Profil

Axtarış

Zəlzələ

Universiteti yenicə bitirmişdim, rayonumuzun kənd məktəblərindən birinə müəllim  olaraq təyin edilmişdim. Evimizdən xeyli uzaq  olan bu kənddə ev tapıb işləməyə başladım. Az bir zamanda kənd camaatına, məktəb kollektivinə, şagirdlərə öyrəşdim. O qədər öyrəşmişdim ki, daha bu kənddən ayrılmaq istəmirdim. Şagirdlərimlə bir-birimizə  bağlanmışdıq. Ailəmi görmək üçün bəzən evimizə gedir, bəzən isə aylarla getmirdim.
Artıq ikinci il idi ki, həmin məktəbdə müəllim işləyirdim. 

Yazın ilk ayları idi. Bu aylarda rayonumuz daha da  gözəlləşirdi. Elə həmin günlərdən birində yaşanacaqlardan xəbərsiz həvəslə məktəbə yola düşdüm. 

Zəng çalındı, dərs başladı. Dərsimizin ilk on beş dəqiqəsi normal keçdi, daha sonra elə bil sinfin bir tərəfi yuxarı qalxdı, digər tərəfi aşağı düşdü. Bir anda şagirdlərin hamısı ayağa qalxıb:”Müəllim nəsə olur”,- dedilər.
Onları sakitləşdirdim:

”Qorxulu bir şey yoxdur, hər şey qaydasındadır”,- demək istəyirdim ki, sözüm yarımçıq qaldı, əvvəlkindən də güclü səs, təkan bizim hamımızı silkələdi. ”Bu zəlzələdir,uşaqlar!”,-deyə mən çığırdım.

”Ehtiyatla hamımız getməliyik, sinfi tərk etməliyik”,-dedim.Bina tərpəndiyi üçün biz otaqdan çətinliklə çıxdıq, ən son özüm çıxdım ki, kiminsə orda qalmadığına əmin olum. Hamımız qaçaraq koridora çıxdıq, ordan da məktəbin həyətinə qaçmağı düşünürdük. Koridorda qarışıqlıq yaranmışdı, hər kəs çığırırdı, yuxarı mərtəbədəki uşaqlar, müəllimlər güclə aşağı mərtəbəyə enmişdilər. Zəlzələ davam edirdi, uşaqların səsi, müəllimlərin səsi, yerin altından gələn dəhşətli səslər hamısı bir-birinə qarışmışdı. Ətraf toz-torpaq idi, irəli getmək üçün yolu görmürdük.Hər kəs bir-birini itələyib qabağa keçmək istəyirdi. Sanki qiyamət günü idi. Mən şagirdlərimi gözdən qoymurdum, fikrim ancaq onlarda idi.Şagirdlərim irəlidə idilər, mən də arxalarında. Onları məktəbin həyətinə sakit təhlükəsiz yerə aparmalıydım. Koridordan çıxmağa az qalmışdı, elə bu an güclü təkan nəticəsində məktəbin koridoruna bitişik olan yeməkxana divarı bizə tərəf uçdu. Mən yerimdəcə donub qaldım, hər şeyin bitdiyini düşündüm, divarın altında kimsə sağ qala bilməzdi. O an valideynlərə nə cavab verəcəyəmi düşünürdüm, axı  onlar övladlarını  bizə əmanət ediblər. Bu təbiət hadisəsi olsa da, mənim dərsimdə baş vermişdi.Mən onları qoruya, binadan çıxara bilmədim. Bu fikirlər məni silkələdi. Özümü tez topladım, divar uçan tərəfə qaçdım, gördüklərim məni çox təəccübləndirdi. Şagirdlərim bir-birinin üstünə yıxılmışdılar. Hamısı sağ idi, qorxudan ağlayırdı. Xoşbəxlikdən divar uçanda ordan keçə bilmişdilər, amma tələsdikləri üçün bir-birini itələyib daşların arasına yıxılıb qalmışdılar. Çoxusunun əli,ayağı,beli əzilmişdi. Onları tez binadan məktəbin həyətinə  çıxardım. Artıq zəlzələ  bitmişdi. Dərindən nəfəs aldıq. Hamımız çox qorxmuşduq. 

Həyatımda ilk dəfə idi zəlzələ şahidi olurdum, özü də dərs prosesində. Mən  həmişə düşünürdüm ki,müəllim ancaq sinfə girib dərs deyən deyil, eyni zamanda şagirdlərinin dostu, arxası, yolgöstərəni, şagirdləri real həyata hazırlayan biri olmalıdır. Bu hadisə müəllim peşəsinin bütün məsuliyyətini mənə əyani sübut etdi.

Yazar: İlahə Hüseynova
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu açıq elan edirik!
 
Əziz müəllimlər, kitab oxuyub mükafat qazanmaq istəyirsinizsə, marafona qoşulmağa tələsin! 

Azərbaycan Nəşriyyatları Assosiasiyası (ANAİB), Təhsilin İnkişafı Fondu (TİF) və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) birgə təşkilatçılığı, Hədəf Şirkətlər Qrupunun baş sponsorluğu ilə keçirilən marafonun şərtləri aşağıdakı kimidir:

1. Marafonun keçirilmə müddəti 3 aydır (20 aprel 2024 – 20 iyul 2024).  
2. Marafonda hazırda müəllimlik fəaliyyəti ilə məşğul olanlar iştirak edə bilər.
3. Layihə müddətində 6 kitab oxunacaq.
4. İştirakçı marafonun rəsmi teleqram səhifəsinə qoşulmalıdır. Səhifədə kitablar, imtahan mərhələsi və ümumiyyətlə, marafonla bağlı məlumatlar paylaşılacaq. 
5. Oxu müddəti bitəndən sonra qaliblər seçim turu və finaldan ibarət imtahan nəticəsində seçiləcəklər. Suallar iştirakçıların mütaliə etdiyi 6 kitab əsasında hazırlanacaq.
6. Birinci imtahan onlayn formada həyata keçiriləcək. Bu mərhələdə ən yüksək göstəriciyə malik on nəfər final turuna vəsiqə qazanacaq. 
7. Final mərhələsi təyin olunmuş oyun zalında on nəfər arasında baş tutacaq.  
8. Birinci yer 1000 AZN, ikinci yer 600 AZN, üçüncü yer isə 400 AZN pul mükafatı əldə edəcək. Digər 7 nəfərə isə kitab hədiyyələri və sertifikaflar veriləcək.  
9. IV Kitabqurdu Müəllimlərin Oxu Marafonunu müddətində oxunacaq kitablar: 
1. Şəmil Sadiq – “İnsan mühəndisi” (Hədəf Nəşrləri) 
2. Nihat Büyükbaş – “Türk təhsili” (XAN Nəşriyyatı) 
3. Rafiq İsmayılov – “Düzgün yazaq” (Altun Kitab Nəşriyyatı) 
4. Rəşad Bayramov – “Sözünə güvən” (Parlaq İmzalar Nəşriyyatı) 
5. Rövşən Abdullaoğlu – “Üzləşmə” (Qədim Qala Nəşriyyatı) 
6. Gülüş Xəlilova – “Günəşə baxmaq” (Libra Kitab Nəşriyyatı) 
10. Qeydiyyatdan keçmək üçün bu linkə daxil olun (qeydiyyatdan keçəndən sonra “Marafona qoşul” səhifəsinə keçid edərək müvafiq xanaları doldurun):
https://anaib.az/kitabqurdu/marafon/?id=7

Kitabları endirimlə sifariş vermək və sürətli çatdırılmadan faydalanmaq üçün bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz: +994 55 877 24 44

22.04.2024

badge-icon
Ramazan bayramınız mübarək!
Ramazan bayramınız mübarək! 

10.04.2024

badge-icon
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi
Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin növbəti təlimi Gəncə Dövlət Universitetində keçirildi. 

Təlimdə iştirak edən tələbə və müəllimlərə elektron vasitələrin istifadə qaydaları izah olundu. AGMA və onun tərkibində yaradılmış Gənc Kimya Müəllimləri Birliyinin fəaliyyəti, virtual laboratoriya, veb alətləri barədə məlumat verildi.  

Təlimin keçirilməsində dəstək olan Gəncə Dövlət Universitetinin idarə heyəti və kimya -biologiya kafedrasının müəllimlərinə təşəkkürümüzü bildiririk.

09.04.2024

badge-icon
Gənc müəllimlərin yaşıl dünya konfransı: ətraf mühit naminə dayanıqlı inkişaf tədbiri
7 aprel 2024-cü il tarixində keçirilən konfransımızın rəsmi hissəsi yekunlaşdıqdan sonra panel müzakirəsi başlayıb. 

Paneldə Milli Məclisin deputatı, həmçinin Məclisin Elm və Təhsil komitəsinin üzvü Pərvin Kərimzadə, IDEA İctimai Birliyinin layihələrin idarəedilməsi şöbəsinin müdiri Zərxanım Ağayeva və Göygöl Milli Parkının direktoru Fuad Quliyev spiker qismində çıxış edərək ekoloji proseslərdə müəllimlərin rolu və təhsilin əhəmiyyəti, ictimaiyyətin iştirakı, şagirdlərin bu proseslərə cəlb edilməsi yolları kimi mövzulardan söz açıblar.

Daha sonra Azərbaycan Skautlar Assosiasiyasının nümayəndələri Zamin Məmmədov, Ülvi Məmmədov, Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri Cəsur Mədətzadə və Elm və Təhsil Nazirliyinin eskperti Turab Əhmədov tərəfindən 3 müxtəlif otaqda vörkşoplar keçirilib və bununla da konfrans işini yekunlaşdırıb.

08.04.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

77

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun