Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Samir Şirinbəyzadədir.

Mən - Şirinbəyzadə Samir Vaqif oğlu Astara rayonunda dünyaya göz açmışam. 2016-2019-cu illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin tarix-coğrafiya fakültəsində Tarix müəllimliyi ixtisası üzrə oxumuşam. 2021-ci ildə MİQ imtahanında 50 bal toplayaraq faktiki yaşadığım yerdən 75 km uzaqda olan Masallı rayonu İ.Nağıyev adına Boradigah qəsəbəsi 2 saylı tam  orta məktəbində çalışmağa başladım. Bu illərdə AGMA-nın təlimlərində iştirak edib sertifikatlar almış, sinif idarəetməsi, psixoloji təlimlərdə iştirak etməklə bərabər 3 ay müddətində  "Sağlam həyat tərzi" təlimi bitirib şagirdlərin düşüncəsinə qidanın təsirlərini ətraflı öyrətməyə çalışmışam. 

Dərsləri əyləncəli və interaktiv keçməyə üstünlük verir, xəritə, BİBÖ, analitik və s. təlim üsullarından istifadə edirəm.Tarixin standartlarından biri məkan olduğuna görə şagirdlərə ölkələrin adını çəkmədən tarixindən məlumat verib xəritədə  tapması üçün şərait yaradıram. Şagird zərurət hiss edəndə biliyi həvəslə öyrənir. Bunun üçün məktəbdə il ərzində 28-dən çox bilik və "Xəmsə" yarışları təşkil etmişəm. Ən aktiv istifadə etdiyim  üsullardan biri də dərs barədə məlumat verdikdən sonra şagirdlərdən suruşuram ki, həmin dövrdə yaşamaq istəyərsinizmi... Olduqca maraqlı cavablar almışam. Deməli, Hüseyn adında bir şagirdimdən bu sualı  suruşanda ki: "Malazgird döyüşündə iştirak etmək istəyərsənmi?" - cavabında belə dedi - xeyr, çünki müharibə insanlığa ziddir, insanlar ölür". Çox təsirlənmişdim. Bir dəfə 5-ci sinif şagirdim şəhidlər üçün şeir yazmışdı. Oxudum, gördüm ki, gözəl yazıb, amma bəzi misralar öz fikri deyil. Hiss etdirmədən auditoriyada oxudum və bəyəndiyimi deyərək yenə yazmasını istədim. 1 həftədən sonra həmin sinifdə 4 şagirdim daha şeir yazıb gətirmişdilər. Sevincimin həddi-hüdudu yox idi. Həmin gün tərifin, xoş sözün gücünü bir daha anlamışdım.

Şagirdlərimə davamlı olaraq bildirirəm ki, hamı istedadlı doğulur və təhsilin məqsədlərindən biri də sizin istedadınızı üzə çıxarmaqdır. Bir müddət sonra 10-cu sinif şagirdim sadəcə sadə karandaşdan istifadə etməklə Cıdır düzünün şəklini çəkmişdi. Dərs dediyim şagirdlərdən daha birisi Yusifin yaddaşına görə digərlərindən fərqləndiyin hiss etdim. Söhbət zamanı Yusifin günün tarixlərinə uyğun nə qədər şəhid, tarixi şəxsiyyətlər doğulub, vəfat edib günlük öyrənir. 

İşlədiyim məktəb yeni tikilib və 600 nəfərlikdir. Tarixdən əyani vəsaitlər bazası qurmağa çalışıram, belə ki, xəritə, elektron lövhə üçün Təhsil Nazirliyinə müraciət ünvanlamışam. Xəritə göndərildi.

Düşünürəm ki, məktəb təkcə təhsillə kifayətlənməməlidir. Şagirdlərin məktəbdə sənədli filmlər, qısa videoçarxlar izləməsi üçün şərait olmalıdır. Bakıda işlədiyim məktəb əyani vəsaitlərlə təmin olunmuşdu.

Müəllimlik peşəsini seçməyimə səbəb öyrənməklə bərabər öyrətməyi sevməyimdir.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 3-ci gününün ilk təlimi təlimçi Nuranə Məmmədova tərəfindən “Yaşıl məktəbə doğru: hər məktəbdəki boşluqların və potensialın aşkar edilməsi” mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Yaşıl Zonada Milli QHT Pavilyonunda “Gənclər və Texnologiya tərəfindən İqlim Hərəkatı” mövzusunda Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişikliyi Konfransının katibinin müavini Noura Hamladji, İqlim Bağları Təşəbbüsünün həmtəsisçisi və baş direktoru Sean Kidney və müxtəlif ekspertlər  tərəfindən sessiya baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

17.11.2024

badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 2-ci gününün ilk təlimi BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Gənclər təşkilatlarının rəsmi üzvü Zhu Danfeng tərəfindən “Qeyri-maddi mədəni irs və qlobal iqlim cəhdləri’ mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri
Nəzrin Süleymanova və beynəlxalq layihələrin yazılması üzrə fasilitator, təlimçi
Cəsur Mədətzadə tərəfindən “Komanda daxilində işin təşkili’ mövzusunda təlim keçirilib, davamında isə qrup işləri keçirilib. Layihənin 3-cü təlimi isə Təhsildə ekoloji yanaşmalar sahəsində təlimçi Nərgiz Əliyeva tərəfindən “Ətraf mühitin çirklənməsi və təhsil müəssisələrinin bu istiqamətd əata biləcəyi addımlar’ mövzusuda təlim keçirilib və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

16.11.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.

"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" proqaramının ilk günündə AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova və Layihələr üzrə meneceri Ramilə El-oğlu gənc müəllimləri salamlayaraq, proqram haqqında ümumi məlumat veriblər. 

Daha sonra layihə iştirakçılarının şəbəkələşməsi üçün tanışlıq oyunları keçirilib.

Qeyd edək ki, proqramın ilk görüşü Tyantszin Xarici Tədqiqatlar Universitetinin beynəlxalq institutunun əməkdaşı Li Xiang tərəfindən “Yaşıl məktəblərin qurulması üzrə dialoq” mövzusunda görüş keçirilib. Gənc müəllimlərin mövzu ilə bağlı sualları cavablandırılıb.

Günün ikinci yarısı BMT-nin Ərzaq və Kənd Təsərrüfatı Təşkilatının koordinatoru Linpeng Chubin tərəfindən “Ali təhsil müəssisələrində yaşıl təhsilin transformasiyasını və təkmilləşdirilməsini təşviq etmək metodlar” mövzusunda görüş baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Məlumat üçün vurğulayaq ki, 5 gün davam edəcək layihənin 16 noyabr tarixində Yaşıl zonada xarici ekspertlərin iştirakı ilə sessiyası baş tutacaq.

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

15.11.2024

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Xəzər rayonu 334 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Şəfa Fərəcova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Gənc İbtidai sinif Müəllimləri Birliyinin sədri Ülviyyə Ələkbərova tərəfindən "Müəllim etikası, davranış qaydalarının tətbiqi" mövzusunda təlim keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

31.10.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun