Afət Nəbiyeva Qazax rayonunun Qaymaqlı kəndində anadan olmuşdur. 2006-cı ildə Şəmkir rayonu Kür qəsəbəsi 2 saylı tam orta məktəbini bitirərək Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Tarix fakültəsinə qəbul olmuşdur. 2020-ci ildə Müəllimlərin İşə Qəbul İmtahanında yüksək bal toplayaraq Bakı şəhəri Sabunçu rayonu 80 nömrəli tam orta məktəbində tarix müəllimi olaraq fəaliyyət göstərməyə başlamış və bu 3 il müddətində müxtəlif təlim və seminarlara qatılaraq beynəlxalq sertifikatlar əldə etmiş, müxtəlif təhsil təşkilatları ilə birgə layihələrdə fəaliyyət göstərmişdir.
“Hər zaman sosial aktivliyimi qoruyub saxlayıram. AGMA-nın təşkilatçılığı ilə “Boot Camp” layihəsi, ”Xəmsə” intellektual oyunu, ”Gənc müəllimlərin 2-ci forumu”, müxfəlif kurs və seminarlarda iştirak etmişəm. “Hədəfdə STEAM -beynəlxalq təlim treninqi”ndə beynəlxalq sertifikat əldə etmişəm. İTE-nin təşkil etdiyi “Təlimçi hazırlığı”, ”Fəal Elektron Təlim Treninqi”, ”Rəqəmsal qiymətləndirmə” kimi təlimlərdən sertifikatlar əldə etmişəm.
Ən sonuncu təşkilatlardan birinin xətti ilə “Eğitimdə Yeni Trendlər forumu”na qatılaraq Türkiyənin Doğuş Universiteti, Nişantaşı Universiteti, Atolye Vision dərnəyi, Hüseyn Cavid adına Azərbaycan məktəbində olaraq təlim və seminarlarda iştirak etmişəm, müəllimlərlə təcrübə mübadiləsi edərək interaktiv tədris təcrübəmi daha da inkişaf etdirmişəm”.
“Məktəb vaxtlarımdan müəllim olmaq mənə həmişə sehirli gəlirdi. Bunu düşünməyimə səbəb öz müəllimim idi. Əgər bir müəllim şagirdin üzündə təbəssümə çevrilə bilirsə, onun qəlbinə gedən yolu bütün əngəllərdən təmizləyib tapa bilirsə, o şagirdi həyatda özünü və kimliyini tapan və təsdiq edən şəxsiyyətə çevirə bilirsə, şagirdini eşidə və anlaya bilirsə, o danışmadan onu oxuya bilirsə bu sehir deyil bəs nədir? Bu müəllim peşəsinə sevginin sehridir. Mən də sehirli müəllim olacağıma inanaraq bu yola çıxdım və bunu öz fərqli dərs üsulumla, şagird şəxsiyyətinə yanaşma tərzimlə bacardığımı və yaxud bu yolda böyük səy göstərdiyimi düşünürəm. Mən tarix dərsini adi həyatda hər bir uşağın bildiyi və oynadığı oyunlardan oyun əsaslı üsullar tərtib edərək tədris etməyə çalışıram. Bildiyimiz kimi, tarix tədqiqatların nəticəsində yaranan elmdir. Məhz bu üsullarla şagirdlər yeni bilikləri məntiqi və düşündürücü oyunlarla özləri tədqiq edərək öyrənirlər. Bu üsullarda interaktivliyə, şagirdin maraq və tələbatlarına uyğun olmasına, yaş və qavrama qabiliyyətinə xüsusi diqqət edirəm. Müasir şagird qərarları müstəqil qəbul edən, azad düşüncəli, texnoloji imkanlardan yararlanaraq bütün gizlinləri aşkara çıxara bilən, fikrinə hörmətlə yanaşılmasını tələb edən şagirddir. Mən 21-ci əsr şagirdinə 21-ci əsr düşüncəsi ilə yanaşıram və qiymətləndirirəm. Bu səbəbdən də dərslərimə daha yaradıcı yanaşaraq əyləncəli oyunları fəal interaktiv üsula çevirirəm və tarix fənnini fərqli üsullarla tədris edən müəllimlər arasında öz fərqli yanaşmamı göz önünə sərirəm. Beləliklə, öz “Sehirli Müəllim” hekayəmi davam etdirirəm”.