Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Şəbnəm Məmmədova

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Şəbnəm Məmmədovadır.

Mən - Məmmədova Şəbnəm Səttar qızı 2010-cu ildə orta məktəbi bitirib Bakı Dövlət Universitetinin Fizika fakültəsinə qəbul olmuşam. 2014-cü ildə universiteti bitirmiş və həmin il də Təhsil Nazirliyinin keçirdiyi Müəllimlərin İşə Qəbulu müsabiqəsində iştirak edərək Ağcabədi rayon Ağabəyli kənd ümumi orta məktəbinə fizika müəllimi olaraq işə qəbul olmuşam. İlk pedaqoji fəaliyyətə 2014-cü ilin sentyabr ayında başlamışam. 2017-ci ildə Müəllimlərin Diaqnostika imtahanında da iştirak edərək Ağcabədi şəhər 3 saylı məktəb-liseyə fizika müəllimi olaraq yerdəyişmə etmişəm. 

Fəaliyyət müddətimdə bir çox ixtisasartırma təlimlərində, seminarlarda, tədbirlərdə aktiv iştirak etmişəm. Kurikulum, İKT, uşaq psixologiyasının əsasları üzrə təlimlərdə, ADSAYO( Azerbaijan Democratic Student and Youth Organization) tərəfindən keçirilən yerli və beynəlxalq tədbir və konfranslarda iştirak edərək sertifikat əldə etmişəm.

2020-ci ildə STEAM Azərbaycan layihəsinin təlimini uğurla bitirib Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu tərəfindən sertifikatla təltif olunmuşam və təhsil naziri Emin Əmrullayevin əmri əsasında hal –hazırda çalışdığım məktəb-liseydə ixtisasımla yanaşı STEAM təhsil metodunu da tədris edirəm. Və ən əsası bu təlim və tədbirlərdə öyrəndiklərimi  tədris prosesində tətbiq etməyə çalışıram ki, daha fərqli, maraqlı dərslər qura biləm.
Müəllim cəmiyyətin ən aparıcı qüvvəsidir, ona görə də düşünürəm ki, müəllim özünü daim inkişaf etdirməli, öz üzərində işləməli və vicdanlı insana xas xarakterlərə sahib olmalıdır ki, gələcəyimiz üçün savadlı, vicdanlı, vətənpərvər, cəmiyyətə fayda verən nəsillər yetişdirə bilsin. Müəllim elm, bilik qapısını insanların üzünə açan bir varlıqdır. Müəllimlik elə bir peşədir ki, bu peşəyə inamla daxil olanlar həyatın enişli-yoxuşlu yollarında büdrəmir, öz biliyi, savadı ilə cəmiyyətin inkişafına töhfə verir. Elə buna görə də dünyada müəllim əməyinin bənzəri yoxdur.
Mən müəllim kimi fəaliyyət göstərdiyim ilk gündən bu günəcən peşəmi çox sevmişəm və çalışmışam ki, həmişə dərslərimi maraqlı və əyləncəli kurikulumla interaktiv quram. Düzdür, işlədiyim məktəblərdə interaktiv dərs qurmaq üçün elektron resurslar azlıq təşkil etsə də yənə də bacardığım qədər dərsləri maraqlı etmişəm.

Ümumiyyətlə, düşünürəm ki, kənd və şəhər məktəblərinin arasında ən böyük fərq maddi-texniki bazanın çatışmazlığı və ya azlıq təşkil etməsidir. Proyektor, elekton lövhənin azlığı müəyyən qədər çətinliklər yaradır. Uşaqların dərsə marağını artırmaq üçün interaktiv siniflərarası və sinifdaxili yarışlar mütəmadi olaraq keçirirəm. Bunun üçün bəzi web 2.0 alətlərindən -kahoot.it, learningApps.org və sair istifadə edirəm. Düşünürəm ki, belə yarışlar onların bilik və bacarıqlarını ümumiləşdirməklə yanaşı, həm də sinif otağımızda dinamik interaktiv bir təlim mühiti yaradır və eyni zamanda onların dünyagörüşlərini də artırmış olur. 

Açıq dərslərə həmişə üstünlük vermişəm və belə dərslər də qurmuşam. Əyləncəli kurikulumla keçirdiyim dərslərimin birində dərsimizin adi  “Cərəyan Şiddəti” idi. Biz dərsin mahiyyətinə yönələn suallar əsasında hazırlanmış krossvord həll etməklə şagirdlərimlə birgə dərsin adını tapdıq.Praktik dərslərimdə şagirdlərimin müşahidə aparmaları üçün şərait yaradıram. Ümumiyyətlə, şagirdlər hər hansısa bir fəndən əldə etdiyi nəzəri biliklər vasitəsiylə gələcəkdə seçəcəyi qrup imtahanlarında uğur əldə edə bilər. Ancaq bununla yanaşı şagirdlərdə müəyyən bacarıqlar da formalaşmalıdır ki, şagirdlər yalnız birtərəfli inkişaf etməsin. Yəni təkcə nəzəri biliklər onlara cəmiyyət arasında yer tutmağa kömək etməyəcək, şagirdlərdə mühakiməetmə, özünüifadəetmə və s. bacarıqlar da formalaşmalıdır. 

Müəllim əməyini bəzən bağban əməyi ilə müqayisə edirlər. Bağban min bir zəhmətlə yetişdirdiyi ağacın bəhrəsini görəndə sevindiyi kimi müəllim də öz yetişdirmələrinin xoş səs-sorağını eşidəndə ürəyi sevincdən dağa dönür. İşlədiyim ilk gündən bu günəcən şagirdlərimin uğurlarının bol olması üçün əlimdən gələni əsirgəməmişəm. Şükürlər olsun ki, bu gün yüksək nəticələrlə ali məktəblərə qəbul olan şagirdlərim - müəllimlik, həkimlik, mühəndislik və s. peşələrə sahiblənənlər var və onlarla qürur duyuram. Şagirdlərimin bu  uğurları mənə güc verir və daha şövqlə işləməyə ruhlandırır. 

Fizika fənnindən başqa 2020-ci ilin sentyabr ayından çalışdığım 3 saylı məktəb-liseydə STEAM təhsil metodunu da tədris edirəm. Dərslər zamanı şagirdlərim innovativ texnologiyalar - 3D printer, aerokosmik mühəndislik - dronlar, microbit, robot texnikalarla, CNC lazer kəsiciləriylə tanış edirəm, istifadə etmələri üçün imkan yaradıram və müxtəlif proqramlaşdırma dillərini öyrədirəm ki, bu da onlarda yeni təfəkkür forması yaradır. Dərslərdə şagirdlərim bütün sinif olaraq aktiv iştirak edir və bunun nəticəsidir ki, 9-10 dekabr 2021-ci il tarixində Təhsil Nazirliyinin və STEAM Azərbaycanın təşkilatçılığı ilə Bakı Ekspo mərkəzində keçirilən SAF-STEAM Azərbaycan Festivalına qatılmaq üçün şagirdlərimlə birgə layihə hazırladıq, microbit kateqoriyası üzrə qeydiyyat etdik və festivala vəsiqə qazanan komandalardan olduq.Şagirdlərim seçilən komandaların içində olduqları üçün çox sevinirdilər, həm rayonumuzu, həm də məktəbimizi təmsil etdilər. Bu festivalda iştirakları onların həm yaddaşında inanılmaz izlər qoydu, dünyagörüşlərini artırdı, həm özləri böyük bir təcrübə qazandılar, həm də sinif yoldaşlarına öz təcrübələrindən danışdılar.

Hər kəsin taleyində müəllimin yeri var .Bu, həqiqətən də, belədir. Kim onun əlindən tutub yazı yazmağı öyrədən, vətənə, torpağa sevgini aşılayan, sahib olduğu peşənin dərinliklərini öyrədən müəllimini xatırlamır ki? Mən bu gün bu peşəyə yiyələnməyimdə əməyi olan bütün müəllimlərimin qarşısında baş əyirəm, onlara sonsuz təşəkkürümü bildirirəm. Xüsusən, fizika müəllimi olmağımın səbəbkarı isə öz anam olmuşdur. Anam fizika müəlliməsi olduğu üçün kiçik yaşlardan fizika fənninə çox böyük marağım olub. Müəllimlik peşəsini seçərkən fizika ixtisasını seçdim. Həmişə istəyirdim ki, mən də onun kimi müəllim olum, məni də şagirdlərim çox sevsin. Bu gün müəllim olduğum üçün, şagirdlərimin sevgisini qazandığım üçün qürur hissi keçirirəm. Və müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə tövsiyə edirəm ki, ilk öncə, peşənizi sevin, dərindən öyrənin, eyni zamanda şagirdlərin qarşısında deyil, yanında ola bilən, onlara sevgiylə, qayğıyla yanaşan bir müəllim olun. Əgər şagirdləriniz sizi sevəcəksə, inanın sizin dərsinizi də sevəcək, tədris etdiyiniz fənni dərindən oxuyacaqlar.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
 
Əziz müəllimlər, kitab oxuyub mükafat qazanmaq istəyirsinizsə, marafona qoşulmağa tələsin! 

Azərbaycan Nəşriyyatları Assosiasiyası (ANAİB), Təhsilin İnkişafı Fondu (TİF) və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) birgə təşkilatçılığı, Hədəf Şirkətlər Qrupunun baş sponsorluğu ilə keçirilən marafonun şərtləri aşağıdakı kimidir:

1. Marafonun keçirilmə müddəti 3 aydır (20 aprel 2024 – 20 iyul 2024).  
2. Marafonda hazırda müəllimlik fəaliyyəti ilə məşğul olanlar iştirak edə bilər.
3. Layihə müddətində 6 kitab oxunacaq.
4. İştirakçı marafonun rəsmi teleqram səhifəsinə qoşulmalıdır. Səhifədə kitablar, imtahan mərhələsi və ümumiyyətlə, marafonla bağlı məlumatlar paylaşılacaq. 
5. Oxu müddəti bitəndən sonra qaliblər seçim turu və finaldan ibarət imtahan nəticəsində seçiləcəklər. Suallar iştirakçıların mütaliə etdiyi 6 kitab əsasında hazırlanacaq.
6. Birinci imtahan onlayn formada həyata keçiriləcək. Bu mərhələdə ən yüksək göstəriciyə malik on nəfər final turuna vəsiqə qazanacaq. 
7. Final mərhələsi təyin olunmuş oyun zalında on nəfər arasında baş tutacaq.  
8. Birinci yer 1000 AZN, ikinci yer 600 AZN, üçüncü yer isə 400 AZN pul mükafatı əldə edəcək. Digər 7 nəfərə isə kitab hədiyyələri və sertifikaflar veriləcək.  
9. IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu müddətində oxunacaq kitablar: 
1. Şəmil Sadiq – “İnsan mühəndisi” (Hədəf Nəşrləri) 
2. Nihat Büyükbaş – “Türk təhsili” (XAN Nəşriyyatı) 
3. Rafiq İsmayılov – “Düzgün yazaq” (Altun Kitab Nəşriyyatı) 
4. Rəşad Bayramov – “Sözünə güvən” (Parlaq İmzalar Nəşriyyatı) 
5. Rövşən Abdullaoğlu – “Üzləşmə” (Qədim Qala Nəşriyyatı) 
6. Gülüş Xəlilova – “Günəşə baxmaq” (Libra Kitab Nəşriyyatı) 
10. Qeydiyyatdan keçmək üçün bu linkə daxil olun (qeydiyyatdan keçəndən sonra “Marafona qoşul” səhifəsinə keçid edərək müvafiq xanaları doldurun):
https://anaib.az/kitabqurdu/marafon/?id=7

Kitabları endirimlə sifariş vermək və sürətli çatdırılmadan faydalanmaq üçün bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz: +994 55 877 24 44

22.04.2024

badge-icon
Ramazan bayramınız mübarək!
Ramazan bayramınız mübarək! 

10.04.2024

badge-icon
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi. 

Təlimdə iştirak edən tələbə və müəllimlərə elektron vasitələrin istifadə qaydaları izah olundu. AGMA və onun tərkibində yaradılmış Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin fəaliyyəti, virtual laboratoriya, veb alətləri barədə məlumat verildi.  

Təlimin keçirilməsində dəstək olan Gəncə Dövlət Universitetinin idarə heyəti və kimya -biologiya kafedrasının müəllimlərinə təşəkkürümüzü bildiririk.

09.04.2024

badge-icon
Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf tədbiri
7 aprel 2024-cü il tarixində keçirilən konfransımızın rəsmi hissəsi yekunlaşdıqdan sonra panel müzakirəsi başlayıb. 

Paneldə Milli Məclisin deputatı, həmçinin Məclisin Elm və Təhsil komitəsinin üzvü Pərvin Kərimzadə, IDEA İctimai Birliyinin layihələrin idarəedilməsi şöbəsinin müdiri Zərxanım Ağayeva və Göygöl Milli Parkının direktoru Fuad Quliyev spiker qismində çıxış edərək ekoloji proseslərdə müəllimlərin rolu və təhsilin əhəmiyyəti, ictimaiyyətin iştirakı, şagirdlərin bu proseslərə cəlb edilməsi yolları kimi mövzulardan söz açıblar.

Daha sonra Azərbaycan Skautlar Assosiasiyasının nümayəndələri Zamin Məmmədov, Ülvi Məmmədov, Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri Cəsur Mədətzadə və Elm və Təhsil Nazirliyinin eskperti Turab Əhmədov tərəfindən 3 müxtəlif otaqda vörkşoplar keçirilib və bununla da konfrans işini yekunlaşdırıb.

08.04.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

77

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun