Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Günay Musayevadır.

 Mən - Musayeva Günay İman qızı Yevlax rayonunun Malbinəsi kəndində doğulub həmin kənddə də orta məktəbi bitirmişəm. 2001-ci ildə Yevlax rayon şəhid Əsgər Həsənov adına Malbinəsi kənd musiqi məktəbinin 7 illik fortepianino sinfində pianino üzrə təhsil almışam. Məktəbdə oxuyan zaman fəal, dərslərində nümunəvi şagird olmuşam. 2007-ci ildə Azərbaycan dilindən fənn olimpiadasında iştirak edib Yevlax rayon birincisi olaraq respublika turunda iştirak edərək yer tutmuş, inşa müsabiqələrində, Yevlax rayon şəhid Əsgər Həsənov adına musiqi məktəbində İngiltərənin təşkil etdiyi rəsm yarışmasında qalib olmuşam.

2010-cu ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Mingəçevir filialında ibtidai təhsilin metodikası və pedaqogikasi ixtisasına qəbul olmuşam. Bu ixtisası seçmək uşaqlara olan böyük sevgim, öyrətmək marağım, enerjim və ibtidai sinif müəllimimə olan sevgim nəticəsində oldu. 

2017-ci ildə MİQ imtahanına qatıldım və kifayət qədər yüksək nəticə əldə edərək Bərdə rayon Nizami Gəncəvi adına beynəlmiləl tam orta məktəbdə ibtidai sinif müəllimi işləmək hüququna nail oldum. Artıq 5 ildir həmin  məktəbdə müəllim kimi fəaliyyət göstərirəm. Bu çox da uzun olmayan illər ərzində iştirakçısı olduğum təlim, kurslar, seminarlar sayəsində müxtəlif diplom və sertifikatlara layiq görülmüşəm. Öyrənmək, təkmilləşmə hissi hər zaman mənim həyatımın başlıca amalıdır. Ancaq rayon belə fəaliyyətlər üçün o qədər də geniş imkanlı deyil.

Müəllim kimi hər zaman çalışmışam ki, şagirdlərimlə eyni yaş təxəyyülünə sahib olan, əylənərək, disiplini də maraqlı qəbul edərək ,sıxılmadan öyrədəm.Çünki düşünürəm ki ibtidai sinif müəllimi şagirdin – şəxsin  həyatında travma kimi yox, xoş bir xatirə kimi iz qoymalıdır.

Tədris etdiyim fənləri öyrədərkən həyatla əlaqəli əyani vəsaitlərdən, müxtəlif öyrədici araşdırma tələb olunan oyunlardan, texnologiyanın növlərindən yararlanıram. Dərslərimin özəyini fəal interaktiv oyunlar və eləcə də fəal təlim üsulları təşkil edir. Kurikulum bunun üçün geniş qapıdır.
Tədris etdiyim illər ərzində elə düşünürəm ki, imkanlarım daxilində hər bir dərsim maraqlı, əyləncəli, bol-bol araşdırmalı, öyrədici olub. Açıq havada, təbiət qoynunda mütaliə, sinifdə körpələrimlə birgə təşkil etdiyimiz sinema zal , pulları öyrənmək üçün hazırladığımız mini satış mağazaları,  hələ Qarabağımız işğalda olarkən “qovuşmağa az qalıb” şüarı ilə Qarabağın müxtəlif yerləri haqqında hazırladığımız maket qurğuların köməyilə Qarabağa səyahət, saat, zaman anlayışı zamanı 20 il sonra mən, dərs - tamaşamız və s. daha da maraqlı dərslərimiz olub.

Hesab edirəm ki, hər kəs riyaziyyatçı, dilçi olmaq məcburiyyətində deyil. İlk dəfə rəhbərlik etdiyim sinfimdə xüsusi bacarığı olan uşaqları hiss edib valideynləri ilə söhbət apararaq onları bacarıqları olan yönə yönləndirməyə yardımçı olmuşam. İndi onlardan ikisi Bərdə rayon 4 saylı uşaq incəsənət məktəbinin rəsm bölməsi üzrə təhsil alır. Rəhimli Nihat, Sarıyeva Əsmər rəsm üzrə müsabiqələrdə öz sözlərini artıq deyirlər. Fortopianina üzrə isə Qasımova Fatimə gələcəyə dair uğurlu addımlar atır.

İşə qəbul olduğum ilk ildə müəyyən yaşa çatmış müəllim iş yoldaşlarım və bəzi valideynlər (gənc müəllimə inamsızlıq ) tərəfindən qəbul olunmaqda bir az çətinliklər oldu. Ancaq həvəslə, məsuliyyətlə çalışmağım, usanmadan uşaqlarla işləməyim və şagirdlərimin uğurları, balaca fidanlarımın gözlə görüləcək müsbət dəyişikləri ilə, xarakterimlə bu səddi aşdıq. Vəindi hər şey çox gözəldir.

Mən bir müəllim, bir fərd olaraq rayon, kənd, şəhər  uşağı (şagirdi) sözünü bir o qədər də yaxşı qarşılamıram. Çünki hər şagirdə eyni səviyyəli ali təhsil ocağında təhsil almış müəllim dərs deyir. Burada savad baxımından fərq olmamalıdır, fərqi sosial imkanlar yaradır. Dünyagörüşü yaşanılan mühitlə əlaqəli olaraq fərqli, dar və geniş ola bilər .

Müəllimlik müqəddəs bir peşədir. Hər bir peşənin, vəzifənin açarı müəllimdir .Yaxşı bir müəllim cəmiyyətin, kütlənin savad, bilik, bacarıq gözünün “oftalmoloq” həkimidir. Əgər bir ölkənin “savad gözü “ görmürsə, xəstədirsə o ölkə gec-tez məhvə gedər.

Mən xoşbəxtəm ki, Azərbaycan Respublikasında müəlliməm. Və çox xoşbəxtəm ki, ibtidai sinif müəllimi olaraq təhsilin bünövrəsinin qurulmasında izim, əməyim olur. Bu peşə məsuliyyətli, sevimli , vüqarlı və əyləncəlidir.

Ulu Öndərimiz Heydər Əliyev əbəs yerə deməyib ki, “Mən yer üzündə müəllimdən yüksək ad tanımıram “.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 3-ci gününün ilk təlimi təlimçi Nuranə Məmmədova tərəfindən “Yaşıl məktəbə doğru: hər məktəbdəki boşluqların və potensialın aşkar edilməsi” mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Yaşıl Zonada Milli QHT Pavilyonunda “Gənclər və Texnologiya tərəfindən İqlim Hərəkatı” mövzusunda Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişikliyi Konfransının katibinin müavini Noura Hamladji, İqlim Bağları Təşəbbüsünün həmtəsisçisi və baş direktoru Sean Kidney və müxtəlif ekspertlər  tərəfindən sessiya baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

17.11.2024

badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 2-ci gününün ilk təlimi BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Gənclər təşkilatlarının rəsmi üzvü Zhu Danfeng tərəfindən “Qeyri-maddi mədəni irs və qlobal iqlim cəhdləri’ mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri
Nəzrin Süleymanova və beynəlxalq layihələrin yazılması üzrə fasilitator, təlimçi
Cəsur Mədətzadə tərəfindən “Komanda daxilində işin təşkili’ mövzusunda təlim keçirilib, davamında isə qrup işləri keçirilib. Layihənin 3-cü təlimi isə Təhsildə ekoloji yanaşmalar sahəsində təlimçi Nərgiz Əliyeva tərəfindən “Ətraf mühitin çirklənməsi və təhsil müəssisələrinin bu istiqamətd əata biləcəyi addımlar’ mövzusuda təlim keçirilib və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

16.11.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.

"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" proqaramının ilk günündə AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova və Layihələr üzrə meneceri Ramilə El-oğlu gənc müəllimləri salamlayaraq, proqram haqqında ümumi məlumat veriblər. 

Daha sonra layihə iştirakçılarının şəbəkələşməsi üçün tanışlıq oyunları keçirilib.

Qeyd edək ki, proqramın ilk görüşü Tyantszin Xarici Tədqiqatlar Universitetinin beynəlxalq institutunun əməkdaşı Li Xiang tərəfindən “Yaşıl məktəblərin qurulması üzrə dialoq” mövzusunda görüş keçirilib. Gənc müəllimlərin mövzu ilə bağlı sualları cavablandırılıb.

Günün ikinci yarısı BMT-nin Ərzaq və Kənd Təsərrüfatı Təşkilatının koordinatoru Linpeng Chubin tərəfindən “Ali təhsil müəssisələrində yaşıl təhsilin transformasiyasını və təkmilləşdirilməsini təşviq etmək metodlar” mövzusunda görüş baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Məlumat üçün vurğulayaq ki, 5 gün davam edəcək layihənin 16 noyabr tarixində Yaşıl zonada xarici ekspertlərin iştirakı ilə sessiyası baş tutacaq.

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

15.11.2024

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Xəzər rayonu 334 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Şəfa Fərəcova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Gənc İbtidai sinif Müəllimləri Birliyinin sədri Ülviyyə Ələkbərova tərəfindən "Müəllim etikası, davranış qaydalarının tətbiqi" mövzusunda təlim keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

31.10.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun