Profil

Axtarış

Fərq Yaradan Gənc Müəllim-2023

Afət Nəbiyeva Qazax rayonunun Qaymaqlı kəndində anadan olmuşdur. 2006-cı ildə Şəmkir rayonu Kür qəsəbəsi 2 saylı tam orta məktəbini bitirərək Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Tarix fakültəsinə qəbul olmuşdur. 2020-ci ildə Müəllimlərin İşə Qəbul İmtahanında yüksək bal toplayaraq  Bakı şəhəri Sabunçu rayonu 80 nömrəli tam orta məktəbində tarix müəllimi olaraq fəaliyyət göstərməyə başlamış və bu 3 il müddətində müxtəlif təlim və seminarlara qatılaraq beynəlxalq sertifikatlar əldə etmiş, müxtəlif təhsil təşkilatları ilə birgə layihələrdə fəaliyyət göstərmişdir.

“Hər zaman sosial aktivliyimi qoruyub saxlayıram. AGMA-nın təşkilatçılığı ilə “Boot Camp” layihəsi, ”Xəmsə” intellektual oyunu, ”Gənc müəllimlərin 2-ci forumu”, müxfəlif kurs və seminarlarda iştirak etmişəm. “Hədəfdə STEAM -beynəlxalq təlim treninqi”ndə beynəlxalq sertifikat əldə etmişəm. İTE-nin təşkil etdiyi “Təlimçi hazırlığı”, ”Fəal Elektron Təlim Treninqi”, ”Rəqəmsal qiymətləndirmə” kimi təlimlərdən sertifikatlar əldə etmişəm.

Ən sonuncu təşkilatlardan birinin  xətti ilə “Eğitimdə Yeni Trendlər forumu”na  qatılaraq Türkiyənin Doğuş Universiteti, Nişantaşı Universiteti, Atolye Vision dərnəyi, Hüseyn Cavid adına Azərbaycan məktəbində olaraq təlim və seminarlarda iştirak etmişəm, müəllimlərlə təcrübə mübadiləsi edərək interaktiv tədris təcrübəmi daha da inkişaf etdirmişəm”.

“Məktəb vaxtlarımdan müəllim olmaq mənə həmişə sehirli gəlirdi. Bunu düşünməyimə səbəb öz müəllimim idi. Əgər bir müəllim şagirdin üzündə təbəssümə çevrilə bilirsə, onun qəlbinə gedən yolu bütün əngəllərdən təmizləyib tapa bilirsə, o şagirdi həyatda özünü və kimliyini tapan və təsdiq edən  şəxsiyyətə çevirə bilirsə, şagirdini eşidə və anlaya bilirsə, o danışmadan onu oxuya bilirsə bu sehir deyil bəs nədir? Bu müəllim peşəsinə sevginin sehridir. Mən də sehirli müəllim olacağıma inanaraq bu yola çıxdım və bunu öz fərqli dərs üsulumla, şagird şəxsiyyətinə yanaşma tərzimlə bacardığımı və yaxud bu yolda böyük səy göstərdiyimi düşünürəm. Mən tarix dərsini adi həyatda hər bir uşağın bildiyi və oynadığı oyunlardan oyun əsaslı üsullar tərtib edərək tədris etməyə çalışıram. Bildiyimiz kimi, tarix tədqiqatların nəticəsində yaranan elmdir. Məhz bu üsullarla şagirdlər yeni bilikləri məntiqi və düşündürücü oyunlarla özləri tədqiq edərək öyrənirlər. Bu üsullarda  interaktivliyə, şagirdin maraq və tələbatlarına uyğun olmasına, yaş və qavrama qabiliyyətinə xüsusi diqqət edirəm. Müasir şagird qərarları müstəqil qəbul edən, azad düşüncəli, texnoloji imkanlardan yararlanaraq  bütün gizlinləri aşkara çıxara bilən, fikrinə hörmətlə yanaşılmasını tələb edən şagirddir. Mən 21-ci əsr şagirdinə 21-ci əsr düşüncəsi ilə yanaşıram və qiymətləndirirəm. Bu səbəbdən də dərslərimə daha yaradıcı yanaşaraq əyləncəli oyunları fəal interaktiv üsula çevirirəm və tarix fənnini fərqli üsullarla tədris edən müəllimlər arasında öz fərqli yanaşmamı göz önünə sərirəm. Beləliklə, öz “Sehirli Müəllim” hekayəmi davam etdirirəm”.

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 3-ci gününün ilk təlimi təlimçi Nuranə Məmmədova tərəfindən “Yaşıl məktəbə doğru: hər məktəbdəki boşluqların və potensialın aşkar edilməsi” mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Yaşıl Zonada Milli QHT Pavilyonunda “Gənclər və Texnologiya tərəfindən İqlim Hərəkatı” mövzusunda Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişikliyi Konfransının katibinin müavini Noura Hamladji, İqlim Bağları Təşəbbüsünün həmtəsisçisi və baş direktoru Sean Kidney və müxtəlif ekspertlər  tərəfindən sessiya baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

17.11.2024

badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 2-ci gününün ilk təlimi BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Gənclər təşkilatlarının rəsmi üzvü Zhu Danfeng tərəfindən “Qeyri-maddi mədəni irs və qlobal iqlim cəhdləri’ mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri
Nəzrin Süleymanova və beynəlxalq layihələrin yazılması üzrə fasilitator, təlimçi
Cəsur Mədətzadə tərəfindən “Komanda daxilində işin təşkili’ mövzusunda təlim keçirilib, davamında isə qrup işləri keçirilib. Layihənin 3-cü təlimi isə Təhsildə ekoloji yanaşmalar sahəsində təlimçi Nərgiz Əliyeva tərəfindən “Ətraf mühitin çirklənməsi və təhsil müəssisələrinin bu istiqamətd əata biləcəyi addımlar’ mövzusuda təlim keçirilib və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

16.11.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.

"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" proqaramının ilk günündə AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova və Layihələr üzrə meneceri Ramilə El-oğlu gənc müəllimləri salamlayaraq, proqram haqqında ümumi məlumat veriblər. 

Daha sonra layihə iştirakçılarının şəbəkələşməsi üçün tanışlıq oyunları keçirilib.

Qeyd edək ki, proqramın ilk görüşü Tyantszin Xarici Tədqiqatlar Universitetinin beynəlxalq institutunun əməkdaşı Li Xiang tərəfindən “Yaşıl məktəblərin qurulması üzrə dialoq” mövzusunda görüş keçirilib. Gənc müəllimlərin mövzu ilə bağlı sualları cavablandırılıb.

Günün ikinci yarısı BMT-nin Ərzaq və Kənd Təsərrüfatı Təşkilatının koordinatoru Linpeng Chubin tərəfindən “Ali təhsil müəssisələrində yaşıl təhsilin transformasiyasını və təkmilləşdirilməsini təşviq etmək metodlar” mövzusunda görüş baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Məlumat üçün vurğulayaq ki, 5 gün davam edəcək layihənin 16 noyabr tarixində Yaşıl zonada xarici ekspertlərin iştirakı ilə sessiyası baş tutacaq.

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

15.11.2024

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Xəzər rayonu 334 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Şəfa Fərəcova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Gənc İbtidai sinif Müəllimləri Birliyinin sədri Ülviyyə Ələkbərova tərəfindən "Müəllim etikası, davranış qaydalarının tətbiqi" mövzusunda təlim keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

31.10.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun