Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır - Sevinc Məmmədəliyeva

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Sevinc Məmmədəliyevadır.

Mən - Məmmədəliyeva Sevinc Alxas qızı 1995-ci ildə Yevlax rayon Salahlı kəndində anadan olmuşam. Yevlax rayon B. Alıyev adına Salahlı kənd tam orta məktəbində oxumuşam. 2012-ci ildə həmin məktəbi bitirmiş və həmin ili Gəncə Dövlət Universitetinin Biologiya-Kimya fakültəsinin Biologiya müəllimliyi ixtisasına daxil olmuşam. 2016-cı ildə universiteti müvəffəqiyyətlə bitirdikdən sonra 2017-ci ildə Müəllimlərin İşə Qəbulu imtahanında iştirak edib 53 bal toplayaraq Yevlax rayon Aran qəsəbə V. Əmiraslanov adına 2 saylı tam orta məktəbində Biologiya müəllimi olaraq fəaliyyətə başlamışam. Artıq 4 ildir ki, sevdiyim peşəmi layiqincə icra etməyə çalışıram.

Biologiya fənni özü maraqlı, rəngarəng bir fəndir.Təbiətin canlı əsərləri olan müxtəlif canlıları öyrənmək uşaqlar üçün də çox maraqlıdır. Mən də çalışıram ki, şagirdlərimlə birlikdə dərsə daha da maraq qataq. Lazım gəldikcə dərsləri məktəbimizin həyətində təbiət qoynunda keçirik. Onların əyani görüb öyrənmələri üçün əlimdən gələni edirəm. Hər mövzuya uyğun evlərindən gətirdikləri əyani vasitələr, hazırladıqları herbariler, kibrit çöpündən hazırladıqları çiçək qrupları və s. ilə onların bu fənnə maraq göstərdiklərini, öyrənmək istədiklərini görürəm.
İnsan sevdiyi peşə ilə məşğul olursa, onun hər günü daha fərqli, daha yaddaqalan keçir. Fəaliyyətə başladığım ilk gündən çalışıram ki, hər dərsimiz daha maraqlı və şagirdlərin yaddaşında iz qoyacaq olsun. Onlarla günüm zəng səsini eşitməyəcək qədər maraqlı keçir. Şagirdlərimin gözündəki sevgi, həvəs mənə bəs edir.

Hər bir şagirdin daxilində kəşf olunmağı gözləyən inci olduğunu düşünürəm. Bəzi şagirdlər zaman keçdikcə öz dəyərlərini kəşf edirlər. Ancaq bəzi şagirdlərə ata, ana və ya müəllim dəstəyi lazımdır. Mənim üçün bütün şagirdlərim dəyərlidir. Ancaq elə şagirdlər var ki, onlara xüsusi qayğı, dəstək lazım olur. Mən də onlara əlimdən gələn köməyi etməyə çalışıram. Şagirdlərə Biologiya fənnini tədris etməklə yanaşı onların yaxşı dinləyicisi də olmağa çalışıram. Bilmirəm bunu nə dərəcədə bacarıram. Ancaq onlarla qərarlarını, xəyallarını da müzakirə etməyi özümə borc bilirəm.

Vacib olan o deyil ki, mütləq şəkildə hər şagird ali təhsil almalı və ya yarımili, ili yüksək nailiyyətlərlə bitirməlidir. Əsas odur ki, hər bir şagird şəxsiyyət kimi formalaşsın və dünən də, bu gün də, sabah da xoşbəxt həyat tərzi yaşasın. Hər bir insanın haqqıdır ki, sevdiyi işi görsün, sevdiyi ixtisasa yiyələnsin.

Mənim elə şagirdlərim olub ki, biologiya fənnini əla qiymətlərlə oxumayıb, ancaq hər hansısa maket hazırlayarkən və ya hansısa bitki, heyvan haqqında elə gözəl təqdimatlar hazırlayıblar ki. Mövzuya uyğun rəsmlər çəkərkən şagirdlərimin qabiliyyətlərinin də şahidi olmuş və çalışmışam ki, onları həvəsləndirim.
Deməli, dünyada nə qədər çox fərqli insan varsa, o qədər də çox fərqli istedada, bacarığa malik insanlar da var. Biz müəllimlər də şagirdlərin istedadlarının üzə çıxmasında onlara daima kömək etməliyik.

Dərs keçdiyim məktəb yaşadığım kəndə o qədər də uzaq deyil. Avtobusla getdiyimə görə bəzən çətinliklər olur. Əsas da soyuq qış aylarında avtobus gözləmək çətin olur.
İnsanın biliyi, savadı, sahib olduğu istedadı onun harada yaşaması ilə müəyyən olunmaz. Düzdür, hər hansısa kənddə yaşayan şagird ola bilər ki, texnoloji avadanlıqdan və ya internet resurslarından uzaq olsun. Amma bu çətinliklər onun bacarığına az təsir edər. Çünki bilirik ki, ölkəmiz keçmiş dövrlərdə texnologiya olmadan da yetərincə alim, rəssam, bəstəkar yetişdirib. Deməli arzularımızı reallaşdırmaq sadəcə bizim əlimizdədir.
Hər insanın ilk müəllimi onun valideynləridir. Uşaqlara nə qədər nəsihət verməyə çalışsaq da, onlar, ilk növbədə, gördüklərini edərlər.

Mən də hər uşaq kimi kiçik yaşlarımdan anamın etdiklərinə diqqət yetirmişəm. Anamın ixtisasına, işinə olan sevgisi daim diqqətimdə olub. Elə düşünmüşəm ki, deməli, insan müəllim olsa, məhz anam kimi xoşbəxt olar.
Orta məktəbdə müəllimlərimdən gördüyüm qayğı və sevgi də bunu bir daha sübut edib və mən kiçik yaşlarımdan qərara aldım ki, məhz müəllim olacağam. Bunun üçün də çox çalışdım.
Hər nə qədər müəllimlik peşəsinin çətin, məsuliyyətli iş olduğunu desələr də mən bu ixtisası seçdiyimə görə özümü çox şanslı hiss edirəm. Axı mənim işim dünyanın ən gözəl işidir.

Gələcəkdə müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə də məsləhətim odur ki, əgər hansısa ağ vərəqləri rəngləmək istəyirsinizsə, sizə müəllim olmağı tövsiyə edirəm. Hərdən evdə problemləriniz olacaq, nəyəsə kədərləndiyiniz olacaq. Ancaq məktəbə gəlib şagirdlərinizin gülən üzlərini gördükcə bütün dərdləri unudacaqsınız. Elə bir ixtisasa sahib olacaqsınız ki, dünyada heç kəs sizin əməyinizə dəyər verə bilməyəcək. Və əsası hər gün özünüz də öyrənərək öyrədəcəksiniz.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Qərbi Azərbaycana Qayıdış Konsepsiyasının təbliğində gənc müəllimlərin roluna həsr olunmuş forum keçirilib
İyunun 25-də Elm və Təhsil Nazirliyinin dəstəyi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə “Mirasa sahibik: Qərbi Azərbaycan Konsepsiyasının təbliğində gənc müəllimlərin rolu” adlı forum keçirilib. 
 
Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində keçirilən forumda dövlət rəsmiləri, millət vəkilləri, Qərbi Azərbaycan İcmasının üzvləri, təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələri və 300-dən çox müəllim iştirak edib. 
 
Forum Dövlət himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 
 
Forumda çıxış edən elm və təhsil nazirinin müavini Firudin Qurbanov bildirib ki, ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin Qərbi Azərbaycana qayıdışla bağlı siyasi xətt və yanaşmasının gənclərə aşılanması müsbət və effektiv addımdır. Firudin Qurbanov vurğulayıb ki, Qayıdış konsepsiyası yalnız yaşayış infrastrukturuna, əvvəlki həyat şəraitinə qayıtmaq deyil, həm də tarixi yaddaşın, mədəni irsin qorunması deməkdir.
 
Təhsildə milli yaddaşın formalaşdırılması məqsədilə şagirdlər arasında keçirilən maarifləndirmə işlərinə toxunan nazir müavini bildirib ki, təhsilalanlar Azərbaycanın əzəli torpaqları haqqında müfəssəl məlumatlara sahib olmalı, onu gələcək nəsillərə ötürməlidirlər. Gənclər Qərbi Azərbaycana Qayıdış missiyasının əsas qüvvələridir. Təhsil yalnız bilik və bacarıqlardan ibarət olmamalı, həm də şəxsiyyəti, vətəndaşı formalaşdıran, cəmiyyəti birləşdirən mənəvi və əxlaqi dəyərləri də əhatə etməlidir. Şagirdlərin tərbiyəsi anlayışı elə genişləndirilməlidir ki, bu tərbiyə prosesi vətənpərvərlik və vətəndaşlıq hissinin, xalqın mədəni irsinə və ənənələrinə ehtiramlı münasibətin formalaşdırılmasına yönəlsin. Tarixi vətənpərvərlik kökləri nə qədər dərin olsa, xalq vətənpərvərliyinin təməli də bir o qədər güclü və möhkəm olar. 
 
Tədbirdə çıxış edən Qərbi Azərbaycan İcmasının İdarə Heyətinin sədri, millət vəkili Əziz Ələkbərli bildirib ki, bu gün Qərbi Azərbaycana qayıdış ideyası tarixi ədalətin bərpasını hədəfləyən bir ideyadır. Qayıdış ideyası sadəcə bir arzudan ibarət deyil, bu, milli iradənin və tarixi ədalətin təntənəsidir. Əziz Ələkbərli qeyd edib ki, bu ideyanın həyata keçirilməsində təhsil müəssisələrinin üzərinə böyük vəzifə düşür. Biz milli dəyərlərə sahib bir gənc nəsil yetişdirməliyik. Çünki milli dəyər sahibi olmayan insanın nə özünə, nə də cəmiyyətə faydası olar. Bu baxımdan gənc müəllimlərin rolu xüsusilə önəmlidir. 
 
Çıxış edən Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova da öz növbəsində Qərbi Azərbaycana Qayıdış Konsepsiyası istiqamətində gənc müəllimlərin üzərinə düşən vəzifələrdən danışıb və planlaşdırılan layihələrə toxunub.  
 
Rəsmi açılış mərasimindən sonra forum öz işini panellərlə davam etdirib. 
 
“Ali təhsil və elmi tədqiqatlarda Qərbi Azərbaycan” mövzusuna həsr olunmuş I panelə moderatorluğu ADA Universitetinin prorektoru, Milli Məclisin deputatı Fariz İsmayılzadə edib. Müzakirələrdə Milli Məclisin Gənclər və idman komitəsinin və QAİ-nin Gənclər Şurasının sədri Şahin İsmayılov, QAİ-nin Qadınlar Şurasının sədri Məlahət İbrahimqızı, Qərbi Azərbaycan İcmasının İdarə Heyətinin üzvü Nazim Mustafa və Elm üzrə prezident mükafatçısı Elnur Həsənov iştirak ediblər.
 
II panel “Ümumi təhsildə Qərbi Azərbaycan” mövzusuna həsr olunub. Moderator qismində çıxış edən Pərvinə Qədimova ilə yanaşı paneldə Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin direktor müavini Vəfa Yaqublu, Təhsil İnstitutunun direktor müavini Fuad Çıraqov, Bakı şəhəri 281 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi Flora Osmanova və 163 nömrəli tam orta məktəbin tarix müəllimi Ramil Tanrıverdi çıxış ediblər.
 
Ardınca “Qərbi Azərbaycana qayıdış” olimpiadası haqqında videoçarx nümayiş etdirilib və müsabiqənin cari il üzrə qalibləri mükafatlandırılıblar. 
 
Tədbir bədii hissə ilə davam edib. 
 
Forumun yekununda tədbirin qətnaməsi səsləndirilib və kollektiv foto çəkdirilib.

25.06.2025

badge-icon
Azərbaycan Gənc MüAGMA tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş keçirilib.

Görüşün məqsədi tələbələrdə pedaqoji peşəyə olan meyil və marağı möhkəmləndirmək, onların stimullaşdırılması, peşəkarlığının artırılması və müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi istiqamətində fikir mübadiləsi aparmaq idi.

Təqdimat zamanı AGMA-nın İcraçı direktoru Aygün Kərimova təşkilatın məqsəd və vəzifələri, cari layihələri və gələcək planları ilə bağlı tələbələri məlumatlandırıb, həmçinin AGMA-nın tələbələr üçün yaratdığı imkanlardan söz açıb.

Görüşdə iştirak edən tələbələrə AGMA komandası adından təşəkkür edirik.

25.11.2024

badge-icon
“Diqqət dağınıqlığı çağında tədris: Məlumat əsaslı effektiv ünsiyyət strategiyaları.”
“Profity Co.” və AGMA-nın birgə təşkil etdiyi vebinarda Aytac Əhmədova “Sinifdə effektiv ünsiyyətin qurulma strategiyaları” mövzusunda müəllimlər üçün nəzərdə tutulan önəmli məlumatları təqdim etdi. Tədbirin əsas məqsədi diqqət dağınıqlığının artdığı müasir təhsil mühitində, şagirdlərlə effektiv əlaqə qurmağın yollarını göstərmək idi.

Webinarda data təhlilinə əsaslanaraq diqqət problemlərinin yaranma səbəbləri araşdırıldı və sinifdə ünsiyyət prosesini təkmilləşdirmək üçün konkret strategiyalar müzakirə edildi. Tədrisdə innovativ yanaşmaların tətbiqi, elmi əsaslı təhlillərlə yanaşı, praktiki nümunələr vasitəsilə izah olundu.

Bu kimi tədbirlər, təhsildə keyfiyyətin artırılmasına və müəllimlərin peşəkar inkişafına dəstək məqsədi daşıyır. Data əsaslı yanaşmaların tədrisə təsiri artıq aktual olan mövzulardandır. 
Webinar üçün Aytac Əhmədovaya və bütün iştirakçılara təşəkkürlər!

24.11.2024

badge-icon
Bu dəfə yolumuzu Xankəndindən saldıq
Belə ki, AGMA-nın İdarə Heyəti üzvləri və müxtəlif fənn birliklərinin sədrləri ilə Qarabağ Universitetində 2025-ci ilin fəaliyyət planını müzakirə etdik, həmçinin cari layihələrimizdən söz açaraq ilin yekunlarına doğru həyata keçiriləcək fəaliyyətlərdən danışdıq.

Qeyd edək ki, görüşün davamında Qarabağ Universitetinin Elm və İnnovasiya məsələri üzrə prorektoru Fariz Əhmədov da bizə qoşuldu, mümkün əməkdaşlıqları müzakirə etdik. 

Ev sahibliyi üçün Qarabağ Universitetinin heyətinə təşəkkürümüzü bildiririk! 

23.11.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun