Profil

Axtarış

İlk zəngin xatirəsi

Uşaqlar səssizcə tapşırığı yerinə yetirirdi. Deyəsən, yeni dərs maraqlı gəlmişdi. Köhnəlmiş sinif otağının bir tərəfi şüşəli, digər tərəfi karton və köhnə qəzet parçaları ilə örtülmüş pəncərəsinin yanında dayanmışdım. Bu səssizlik məni sinfin sərin havasından alıb çox uzaqlara aparmışdı. Birdən zəng səsi eşidildi. Elə bil məni dərin yuxudan oyatdı. Axı illər öncə bu səsin nə olduğunu heç bilmirdim.
Ucqar bir kənddə dünyaya gəlmişdim. Adımı Xuraman qoymuşdular. 2 il sonra atam ağır xəstəlikdən həyatını itirmiş, kəndin ağır adət-ənənəsinə görə məni anamdan qoparıb nənə və babamın himayəsinə vermişlər. Ən ağır nəticə isə anam üçün olmuşdu: yaşlı bir kişi ilə ailə həyatı qurmağa məcbur edilmişdi. Savadsızlıq bu cür cahil yaşamağa gətirib çıxarırdı. Bu kənddə nə müəllim, nə həkim var idi.Uşaqlar heç bir təhsil almır, qızlar biraz boy atan kimi evləndirilirdi. Beləcə nənə-babamın yanında mən də hərşeydən xəbərsiz böyüyürdüm. O günə kimi.

Şəhərdən evimizə qonaq gəlmişdi. Adını düzgün deyə bilmədiyimdən onu “eynəkli əmi“ olaraq çağırırdım. Eynəkli əmi özü ilə birgə əvvəl heç yerdə görmədiyim bir əşya gətirmişdi. O, bu əşyanı əlində tutub vərəqləyir, bu müddət ərzində fərqli üz mimikaları yaranırdı. Görəsən orada nə var idi ki, onu belə fərqli duyğulara aparırdı. Düşündüm ki, əmi əlindən yerə qoyanda gizlincə içinə baxaram, yox, nənə görsə çox əsəbləşər mənə. Elə bu cür fikirlərə dalmışdım ki, eynəkli əmi məni səslədi:
–Xuraman, balam ,mənə bir stəkan çay gətirərsən?
–Bu dəqiqə , əmi!
Tələsik eyvandakı samovara qaçdım. Bir stəkan çay doldurub əmiyə apardım. Həyəcandan birazını da nəlbəkiyə tökmüşdüm. Cəsarətimi toplayıb soruşdum:
–Əmi, o əlindəki nədir elə?
–Gəl, əyləş yanıma, qızım. Bax bu kitabdır. Bütün elmlərin sirləri, dünyadakı bütün dərdlərin dəvası burdadır.
O qədər təəccüblənmişdim ki, bütün dərdələrin çarəsi, bu balaca kitab deyilən əşyanın içində imiş. ”Əmi, kaş bunu illər öncə gətirsəydiniz. O zaman atam xəstəlikdən ölməz, mən anasız qalmazdım”-deyə bərkdən qışqırdım. Əlimdə tutduğum əşyanı itirdiklərimin  günahkarı kimi görürdüm.
–Sakit ol, qızım. Mən elə demək istəmirdim. Bu kitabları oxuyub təhsil alaraq həkim, müəllim ola bilərsən. Beləcə dünyanın bütün sirlərindən agah olarsan.
–Əmi, mən oxumaq istəyirəm. Mən dünyanın sirlərini bilmək istəyirəm. Nə olar mənə kömək et ,əmi! Ver mən oxuyum o kitabı.
Eynəkli əminin əlindən qeyri-ixtiyarı olaraq kitabı çəkib aldım. Kitabın içinə baxdımsa da , heçnə anlaya bilmədim. Orada mərcan kimi yan-yana düzülən qara muncuğa bənzər nələrsə vardı. Gözyaşlarım artıq kitabın bir neçə səhifəsini islatmışdı. Eynəkli əmi əlimdən kitabı götürdü, məni qucaqlayıb dedi: “ Mən sənə kömək edəcəm ,qızım.”
 
Beləliklə bir ay ərzində hər gün eynəkli əmi mənə hərfləri öyrətdi. Evdəkilər əzmimi görürsə belə, bu arzuma isti baxmırdılar. Yenə köməyimə eynəkli əmi çatmış, nənə və babamı güclə razi salaraq məni də özü ilə Bakıya apardı.

Şəhərə gəldikdən sonra məktəbə başladım. İlk dəfə zəng səsini o zaman eşitmişdim. Yaşca böyük olduğumdan ilk gün uşaqlar məni gülüşlə qarşıladılar. Çox keçmədi ki, səmimiyyətimlə həm müəllimlərin, həm də şagirdlərin sevgisini qazandım. Nənəm tez-tez kənd payı yollayır, babam da:” Qızım sən müəllimə olmalısan” -deyə, xəbər göndərirdi. Bütün kənd maraq içində mənim hara getdiyimi, niyə getdiyimi, nə vaxt gələcəyimi gözləyirdi.

Bir gün əlimdə çamadan və qırmızı rəngli diplom ilə kəndin mərkəzindəki poçtun yanında avtobusdan endim. Hamı təəccüb içində qısa saçlı, səliqəli görünüşlü mənə diqqətlə baxır, kim olduğumu anlamağa çalışırdılar.
Babam da bu camaatın içində dayanıb eynəyini silərək mənə bir daha baxadı. Məni tanımışdı. Nə qədər dəyişsəm də atamın eyni olan gözlərim mənlə idi. “Xuraman, balam, xoş gəldin mənim qızım”-deyə, qollarını qaldırdı, əsası əlindən yerə düşdü. Babamı qürurla qucaqladım. Getdiyim yuvama müəllim olaraq qayıtmışdım. İndi isə öyrəndiklərimi öyrətməkdən başqa arzum yox idi.

Rayon mərkəzindən bir neçə adam gəlib kənddə boş qalmış bir evin məktəb olacağını və rayondan bir neçə müəllimlə, mənim də orada dərs deyəcəyimi dedilər. Sevincimin həddi-hüdudu yox idi. Axı bu neçə ildə Bakıda yalnız bu xəyalla təhsil almışdım ”Öz doğma kəndimə dönüb kitab üzü görməyən, dünya sirlərini bilməyən saf körpələrə sehrli hərfləri öyrətmək”. Beləcə onların təhsildə ilk nərdivanlarını birgə adlayacaqdıq.

İllər birbirinə calanır, tək dəyişməyən isə sentyabr ayında şagirdlərin həyəcanla sinfə daxil olması, mənim qürurla onları izləməyim idi.
Zəng vuruldu, qapı açıldı, sinfə gülər üzlü şagirdlərim daxil oldu. Hər biri salam verib yerlərinə əyləşdi.  Ardınca bir qız da daxil oldu. “Salam, Xuraman müəllimə “-dedi. Bu mənim ilk şagirdim Ayla idi. O artıq ağ xalatlı həkim olmuş, rayon xəstəxanasında işləyirdi. 

Yazar: Aynur Axundova
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı
 

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
 
Əziz müəllimlər, kitab oxuyub mükafat qazanmaq istəyirsinizsə, marafona qoşulmağa tələsin! 

Azərbaycan Nəşriyyatları Assosiasiyası (ANAİB), Təhsilin İnkişafı Fondu (TİF) və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) birgə təşkilatçılığı, Hədəf Şirkətlər Qrupunun baş sponsorluğu ilə keçirilən marafonun şərtləri aşağıdakı kimidir:

1. Marafonun keçirilmə müddəti 3 aydır (20 aprel 2024 – 20 iyul 2024).  
2. Marafonda hazırda müəllimlik fəaliyyəti ilə məşğul olanlar iştirak edə bilər.
3. Layihə müddətində 6 kitab oxunacaq.
4. İştirakçı marafonun rəsmi teleqram səhifəsinə qoşulmalıdır. Səhifədə kitablar, imtahan mərhələsi və ümumiyyətlə, marafonla bağlı məlumatlar paylaşılacaq. 
5. Oxu müddəti bitəndən sonra qaliblər seçim turu və finaldan ibarət imtahan nəticəsində seçiləcəklər. Suallar iştirakçıların mütaliə etdiyi 6 kitab əsasında hazırlanacaq.
6. Birinci imtahan onlayn formada həyata keçiriləcək. Bu mərhələdə ən yüksək göstəriciyə malik on nəfər final turuna vəsiqə qazanacaq. 
7. Final mərhələsi təyin olunmuş oyun zalında on nəfər arasında baş tutacaq.  
8. Birinci yer 1000 AZN, ikinci yer 600 AZN, üçüncü yer isə 400 AZN pul mükafatı əldə edəcək. Digər 7 nəfərə isə kitab hədiyyələri və sertifikaflar veriləcək.  
9. IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu müddətində oxunacaq kitablar: 
1. Şəmil Sadiq – “İnsan mühəndisi” (Hədəf Nəşrləri) 
2. Nihat Büyükbaş – “Türk təhsili” (XAN Nəşriyyatı) 
3. Rafiq İsmayılov – “Düzgün yazaq” (Altun Kitab Nəşriyyatı) 
4. Rəşad Bayramov – “Sözünə güvən” (Parlaq İmzalar Nəşriyyatı) 
5. Rövşən Abdullaoğlu – “Üzləşmə” (Qədim Qala Nəşriyyatı) 
6. Gülüş Xəlilova – “Günəşə baxmaq” (Libra Kitab Nəşriyyatı) 
10. Qeydiyyatdan keçmək üçün bu linkə daxil olun (qeydiyyatdan keçəndən sonra “Marafona qoşul” səhifəsinə keçid edərək müvafiq xanaları doldurun):
https://anaib.az/kitabqurdu/marafon/?id=7

Kitabları endirimlə sifariş vermək və sürətli çatdırılmadan faydalanmaq üçün bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz: +994 55 877 24 44

22.04.2024

badge-icon
Ramazan bayramınız mübarək!
Ramazan bayramınız mübarək! 

10.04.2024

badge-icon
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi. 

Təlimdə iştirak edən tələbə və müəllimlərə elektron vasitələrin istifadə qaydaları izah olundu. AGMA və onun tərkibində yaradılmış Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin fəaliyyəti, virtual laboratoriya, veb alətləri barədə məlumat verildi.  

Təlimin keçirilməsində dəstək olan Gəncə Dövlət Universitetinin idarə heyəti və kimya -biologiya kafedrasının müəllimlərinə təşəkkürümüzü bildiririk.

09.04.2024

badge-icon
Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf tədbiri
7 aprel 2024-cü il tarixində keçirilən konfransımızın rəsmi hissəsi yekunlaşdıqdan sonra panel müzakirəsi başlayıb. 

Paneldə Milli Məclisin deputatı, həmçinin Məclisin Elm və Təhsil komitəsinin üzvü Pərvin Kərimzadə, IDEA İctimai Birliyinin layihələrin idarəedilməsi şöbəsinin müdiri Zərxanım Ağayeva və Göygöl Milli Parkının direktoru Fuad Quliyev spiker qismində çıxış edərək ekoloji proseslərdə müəllimlərin rolu və təhsilin əhəmiyyəti, ictimaiyyətin iştirakı, şagirdlərin bu proseslərə cəlb edilməsi yolları kimi mövzulardan söz açıblar.

Daha sonra Azərbaycan Skautlar Assosiasiyasının nümayəndələri Zamin Məmmədov, Ülvi Məmmədov, Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri Cəsur Mədətzadə və Elm və Təhsil Nazirliyinin eskperti Turab Əhmədov tərəfindən 3 müxtəlif otaqda vörkşoplar keçirilib və bununla da konfrans işini yekunlaşdırıb.

08.04.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

77

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun