Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Kamran Mansurovdur.

Mən - Mansurov Kamran Rəsul oğlu 31 iyul 1993-cü ildə Cəlilabad rayonu Cəfərxanlı kəndində anadan olmuşam. Orta məktəbi uğurla başa vurduqdan sonra 2011-ci ildə Lənkəran Dövlət Universitetinin "Təbiyyat" fakültəsinin "Tarix və Coğrafiya müəllimliyi" ixtisasına qəbul olmuşam. 2015-ci ildə universiteti uğurla bitirib 1 illik hərbi xidmətə getmişəm.
2017-ci ildə MİQ imtahanından uğurla keçərək Lerik rayonu E.Qurbanov adına Lərmərud kənd tam orta məktəbində Coğrafiya fənn müəllimi kimi əmək fəaliyyətimə başlamışam.

Ucqar dağ kəndində şagirdlərin dərsə marağını artırmaq üçün əlimdən gələni əsirgəməmişəm. Dərslərimi əsasən müzakirə formasında şagirdlərimin maraq və istəklərini nəzərə alaraq müasir təlim metodları əsasında qururam. Bəlkə də, bu səbəbdəndir ki, əmək fəaliyyətimə başladığım ilk vaxtlardan şagirdlərimdə coğrafiya fənninə qarşı böyük maraq oyatmağı bacarmışam.

Mənim təşkilatçılığım və Baba.az saytının dəstəyi ilə işlədiyim ucqar dağ məktəbinə Şaxta babanın müxtəlif maraqlı hədiyyələrlə gəlməsi şagirdlərimiz üçün çox böyük sevinc mənbəyi oldu, onların dərsə olan marağını dəfələrlə artırdı. Şagirdlərimizə bu sevinci yaşada bildiyimə görə çox şad oldum.

Şagirdlərimin istedad və maraqlarını üzə çıxarmağımda başlıca faktor kimi onların hər birinə fərdi yanaşmağımda görürəm. Onların hansı istedada daha çox malik olduğunu hiss etdiyimdə bu mövzular haqqında maarifləndirici söhbətlər aparıb istiqamətlər verirəm. Hər bir şagirdin vizual, kinestetik və digər intellektual bacarıqlarını ortaya çıxartmaq bütün müəllimlərin fəaliyyət istiqamətində başlıca rol oynamalıdır.

Müəllimlik fəaliyyətimdə çox istedadlı və əl qabiliyyəti gözəl olan şagirdlərimizlə rastlaşmışam. Hal-hazırda işlədiyim Cəlilabad rayonu M.Muradov adına Qarakazımlı kənd tam orta məktəbin X sinif şagirdi Əsədova Xalidənin çox gözəl rəsm çəkmək qabiliyyətini xüsusi vurğulamaq istəyirəm. Vətən müharibəsi şəhidlərindən olan Qasımov Mirağa və Qasımov Xalidin şəkillərini çox gözəl ustalıqla çəkdiyinə görə şagirdimizə müəllim kollektivi adından təşəkkürümüzü bildirib öz üzərində daim çalışmağı tövsiyyə etdik.

2 il işlədiyim Lerik rayonunun ucqar dağ kəndi olan Lərmərud kəndində əsas çətinlik kimi yolsuzluq və qazla təminatın olmamasını xüsusi vurğulamaq istərdim. Qışda sinif otaqlarının odun peçi ilə qızdırılması çətinliklər yaradırdı. Şagirdlərimizin və kənd camaatının doğma münasibəti bu çətinliklərə sinə gəlməyimdə çox böyük rol oynamışdır.

Mən kənd məktəbində işləyən bir müəllim olaraq istər kənd, istərsə də şəhər məktəbində təhsil alan şagirdlər arasında hər hansısa bir fərq qoymaq istəməzdim. Şəhər məktəblərində olduğu kimi kənd məktəblərində də əlverişli şəraitin, maddi-texniki bazanın və s. yaradılmasını həmişə istəmişik. Qeyd olunan məsələlərin əlverişli dərs mühitinin yaradılmasında çox önəmli faktorlardan olduğunu düşünürəm.

Müəllim olmaq istəyi uşaqlıq arzularımdan biri olub. Bu arzumun reallığa çevrilməsində mənə motivasiya verən müəllimlərimə və ailəmə nə qədər təşəkkür etsəm yenə az olar. Gələcəkdə müəllim olmaq istəyən abituriyentlərə öz üzərlərində daimi çalışmalarını, yaradıcı olmalarını tövsiyə edərdim.
Necə deyərlər dövrümüzün tələbi olan "Öyrətmək üçün daim öyrənməliyik" prinsipi ilə daim yenilik axtarışında olmalıyıq.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 3-ci gününün ilk təlimi təlimçi Nuranə Məmmədova tərəfindən “Yaşıl məktəbə doğru: hər məktəbdəki boşluqların və potensialın aşkar edilməsi” mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Yaşıl Zonada Milli QHT Pavilyonunda “Gənclər və Texnologiya tərəfindən İqlim Hərəkatı” mövzusunda Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişikliyi Konfransının katibinin müavini Noura Hamladji, İqlim Bağları Təşəbbüsünün həmtəsisçisi və baş direktoru Sean Kidney və müxtəlif ekspertlər  tərəfindən sessiya baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

17.11.2024

badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 2-ci gününün ilk təlimi BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Gənclər təşkilatlarının rəsmi üzvü Zhu Danfeng tərəfindən “Qeyri-maddi mədəni irs və qlobal iqlim cəhdləri’ mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri
Nəzrin Süleymanova və beynəlxalq layihələrin yazılması üzrə fasilitator, təlimçi
Cəsur Mədətzadə tərəfindən “Komanda daxilində işin təşkili’ mövzusunda təlim keçirilib, davamında isə qrup işləri keçirilib. Layihənin 3-cü təlimi isə Təhsildə ekoloji yanaşmalar sahəsində təlimçi Nərgiz Əliyeva tərəfindən “Ətraf mühitin çirklənməsi və təhsil müəssisələrinin bu istiqamətd əata biləcəyi addımlar’ mövzusuda təlim keçirilib və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

16.11.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.

"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" proqaramının ilk günündə AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova və Layihələr üzrə meneceri Ramilə El-oğlu gənc müəllimləri salamlayaraq, proqram haqqında ümumi məlumat veriblər. 

Daha sonra layihə iştirakçılarının şəbəkələşməsi üçün tanışlıq oyunları keçirilib.

Qeyd edək ki, proqramın ilk görüşü Tyantszin Xarici Tədqiqatlar Universitetinin beynəlxalq institutunun əməkdaşı Li Xiang tərəfindən “Yaşıl məktəblərin qurulması üzrə dialoq” mövzusunda görüş keçirilib. Gənc müəllimlərin mövzu ilə bağlı sualları cavablandırılıb.

Günün ikinci yarısı BMT-nin Ərzaq və Kənd Təsərrüfatı Təşkilatının koordinatoru Linpeng Chubin tərəfindən “Ali təhsil müəssisələrində yaşıl təhsilin transformasiyasını və təkmilləşdirilməsini təşviq etmək metodlar” mövzusunda görüş baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Məlumat üçün vurğulayaq ki, 5 gün davam edəcək layihənin 16 noyabr tarixində Yaşıl zonada xarici ekspertlərin iştirakı ilə sessiyası baş tutacaq.

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

15.11.2024

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Xəzər rayonu 334 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Şəfa Fərəcova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Gənc İbtidai sinif Müəllimləri Birliyinin sədri Ülviyyə Ələkbərova tərəfindən "Müəllim etikası, davranış qaydalarının tətbiqi" mövzusunda təlim keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

31.10.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun