Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Çimnaz Abdullayeva

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Çimnaz Abdullayevadır.

Mən - Abdullayeva Çimnaz Yusif qızı Ağdam rayon Mahrızlı kəndində anadan olmuşam.
2009-cu ildən Ağdam rayon Rahib Məmmədov adına Mahrızlı kənd tam orta məktəbinə İnformatika müəllimi təyin olunmuşam.

Fəaliyyət müddətimdə bir çox təlimlərdə, elmi konfranslarda, seminarlarda, tədbirlərdə, fəal iştirak etmiş və sertifikatlara layiq görülmüşəm.
Müəllim cəmiyyətin əsas dayağı hesab olunur. Çünki cəmiyyətin bütün ixtisas sahiblərininin memarı məhz müəllimlərdir. Buna görə də biz müəllimlər daim dayanmadan öz üzərimizdə çalışmalı, XXI əsrin əsas bacarığı hesab edilən İKT və dil biliklərimizi təkmilləşdirməli və bütün bu bacarıqları isə öz şagirdlərimizə ötürməliyik. Ona görə ki onlar gələcəkdə vətənimiz üçün dəyərli vətəndaş olmaqla yanaşı cəmiyyət üçün də dəyərli kadr olsunlar. 

Daha maraqlı və fərqli dərs qurmaq üçün bütün iştirak etdiyim təlim və tədbirlərdə əldə etdiyim bilik və təcrübələrimi dərs prosesində tətbiq etməyə çalışıram. Dərslərimdə, əsasən, müzakirə, beyin həmləsi, rollu oyunlar və klaster kimi üsullardan istifadə edirəm. 

Mən müəllim kimi öz peşəmi çox sevirəm. Çünki öyrətməyi və öyrənməyi çox sevirəm. Baxmayaraq ki çalışdığım məktəbdə İKT ilə bağlı problemlər var,  ancaq öz kompüterimlə dərslərimi maraqlı qurmağa çalışıram. 
Maraqlı dərslərim çox olub, ancaq mənim üçün ən yaddaqalan və maraqlı dərs 2018-ci il yanvarın 10-da 10-cu sinifdə keçdiyim dərs idi. Çünki məktəbimizin intenet problemi vardı. Şagirdlər təqdimat hazırlayarkən çətinlik çəkirdilər. İnternet problemini öz hesabıma həll etdikdən sonra həmin şagirdlər 20 Yanvar faciəsinə aid maraqlı təqdimat hazırladılar. Bu  onların sevincinə səbəb oldu. Ona görə bu dərs mənim üçün ən yaddaqalan dərs oldu.
Şagirdlərimin dərsdə əldə etdiyi bilik və təcrübə əsasında onların hansı sahələrə marağının olduğunu müşahidə edərək onların istedadlarını kəşf edirəm. Ümumiyyətlə, istedadlı şagirdlərim çox olub, onlardan hal-hazırda 4 nəfəri ilə eyni universitetdə - BDU- da təhsil alırıq. Bu da müəllim kimi mənim üçün böyük bir fəxrdir. 

İşlədiyim məktəbdə ən böyük çətinlik İKT avadanlığı ilə təchizatın zəif olmasıdır. Məktəbimizdə çox istedadlı şagird və müəllimlərimiz var ki, onlarda İKT bacarıqlarını formalaşdırmaq, veb 2 alətləri ilə işləmə bacarığını artırmaq lazımdır. Müəllimlərin öz dərslərində bu yenilikləri tətbiq etmək üçün İKT təlimlərinə çox böyük ehtiyac var. 2-ci ən böyük problem isə şagird və müəllimlərin kifayət qədər layihələrə cəlb edilməməsidir. Çox istedadlı şagirdlərimiz var ki, onlar layihələrdən kənarda qalırlar. Bir müəllim kimi çalışıram ki, belə layihələri öz məktəbimizdə keçirilməsində vasitəçi olum. 

Mənim fikrimcə, kənd və şəhər məktəbliləri arasında başlıca fərq məktəbin maddi-texniki bazası ilə bağlıdır. Çünki interaktiv dərslərin təşkili üçün istifadə edilən elektron lövhə, proyektor kimi avadanlıqların üstünlüyü şəhər uşaqlarının dərsi daha yaxşı qavramasına səbəb ola bilər. Şəhər və kənd məktəbləri arasındakı fərqi aradan qaldırmaq üçün siniflərarası, məktəblərarası, rayonlararası kahoot proqramı ilə öyrədici yarışlar təşkil edilməli və bu fərqlər minimuma endirilməlidir. Digər əsas fərq isə şəhər məktəblilərinin daha çox layihə və təlimlərə cəlb edilməsidir. 

Müəllim olmaq üçün bir neçə səbəb var. Çünki  müəllim şagirdlərin gələcək həyat yolunu işıqlandıran Günəşə bənzəyir. Günəşin şüaları nə qədər parlaq olsa, yəni müəllimin biliyi nə qədər çox olsa, şagirlər də bu yolu inamla addımlayacaqlar. Çünki məhz cəmiyyətdəki digər ixtisas sahibləri  müəllimlərin şah əsəri hesab olunur.

 Şagirdlərlə  işləmək çox maraqlıdır. Asan və çətin olmasından asılı olmayaraq sualın cavabın taparkən onların üzündə yaranan balaca bir təbəssüm, gözlərindəki sevinc dünyadakı hər şeyə dəyər. Müəllim olmaq  istəyən abituriyentlərə isə tövsiyəm budur ki, hansı fənnin müəllimi olmağından asılı olmayaraq, ilk öncə, müəllim vətənpərvər olmalıdır. Müəllim nə qədər savadlı, bacarıqlı, əlavə olaraq ikt və dil biliyinə malik olsa, dərs dediyi şagirdləri hərtərəfli inkişaf etdirəcək, onlara təkcə bilik deyil, eyni zamanda gələcəkdə uğurlu karyera seçimində də onların həyatında mühüm rol oynayacaq, o cümlədən vətənpərvər  bir vətəndaş kimi formalaşmasına kömək edəcəkdir.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf” adlı tədbir keçirilib
4 may 2024-cü il tarixində Şamaxı şəhəri 2 nömrəli tam orta məktəbdə “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili çərçivəsində” Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı ilə “Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf” adlı tədbir keçirilib.

300-ə yaxın müəllimin iştirakı ilə keçirilən konfrans öz işinə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Beləki, ilk olaraq Dağlıq Şirvan Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Rövşən Əliyev çıxış edərək gənc müəllimlərimizin bu cür vacib mövzuda maarifləndirilmələsinin olduqca məqsədə uyğun və vacib olduğunu vurğulayıb. Daha sonra Milli Məclisin deputatları, həmçinin Məclisin Elm və Təhsil komitəsinin üzvləri Tamam Cəfərova, Müşfiq Məmmədli və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Səkinə Həsənova da çıxış edərək öz fikirlərini gənc müəllimlərlə bölüşərək, bu cür təşəbbüslərin əhəmiyyətini vurğulayıblar.

Tədbirin rəsmi hissəsi yekunlaşdıqdan sonra Elm və Təhsil Nazirliyinin eskperti Turab Əhmədov, Azərbaycan Skautlar Assosiasiyasının nümayəndəsi Ülvi Məmmədov, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Səkinə Həsənova və AGMA-nın layihələr üzrə meneceri Ramilə El-oğlu tərəfindən 4 müxtəlif otaqda aidiyyatı mövzu üzrə təlimlər keçirilib və bununla da konfrans işini yekunlaşdırıb.

Qeyd edək ki, Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyinin tərəfdaşlığı ilə keçirilən konfransın məqsədi gənc müəllimləri bir araya toplayaraq onları ekoloji proseslərdə aktiv iştiraka təşviq etmək, müəllimlər vasitəsilə şagirdlərə bu sahədə maarifləndirmənin yollarını təbliğ etmək, həmçinin təhsilin əhəmiyyəti, ictimaiyyətin iştirakı kimi mövzuları müzakirə etməkdən ibarət olub.

05.05.2024

badge-icon
"Gənc müəllimlərin xarici dil biliklərinin artırılması" istiqamətində təlimlər davam edir
"Gənc müəllimlərin xarici dil biliklərinin artırılması" istiqamətində təlimlər davam edir.

Təlimlərdə iştirak edən tələbələr və gənc müəllimlərə danışıq, xarici dillərin öyrənilməsində müasir yanaşmalar, praktiki üsullar və.s mövzular müzakirə edilib.

22.04.2024

badge-icon
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
 
Əziz müəllimlər, kitab oxuyub mükafat qazanmaq istəyirsinizsə, marafona qoşulmağa tələsin! 

Azərbaycan Nəşriyyatları Assosiasiyası (ANAİB), Təhsilin İnkişafı Fondu (TİF) və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) birgə təşkilatçılığı, Hədəf Şirkətlər Qrupunun baş sponsorluğu ilə keçirilən marafonun şərtləri aşağıdakı kimidir:

1. Marafonun keçirilmə müddəti 3 aydır (20 aprel 2024 – 20 iyul 2024).  
2. Marafonda hazırda müəllimlik fəaliyyəti ilə məşğul olanlar iştirak edə bilər.
3. Layihə müddətində 6 kitab oxunacaq.
4. İştirakçı marafonun rəsmi teleqram səhifəsinə qoşulmalıdır. Səhifədə kitablar, imtahan mərhələsi və ümumiyyətlə, marafonla bağlı məlumatlar paylaşılacaq. 
5. Oxu müddəti bitəndən sonra qaliblər seçim turu və finaldan ibarət imtahan nəticəsində seçiləcəklər. Suallar iştirakçıların mütaliə etdiyi 6 kitab əsasında hazırlanacaq.
6. Birinci imtahan onlayn formada həyata keçiriləcək. Bu mərhələdə ən yüksək göstəriciyə malik on nəfər final turuna vəsiqə qazanacaq. 
7. Final mərhələsi təyin olunmuş oyun zalında on nəfər arasında baş tutacaq.  
8. Birinci yer 1000 AZN, ikinci yer 600 AZN, üçüncü yer isə 400 AZN pul mükafatı əldə edəcək. Digər 7 nəfərə isə kitab hədiyyələri və sertifikaflar veriləcək.  
9. IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu müddətində oxunacaq kitablar: 
1. Şəmil Sadiq – “İnsan mühəndisi” (Hədəf Nəşrləri) 
2. Nihat Büyükbaş – “Türk təhsili” (XAN Nəşriyyatı) 
3. Rafiq İsmayılov – “Düzgün yazaq” (Altun Kitab Nəşriyyatı) 
4. Rəşad Bayramov – “Sözünə güvən” (Parlaq İmzalar Nəşriyyatı) 
5. Rövşən Abdullaoğlu – “Üzləşmə” (Qədim Qala Nəşriyyatı) 
6. Gülüş Xəlilova – “Günəşə baxmaq” (Libra Kitab Nəşriyyatı) 
10. Qeydiyyatdan keçmək üçün bu linkə daxil olun (qeydiyyatdan keçəndən sonra “Marafona qoşul” səhifəsinə keçid edərək müvafiq xanaları doldurun):
https://anaib.az/kitabqurdu/marafon/?id=7

Kitabları endirimlə sifariş vermək və sürətli çatdırılmadan faydalanmaq üçün bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz: +994 55 877 24 44

22.04.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının region koordinatorları ilə görüş keçirilib.
20 aprel 2024-cü il tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının region koordinatorları ilə görüş keçirilib.

Qeyd edək ki, görüşdə yeni seçilmiş region koordinatorları da iştirak ediblər. İlk növbədə şəbəkələşmə məqsədi ilə müxtəlif oyunlar keçirilib. Daha sonra koordinatorlara AGMA dəyərlərindən, fəaliyyətlərindən və gələcək layihələrindən söz açılıb. Həmçinin koordinatorların təklifləri dinlənilib və maraqlı fikir mübadiləsi aparılıb.

AGMA ətrafında birləşən hörmətli koordinatorlarımız, birlikdə daha böyük uğurlara imza atacağımıza əminik!

22.04.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

77

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun