Profil

Axtarış

"Gənc Müəllim Danışır" rubrikamızın növbəti qonağı Günay Musayevadır.

 Mən - Musayeva Günay İman qızı Yevlax rayonunun Malbinəsi kəndində doğulub həmin kənddə də orta məktəbi bitirmişəm. 2001-ci ildə Yevlax rayon şəhid Əsgər Həsənov adına Malbinəsi kənd musiqi məktəbinin 7 illik fortepianino sinfində pianino üzrə təhsil almışam. Məktəbdə oxuyan zaman fəal, dərslərində nümunəvi şagird olmuşam. 2007-ci ildə Azərbaycan dilindən fənn olimpiadasında iştirak edib Yevlax rayon birincisi olaraq respublika turunda iştirak edərək yer tutmuş, inşa müsabiqələrində, Yevlax rayon şəhid Əsgər Həsənov adına musiqi məktəbində İngiltərənin təşkil etdiyi rəsm yarışmasında qalib olmuşam.

2010-cu ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Mingəçevir filialında ibtidai təhsilin metodikası və pedaqogikasi ixtisasına qəbul olmuşam. Bu ixtisası seçmək uşaqlara olan böyük sevgim, öyrətmək marağım, enerjim və ibtidai sinif müəllimimə olan sevgim nəticəsində oldu. 

2017-ci ildə MİQ imtahanına qatıldım və kifayət qədər yüksək nəticə əldə edərək Bərdə rayon Nizami Gəncəvi adına beynəlmiləl tam orta məktəbdə ibtidai sinif müəllimi işləmək hüququna nail oldum. Artıq 5 ildir həmin  məktəbdə müəllim kimi fəaliyyət göstərirəm. Bu çox da uzun olmayan illər ərzində iştirakçısı olduğum təlim, kurslar, seminarlar sayəsində müxtəlif diplom və sertifikatlara layiq görülmüşəm. Öyrənmək, təkmilləşmə hissi hər zaman mənim həyatımın başlıca amalıdır. Ancaq rayon belə fəaliyyətlər üçün o qədər də geniş imkanlı deyil.

Müəllim kimi hər zaman çalışmışam ki, şagirdlərimlə eyni yaş təxəyyülünə sahib olan, əylənərək, disiplini də maraqlı qəbul edərək ,sıxılmadan öyrədəm.Çünki düşünürəm ki ibtidai sinif müəllimi şagirdin – şəxsin  həyatında travma kimi yox, xoş bir xatirə kimi iz qoymalıdır.

Tədris etdiyim fənləri öyrədərkən həyatla əlaqəli əyani vəsaitlərdən, müxtəlif öyrədici araşdırma tələb olunan oyunlardan, texnologiyanın növlərindən yararlanıram. Dərslərimin özəyini fəal interaktiv oyunlar və eləcə də fəal təlim üsulları təşkil edir. Kurikulum bunun üçün geniş qapıdır.
Tədris etdiyim illər ərzində elə düşünürəm ki, imkanlarım daxilində hər bir dərsim maraqlı, əyləncəli, bol-bol araşdırmalı, öyrədici olub. Açıq havada, təbiət qoynunda mütaliə, sinifdə körpələrimlə birgə təşkil etdiyimiz sinema zal , pulları öyrənmək üçün hazırladığımız mini satış mağazaları,  hələ Qarabağımız işğalda olarkən “qovuşmağa az qalıb” şüarı ilə Qarabağın müxtəlif yerləri haqqında hazırladığımız maket qurğuların köməyilə Qarabağa səyahət, saat, zaman anlayışı zamanı 20 il sonra mən, dərs - tamaşamız və s. daha da maraqlı dərslərimiz olub.

Hesab edirəm ki, hər kəs riyaziyyatçı, dilçi olmaq məcburiyyətində deyil. İlk dəfə rəhbərlik etdiyim sinfimdə xüsusi bacarığı olan uşaqları hiss edib valideynləri ilə söhbət apararaq onları bacarıqları olan yönə yönləndirməyə yardımçı olmuşam. İndi onlardan ikisi Bərdə rayon 4 saylı uşaq incəsənət məktəbinin rəsm bölməsi üzrə təhsil alır. Rəhimli Nihat, Sarıyeva Əsmər rəsm üzrə müsabiqələrdə öz sözlərini artıq deyirlər. Fortopianina üzrə isə Qasımova Fatimə gələcəyə dair uğurlu addımlar atır.

İşə qəbul olduğum ilk ildə müəyyən yaşa çatmış müəllim iş yoldaşlarım və bəzi valideynlər (gənc müəllimə inamsızlıq ) tərəfindən qəbul olunmaqda bir az çətinliklər oldu. Ancaq həvəslə, məsuliyyətlə çalışmağım, usanmadan uşaqlarla işləməyim və şagirdlərimin uğurları, balaca fidanlarımın gözlə görüləcək müsbət dəyişikləri ilə, xarakterimlə bu səddi aşdıq. Vəindi hər şey çox gözəldir.

Mən bir müəllim, bir fərd olaraq rayon, kənd, şəhər  uşağı (şagirdi) sözünü bir o qədər də yaxşı qarşılamıram. Çünki hər şagirdə eyni səviyyəli ali təhsil ocağında təhsil almış müəllim dərs deyir. Burada savad baxımından fərq olmamalıdır, fərqi sosial imkanlar yaradır. Dünyagörüşü yaşanılan mühitlə əlaqəli olaraq fərqli, dar və geniş ola bilər .

Müəllimlik müqəddəs bir peşədir. Hər bir peşənin, vəzifənin açarı müəllimdir .Yaxşı bir müəllim cəmiyyətin, kütlənin savad, bilik, bacarıq gözünün “oftalmoloq” həkimidir. Əgər bir ölkənin “savad gözü “ görmürsə, xəstədirsə o ölkə gec-tez məhvə gedər.

Mən xoşbəxtəm ki, Azərbaycan Respublikasında müəlliməm. Və çox xoşbəxtəm ki, ibtidai sinif müəllimi olaraq təhsilin bünövrəsinin qurulmasında izim, əməyim olur. Bu peşə məsuliyyətli, sevimli , vüqarlı və əyləncəlidir.

Ulu Öndərimiz Heydər Əliyev əbəs yerə deməyib ki, “Mən yer üzündə müəllimdən yüksək ad tanımıram “.

Siz də müəllimlik hekayənizi, bu peşəni necə seçdiyinizi və müəllim olmağa necə qərar verdiyinizi bizimlə bölüşə bilərsiniz.

Qeydiyyatdan keçmək üçün link: https://ref.az/2r2ho8w


Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimatı uğurla baş tutdu!
 Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə keçirilən kitab təqdimatı tədbirində iştirakçılar qeyri-formal təhsil sahəsində yeni imkanlar, metodik yanaşmalar və təcrübə mübadiləsi barədə müzakirələr aparıblar.

Bu dəyərli vəsait təlimçilərə və müəllimlərə öz fəaliyyətlərini daha sistemli və effektiv qurmaqda kömək edəcək. Tədbirdə iştirak edən hər kəsə təşəkkür edirik!

13.10.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası" mövzusunda forum keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu” uğurla baş tutdu.

Tədbirin əsas məqsədi gənc müəllimlər arasında milli-mənəvi dəyərləri möhkəmləndirmək, müstəqillik və suverenliyin qorunmasında müəllimin rolunu vurğulamaq, eləcə də təhsil işçilərinin bu istiqamətdəki missiyasını müzakirə etməkdən ibarətdir.

Forum 11 oktyabr 2025-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas binasında keçirilib. Tədbir Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Açılış nitqi ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin ölkənin ideoloji və milli dayaqlarından biri kimi əhəmiyyətini vurğulayıb. O, müəllimlərin gənc nəslin vətənə, dövlətə sədaqət ruhunda formalaşmasında xüsusi rol oynadığını qeyd edib.

Forumda Milli Məclisin deputatı Naqif Həmzəyev təhsilin dövlət siyasətində prioritet istiqamət olduğunu bildirərək, gənc müəllimlərin bu missiyada fəal iştirakının önəmini vurğulayıb.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində  “Müstəqillik və Suverenliyin Qorunmasında Müəllimin Missiyası” adlı panel müzakirəsi keçirilib. Panelə Pərvinə Qədimova moderatorluq edib. Müzakirədə tarix müəllimləri və dərsliklərin həmmüəllifləri Hafiz Cabbarov və Ramil Tanrıverdi çıxış edərək, müəllimlərin milli dəyərlərin ötürülməsində rolu və təhsildə ideoloji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Tədbirin növbəti hissəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu-nun MDM Metodik xidmətin əlaqələndirilməsi şöbəsinin müdiri Səbinə Balayeva “Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” mövzusunda çıxış edib. O, məktəb mühitində uşaqların fiziki və psixoloji təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdən danışıb.

Forumun sonunda iştirakçılarla xatirə fotosu çəkilib.

11.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil"
Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil” olacaq.

Bu dəfəki müzakirədə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) sədri Pərvinə Qədimova və Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin psixoloqu Aydan Səfərli və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.
Tarix: 10 oktyabr
Saat: 19:00
Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlər üçün nəzərdə tutulan bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

08.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması”
 Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının III mövzusu – “Sinfin səmərəli idarə olunması” olacaq.

Bu dəfəki müzakirənin qonaqları Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun baş metodisləri Fatimə Əliyeva, Esmira Tahirova və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 3 oktyabr
Saat: 19:00

Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlərin inkişafına töhfə verəcək bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

02.10.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun