Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Günel Vəliyevadır.

Mən - Vəliyeva Günel Xanəli qızı, müəlliməm. Sözümə Atatürkün bir misrası ilə başlamaq istəyirəm. "Müəllim şam kimidir, özü yanıb tükənərkən ətrafını işıqlandırır." Müəllim olmaq hansısa peşələrə yiyələnməyə bənzəməz. Bu peşənin qayəsi yanmaq, yana-yana işıq saçmaq, elm saçmaq, sevgi saçmaq deməkdir. Sonsuz sevgi qazanmaq, hörmət qazanmaq deməkdir. Mən xoşbəxt insanam ki, bu peşədəyəm, xoşbəxt insanam ki, cəmiyyətin gələcəyi olan körpələrin təlim-tərbiyəsində mənim də payım var. 

Özüm bu peşəyə gələn gündən anlamışam ki, daim oxumaq, öyrənmək, öyrəndiklərini sevə-sevə öyrətmək lazımdır. O zaman uğurlu nəticə əldə edəcəksən. 

Bəzən siniflərdə rastlaşdığım, kənardan izləyən şəxs kimi xoşuma gəlməyən və bunun düzgün olmadığı qənaətinə gəldiyim haldan danışmaq istəyirəm. Siniflərdə şagirdlərə "düz otur, düz əyləş, evdə deyilsən, diqqətin dərsdə deyil" kimi ifadələrin deyildiyini, mənə elə gəlir ki, hamımız görmüşük. Özümüzə də şagird olduğumuz dönəmlərdə bu ifadələr az deyilməyib. Amma vaxtı deyilmi, oturub düşünməyin? İl olub 2022, şagirdə hələ ds "düz əyləş, evdə deyilsən" deyilir. Axı o şagird evindəki kimi rahat olmasa, ondan hansı yaxşı nəticəni gözləyə bilərik ki?! Bir düşünün, özümüzü diskomfort hiss etdiyimiz bir məkanda nəyisə öyrənə bilərikmi? Əsla! Ona görə öyrənmə mühitini şagirdin istəyinə uyğun, onun rahat ola biləcəyi, özünü rahat hiss edəcəyi şəkildə qurmaq ve ona "düz əyləş, evdə deyilsən" kimi ifadələri işlətməmək lazımdır. Şagirdin diqqəti əgər dərsdə deyilsə, bu o deməkdir ki, müəllim onu dərsə cəlb edə bilməyib. Bu, şagirdin günahı deyil, mənə görə. 

Mən bir sıra beynəlxalq konfrans və yerli seminar, təlimlərdə iştirak etmişəm. İştirak etməyə davam edirəm. Kitab oxumadığım, nəsə öyrənmədiyim günü boşa keçirdiyimi düşünərək, mütaliə edib, oxuyub öyrənirəm. Bunu şagirdlərimə də aşılamışam.Yaxın günlərdə ideya müəllifliyim ilə təşkil etdiyim "Mütaliə dostları" layihəsi uğurla başa çatdı və şagirdlərimin mütaliəyə olan marağının 1-ə 5 artdığının şahidiyəm. 

Gündəlik dərslərimi oyun əsaslı öyrənmə şəklində qurmağa çalışıram. Hətta adi tapşırığı belə anidən oyuna çevirib hamının diqqətini dərsə cəlb edirəm. Əvvəllər dərslərimdə tətbiq etdiyim oyunlar yarış xarakterli idi. Sonradan bunlara əyləncəli öyrənmə oyunlarını da əlavə etdim. Bəzilərini dərs prosesində özüm kəşf edirəm hətta. Və ən esası uşaqların çox, çox sevdiyi veb2  alətlərini dərslərdə birgə işlədirik. Çox əylənib, daha çox öyrənirik. 

Mənim üçün bütün dərslərim maraqlı və əyləncəli, yaddaqalan keçir. Əlbəttə ki, şagirdlərim məndən də çox əylənərək öyrənirlər. Hər gün dərsə qaça-qaça, həvəslə gələn, gülə-gülə, xoş əhvalla evinə geri gedən xoşbəxt şagirdlər mənim əsərimdir. Necə yadda qalmasın ki, bütün günlər? 

Bir neçə il öncə sinfimdə bir halla rastlaşırdım. Oxumağı və yazmağı heç cür öyrənə bilməyən bir şagird, ona digər şagirdləri öyrətdiyi üsuldan istifadə edən bir müəllim... Nəticə? Heç nə. Nəticə olmur ki, olmur... Həvəsdən düşmüş valideyn, motivasiyası aşağı şagird ( bacarmıram). 

Və mən Azərbaycan dilində çox az informasiya olan bu mövzuda axtarış etməyə başladım. Disleksiya (öyrənmə çətinliyi) haqqında çoxlu xarici və az sayda yerli ədəbiyyatlara müraciət etdikdən sonra çıxış yolunu tapdım. "Hər şagird fərqlidir, hər şagirdin öyrənmə qabiliyyəti fərqlidir, maraqlar individualdır, bir şagirddə əla nəticə göstərən metod digər şagirddə nəticə verməyə bilər. Metodu şagirdinə görə seçmək lazımdır."
Yuxarıda haqqında danışdığım disleksiyalı şagird, ona tətbiq etdiyim fərdi metodlardan sonra özünün riyazi istedadını biruzə verdi. Və 1-ci sinif şagirdi yaşına görə çətin tipli hesab edilən məntiqi və riyazi məsələləri şifahi həll edirdi. 

Müşayiət etdiyim qədəri ilə təhsilimizi inkişaf etdirmək üçün ilk öncə müəllimlərin "komfort zonası"ndan çıxmağa cəhd etmələri və valideynlərin təhsillənməsi, müxtəlif öyrədici seminar, təlimlərə cəlb edilməsi mütləqdir.

