İANƏ ET

Profil

Axtarış

İANƏ ET

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Samir Şirinbəyzadədir.

Mən - Şirinbəyzadə Samir Vaqif oğlu Astara rayonunda dünyaya göz açmışam. 2016-2019-cu illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin tarix-coğrafiya fakültəsində Tarix müəllimliyi ixtisası üzrə oxumuşam. 2021-ci ildə MİQ imtahanında 50 bal toplayaraq faktiki yaşadığım yerdən 75 km uzaqda olan Masallı rayonu İ.Nağıyev adına Boradigah qəsəbəsi 2 saylı tam  orta məktəbində çalışmağa başladım. Bu illərdə AGMA-nın təlimlərində iştirak edib sertifikatlar almış, sinif idarəetməsi, psixoloji təlimlərdə iştirak etməklə bərabər 3 ay müddətində  "Sağlam həyat tərzi" təlimi bitirib şagirdlərin düşüncəsinə qidanın təsirlərini ətraflı öyrətməyə çalışmışam. 

Dərsləri əyləncəli və interaktiv keçməyə üstünlük verir, xəritə, BİBÖ, analitik və s. təlim üsullarından istifadə edirəm.Tarixin standartlarından biri məkan olduğuna görə şagirdlərə ölkələrin adını çəkmədən tarixindən məlumat verib xəritədə  tapması üçün şərait yaradıram. Şagird zərurət hiss edəndə biliyi həvəslə öyrənir. Bunun üçün məktəbdə il ərzində 28-dən çox bilik və "Xəmsə" yarışları təşkil etmişəm. Ən aktiv istifadə etdiyim  üsullardan biri də dərs barədə məlumat verdikdən sonra şagirdlərdən suruşuram ki, həmin dövrdə yaşamaq istəyərsinizmi... Olduqca maraqlı cavablar almışam. Deməli, Hüseyn adında bir şagirdimdən bu sualı  suruşanda ki: "Malazgird döyüşündə iştirak etmək istəyərsənmi?" - cavabında belə dedi - xeyr, çünki müharibə insanlığa ziddir, insanlar ölür". Çox təsirlənmişdim. Bir dəfə 5-ci sinif şagirdim şəhidlər üçün şeir yazmışdı. Oxudum, gördüm ki, gözəl yazıb, amma bəzi misralar öz fikri deyil. Hiss etdirmədən auditoriyada oxudum və bəyəndiyimi deyərək yenə yazmasını istədim. 1 həftədən sonra həmin sinifdə 4 şagirdim daha şeir yazıb gətirmişdilər. Sevincimin həddi-hüdudu yox idi. Həmin gün tərifin, xoş sözün gücünü bir daha anlamışdım.

Şagirdlərimə davamlı olaraq bildirirəm ki, hamı istedadlı doğulur və təhsilin məqsədlərindən biri də sizin istedadınızı üzə çıxarmaqdır. Bir müddət sonra 10-cu sinif şagirdim sadəcə sadə karandaşdan istifadə etməklə Cıdır düzünün şəklini çəkmişdi. Dərs dediyim şagirdlərdən daha birisi Yusifin yaddaşına görə digərlərindən fərqləndiyin hiss etdim. Söhbət zamanı Yusifin günün tarixlərinə uyğun nə qədər şəhid, tarixi şəxsiyyətlər doğulub, vəfat edib günlük öyrənir. 

İşlədiyim məktəb yeni tikilib və 600 nəfərlikdir. Tarixdən əyani vəsaitlər bazası qurmağa çalışıram, belə ki, xəritə, elektron lövhə üçün Təhsil Nazirliyinə müraciət ünvanlamışam. Xəritə göndərildi.

Düşünürəm ki, məktəb təkcə təhsillə kifayətlənməməlidir. Şagirdlərin məktəbdə sənədli filmlər, qısa videoçarxlar izləməsi üçün şərait olmalıdır. Bakıda işlədiyim məktəb əyani vəsaitlərlə təmin olunmuşdu.

Müəllimlik peşəsini seçməyimə səbəb öyrənməklə bərabər öyrətməyi sevməyimdir.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
HIPPO İngilis dili Olimpiadasının ilk mərhələsi (Preliminary round) keçirilib.
18 mart 2023-cü il tarixində HIPPO İngilis dili Olimpiadasının ilk mərhələsi (Preliminary round) keçirilib. 6-17 yaş arası bütün məktəblilərin ingilis dili biliklərini yoxladıqları Olimpiada Respublikanın 8 şəhər və rayonunda – Bakı, Gəncə, Sumqayıt, Naxçıvan, Şəmkir, Quba, Şəki və Şirvan olmaqla, ümumilikdə 11 binada təşkil olunub. 

İmtahan bütün binalarda eyni vaxtda başlanıb və təlimata uyğun şəkildə keçirilib. Bütün yaş kateqoriyaları üzrə şagirdlərə oxuyub anlama və ingilis dilinin istifadəsinə dair test tapşırıqları təqdim edilmişdir. Məlumat üçün bildiririk ki, nümunə suallar imtahandan bir müddət əvvəl ictimaiyyətə təqdim edilmişdir. 

HIPPO İngilis dili Olimpiadasının təşkilində məqsəd dünyanın hər yerindən ingilis dilinə maraq göstərən şagirdlər arasında dostluq münasibətləri, beynəlxalq anlaşma və sağlam rəqabət ruhu yaratmaq, şagirdlərin şəxsi potensiallarını üzə çıxarmaq və öz ingilis dili səviyyələrini beynəlxalq standartlara uyğun ölçməkdir. 

Qeyd edək ki, nəticələr 20 gün ərzində elan ediləcək.


18.03.2023

badge-icon
Fəaliyyətlərin hazırlanması prinsipi və interaktiv dərs
Fəaliyyətlərin hazırlanması prinsipi və interaktiv dərs 

İnteraktiv təlim prosesi elə təşkil olunmalıdır ki, şagirdlər #biliyi tədqiqat yolu ilə əldə etsin. Bu təlim prosesində sinif (auditoriya) #qrup və #cütlər formasında problemin həlli yollarına dair axtarışa çıxarılır, qruplar əldə olunmuş nəticələri işçi vərəqlərində qeyd edir, sonra onun təqdimatını həyata keçirirlər.

Təqdimatlar bitdikdən sonra bu tədqiqat nəticələri arasında #rabitə yaradılır, məlumatlar sistemləşdirilir və ümumi bir şəkildə təsnif olunur. Bundan sonra həmin yekunlarla tədqitatın başlanğıcında şagirdlərin (auditoriyanın) irəli sürdüyü ilikin fərziyyələrlə müqayisələr aparılır. Şagirdlər (öyrənənlər) hansıların üst-üstə düşdüyünü, nələrin isə yeni olduğunu müşahidə edir və ümumi nəticəyə gəlirlər, öyrəniləcək mövzuya çıxaracaq problem qoyularaq motivasiya yaradlılır.

Kursun məqsədi dərsdə fəaliyyətlərin qurulması və dərsin interaktiv təlim metodları ilə aparılması haqqında müəllimləri məlumatlandırmaqdır.

Kursda əhatə olunan mövzular: 
Fəaliyyətlərin hazırlanması prinsipi və interaktiv dərs.

Kursun linki: https://agma.az/.../fealiyyetlerin-hazirlanmasi-prinsipi...

15.03.2023

badge-icon
Beynəlxalq təcrübədə bizimkilər
Beynəlxalq təcrübədə bizimkilər

Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası (AGMA) "Beynəlxalq təcrübədə bizimkilər" adlı layihəyə davam edir.

"Beynəlxalq təcrübədə bizimkilər" layihəsinin növbəti görüşü 17 mart saat 21:00-da yayımlanacaq. Layihənin əsas məqsədi xaricdə yaşayan və çalışan müəllimlərimizin öz təcrübələrini bizimlə bölüşməsi, beynəlxalq təcrübənin inteqrasiyasıdır.

Layihənin növbəti mövzusu "Misirdə müəllimlik təcrübəsi”dir.

Görüş Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının koordinatorlar üzrə meneceri Fəzilə Mahmudova və Metropoliten Beynəlxalq Məktəbinin İKT kafedrasının rəhbəri, kompüter elmləri müəllimi kimi fəaliyyət göstərən Elvin Əliyev tərəfindən Facebook platformasında keçiriləcək.

Maraqlanan hər kəsi canlı yayımı dinləməyə və müzakirələrə qoşulmağa dəvət edirik!

14.03.2023

badge-icon
Qida gigiyenası və təhlükəsizliyi
#OnlaynKurs

Qida gigiyenası və təhlükəsizliyi
 
Qida mənşəli #xəstəliklər hər il çoxlu sayda insanlara təsir edir ki, bu da bir gündən bir neçə həftəyə qədər və daha çox davam edə bilər. Bəzi insanlarda #mədədə narahatlığa səbəb olduğu halda, bəzilərində #böyrək çatışmazlığına, hətta ölümə səbəb ola biləcək ciddi simptomlarla müşahidə olunur. Bu səbəbdən qida ilə işləyən hər kəs hazırladığı qidanın təhlükəsiz olduğundan əmin olmalıdır. 

Kursun məqsədi qida təhlükəsizliyi barədə məlumatlılığın artırılmasından ibarətdir. 

Kursda əhatə olunan mövzular:
 
 -Bakteriyaların qida mənşəli xəstəliklərin meydana çıxmasında rolu;
 -Yüksək risk qrupuna daxil olan və allergiyaya səbəb olan qidaları tanımaq;
 -Kontaminasiya (qida çirklənməsi) nədir?;
 -Effektiv gigiyena;
 -Qidaların saxlanılmasının əhəmiyyəti.

Kursun linki: https://agma.az/courses/qida-gigiyenasi-ve-tehlukesizliyi

13.03.2023

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

38

ÜMUMİ KURSLAR

2500

AKTİV MÜƏLLİM

5000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun