Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Çimnaz Abdullayeva

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Çimnaz Abdullayevadır.

Mən - Abdullayeva Çimnaz Yusif qızı Ağdam rayon Mahrızlı kəndində anadan olmuşam.
2009-cu ildən Ağdam rayon Rahib Məmmədov adına Mahrızlı kənd tam orta məktəbinə İnformatika müəllimi təyin olunmuşam.

Fəaliyyət müddətimdə bir çox təlimlərdə, elmi konfranslarda, seminarlarda, tədbirlərdə, fəal iştirak etmiş və sertifikatlara layiq görülmüşəm.
Müəllim cəmiyyətin əsas dayağı hesab olunur. Çünki cəmiyyətin bütün ixtisas sahiblərininin memarı məhz müəllimlərdir. Buna görə də biz müəllimlər daim dayanmadan öz üzərimizdə çalışmalı, XXI əsrin əsas bacarığı hesab edilən İKT və dil biliklərimizi təkmilləşdirməli və bütün bu bacarıqları isə öz şagirdlərimizə ötürməliyik. Ona görə ki onlar gələcəkdə vətənimiz üçün dəyərli vətəndaş olmaqla yanaşı cəmiyyət üçün də dəyərli kadr olsunlar. 

Daha maraqlı və fərqli dərs qurmaq üçün bütün iştirak etdiyim təlim və tədbirlərdə əldə etdiyim bilik və təcrübələrimi dərs prosesində tətbiq etməyə çalışıram. Dərslərimdə, əsasən, müzakirə, beyin həmləsi, rollu oyunlar və klaster kimi üsullardan istifadə edirəm. 

Mən müəllim kimi öz peşəmi çox sevirəm. Çünki öyrətməyi və öyrənməyi çox sevirəm. Baxmayaraq ki çalışdığım məktəbdə İKT ilə bağlı problemlər var,  ancaq öz kompüterimlə dərslərimi maraqlı qurmağa çalışıram. 
Maraqlı dərslərim çox olub, ancaq mənim üçün ən yaddaqalan və maraqlı dərs 2018-ci il yanvarın 10-da 10-cu sinifdə keçdiyim dərs idi. Çünki məktəbimizin intenet problemi vardı. Şagirdlər təqdimat hazırlayarkən çətinlik çəkirdilər. İnternet problemini öz hesabıma həll etdikdən sonra həmin şagirdlər 20 Yanvar faciəsinə aid maraqlı təqdimat hazırladılar. Bu  onların sevincinə səbəb oldu. Ona görə bu dərs mənim üçün ən yaddaqalan dərs oldu.
Şagirdlərimin dərsdə əldə etdiyi bilik və təcrübə əsasında onların hansı sahələrə marağının olduğunu müşahidə edərək onların istedadlarını kəşf edirəm. Ümumiyyətlə, istedadlı şagirdlərim çox olub, onlardan hal-hazırda 4 nəfəri ilə eyni universitetdə - BDU- da təhsil alırıq. Bu da müəllim kimi mənim üçün böyük bir fəxrdir. 

İşlədiyim məktəbdə ən böyük çətinlik İKT avadanlığı ilə təchizatın zəif olmasıdır. Məktəbimizdə çox istedadlı şagird və müəllimlərimiz var ki, onlarda İKT bacarıqlarını formalaşdırmaq, veb 2 alətləri ilə işləmə bacarığını artırmaq lazımdır. Müəllimlərin öz dərslərində bu yenilikləri tətbiq etmək üçün İKT təlimlərinə çox böyük ehtiyac var. 2-ci ən böyük problem isə şagird və müəllimlərin kifayət qədər layihələrə cəlb edilməməsidir. Çox istedadlı şagirdlərimiz var ki, onlar layihələrdən kənarda qalırlar. Bir müəllim kimi çalışıram ki, belə layihələri öz məktəbimizdə keçirilməsində vasitəçi olum. 

Mənim fikrimcə, kənd və şəhər məktəbliləri arasında başlıca fərq məktəbin maddi-texniki bazası ilə bağlıdır. Çünki interaktiv dərslərin təşkili üçün istifadə edilən elektron lövhə, proyektor kimi avadanlıqların üstünlüyü şəhər uşaqlarının dərsi daha yaxşı qavramasına səbəb ola bilər. Şəhər və kənd məktəbləri arasındakı fərqi aradan qaldırmaq üçün siniflərarası, məktəblərarası, rayonlararası kahoot proqramı ilə öyrədici yarışlar təşkil edilməli və bu fərqlər minimuma endirilməlidir. Digər əsas fərq isə şəhər məktəblilərinin daha çox layihə və təlimlərə cəlb edilməsidir. 

Müəllim olmaq üçün bir neçə səbəb var. Çünki  müəllim şagirdlərin gələcək həyat yolunu işıqlandıran Günəşə bənzəyir. Günəşin şüaları nə qədər parlaq olsa, yəni müəllimin biliyi nə qədər çox olsa, şagirlər də bu yolu inamla addımlayacaqlar. Çünki məhz cəmiyyətdəki digər ixtisas sahibləri  müəllimlərin şah əsəri hesab olunur.

 Şagirdlərlə  işləmək çox maraqlıdır. Asan və çətin olmasından asılı olmayaraq sualın cavabın taparkən onların üzündə yaranan balaca bir təbəssüm, gözlərindəki sevinc dünyadakı hər şeyə dəyər. Müəllim olmaq  istəyən abituriyentlərə isə tövsiyəm budur ki, hansı fənnin müəllimi olmağından asılı olmayaraq, ilk öncə, müəllim vətənpərvər olmalıdır. Müəllim nə qədər savadlı, bacarıqlı, əlavə olaraq ikt və dil biliyinə malik olsa, dərs dediyi şagirdləri hərtərəfli inkişaf etdirəcək, onlara təkcə bilik deyil, eyni zamanda gələcəkdə uğurlu karyera seçimində də onların həyatında mühüm rol oynayacaq, o cümlədən vətənpərvər  bir vətəndaş kimi formalaşmasına kömək edəcəkdir.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimatı uğurla baş tutdu!
 Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə keçirilən kitab təqdimatı tədbirində iştirakçılar qeyri-formal təhsil sahəsində yeni imkanlar, metodik yanaşmalar və təcrübə mübadiləsi barədə müzakirələr aparıblar.

Bu dəyərli vəsait təlimçilərə və müəllimlərə öz fəaliyyətlərini daha sistemli və effektiv qurmaqda kömək edəcək. Tədbirdə iştirak edən hər kəsə təşəkkür edirik!

13.10.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası" mövzusunda forum keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu” uğurla baş tutdu.

Tədbirin əsas məqsədi gənc müəllimlər arasında milli-mənəvi dəyərləri möhkəmləndirmək, müstəqillik və suverenliyin qorunmasında müəllimin rolunu vurğulamaq, eləcə də təhsil işçilərinin bu istiqamətdəki missiyasını müzakirə etməkdən ibarətdir.

Forum 11 oktyabr 2025-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas binasında keçirilib. Tədbir Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Açılış nitqi ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin ölkənin ideoloji və milli dayaqlarından biri kimi əhəmiyyətini vurğulayıb. O, müəllimlərin gənc nəslin vətənə, dövlətə sədaqət ruhunda formalaşmasında xüsusi rol oynadığını qeyd edib.

Forumda Milli Məclisin deputatı Naqif Həmzəyev təhsilin dövlət siyasətində prioritet istiqamət olduğunu bildirərək, gənc müəllimlərin bu missiyada fəal iştirakının önəmini vurğulayıb.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində  “Müstəqillik və Suverenliyin Qorunmasında Müəllimin Missiyası” adlı panel müzakirəsi keçirilib. Panelə Pərvinə Qədimova moderatorluq edib. Müzakirədə tarix müəllimləri və dərsliklərin həmmüəllifləri Hafiz Cabbarov və Ramil Tanrıverdi çıxış edərək, müəllimlərin milli dəyərlərin ötürülməsində rolu və təhsildə ideoloji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Tədbirin növbəti hissəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu-nun MDM Metodik xidmətin əlaqələndirilməsi şöbəsinin müdiri Səbinə Balayeva “Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” mövzusunda çıxış edib. O, məktəb mühitində uşaqların fiziki və psixoloji təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdən danışıb.

Forumun sonunda iştirakçılarla xatirə fotosu çəkilib.

11.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil"
Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil” olacaq.

Bu dəfəki müzakirədə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) sədri Pərvinə Qədimova və Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin psixoloqu Aydan Səfərli və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.
Tarix: 10 oktyabr
Saat: 19:00
Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlər üçün nəzərdə tutulan bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

08.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması”
 Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması” olacaq.

Bu dəfəki müzakirənin qonaqları Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun baş metodisləri Fatimə Əliyeva, Esmira Tahirova və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 3 oktyabr
Saat: 19:00

Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlərin inkişafına töhfə verəcək bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

02.10.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun