Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Günel Vəliyevadır.

Mən - Vəliyeva Günel Xanəli qızı, müəlliməm. Sözümə Atatürkün bir misrası ilə başlamaq istəyirəm. "Müəllim şam kimidir, özü yanıb tükənərkən ətrafını işıqlandırır." Müəllim olmaq hansısa peşələrə yiyələnməyə bənzəməz. Bu peşənin qayəsi yanmaq, yana-yana işıq saçmaq, elm saçmaq, sevgi saçmaq deməkdir. Sonsuz sevgi qazanmaq, hörmət qazanmaq deməkdir. Mən xoşbəxt insanam ki, bu peşədəyəm, xoşbəxt insanam ki, cəmiyyətin gələcəyi olan körpələrin təlim-tərbiyəsində mənim də payım var. 

Özüm bu peşəyə gələn gündən anlamışam ki, daim oxumaq, öyrənmək, öyrəndiklərini sevə-sevə öyrətmək lazımdır. O zaman uğurlu nəticə əldə edəcəksən. 

Bəzən siniflərdə rastlaşdığım, kənardan izləyən şəxs kimi xoşuma gəlməyən və bunun düzgün olmadığı qənaətinə gəldiyim haldan danışmaq istəyirəm. Siniflərdə şagirdlərə "düz otur, düz əyləş, evdə deyilsən, diqqətin dərsdə deyil" kimi ifadələrin deyildiyini, mənə elə gəlir ki, hamımız görmüşük. Özümüzə də şagird olduğumuz dönəmlərdə bu ifadələr az deyilməyib. Amma vaxtı deyilmi, oturub düşünməyin? İl olub 2022, şagirdə hələ ds "düz əyləş, evdə deyilsən" deyilir. Axı o şagird evindəki kimi rahat olmasa, ondan hansı yaxşı nəticəni gözləyə bilərik ki?! Bir düşünün, özümüzü diskomfort hiss etdiyimiz bir məkanda nəyisə öyrənə bilərikmi? Əsla! Ona görə öyrənmə mühitini şagirdin istəyinə uyğun, onun rahat ola biləcəyi, özünü rahat hiss edəcəyi şəkildə qurmaq ve ona "düz əyləş, evdə deyilsən" kimi ifadələri işlətməmək lazımdır. Şagirdin diqqəti əgər dərsdə deyilsə, bu o deməkdir ki, müəllim onu dərsə cəlb edə bilməyib. Bu, şagirdin günahı deyil, mənə görə. 

Mən bir sıra beynəlxalq konfrans və yerli seminar, təlimlərdə iştirak etmişəm. İştirak etməyə davam edirəm. Kitab oxumadığım, nəsə öyrənmədiyim günü boşa keçirdiyimi düşünərək, mütaliə edib, oxuyub öyrənirəm. Bunu şagirdlərimə də aşılamışam.Yaxın günlərdə ideya müəllifliyim ilə təşkil etdiyim "Mütaliə dostları" layihəsi uğurla başa çatdı və şagirdlərimin mütaliəyə olan marağının 1-ə 5 artdığının şahidiyəm. 

Gündəlik dərslərimi oyun əsaslı öyrənmə şəklində qurmağa çalışıram. Hətta adi tapşırığı belə anidən oyuna çevirib hamının diqqətini dərsə cəlb edirəm. Əvvəllər dərslərimdə tətbiq etdiyim oyunlar yarış xarakterli idi. Sonradan bunlara əyləncəli öyrənmə oyunlarını da əlavə etdim. Bəzilərini dərs prosesində özüm kəşf edirəm hətta. Və ən esası uşaqların çox, çox sevdiyi veb2  alətlərini dərslərdə birgə işlədirik. Çox əylənib, daha çox öyrənirik. 

Mənim üçün bütün dərslərim maraqlı və əyləncəli, yaddaqalan keçir. Əlbəttə ki, şagirdlərim məndən də çox əylənərək öyrənirlər. Hər gün dərsə qaça-qaça, həvəslə gələn, gülə-gülə, xoş əhvalla evinə geri gedən xoşbəxt şagirdlər mənim əsərimdir. Necə yadda qalmasın ki, bütün günlər? 

Bir neçə il öncə sinfimdə bir halla rastlaşırdım. Oxumağı və yazmağı heç cür öyrənə bilməyən bir şagird, ona digər şagirdləri öyrətdiyi üsuldan istifadə edən bir müəllim... Nəticə? Heç nə. Nəticə olmur ki, olmur... Həvəsdən düşmüş valideyn, motivasiyası aşağı şagird ( bacarmıram). 

Və mən Azərbaycan dilində çox az informasiya olan bu mövzuda axtarış etməyə başladım. Disleksiya (öyrənmə çətinliyi) haqqında çoxlu xarici və az sayda yerli ədəbiyyatlara müraciət etdikdən sonra çıxış yolunu tapdım. "Hər şagird fərqlidir, hər şagirdin öyrənmə qabiliyyəti fərqlidir, maraqlar individualdır, bir şagirddə əla nəticə göstərən metod digər şagirddə nəticə verməyə bilər. Metodu şagirdinə görə seçmək lazımdır."
Yuxarıda haqqında danışdığım disleksiyalı şagird, ona tətbiq etdiyim fərdi metodlardan sonra özünün riyazi istedadını biruzə verdi. Və 1-ci sinif şagirdi yaşına görə çətin tipli hesab edilən məntiqi və riyazi məsələləri şifahi həll edirdi. 

Müşayiət etdiyim qədəri ilə təhsilimizi inkişaf etdirmək üçün ilk öncə müəllimlərin "komfort zonası"ndan çıxmağa cəhd etmələri və valideynlərin təhsillənməsi, müxtəlif öyrədici seminar, təlimlərə cəlb edilməsi mütləqdir.

Öyrədici mühit hər yerdə yaratmaq mümkündür. Öyrənmək istəyən isə hər yerdə öyrənir. Bunun kənd və yaxud şəhərdə yaşamaqla əlaqəli olduğunu düşünmürəm. Şagird Yaponiyada da eyni şagirddir, Əfqanıstanda da eyni şagirddir, Azərbaycanda da... İstər Sinqapurda, istər Qubanın Xınalıq kəndində... Yetər ki, sən öyrətmək istə, cəhd et və ruhdan düşmə.

Müəllimlik şərəfli peşədir, vicdan, dürüstlük tələb edir. Bu peşə yaradıcılıq tələb edir. Heç bir qəlibə sığmayan peşədir. İnkişaf etdikcə, inkişaf etdirirsən. Müəllimin özündən daha çox uğuruna sevindiyidir onun yetirmələri... Həmişə xatırlanır, həmişə hörmətlə yad edilirsən. Mən fəxr edirəm ki, mən müəlliməm!

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Qərbi Azərbaycana Qayıdış Konsepsiyasının təbliğində gənc müəllimlərin roluna həsr olunmuş forum keçirilib
İyunun 25-də Elm və Təhsil Nazirliyinin dəstəyi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə “Mirasa sahibik: Qərbi Azərbaycan Konsepsiyasının təbliğində gənc müəllimlərin rolu” adlı forum keçirilib. 
 
Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində keçirilən forumda dövlət rəsmiləri, millət vəkilləri, Qərbi Azərbaycan İcmasının üzvləri, təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələri və 300-dən çox müəllim iştirak edib. 
 
Forum Dövlət himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 
 
Forumda çıxış edən elm və təhsil nazirinin müavini Firudin Qurbanov bildirib ki, ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin Qərbi Azərbaycana qayıdışla bağlı siyasi xətt və yanaşmasının gənclərə aşılanması müsbət və effektiv addımdır. Firudin Qurbanov vurğulayıb ki, Qayıdış konsepsiyası yalnız yaşayış infrastrukturuna, əvvəlki həyat şəraitinə qayıtmaq deyil, həm də tarixi yaddaşın, mədəni irsin qorunması deməkdir.
 
Təhsildə milli yaddaşın formalaşdırılması məqsədilə şagirdlər arasında keçirilən maarifləndirmə işlərinə toxunan nazir müavini bildirib ki, təhsilalanlar Azərbaycanın əzəli torpaqları haqqında müfəssəl məlumatlara sahib olmalı, onu gələcək nəsillərə ötürməlidirlər. Gənclər Qərbi Azərbaycana Qayıdış missiyasının əsas qüvvələridir. Təhsil yalnız bilik və bacarıqlardan ibarət olmamalı, həm də şəxsiyyəti, vətəndaşı formalaşdıran, cəmiyyəti birləşdirən mənəvi və əxlaqi dəyərləri də əhatə etməlidir. Şagirdlərin tərbiyəsi anlayışı elə genişləndirilməlidir ki, bu tərbiyə prosesi vətənpərvərlik və vətəndaşlıq hissinin, xalqın mədəni irsinə və ənənələrinə ehtiramlı münasibətin formalaşdırılmasına yönəlsin. Tarixi vətənpərvərlik kökləri nə qədər dərin olsa, xalq vətənpərvərliyinin təməli də bir o qədər güclü və möhkəm olar. 
 
Tədbirdə çıxış edən Qərbi Azərbaycan İcmasının İdarə Heyətinin sədri, millət vəkili Əziz Ələkbərli bildirib ki, bu gün Qərbi Azərbaycana qayıdış ideyası tarixi ədalətin bərpasını hədəfləyən bir ideyadır. Qayıdış ideyası sadəcə bir arzudan ibarət deyil, bu, milli iradənin və tarixi ədalətin təntənəsidir. Əziz Ələkbərli qeyd edib ki, bu ideyanın həyata keçirilməsində təhsil müəssisələrinin üzərinə böyük vəzifə düşür. Biz milli dəyərlərə sahib bir gənc nəsil yetişdirməliyik. Çünki milli dəyər sahibi olmayan insanın nə özünə, nə də cəmiyyətə faydası olar. Bu baxımdan gənc müəllimlərin rolu xüsusilə önəmlidir. 
 
Çıxış edən Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova da öz növbəsində Qərbi Azərbaycana Qayıdış Konsepsiyası istiqamətində gənc müəllimlərin üzərinə düşən vəzifələrdən danışıb və planlaşdırılan layihələrə toxunub.  
 
Rəsmi açılış mərasimindən sonra forum öz işini panellərlə davam etdirib. 
 
“Ali təhsil və elmi tədqiqatlarda Qərbi Azərbaycan” mövzusuna həsr olunmuş I panelə moderatorluğu ADA Universitetinin prorektoru, Milli Məclisin deputatı Fariz İsmayılzadə edib. Müzakirələrdə Milli Məclisin Gənclər və idman komitəsinin və QAİ-nin Gənclər Şurasının sədri Şahin İsmayılov, QAİ-nin Qadınlar Şurasının sədri Məlahət İbrahimqızı, Qərbi Azərbaycan İcmasının İdarə Heyətinin üzvü Nazim Mustafa və Elm üzrə prezident mükafatçısı Elnur Həsənov iştirak ediblər.
 
II panel “Ümumi təhsildə Qərbi Azərbaycan” mövzusuna həsr olunub. Moderator qismində çıxış edən Pərvinə Qədimova ilə yanaşı paneldə Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin direktor müavini Vəfa Yaqublu, Təhsil İnstitutunun direktor müavini Fuad Çıraqov, Bakı şəhəri 281 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi Flora Osmanova və 163 nömrəli tam orta məktəbin tarix müəllimi Ramil Tanrıverdi çıxış ediblər.
 
Ardınca “Qərbi Azərbaycana qayıdış” olimpiadası haqqında videoçarx nümayiş etdirilib və müsabiqənin cari il üzrə qalibləri mükafatlandırılıblar. 
 
Tədbir bədii hissə ilə davam edib. 
 
Forumun yekununda tədbirin qətnaməsi səsləndirilib və kollektiv foto çəkdirilib.

25.06.2025

badge-icon
Azərbaycan Gənc MüAGMA tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) tərəfindən Qarabağ Universitetinin pedaqoji ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri ilə görüş keçirilib.

Görüşün məqsədi tələbələrdə pedaqoji peşəyə olan meyil və marağı möhkəmləndirmək, onların stimullaşdırılması, peşəkarlığının artırılması və müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi istiqamətində fikir mübadiləsi aparmaq idi.

Təqdimat zamanı AGMA-nın İcraçı direktoru Aygün Kərimova təşkilatın məqsəd və vəzifələri, cari layihələri və gələcək planları ilə bağlı tələbələri məlumatlandırıb, həmçinin AGMA-nın tələbələr üçün yaratdığı imkanlardan söz açıb.

Görüşdə iştirak edən tələbələrə AGMA komandası adından təşəkkür edirik.

25.11.2024

badge-icon
“Diqqət dağınıqlığı çağında tədris: Məlumat əsaslı effektiv ünsiyyət strategiyaları.”
“Profity Co.” və AGMA-nın birgə təşkil etdiyi vebinarda Aytac Əhmədova “Sinifdə effektiv ünsiyyətin qurulma strategiyaları” mövzusunda müəllimlər üçün nəzərdə tutulan önəmli məlumatları təqdim etdi. Tədbirin əsas məqsədi diqqət dağınıqlığının artdığı müasir təhsil mühitində, şagirdlərlə effektiv əlaqə qurmağın yollarını göstərmək idi.

Webinarda data təhlilinə əsaslanaraq diqqət problemlərinin yaranma səbəbləri araşdırıldı və sinifdə ünsiyyət prosesini təkmilləşdirmək üçün konkret strategiyalar müzakirə edildi. Tədrisdə innovativ yanaşmaların tətbiqi, elmi əsaslı təhlillərlə yanaşı, praktiki nümunələr vasitəsilə izah olundu.

Bu kimi tədbirlər, təhsildə keyfiyyətin artırılmasına və müəllimlərin peşəkar inkişafına dəstək məqsədi daşıyır. Data əsaslı yanaşmaların tədrisə təsiri artıq aktual olan mövzulardandır. 
Webinar üçün Aytac Əhmədovaya və bütün iştirakçılara təşəkkürlər!

24.11.2024

badge-icon
Bu dəfə yolumuzu Xankəndindən saldıq
Belə ki, AGMA-nın İdarə Heyəti üzvləri və müxtəlif fənn birliklərinin sədrləri ilə Qarabağ Universitetində 2025-ci ilin fəaliyyət planını müzakirə etdik, həmçinin cari layihələrimizdən söz açaraq ilin yekunlarına doğru həyata keçiriləcək fəaliyyətlərdən danışdıq.

Qeyd edək ki, görüşün davamında Qarabağ Universitetinin Elm və İnnovasiya məsələri üzrə prorektoru Fariz Əhmədov da bizə qoşuldu, mümkün əməkdaşlıqları müzakirə etdik. 

Ev sahibliyi üçün Qarabağ Universitetinin heyətinə təşəkkürümüzü bildiririk! 

23.11.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun