Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Şəbnəm Məmmədova

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Şəbnəm Məmmədovadır.

Mən - Məmmədova Şəbnəm Səttar qızı 2010-cu ildə orta məktəbi bitirib Bakı Dövlət Universitetinin Fizika fakültəsinə qəbul olmuşam. 2014-cü ildə universiteti bitirmiş və həmin il də Təhsil Nazirliyinin keçirdiyi Müəllimlərin İşə Qəbulu müsabiqəsində iştirak edərək Ağcabədi rayon Ağabəyli kənd ümumi orta məktəbinə fizika müəllimi olaraq işə qəbul olmuşam. İlk pedaqoji fəaliyyətə 2014-cü ilin sentyabr ayında başlamışam. 2017-ci ildə Müəllimlərin Diaqnostika imtahanında da iştirak edərək Ağcabədi şəhər 3 saylı məktəb-liseyə fizika müəllimi olaraq yerdəyişmə etmişəm. 

Fəaliyyət müddətimdə bir çox ixtisasartırma təlimlərində, seminarlarda, tədbirlərdə aktiv iştirak etmişəm. Kurikulum, İKT, uşaq psixologiyasının əsasları üzrə təlimlərdə, ADSAYO( Azerbaijan Democratic Student and Youth Organization) tərəfindən keçirilən yerli və beynəlxalq tədbir və konfranslarda iştirak edərək sertifikat əldə etmişəm.

2020-ci ildə STEAM Azərbaycan layihəsinin təlimini uğurla bitirib Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu tərəfindən sertifikatla təltif olunmuşam və təhsil naziri Emin Əmrullayevin əmri əsasında hal –hazırda çalışdığım məktəb-liseydə ixtisasımla yanaşı STEAM təhsil metodunu da tədris edirəm. Və ən əsası bu təlim və tədbirlərdə öyrəndiklərimi  tədris prosesində tətbiq etməyə çalışıram ki, daha fərqli, maraqlı dərslər qura biləm.
Müəllim cəmiyyətin ən aparıcı qüvvəsidir, ona görə də düşünürəm ki, müəllim özünü daim inkişaf etdirməli, öz üzərində işləməli və vicdanlı insana xas xarakterlərə sahib olmalıdır ki, gələcəyimiz üçün savadlı, vicdanlı, vətənpərvər, cəmiyyətə fayda verən nəsillər yetişdirə bilsin. Müəllim elm, bilik qapısını insanların üzünə açan bir varlıqdır. Müəllimlik elə bir peşədir ki, bu peşəyə inamla daxil olanlar həyatın enişli-yoxuşlu yollarında büdrəmir, öz biliyi, savadı ilə cəmiyyətin inkişafına töhfə verir. Elə buna görə də dünyada müəllim əməyinin bənzəri yoxdur.
Mən müəllim kimi fəaliyyət göstərdiyim ilk gündən bu günəcən peşəmi çox sevmişəm və çalışmışam ki, həmişə dərslərimi maraqlı və əyləncəli kurikulumla interaktiv quram. Düzdür, işlədiyim məktəblərdə interaktiv dərs qurmaq üçün elektron resurslar azlıq təşkil etsə də yənə də bacardığım qədər dərsləri maraqlı etmişəm.

Ümumiyyətlə, düşünürəm ki, kənd və şəhər məktəblərinin arasında ən böyük fərq maddi-texniki bazanın çatışmazlığı və ya azlıq təşkil etməsidir. Proyektor, elekton lövhənin azlığı müəyyən qədər çətinliklər yaradır. Uşaqların dərsə marağını artırmaq üçün interaktiv siniflərarası və sinifdaxili yarışlar mütəmadi olaraq keçirirəm. Bunun üçün bəzi web 2.0 alətlərindən -kahoot.it, learningApps.org və sair istifadə edirəm. Düşünürəm ki, belə yarışlar onların bilik və bacarıqlarını ümumiləşdirməklə yanaşı, həm də sinif otağımızda dinamik interaktiv bir təlim mühiti yaradır və eyni zamanda onların dünyagörüşlərini də artırmış olur. 

Açıq dərslərə həmişə üstünlük vermişəm və belə dərslər də qurmuşam. Əyləncəli kurikulumla keçirdiyim dərslərimin birində dərsimizin adi  “Cərəyan Şiddəti” idi. Biz dərsin mahiyyətinə yönələn suallar əsasında hazırlanmış krossvord həll etməklə şagirdlərimlə birgə dərsin adını tapdıq.Praktik dərslərimdə şagirdlərimin müşahidə aparmaları üçün şərait yaradıram. Ümumiyyətlə, şagirdlər hər hansısa bir fəndən əldə etdiyi nəzəri biliklər vasitəsiylə gələcəkdə seçəcəyi qrup imtahanlarında uğur əldə edə bilər. Ancaq bununla yanaşı şagirdlərdə müəyyən bacarıqlar da formalaşmalıdır ki, şagirdlər yalnız birtərəfli inkişaf etməsin. Yəni təkcə nəzəri biliklər onlara cəmiyyət arasında yer tutmağa kömək etməyəcək, şagirdlərdə mühakiməetmə, özünüifadəetmə və s. bacarıqlar da formalaşmalıdır. 

Müəllim əməyini bəzən bağban əməyi ilə müqayisə edirlər. Bağban min bir zəhmətlə yetişdirdiyi ağacın bəhrəsini görəndə sevindiyi kimi müəllim də öz yetişdirmələrinin xoş səs-sorağını eşidəndə ürəyi sevincdən dağa dönür. İşlədiyim ilk gündən bu günəcən şagirdlərimin uğurlarının bol olması üçün əlimdən gələni əsirgəməmişəm. Şükürlər olsun ki, bu gün yüksək nəticələrlə ali məktəblərə qəbul olan şagirdlərim - müəllimlik, həkimlik, mühəndislik və s. peşələrə sahiblənənlər var və onlarla qürur duyuram. Şagirdlərimin bu  uğurları mənə güc verir və daha şövqlə işləməyə ruhlandırır. 

Fizika fənnindən başqa 2020-ci ilin sentyabr ayından çalışdığım 3 saylı məktəb-liseydə STEAM təhsil metodunu da tədris edirəm. Dərslər zamanı şagirdlərim innovativ texnologiyalar - 3D printer, aerokosmik mühəndislik - dronlar, microbit, robot texnikalarla, CNC lazer kəsiciləriylə tanış edirəm, istifadə etmələri üçün imkan yaradıram və müxtəlif proqramlaşdırma dillərini öyrədirəm ki, bu da onlarda yeni təfəkkür forması yaradır. Dərslərdə şagirdlərim bütün sinif olaraq aktiv iştirak edir və bunun nəticəsidir ki, 9-10 dekabr 2021-ci il tarixində Təhsil Nazirliyinin və STEAM Azərbaycanın təşkilatçılığı ilə Bakı Ekspo mərkəzində keçirilən SAF-STEAM Azərbaycan Festivalına qatılmaq üçün şagirdlərimlə birgə layihə hazırladıq, microbit kateqoriyası üzrə qeydiyyat etdik və festivala vəsiqə qazanan komandalardan olduq.Şagirdlərim seçilən komandaların içində olduqları üçün çox sevinirdilər, həm rayonumuzu, həm də məktəbimizi təmsil etdilər. Bu festivalda iştirakları onların həm yaddaşında inanılmaz izlər qoydu, dünyagörüşlərini artırdı, həm özləri böyük bir təcrübə qazandılar, həm də sinif yoldaşlarına öz təcrübələrindən danışdılar.

Hər kəsin taleyində müəllimin yeri var .Bu, həqiqətən də, belədir. Kim onun əlindən tutub yazı yazmağı öyrədən, vətənə, torpağa sevgini aşılayan, sahib olduğu peşənin dərinliklərini öyrədən müəllimini xatırlamır ki? Mən bu gün bu peşəyə yiyələnməyimdə əməyi olan bütün müəllimlərimin qarşısında baş əyirəm, onlara sonsuz təşəkkürümü bildirirəm. Xüsusən, fizika müəllimi olmağımın səbəbkarı isə öz anam olmuşdur. Anam fizika müəlliməsi olduğu üçün kiçik yaşlardan fizika fənninə çox böyük marağım olub. Müəllimlik peşəsini seçərkən fizika ixtisasını seçdim. Həmişə istəyirdim ki, mən də onun kimi müəllim olum, məni də şagirdlərim çox sevsin. Bu gün müəllim olduğum üçün, şagirdlərimin sevgisini qazandığım üçün qürur hissi keçirirəm. Və müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə tövsiyə edirəm ki, ilk öncə, peşənizi sevin, dərindən öyrənin, eyni zamanda şagirdlərin qarşısında deyil, yanında ola bilən, onlara sevgiylə, qayğıyla yanaşan bir müəllim olun. Əgər şagirdləriniz sizi sevəcəksə, inanın sizin dərsinizi də sevəcək, tədris etdiyiniz fənni dərindən oxuyacaqlar.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimatı uğurla baş tutdu!
 Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə keçirilən kitab təqdimatı tədbirində iştirakçılar qeyri-formal təhsil sahəsində yeni imkanlar, metodik yanaşmalar və təcrübə mübadiləsi barədə müzakirələr aparıblar.

Bu dəyərli vəsait təlimçilərə və müəllimlərə öz fəaliyyətlərini daha sistemli və effektiv qurmaqda kömək edəcək. Tədbirdə iştirak edən hər kəsə təşəkkür edirik!

13.10.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası" mövzusunda forum keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu” uğurla baş tutdu.

Tədbirin əsas məqsədi gənc müəllimlər arasında milli-mənəvi dəyərləri möhkəmləndirmək, müstəqillik və suverenliyin qorunmasında müəllimin rolunu vurğulamaq, eləcə də təhsil işçilərinin bu istiqamətdəki missiyasını müzakirə etməkdən ibarətdir.

Forum 11 oktyabr 2025-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas binasında keçirilib. Tədbir Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Açılış nitqi ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin ölkənin ideoloji və milli dayaqlarından biri kimi əhəmiyyətini vurğulayıb. O, müəllimlərin gənc nəslin vətənə, dövlətə sədaqət ruhunda formalaşmasında xüsusi rol oynadığını qeyd edib.

Forumda Milli Məclisin deputatı Naqif Həmzəyev təhsilin dövlət siyasətində prioritet istiqamət olduğunu bildirərək, gənc müəllimlərin bu missiyada fəal iştirakının önəmini vurğulayıb.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində  “Müstəqillik və Suverenliyin Qorunmasında Müəllimin Missiyası” adlı panel müzakirəsi keçirilib. Panelə Pərvinə Qədimova moderatorluq edib. Müzakirədə tarix müəllimləri və dərsliklərin həmmüəllifləri Hafiz Cabbarov və Ramil Tanrıverdi çıxış edərək, müəllimlərin milli dəyərlərin ötürülməsində rolu və təhsildə ideoloji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Tədbirin növbəti hissəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu-nun MDM Metodik xidmətin əlaqələndirilməsi şöbəsinin müdiri Səbinə Balayeva “Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” mövzusunda çıxış edib. O, məktəb mühitində uşaqların fiziki və psixoloji təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdən danışıb.

Forumun sonunda iştirakçılarla xatirə fotosu çəkilib.

11.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil"
Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil” olacaq.

Bu dəfəki müzakirədə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) sədri Pərvinə Qədimova və Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin psixoloqu Aydan Səfərli və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.
Tarix: 10 oktyabr
Saat: 19:00
Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlər üçün nəzərdə tutulan bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

08.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması”
 Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması” olacaq.

Bu dəfəki müzakirənin qonaqları Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun baş metodisləri Fatimə Əliyeva, Esmira Tahirova və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 3 oktyabr
Saat: 19:00

Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlərin inkişafına töhfə verəcək bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

02.10.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun