Profil

Axtarış

Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Ülviyə Rəsulovadır.

Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Ülviyə Rəsulovadır.

Mən - Ülviyə Rəsulova 1990-cı ildə Gədəbəy rayonunda anadan olmuşam. 2008-ci ildə Gədəbəy rayonu şəhid İlham Əliyev adına 2 nömrəli tam orta məktəbi bitirib, həmin il yüksək bal toplayaraq Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin riyaziyyat fakültəsinə qəbul olmuşam. 2014-cü ildə Müəllimlərin İşə Qəbulu müsabiqəsində iştirak edərək 91 % nəticə ilə Gədəbəy rayon İsalı kənd tam orta məktəbinə riyaziyyat müəllimi təyin olunmuşam. 2017-ci ildə Şəki rayonuna yerdəyişmə etdim. Hazırda Qax rayon Qaratala kənd tam orta məktəbində işləyirəm. 

İşlədiyim vaxtlarda  uğurlarım çox olub, bunlardan bir neçəsini qeyd etmək istəyirəm. Bu günə qədər bir çox təlimlərdə, elmi konfranslarda, seminarlarda, tədbirlərdə fəal iştirak etmişəm. Bunlardan “Ümumi təhsil müəssisələrində dərs deyən müəllimlər üçün İKT savadlılığının artırılması”, “PİSA Beynəlxalq Qiymətləndirmə”, “Azərbaycan Respubilkasının Təhsil Nazirliyi İxtisasartırma təhsili” , “Azərbaycan Respubilkasının Təhsil Nazirliyi İxtisasartırma təhsili Riyaziyyat” , Təhsildə İKT-dən istifadə metodikası” , “Avropada STEM KƏŞF KONPANİYASI həftəsi ilə” , “Müasir elmi təqdiqat  müəssəsi təlimi” , Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası, “Azərbaycan müəllimlərinin səriştəsinin artırılması” təlimlərində iştirak edərək sertifikatlarla təltif olunmuşam. 

2020-ci ildə Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunub "STEAM Azerbaijan" layihəsində iştirak edərək sertifikat almışam.   Bu il Təhsil Nazirliyinin “ Təhsildə İnkişaf və İnnovasiya üzrə V Qrant” müsabiqəsinin fərdi kateqoriya üzrə  "Gələcəyimizi bu gün quraq STEAM əsaslı təlim" layihəsinin qalibi olmuşam.

Riyaziyyat dərsini çox vaxt şagirdlər  ən çətin fənn kimi ifadə ediblər. Bunun üçün dərsin izahı zamanı mövzuya uyğun şəkillər, fiqurlar, dərs zamanı fiqurların hazırlaması, araşdıraraq öyrənmə üsullarından istifadə edirəm ki, bu da həmin mövzunun daha maraqlı və şagirdlər tərəfindən anlaşılan formada olmasına gətirib çıxarır,  riyazi qaydaları görərək toxunaraq tətbiq edirik. Bu zaman şagirdlər qaydanı eşidərək deyil toxunaraq, ölçüb hazırlayaraq tətbiq edirlər. Bölmənin sonunda şagirdlərin nələri öyrəndiklərini yoxlamaq üçün mövzulara uyğun evə bir çox sərbəst iş verirəm.  Hazırlanan işlərimizi də dərsdə səhvləri və düzlərimizi qiymətləndirmə apararaq qalib seçirik. 

İşlədiyim müddət ərzində bir çox maraqlı, istedadlı şagirdlərim olmuşdur. Vətənsevən, gözəlqəlbli, istedad dolu gəncləri saymaqla bitən deyil. Sinfimdəki şagirdlərin çoxunun bir məqsədi var, tez böyüyüb əsgər olub Ermənistanın cavabını tez və vaxtında  vermək. Gədəbəy rayonunun İsalı kənd tam orta məktəbində ilk dərs dediyim sinif 5-ci sinif idi. Sinifdə dərs zamanı Ermənistanın atdığı atəş səslərini eşitməyə başladıq, həmin vaxt şagirdlərimdən biri: "2 dəqiqə gözləyin “ Bizim  Azərbaycan əsgərləri görün necə sustduracaqlar onları” cümləsi heç vaxt yadımdan çıxmır.  Bu sözləri isə 44 günlük  Zəfərlə Azərbaycan gəncləri sübut etdi.

Dərslərdə zəif şagirdlərin mükəmməl əl işlərinin olduğunu, müxtəlif sahələrdə özlərini göstərdiklərini bilirik, onları kəşf etmək lazımdır. Ona görə zəif şagird yoxdur, hər şagirdi kəşf edib onların istedadını ortaya çıxartmaq lazımdır. Düşünürəm ki, hər bir şagird bir dəyərli xəzinədir, sadəcə onları vaxtında tapıb üzə çıxartmaq lazımdır, bu isə biz müəllimlərin üzərinə düşür.  

Sinifdə şagird varsa, o qədər də çox fərqli istedada, bacarığa malik şagird var. Fərqli istedada malik şagirdlərimdən Məmmədli Ümüd, Baxışlı Fərda STEM kəşf konpaniyası əlaqəli yarışda "Hərəkət edəbilən cisim' ilə əlaqəli sertifikat, Məmmədli Zəhra Kenquru Beynəlxalq Riyaziyyat müsabiqəsində iştirak edərək yer tutmuşdur.

 Hər insanın həyatında çətinliklər olur. Lakin bunlar onu əksinə möhkəmləndirir. Gədəbəydə, Ermənistanla sərhəd kənddə işləmək, hər gün atəş səsi  altında dərs demək, Şəkinin Əliyar kəndinə hər gün Qaxdan 85 km yol gedib gəlmək nəinki məni qorxutmayıb, əksinə işimə bağlılığımı bir az da artırıb. Hətta fəxr etmişəm ki,  vətənimə olan borcumu mən də sərhəd kəndində şagirdlərə keyfiyyətli bilik verməklə yerinə yetirirəm və ailəm hər zaman mənə dəstək olub.

Təhsili kənd və şəhər olaraq bölməzdim. Doğrudur, şəhərdə texnologiya baxımından üstünlüklər çoxdur. Şəhərdə formalaşan dünyagörüşünü kənddə də tətbiq etmək mümkündür. Düşünürəm ki, biz gənc müəllimlər həmin texnologiyanı kəndə də apara bilərik. Kənddə təhsil maraqlıdır. Çünki hər bir şagird yeniliyə can atır və hər mövzunu həm nəzəriyyə, həm də praktiki cəhətdən həvəslə öyrənir. Mən kənd məktəbində təhsil almağa başlamışam. Elmi kənd və şəhər deyə ayırmıram. Təki şagirdlərimizin hədəfləri dəqiq, məqsədləri aydın olsun. Bu gün kənd uşaqları təbiətlə daha yaxındır, texnologiyadan uzaqdır,  bu baxımdan şəhərdəki uşaqlardan üstündürlər.

Düşünürəm ki, şagirdləri sevən, qayğısına qalan, can yandıran hər bir müəllim əsl müəllimdir. Əgər şagirdləri sevirsənsə, sevərək öyrədirsənsə, onda qarşılığını hər zaman alacaqsan.  Ən böyük arzularımdan biri dövlətimiz üçün  tərbiyəli, ağıllı, savadlı, dünyagörüşlü şagirdlər yetışdirməkdir. Ən istedadlı, ən bacarıqlı uşaqlar gələcəkdə müəllim olmalıdır. Ən vicdanlı, ən ədalətli insanlar müəllim olmalıdır ki, dünyamıza sevgi dolu, pozitiv düşünərək gözəl fərdlər yetişdirsin.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda seminar təşkil edilib.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasınin təşkilatçılığı ilə 216 nomreli tam orta məktəbdə "Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda ibtidai sinif müəllimi birliyinin koordinatoru Günel Quliyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsinde məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübəsinə əsasən fikir mübadiləsi, muzakilerin aparılaraq, onları sözügeden mövzuda melumatliligini artırmaqdan ibarət olub.

09.07.2025

badge-icon
"Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda təlim keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə müəllimlər üçün "Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda AGMA-nın üzvü, Gəncə şəhər İnteqrasiya təlimli internat tipli gimnaziyanın Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Sona Hacıyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsində məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübələrinə əsasən fikir mübadiləsi, müzakirələrin aparılaraq, onların sözügedən mövzu üzrə məlumatlılığını artırmaqdan ibarət olub.

08.07.2025

badge-icon
#AzərbaycanMüəllimləri adlı Milli Müsabiqənin qaliblərinin mükafatlandırma mərasimi keçirildi.
#AzərbaycanMüəllimləri adlı Milli Müsabiqənin qaliblərinin mükafatlandırma mərasimi keçirildi.

3 iyul 2025-ci il tarixində STEAM İnnovasiya Mərkəzində “#AzərbaycanMüəllimləri” adlı TikTok Milli Müsabiqəsinin qaliblərinin mükafatlandırılması mərasimi keçirildi. 

Tədbir İlk olaraq Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova iştirakçıları salamlayaraq layihənin əhəmiyyətindən danışdı. Ardınca TikTok şirkətinin Şərqi Avropa və Mərkəzi Asiya üzrə ictimai siyasət direktoru Mixail Yakuşev, Elm və Təhsil Nazirliyinin nümayəndəsi Səbuhi Rzayev və Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin əməkdaşı Natəvan Bədəlova çıxış etdilər.
Rəsmi hissədən sonra qaliblərə mükafatlar təqdim olundu. Bakı şəhəri “Simurq” liseyinin müəllimi Aysel Yaqub və Yardımlı rayonundan olan müəllim Bəxtiyar Bəxtiyarlı çıxış edərək təşəkkürlərini bildirdilər və müsabiqə barədə təəssüratlarını bölüşdülər.

Tədbirin sonunda iştirakçılar STEAM İnnovasiya Mərkəzi ilə tanış oldu və xatirə şəkli çəkdirdilər.

Qeyd edək ki, bu müsabiqə Azərbaycanın müxtəlif bölgələrindən olan istedadlı müəllimlərimizi bir araya gətirərək, onların təhsil sahəsindəki innovativ yanaşmalarını və zəhmətlərini dəyərləndirmək məqsədi daşıyır.

03.07.2025

badge-icon
AGMA-nın İdarə Heyətinə 2025-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Fəaliyyət Planının 6 aylıq hesabatı təqdim edilib
AGMA-nın İdarə Heyətinə 2025-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Fəaliyyət Planının 6 aylıq hesabatı təqdim edildi.

1 iyul 2025-ci il tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) İdarə Heyətinin iclası keçirildi. İclas zamanı əvvəlcə 6 ay ərzində Assosiasiya tərəfindən yerinə yetirilən işlərə nəzər salındı, görüləcək işlər planlaşdırıldı. Daha sonra AGMA-nın müxtəlif bölgələr üzrə fəaliyyət göstərən birlik sədrləri 2025-ci ilin ilk 6 ayı ərzində həyata keçirdikləri fəaliyyətlərə dair hesabatla çıxış etdilər.

Hesabatda regional təlim və seminarların təşkili, müəllim şəbəkələrinin gücləndirilməsi, təhsil sahəsində sosial təşəbbüslərin dəstəklənməsi və AGMA-nın təmsil olunduğu yerli və beynəlxalq platformalardakı fəaliyyəti xüsusi vurğulandı.

Sədrlər həmçinin qarşıdakı dövr üçün planlaşdırılan təşəbbüslər, əməkdaşlıqlar və gənc müəllimlərin inkişafına yönəlmiş layihələr haqqında da məlumat verdilər. İclasda iştirak edən İdarə Heyəti üzvləri hər bir region üzrə fəaliyyətlərin effektivliyi, innovativ yanaşmalar və qarşıya çıxan çətinliklərlə bağlı müzakirələr apardılar.
AGMA rəhbərliyi birlik sədrlərinin təşəbbüskar və fəal mövqeyini yüksək qiymətləndirərək gələcək fəaliyyət planlarının daha da təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələrini səsləndirdi.

01.07.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun