadə və Gədəbəy şəhəri İlham Əliyev adına 1 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbinin coğrafiya müəllimi Orxan Məmmədov çıxış ediblər. Onlar şagirdlərdə dəyər yönümlü yanaşmaların formalaşdırılması, müəllim nümunəsinin rolu və sosial mühitin təsiri haqqında fikirlərini iştirakçılarla bölüşüblər.

Forum qarşılıqlı müzakirə və sualların cavablandırılması ilə yekunlaşıb.

04.05.2025

badge-icon
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib

5 aprel tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı, Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və Azərbaycan müəllimi qəzetinin informasiya dəstəyi ilə “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" adlı forum keçirilib. 

Şəki şəhəri Nizami Gəncəvi adına 7 №-li tam orta məktəbdə 200-ə yaxın müəllimin iştirakı ilə keçirilən tədbir öz işinə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Beləki, ilk olaraq Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Günay Mahmudova çıxış edərək gənc müəllimlərimizin bu cür vacib mövzuda maarifləndirilmələrin olduqca məqsədə uyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və Azərbaycan Psixologiya Akademiyasının direktoru Ramil Hüseynzadə çıxış edərək forumun mahiyyəti və aktuallığı barədə danışdılar. Onlar müasir təhsil sistemində nəsil tərbiyəsinin vacibliyini vurğulayaraq, bu istiqamətdə həyata keçirilən yeniliklər və innovativ metodlardan bəhs ediblər.

Rəsmi hissə yekunlaşdıqdan sonra bədii hissədə Rasim Ocaqov adına Şəki şəhər Uşaq- Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Bahar” rəqs qrupu “Hamıdan gözəl mənəm” və “Uzundərə” rəqslərini nümayiş etidiriblər. Həmçinin Aylin Abdullayeva “Müəllimim” musiqi nömrəsi ilə çıxış edib.

Daha sonra forumun panel müzakirəsi hissəsinə keçid edilib. Şəki şəhər 11 №-li tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, AGMA-nın Şəki şəhəri üzrə koodinatoru Gülnar Heydərzadənin moderatorluğu ilə təşkil edilən panel müzakirədə spikerlər – Şəki rayonu Kiş kənd Heydər Əliyev adına 1 №-li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, əməkdar müəllim Dursun Cavadova, Qax şəhər Namiq Abdullayev adına 2 №-li məktəb-liseyin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, əməkdar müəllim Nazlı İsmayılova və Şəki rayonu Köndələn kənd tam orta məktəbin direktoru Aytən Yusifova çıxış edərək, təhsildə tərbiyəvi mühitin yaradılması, ailənin tərbiyə üzərindəki rolu, rəqəmsal dövrdə tərbiyə və etik dəyərlər, yeni nəsil tərbiyəsinə dair innovativ yanaşmalar kimi mövzuları müzakirə ediblər. 

Həmçinin müzakirələr zamanı təhsildə müasir metodların tətbiqi, müəllim-şagird münasibətlərinin yeni dövrün tələblərinə uyğun şəkildə qurulması və psixoloji yanaşmaların əhəmiyyəti vurğulanıb. 

Forum iştirakçıları bu kimi tədbirlərin təhsil sistemində keyfiyyətin artırılması və pedaqoji təcrübənin bölüşdürülməsi baxımından mühüm rol oynadığını bildirib, yeni nəsil tərbiyəsində qarşıya qoyulan məqsədlərə çatmaq üçün belə forumların davamlı keçirilməsinin vacibliyini vurğulayıblar. Panel müzakirəsinin sonunda forum iştirakçılarının spikerlərə ünvanladıqları çoxsaylı suallar da cavablandırılıb.

Qeyd edək ki, forumun keçirilməsində məqsəd çağdaş dövrdə yeni nəsil tərbiyəsinə yeni yanaşmaların tətbiq olunması və müəllimlərlə fikir mübadiləsinin aparılmasından ibarətdir.

06.04.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Sabunçu rayonu E.Məhərrəmov adına 137 №li tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatorları Elnurə İsmayılova və  Ruhane Yaqubova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatın davamında gənc müəllimlərimiz üçün "Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması", "Sinfin idarəedilməsi və məktəb-şagird-valideyn üçbucağı" mövzularında seminar keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

01.04.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun