Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Sevinc Məmmədəliyeva

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Sevinc Məmmədəliyevadır.

Mən - Məmmədəliyeva Sevinc Alxas qızı 1995-ci ildə Yevlax rayon Salahlı kəndində anadan olmuşam. Yevlax rayon B. Alıyev adına Salahlı kənd tam orta məktəbində oxumuşam. 2012-ci ildə həmin məktəbi bitirmiş və həmin ili Gəncə Dövlət Universitetinin Biologiya-Kimya fakültəsinin Biologiya müəllimliyi ixtisasına daxil olmuşam. 2016-cı ildə universiteti müvəffəqiyyətlə bitirdikdən sonra 2017-ci ildə Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında iştirak edib 53 bal toplayaraq Yevlax rayon Aran qəsəbə V. Əmiraslanov adına 2 saylı tam orta məktəbində Biologiya müəllimi olaraq fəaliyyətə başlamışam. Artıq 4 ildir ki, sevdiyim peşəmi layiqincə icra etməyə çalışıram.

Biologiya fənni özü maraqlı, rəngarəng bir fəndir.Təbiətin canlı əsərləri olan müxtəlif canlıları öyrənmək uşaqlar üçün də çox maraqlıdır. Mən də çalışıram ki, şagirdlərimlə birlikdə dərsə daha da maraq qataq. Lazım gəldikcə dərsləri məktəbimizin həyətində təbiət qoynunda keçirik. Onların əyani görüb öyrənmələri üçün əlimdən gələni edirəm. Hər mövzuya uyğun evlərindən gətirdikləri əyani vasitələr, hazırladıqları herbariler, kibrit çöpündən hazırladıqları çiçək qrupları və s. ilə onların bu fənnə maraq göstərdiklərini, öyrənmək istədiklərini görürəm.
İnsan sevdiyi peşə ilə məşğul olursa, onun hər günü daha fərqli, daha yaddaqalan keçir. Fəaliyyətə başladığım ilk gündən çalışıram ki, hər dərsimiz daha maraqlı və şagirdlərin yaddaşında iz qoyacaq olsun. Onlarla günüm zəng səsini eşitməyəcək qədər maraqlı keçir. Şagirdlərimin gözündəki sevgi, həvəs mənə bəs edir.

Hər bir şagirdin daxilində kəşf olunmağı gözləyən inci olduğunu düşünürəm. Bəzi şagirdlər zaman keçdikcə öz dəyərlərini kəşf edirlər. Ancaq bəzi şagirdlərə ata, ana və ya müəllim dəstəyi lazımdır. Mənim üçün bütün şagirdlərim dəyərlidir. Ancaq elə şagirdlər var ki, onlara xüsusi qayğı, dəstək lazım olur. Mən də onlara əlimdən gələn köməyi etməyə çalışıram. Şagirdlərə Biologiya fənnini tədris etməklə yanaşı onların yaxşı dinləyicisi də olmağa çalışıram. Bilmirəm bunu nə dərəcədə bacarıram. Ancaq onlarla qərarlarını, xəyallarını da müzakirə etməyi özümə borc bilirəm.

Vacib olan o deyil ki, mütləq şəkildə hər şagird ali təhsil almalı və ya yarımili, ili yüksək nailiyyətlərlə bitirməlidir. Əsas odur ki, hər bir şagird şəxsiyyət kimi formalaşsın və dünən də, bu gün də, sabah da xoşbəxt həyat tərzi yaşasın. Hər bir insanın haqqıdır ki, sevdiyi işi görsün, sevdiyi ixtisasa yiyələnsin.

Mənim elə şagirdlərim olub ki, biologiya fənnini əla qiymətlərlə oxumayıb, ancaq hər hansısa maket hazırlayarkən və ya hansısa bitki, heyvan haqqında elə gözəl təqdimatlar hazırlayıblar ki. Mövzuya uyğun rəsmlər çəkərkən şagirdlərimin qabiliyyətlərinin də şahidi olmuş və çalışmışam ki, onları həvəsləndirim.
Deməli, dünyada nə qədər çox fərqli insan varsa, o qədər də çox fərqli istedada, bacarığa malik insanlar da var. Biz müəllimlər də şagirdlərin istedadlarının üzə çıxmasında onlara daima kömək etməliyik.

Dərs keçdiyim məktəb yaşadığım kəndə o qədər də uzaq deyil. Avtobusla getdiyimə görə bəzən çətinliklər olur. Əsas da soyuq qış aylarında avtobus gözləmək çətin olur.
İnsanın biliyi, savadı, sahib olduğu istedadı onun harada yaşaması ilə müəyyən olunmaz. Düzdür, hər hansısa kənddə yaşayan şagird ola bilər ki, texnoloji avadanlıqdan və ya internet resurslarından uzaq olsun. Amma bu çətinliklər onun bacarığına az təsir edər. Çünki bilirik ki, ölkəmiz keçmiş dövrlərdə texnologiya olmadan da yetərincə alim, rəssam, bəstəkar yetişdirib. Deməli arzularımızı reallaşdırmaq sadəcə bizim əlimizdədir.
Hər insanın ilk müəllimi onun valideynləridir. Uşaqlara nə qədər nəsihət verməyə çalışsaq da, onlar, ilk növbədə, gördüklərini edərlər.

Mən də hər uşaq kimi kiçik yaşlarımdan anamın etdiklərinə diqqət yetirmişəm. Anamın ixtisasına, işinə olan sevgisi daim diqqətimdə olub. Elə düşünmüşəm ki, deməli, insan müəllim olsa, məhz anam kimi xoşbəxt olar.
Orta məktəbdə müəllimlərimdən gördüyüm qayğı və sevgi də bunu bir daha sübut edib və mən kiçik yaşlarımdan qərara aldım ki, məhz müəllim olacağam. Bunun üçün də çox çalışdım.
Hər nə qədər müəllimlik peşəsinin çətin, məsuliyyətli iş olduğunu desələr də mən bu ixtisası seçdiyimə görə özümü çox şanslı hiss edirəm. Axı mənim işim dünyanın ən gözəl işidir.

Gələcəkdə müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə də məsləhətim odur ki, əgər hansısa ağ vərəqləri rəngləmək istəyirsinizsə, sizə müəllim olmağı tövsiyə edirəm. Hərdən evdə problemləriniz olacaq, nəyəsə kədərləndiyiniz olacaq. Ancaq məktəbə gəlib şagirdlərinizin gülən üzlərini gördükcə bütün dərdləri unudacaqsınız. Elə bir ixtisasa sahib olacaqsınız ki, dünyada heç kəs sizin əməyinizə dəyər verə bilməyəcək. Və əsası hər gün özünüz də öyrənərək öyrədəcəksiniz.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimatı uğurla baş tutdu!
 Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə keçirilən kitab təqdimatı tədbirində iştirakçılar qeyri-formal təhsil sahəsində yeni imkanlar, metodik yanaşmalar və təcrübə mübadiləsi barədə müzakirələr aparıblar.

Bu dəyərli vəsait təlimçilərə və müəllimlərə öz fəaliyyətlərini daha sistemli və effektiv qurmaqda kömək edəcək. Tədbirdə iştirak edən hər kəsə təşəkkür edirik!

13.10.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası" mövzusunda forum keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu” uğurla baş tutdu.

Tədbirin əsas məqsədi gənc müəllimlər arasında milli-mənəvi dəyərləri möhkəmləndirmək, müstəqillik və suverenliyin qorunmasında müəllimin rolunu vurğulamaq, eləcə də təhsil işçilərinin bu istiqamətdəki missiyasını müzakirə etməkdən ibarətdir.

Forum 11 oktyabr 2025-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas binasında keçirilib. Tədbir Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Açılış nitqi ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin ölkənin ideoloji və milli dayaqlarından biri kimi əhəmiyyətini vurğulayıb. O, müəllimlərin gənc nəslin vətənə, dövlətə sədaqət ruhunda formalaşmasında xüsusi rol oynadığını qeyd edib.

Forumda Milli Məclisin deputatı Naqif Həmzəyev təhsilin dövlət siyasətində prioritet istiqamət olduğunu bildirərək, gənc müəllimlərin bu missiyada fəal iştirakının önəmini vurğulayıb.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində  “Müstəqillik və Suverenliyin Qorunmasında Müəllimin Missiyası” adlı panel müzakirəsi keçirilib. Panelə Pərvinə Qədimova moderatorluq edib. Müzakirədə tarix müəllimləri və dərsliklərin həmmüəllifləri Hafiz Cabbarov və Ramil Tanrıverdi çıxış edərək, müəllimlərin milli dəyərlərin ötürülməsində rolu və təhsildə ideoloji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Tədbirin növbəti hissəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu-nun MDM Metodik xidmətin əlaqələndirilməsi şöbəsinin müdiri Səbinə Balayeva “Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” mövzusunda çıxış edib. O, məktəb mühitində uşaqların fiziki və psixoloji təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdən danışıb.

Forumun sonunda iştirakçılarla xatirə fotosu çəkilib.

11.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil"
Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil” olacaq.

Bu dəfəki müzakirədə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) sədri Pərvinə Qədimova və Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin psixoloqu Aydan Səfərli və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.
Tarix: 10 oktyabr
Saat: 19:00
Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlər üçün nəzərdə tutulan bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

08.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması”
 Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması” olacaq.

Bu dəfəki müzakirənin qonaqları Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun baş metodisləri Fatimə Əliyeva, Esmira Tahirova və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 3 oktyabr
Saat: 19:00

Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlərin inkişafına töhfə verəcək bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

02.10.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun