Mən - Ülviyə Rəsulova 1990-cı ildə Gədəbəy rayonunda anadan olmuşam. 2008-ci ildə Gədəbəy rayonu şəhid İlham Əliyev adına 2 nömrəli tam orta məktəbi bitirib, həmin il yüksək bal toplayaraq Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin riyaziyyat fakültəsinə qəbul olmuşam. 2014-cü ildə Müəllimlərin İşə Qəbulu müsabiqəsində iştirak edərək 91 % nəticə ilə Gədəbəy rayon İsalı kənd tam orta məktəbinə riyaziyyat müəllimi təyin olunmuşam. 2017-ci ildə Şəki rayonuna yerdəyişmə etdim. Hazırda Qax rayon Qaratala kənd tam orta məktəbində işləyirəm.
İşlədiyim vaxtlarda uğurlarım çox olub, bunlardan bir neçəsini qeyd etmək istəyirəm. Bu günə qədər bir çox təlimlərdə, elmi konfranslarda, seminarlarda, tədbirlərdə fəal iştirak etmişəm. Bunlardan “Ümumi təhsil müəssisələrində dərs deyən müəllimlər üçün İKT savadlılığının artırılması”, “PİSA Beynəlxalq Qiymətləndirmə”, “Azərbaycan Respubilkasının Təhsil Nazirliyi İxtisasartırma təhsili” , “Azərbaycan Respubilkasının Təhsil Nazirliyi İxtisasartırma təhsili Riyaziyyat” , Təhsildə İKT-dən istifadə metodikası” , “Avropada STEM KƏŞF KONPANİYASI həftəsi ilə” , “Müasir elmi təqdiqat müəssəsi təlimi” , Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası, “Azərbaycan müəllimlərinin səriştəsinin artırılması” təlimlərində iştirak edərək sertifikatlarla təltif olunmuşam.
2020-ci ildə Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunub "STEAM Azerbaijan" layihəsində iştirak edərək sertifikat almışam. Bu il Təhsil Nazirliyinin “ Təhsildə İnkişaf və İnnovasiya üzrə V Qrant” müsabiqəsinin fərdi kateqoriya üzrə "Gələcəyimizi bu gün quraq STEAM əsaslı təlim" layihəsinin qalibi olmuşam.
Riyaziyyat dərsini çox vaxt şagirdlər ən çətin fənn kimi ifadə ediblər. Bunun üçün dərsin izahı zamanı mövzuya uyğun şəkillər, fiqurlar, dərs zamanı fiqurların hazırlaması, araşdıraraq öyrənmə üsullarından istifadə edirəm ki, bu da həmin mövzunun daha maraqlı və şagirdlər tərəfindən anlaşılan formada olmasına gətirib çıxarır, riyazi qaydaları görərək toxunaraq tətbiq edirik. Bu zaman şagirdlər qaydanı eşidərək deyil toxunaraq, ölçüb hazırlayaraq tətbiq edirlər. Bölmənin sonunda şagirdlərin nələri öyrəndiklərini yoxlamaq üçün mövzulara uyğun evə bir çox sərbəst iş verirəm. Hazırlanan işlərimizi də dərsdə səhvləri və düzlərimizi qiymətləndirmə apararaq qalib seçirik.
İşlədiyim müddət ərzində bir çox maraqlı, istedadlı şagirdlərim olmuşdur. Vətənsevən, gözəlqəlbli, istedad dolu gəncləri saymaqla bitən deyil. Sinfimdəki şagirdlərin çoxunun bir məqsədi var, tez böyüyüb əsgər olub Ermənistanın cavabını tez və vaxtında vermək. Gədəbəy rayonunun İsalı kənd tam orta məktəbində ilk dərs dediyim sinif 5-ci sinif idi. Sinifdə dərs zamanı Ermənistanın atdığı atəş səslərini eşitməyə başladıq, həmin vaxt şagirdlərimdən biri: "2 dəqiqə gözləyin “ Bizim Azərbaycan əsgərləri görün necə sustduracaqlar onları” cümləsi heç vaxt yadımdan çıxmır. Bu sözləri isə 44 günlük Zəfərlə Azərbaycan gəncləri sübut etdi.
Dərslərdə zəif şagirdlərin mükəmməl əl işlərinin olduğunu, müxtəlif sahələrdə özlərini göstərdiklərini bilirik, onları kəşf etmək lazımdır. Ona görə zəif şagird yoxdur, hər şagirdi kəşf edib onların istedadını ortaya çıxartmaq lazımdır. Düşünürəm ki, hər bir şagird bir dəyərli xəzinədir, sadəcə onları vaxtında tapıb üzə çıxartmaq lazımdır, bu isə biz müəllimlərin üzərinə düşür.
Sinifdə şagird varsa, o qədər də çox fərqli istedada, bacarığa malik şagird var. Fərqli istedada malik şagirdlərimdən Məmmədli Ümüd, Baxışlı Fərda STEM kəşf konpaniyası əlaqəli yarışda "Hərəkət edəbilən cisim' ilə əlaqəli sertifikat, Məmmədli Zəhra Kenquru Beynəlxalq Riyaziyyat müsabiqəsində iştirak edərək yer tutmuşdur.
Hər insanın həyatında çətinliklər olur. Lakin bunlar onu əksinə möhkəmləndirir. Gədəbəydə, Ermənistanla sərhəd kənddə işləmək, hər gün atəş səsi altında dərs demək, Şəkinin Əliyar kəndinə hər gün Qaxdan 85 km yol gedib gəlmək nəinki məni qorxutmayıb, əksinə işimə bağlılığımı bir az da artırıb. Hətta fəxr etmişəm ki, vətənimə olan borcumu mən də sərhəd kəndində şagirdlərə keyfiyyətli bilik verməklə yerinə yetirirəm və ailəm hər zaman mənə dəstək olub.
Təhsili kənd və şəhər olaraq bölməzdim. Doğrudur, şəhərdə texnologiya baxımından üstünlüklər çoxdur. Şəhərdə formalaşan dünyagörüşünü kənddə də tətbiq etmək mümkündür. Düşünürəm ki, biz gənc müəllimlər həmin texnologiyanı kəndə də apara bilərik. Kənddə təhsil maraqlıdır. Çünki hər bir şagird yeniliyə can atır və hər mövzunu həm nəzəriyyə, həm də praktiki cəhətdən həvəslə öyrənir. Mən kənd məktəbində təhsil almağa başlamışam. Elmi kənd və şəhər deyə ayırmıram. Təki şagirdlərimizin hədəfləri dəqiq, məqsədləri aydın olsun. Bu gün kənd uşaqları təbiətlə daha yaxındır, texnologiyadan uzaqdır, bu baxımdan şəhərdəki uşaqlardan üstündürlər.
Düşünürəm ki, şagirdləri sevən, qayğısına qalan, can yandıran hər bir müəllim əsl müəllimdir. Əgər şagirdləri sevirsənsə, sevərək öyrədirsənsə, onda qarşılığını hər zaman alacaqsan. Ən böyük arzularımdan biri dövlətimiz üçün tərbiyəli, ağıllı, savadlı, dünyagörüşlü şagirdlər yetışdirməkdir. Ən istedadlı, ən bacarıqlı uşaqlar gələcəkdə müəllim olmalıdır. Ən vicdanlı, ən ədalətli insanlar müəllim olmalıdır ki, dünyamıza sevgi dolu, pozitiv düşünərək gözəl fərdlər yetişdirsin.
Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.
Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w
Bahar Əbülfət - İngilis dili.
17.06.2021
Xəzər Salmanov - Fizika.
17.09.2021
Arzu Ağayeva - Tarix.
24.09.2021
Zümrüd Abdullayeva - Azərbaycan dili və ədəbiyyat.
01.10.2021
Tural Mehtiyev - Coğrafiya.
08.10.2021
Şəfəq Heydərli - Tarix.
15.10.2021
İlahə Hüseynova - Azərbaycan dili və ədəbiyyat.
22.10.2021
Taleh Bəşirov - Tarix.
29.10.2021