Dərsləri əyləncəli və interaktiv keçməyə üstünlük verir, xəritə, BİBÖ, analitik və s. təlim üsullarından istifadə edirəm.Tarixin standartlarından biri məkan olduğuna görə şagirdlərə ölkələrin adını çəkmədən tarixindən məlumat verib xəritədə tapması üçün şərait yaradıram. Şagird zərurət hiss edəndə biliyi həvəslə öyrənir. Bunun üçün məktəbdə il ərzində 28-dən çox bilik və "Xəmsə" yarışları təşkil etmişəm. Ən aktiv istifadə etdiyim üsullardan biri də dərs barədə məlumat verdikdən sonra şagirdlərdən suruşuram ki, həmin dövrdə yaşamaq istəyərsinizmi... Olduqca maraqlı cavablar almışam. Deməli, Hüseyn adında bir şagirdimdən bu sualı suruşanda ki: "Malazgird döyüşündə iştirak etmək istəyərsənmi?" - cavabında belə dedi - xeyr, çünki müharibə insanlığa ziddir, insanlar ölür". Çox təsirlənmişdim. Bir dəfə 5-ci sinif şagirdim şəhidlər üçün şeir yazmışdı. Oxudum, gördüm ki, gözəl yazıb, amma bəzi misralar öz fikri deyil. Hiss etdirmədən auditoriyada oxudum və bəyəndiyimi deyərək yenə yazmasını istədim. 1 həftədən sonra həmin sinifdə 4 şagirdim daha şeir yazıb gətirmişdilər. Sevincimin həddi-hüdudu yox idi. Həmin gün tərifin, xoş sözün gücünü bir daha anlamışdım.
Şagirdlərimə davamlı olaraq bildirirəm ki, hamı istedadlı doğulur və təhsilin məqsədlərindən biri də sizin istedadınızı üzə çıxarmaqdır. Bir müddət sonra 10-cu sinif şagirdim sadəcə sadə karandaşdan istifadə etməklə Cıdır düzünün şəklini çəkmişdi. Dərs dediyim şagirdlərdən daha birisi Yusifin yaddaşına görə digərlərindən fərqləndiyin hiss etdim. Söhbət zamanı Yusifin günün tarixlərinə uyğun nə qədər şəhid, tarixi şəxsiyyətlər doğulub, vəfat edib günlük öyrənir.
İşlədiyim məktəb yeni tikilib və 600 nəfərlikdir. Tarixdən əyani vəsaitlər bazası qurmağa çalışıram, belə ki, xəritə, elektron lövhə üçün Təhsil Nazirliyinə müraciət ünvanlamışam. Xəritə göndərildi.
Düşünürəm ki, məktəb təkcə təhsillə kifayətlənməməlidir. Şagirdlərin məktəbdə sənədli filmlər, qısa videoçarxlar izləməsi üçün şərait olmalıdır. Bakıda işlədiyim məktəb əyani vəsaitlərlə təmin olunmuşdu.
Müəllimlik peşəsini seçməyimə səbəb öyrənməklə bərabər öyrətməyi sevməyimdir.
Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.
Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w
Bahar Əbülfət - İngilis dili.
17.06.2021
Xəzər Salmanov - Fizika.
17.09.2021
Arzu Ağayeva - Tarix.
24.09.2021
Zümrüd Abdullayeva - Azərbaycan dili və ədəbiyyat.
01.10.2021
Tural Mehtiyev - Coğrafiya.
08.10.2021
Şəfəq Heydərli - Tarix.
15.10.2021
İlahə Hüseynova - Azərbaycan dili və ədəbiyyat.
22.10.2021
Taleh Bəşirov - Tarix.
29.10.2021