Öyrədici mühit hər yerdə yaratmaq mümkündür. Öyrənmək istəyən isə hər yerdə öyrənir. Bunun kənd və yaxud şəhərdə yaşamaqla əlaqəli olduğunu düşünmürəm. Şagird Yaponiyada da eyni şagirddir, Əfqanıstanda da eyni şagirddir, Azərbaycanda da... İstər Sinqapurda, istər Qubanın Xınalıq kəndində... Yetər ki, sən öyrətmək istə, cəhd et və ruhdan düşmə.

Müəllimlik şərəfli peşədir, vicdan, dürüstlük tələb edir. Bu peşə yaradıcılıq tələb edir. Heç bir qəlibə sığmayan peşədir. İnkişaf etdikcə, inkişaf etdirirsən. Müəllimin özündən daha çox uğuruna sevindiyidir onun yetirmələri... Həmişə xatırlanır, həmişə hörmətlə yad edilirsən. Mən fəxr edirəm ki, mən müəlliməm!

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Müəllimlər üçün istirahət proqramı təşkil olunub
AGMA-nın birlik rəhbərləri və koordinatorlarının iştirakı ilə, sertifikatlaşdırma prosesində yüksək nəticə göstərmiş müəllimlər üçün istirahət proqramı təşkil olunub.

Bu təşəbbüsün əsas məqsədi uğurlu nəticə göstərmiş müəllimlərə təşəkkür etmək, onların motivasiyasını artırmaq və fəaliyyətlərini dəyərləndirməkdir. İstirahət proqramında həm yüksək nəticə göstərmiş yeni müəllimlər, həm də AGMA-nın birlik rəhbərləri və koordinatorları iştirak ediblər.

Tədbir çərçivəsində müəllimlər “Şuşa, sən azadsan” sənədli filmini izləyib, müxtəlif komanda oyunları – futbol, voleybol və digər idman fəaliyyətlərində iştirak edərək asudə vaxtlarını səmərəli və əyləncəli şəkildə keçiriblər. Bu fəaliyyətlər müəllimlər arasında dostluq əlaqələrinin möhkəmlənməsinə və yeni əməkdaşlıqların qurulmasına şərait yaradıb.

Bundan əlavə, Elm və Təhsil İşçilərinin Həmkarlar İttifaqı ilə "Təhsil" istirahət mərkəzində 22 İyul Mətbuat Gününə həsr olunmuş intellektual yarış keçirilmiş və yarışda iştirak edən 22 komanda arasında AGMA komandası birinci yeri qazanmışdır.

Proqram ərzində həm təcrübə paylaşımı, həm də sosial əlaqələrin qurulması üçün əlverişli şərait yaranmış, iştirakçılar üçün yaddaqalan və dəyərli istirahət imkanı təmin edilmişdir.

Biz də bu proqramda iştirak edən bütün həmkarlarımıza uğurlar arzulayır, onların gələcək fəaliyyətlərində davamlı motivasiya və birlik ruhu diləyirik.

26.07.2025

badge-icon
Mətbuat Günü münasibətilə media nümayəndələri ilə
AGMA olaraq Mətbuat Günü münasibətilə media nümayəndələri ilə bir araya gəldik.

Bu dəyərli gün münasibətilə jurnalistlərimizin informasiya cəmiyyətinə verdiyi töhfələri yüksək qiymətləndiririk. Peşə fəaliyyətlərində onlara uğurlar arzulayırıq!

Tədbir çərçivəsində xoş anlar paylaşdıq, fikir mübadiləsi apardıq və əməkdaşlığımızı daha da möhkəmləndirdik.
Əmək və fədakarlıqları üçün bütün media nümayəndələrinə təşəkkür edirik.

19.07.2025

badge-icon
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi ilə AGMA arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə olunub
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi ilə AGMA arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə olunub
 
Bu gün Mədəniyyət Nazirliyinin müşaviri Cəsarət Valehov ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova arasında görüş keçirilib. Görüşdə tərəflər mədəniyyətin təbliği, müəllimlərin bu sahədə rolu və gələcək birgə layihələr ətrafında fikir mübadiləsi aparıblar.

Cəsarət Valehov çıxışında ölkədə mədəni dəyərlərin inkişafında müəllimlərin oynadığı rolu yüksək qiymətləndirib və bu istiqamətdə nazirliyin gənclərlə əməkdaşlığa xüsusi önəm verdiyini vurğulayıb.

AGMA sədri Pərvinə Qədimova isə təşkilatın bölgələrdə apardığı fəaliyyətlər, müəllimlərin maarifləndirilməsi və mədəni tədbirlərə töhfələri barədə məlumat verib. O, gələcəkdə mədəniyyət və təhsil sahələrinin vəhdətində yeni layihələrin reallaşdırılmasının vacibliyini qeyd edib.

Görüş zamanı qarşılıqlı əməkdaşlıq üçün təkliflər irəli sürülüb, birgə tədbirlərin keçirilməsi və regional mədəni layihələrdə əməkdaşlığın genişləndirilməsi qərara alınıb.

Bu təşəbbüs, cəmiyyətin inkişafında, milli-mədəni kimliklərinin formalaşmasında mühüm rol oynayacaq və ölkənin mədəni inkişafına töhfə verəcəkdir.

16.07.2025

badge-icon
"Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda seminar təşkil edilib.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasınin təşkilatçılığı ilə 216 nomreli tam orta məktəbdə "Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda ibtidai sinif müəllimi birliyinin koordinatoru Günel Quliyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsinde məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübəsinə əsasən fikir mübadiləsi, muzakilerin aparılaraq, onları sözügeden mövzuda melumatliligini artırmaqdan ibarət olub.

09.07.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun