Profil

Axtarış

Zərif çiçək

Adi dərs günlərindən biri idi. Məktəbə çatar-çatmaz tədris hissəsi üzrə müavin bildirdi ki,  rəhbəri olduğum sinfə yeni bir şagird gəlib, halhazırda sinif otağındadır. Zəngin səsi ilə birgə sinfə yollandım. Sinif otağına çatanda qapıda dayanan qız nəzərimə çarpdı. Qızın gözlərində həyəcan, kədər, qorxu var idi. Sanki sinfə girməyə çəkinirdi, yaxınlaşıb özümü təqdim etdim. Həyəcanı asan keçənə bənzəmirdi, biraz söhbət edəsi oldum. Nəhayət, birgə sinfə daxil olduq. 

-Uşaqlar tanış olun, bu Zərifədir. Adı da özü kimi çox zərif bu qiz ,sizin yeni sinif yoldaşınızdır. Ala gözləri sanki dolmuşdu, göy üzü kimi idi. 
  Zərifəni sinfə yerləşdirib şəxsi işini götürdüm, oxumaq üçün ikinci mərtəbəyə qalxdım. Bu an tədris hissə üzrə direktor Zərifənin anasının rəhmətə getdiyini, ögey ana ilə yaşadığını bildirdi. Zərifənin niyə elə həssas olduğunu o an anladım. Növbəti dərsim sinif rəhbəri olduğum sinifdə idi. Sinfə daxil olanda uşaqların Zərifədən uzaq oturduqlarını gördüm. Zərifə də sanki onlardan qorxurmuş kimi uzaq durmuşdu. Dərsim bitib evə yollanarkən də Zərifəyə necə davrana bilərəm deyə düşünürüdüm.
Sabahı günü dərs başlamadan öncə sinif nümayəndəsinə izah edib xaiş etdim ki, Zərifəyə daha çox diqqət yetirsinlər, söhbət etsinlər ki, yeni mühitə tez uyğunlaşsın. Bir müddət keçəndən sonra Zərifə sinfə öyrəşə bilmişdi. Lakin mən onun nədənsə hələ də düşüncəli olduğunu hiss edirdim. Davamlı birinci saatlara gecikir, dərslərdə fikirli olurdu. Bir gün onu yanıma çağırdım, təkbətək söhbət edib onun problemini öyrənmək istəyirdim.
-Zərifə, mənə hərşeydə güvənə bilərsən. Bir problemin olduğunu görə bilirəm. Mənimlə bölüşə bilərsən. Sənə kömək etmək istəyirəm.
Zərifə sanki bir himə bənd idi. Əlləri ilə uzunu tutub hönkürtü ilə ağladı.
-Müəllim mənim anam rəhmətə gedib.Ailəmizdə bacım, qardaşım ,atam,bir də analığım var. Atam işləyir , evə gec gəlir. Evin bütün yükünü mən çəkirəm. Həm ev işlərini düzgün və vaxtında etməli, həm də... Dayanan Zərifə başını aşağı saldı. Həm də dərslərimi yaxşı oxuyub, bacı -qardaşıma gələcəkdə dəstək və nümunə olmaq istəyirəm. Buna baxmayaraq, analığım məktəbi bitirmədən məni ərə verəcəyini hər gün təkrarlayır, məni hədələyir. Etirazımı bildirəndə isə fikrimi kimsənin nəzərə almayacağını təkidlə deyir.

-Sakitləş, Zərifə, sənə əlimdən gələn köməyi edəcəyəm. Həmin gündən Zərifənin dərslərinə kömək edir, imtahana hazırlaşsın deyə bütün müəllimləri ilə birgə səy göstərirdik.
May ayının ortaları idi. Uşaqlar həyəcanla imtahanlara hazırlaşırdılar. Son günlər olduğundan xüsusi olaraq bütün gün uşaqlarla tənəfüssüz çalışırdıq. 

Sinfə daxil olanda Zərifənin gəlmədiyini gördüm. Evlərinə zəng etdim, heç kəs telefonu açmadı. İçimdə bir narahatlıq yarandı, dayanmayıb atasına zəng etdim. Zərifəni soruşdum, atası dedi ki, ezamiyyətdədir,  mövzudan bixəbərdir.
Səhər yenə Zərifə yox idi. Onlara qonşu küçədə yaşayan paralel sinifdə oxuyan qızdan soruşdum.
-Hə, müəllim bilirəm. Zərifəni analığı dərsə gəlməyə qoymur. O nişanlanıb.
Zavallı qızcığaz axı bunları deyirdi. Bu qədər qəddarlıq mı olardı? Axı bu uşağın arzuları, istəkləri heçmi nəzərə alınmırdı? İş Zərifənin analığında bitirdi, deməli, onunla təcili danışmalıydım. Məktəbdən birbaşa Zərifəgilə getdim. Qapıda hündür, yaraşıqlı bir qadın çox mehribancasına məni qarşılayıb, evə dəvət etdi. Oturduğum andan etibarən sakitcə gözlərimlə Zərifəni axtardım.
-Zərifə 2 gündür dərsə gəlmir, dərslərindən geri qalır.İmtahanlara isə çox az qalıb. Zərifə çox bacarıqlı və çalışqan şagirddir. Biz hamımız onun nəticəsini maraqla gözləyirik.   

-Zərifə öz seçimi ilə dərsə gəlmir. Çoxdandır evdə deyirdi ki, sevdiyi biri var, onunla ailə qurmaq istəyir. Biz çox çalışsaq da, fikrindən döndərə bilmədik. Beləliklə, 2 gün əvvəl el-oba adəti ilə nişan etdik. Növbəti ay isə toydur, sizi də dəvət edirik.

O danışdıqca nitqim tutulurdu. “Zərifə, müəllimin gəlib, çay gətir” sözləri sanki məni yuxudan oyatdı.
Zərifə otağa daxil oldu, ağlamaqdan gözləri şişmişdi. 
-Zərifə, qızım, sən oxumaq istəmirdin ki? Çox çaşqın vəziyyətdəydim. Sualımın yanlış qoyulduğunu Zərifə başını aşağı salıb susanda anlamışdım.            
-Yox, yox istəmir! Ay qiz, danışsana, sənə müəllimin sual vermirmi? Zərifənin sükutunu ögey anasının qəzəb dolu səsi pozdu. O ancaq boğula-boğula “yox “ deyə bilmişdi. “Yox” demək istəmirdi, bu onun “məni xilas edin” bağırtısı idi. Evdən necə çıxdığımı belə xatırlamıram. Evimə gələnə qədər çox düşündüm: ” Nə edə bilərəm axı? Mənim zərif çiçəyim səni necə xilas edim..” 
Düşündüm ki, ən yaxşısı Zərifənin nişanlandığı şəxs və ailəsiylə danışıb, toyu bircə ay təxirə salmalarını istəyəm. Axtarıb tapmışdım amma nəticə heç yaxşı deyildi. Oğlan Zərifədən 20 yaş böyük idi. Belə bir ailəyə nəyi izah edə bilərdimki? Son çarəm Zərifənin atası ilə danışmaq idi. 
-Lütfən, sizdən rica edirəm , Zərifəyə yalnız imtahana girməsi üçün icazə verin. Təkcə biz müəllimlər bilir ki, o necə həvəslə hazırlaşıb.
-Ay müəllim, axı Zərifə özü mənə deyib ki, oxumaq istəmir.
-Bilirəm. Bunu mənə də dedi amma analığının yanında.
-Siz nə deməyə çalışırsınız?
-Deyirəm ki, qızınıza sahib çıxın. Təklikdə qızınızla danışın o zaman hər şeyi anlayacaqsınız. Xudahafiz.

İmtahana iki-üç gün qalmışdı. Zərifədən hələ də bir xəbər yox idi. İmtahan günü gəldi, həyəcanla dəhlizdə gəzişirdim. İlk buraxılış sinfim olduğundan şagirdlərimin hər biri mənə doğma idi. Son xəbərdarlıq zəngi.. Qapılar artıq bağlanırdı, tamamilə ümidimi itirmişdim, ürəyimdə heyifslənirdim ki, arxadan kiminsə sinifə doğru qaçaraq girdiyini gördüm. Bu Zərifə idi, mən yanılmırdım.

İmatahan bitdi , uşaqlar səs- küylə çıxdılar. Bir neçə müəllimlə birgə müəllimlər otağında oturmuşduq. Qəflətən qapı açıldı və Zərifə qaçaraq boynuma sarıldı.
-Çox sağ olun ,müəllim, sizin səyiniz nəticəsində burdayam. Çox minnətdaram. Bu dəfə də gözləri dolmuşdu amma səbəbi sevinc idi.
Həmin ili sinfimdən bir çox şagird yüksək balla ali məktəblərə daxil oldu. Zərifə də onlardan biri idi..

Yazar: Səlmi Vəliyeva 
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Nə? Harada? Nə zaman?” intellektual oyunu keçirilib
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 102-ci ildönümünə həsr olunmuş intellektual oyun keçirilib

Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 102-ci ildönümü münasibətilə Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin, Yeni Azərbaycan Partiyası Şəki rayon təşkilatının və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının birgə təşkilatçılığı ilə Şəki şəhərində müəllimlər arasında “Nə? Harada? Nə zaman?” intellektual oyunu keçirilib.

Tədbir Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və Ümummilli lider Heydər Əliyevin, eləcə də Vətənimizin suverenliyi və ərazi bütövlüyü uğrunda canlarını fəda etmiş şəhidlərin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Bilik yarışını açılış nitqi ilə açan YAP Şəki rayon təşkilatının sədri Daşqın Mikayılov Ulu Öndər Heydər Əliyevin dövlətçilik tariximizdə oynadığı müstəsna roldan, Yeni Azərbaycan Partiyasının yaranma zərurətindən və bu günə qədər keçdiyi inkişaf yolundan bəhs edib. Təşkilatının sədri intellektual oyunun keçirilməsində əsas məqsədin gənc nəslin Heydər Əliyev irsini daha dərindən öyrənməsinə töhfə vermək olduğunu qeyd edib və iştirakçılara uğurlar arzulayıb.

Daha sonra çıxış edən Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin İnzibati təşkilat sektorunun müdiri Rauf Əsədov Ulu Öndərin təhsilə göstərdiyi xüsusi diqqət və qayğını vurğulayıb. Belə tədbirlərin həm də gənc müəllimlər arasında kommunikasiyanın, həmrəyliyin və əməkdaşlığın möhkəmləndirilməsində, onların təşkilatlanmasında, intellektual bacarıqlı müəllimlərin üzə çıxmasında əhəmiyyətə malik olduğunu bildirib.

17 komandanın iştirakı ilə keçirilən intellektual yarışın nəticəsinə əsasən “Bizim Cəbiş müəllim” komandası birinci, “44” komandası ikinci, “Elm keşikçiləri” komandası isə üçüncü yerə layiq görülüb.

Sonda qalib və mükafatçılara diplom, medal və kuboklar təqdim olunub.

07.05.2025

badge-icon
Qazaxda “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: Yeni nəsil tərbiyəsi” mövzusunda forum keçirilib
3 may 2025-ci il tarixində Qazax Müəllimlər Seminariyası – ADA Universitetinin Qazax Mərkəzində “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: Yeni nəsil tərbiyəsi” mövzusunda forum keçirilib. Tədbir Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı, Qazax-Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və “Azərbaycan müəllimi” qəzetinin informasiya dəstəyi ilə reallaşıb.

Forum iştirakçıları tədbirdən əvvəl ümummilli lider Heydər Əliyevin Qazax şəhərindəki abidəsini ziyarət ediblər, abidəsi önünə gül dəstələri düzüblər. Daha sonra forum Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlanıb.

Qazax Müəllimlər Seminariyası- ADA Universitetinin Qazax Mərkəzinin əməkdaşı Yeganə Göyüşova çıxış edərək forum iştirakçılarını salamlayıb, forumun işinə uğurlar arzulayıb. Eyni zamanda Qazax Müəllimlər Seminariyası-ADA Universitetinin Qazax Mərkəzinin tarixini qısa şəkildə şərh edib.

Rəsmi açılış mərasimində Qazax-Tovuz Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Vüqar Dadaşov və AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək forumun məqsədi və əhəmiyyəti barədə danışıblar. Natiqlər müasir təhsil sistemində yeni nəslin düzgün tərbiyəsinin aktuallığını vurğulayıblar.

Forum çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və ARTİ-nin Təlimin nəzəriyyəsi və metodikası şöbəsinin müdiri Aynur Paşayeva çıxış edərək çağdaş təhsil mühitində tətbiq edilən yeniliklər və pedaqoji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Gənc alim, elm üzrə Prezident mükafatçısı Elnur Həsənov çıxış edərək forum iştirakçıları salamlayıb, regionlarda təşkil edilən bu cür forumları yüksək qiymətləndirib. 100 illik tarixə malik olan "Məcmuə. Muhəmməd Rəfi-əd-din" kitabı Pərvinə Qədimovaya təqdim edib.

Rəsmi hissədən sonra bədii hissə nümayiş olunub. Bədii hissədə müxtəlif təhsil müəssisələrindən olan şagirdlər mahnılar ifa edib, kompozisiyalarla çıxış ediblər.

Forum panel müzakirə ilə işini davam etdirib. Moderatorluğu AGMA-nın sədr müavini Səltənət Qurbanova aparıb.

Panel müzakirəsində spikerlər – Ağstafa rayonu İlqar Salıfov adına Dağ Kəsəmən kənd 2 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbinin direktoru Vüsal Həsənov, Şəmkir rayonu Seyfəli kənd tam orta ümumtəhsil məktəbinin informatika müəllimi Rəna Heydərzadə və Gədəbəy şəhəri İlham Əliyev adına 1 nömrəli tam orta ümumtəhsil məktəbinin coğrafiya müəllimi Orxan Məmmədov çıxış ediblər. Onlar şagirdlərdə dəyər yönümlü yanaşmaların formalaşdırılması, müəllim nümunəsinin rolu və sosial mühitin təsiri haqqında fikirlərini iştirakçılarla bölüşüblər.

Forum qarşılıqlı müzakirə və sualların cavablandırılması ilə yekunlaşıb.

04.05.2025

badge-icon
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib
Şəkidə "Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" mövzusunda forum keçirilib

5 aprel tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı, Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin tərəfdaşlığı və Azərbaycan müəllimi qəzetinin informasiya dəstəyi ilə “Çağdaş təhsildə təşkilatlanma: yeni nəsil tərbiyəsi" adlı forum keçirilib. 

Şəki şəhəri Nizami Gəncəvi adına 7 №-li tam orta məktəbdə 200-ə yaxın müəllimin iştirakı ilə keçirilən tədbir öz işinə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərimizin xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad edilməsi ilə başlayıb. 

Daha sonra tədbirin rəsmi hissəsinə start verilib. Beləki, ilk olaraq Şəki-Zaqatala Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Günay Mahmudova çıxış edərək gənc müəllimlərimizin bu cür vacib mövzuda maarifləndirilmələrin olduqca məqsədə uyğun və vacib olduğunu vurğulayıb.

Daha sonra Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova, Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatı Mehriban Vəliyeva və Azərbaycan Psixologiya Akademiyasının direktoru Ramil Hüseynzadə çıxış edərək forumun mahiyyəti və aktuallığı barədə danışdılar. Onlar müasir təhsil sistemində nəsil tərbiyəsinin vacibliyini vurğulayaraq, bu istiqamətdə həyata keçirilən yeniliklər və innovativ metodlardan bəhs ediblər.

Rəsmi hissə yekunlaşdıqdan sonra bədii hissədə Rasim Ocaqov adına Şəki şəhər Uşaq- Gənclər İnkişaf Mərkəzinin “Bahar” rəqs qrupu “Hamıdan gözəl mənəm” və “Uzundərə” rəqslərini nümayiş etidiriblər. Həmçinin Aylin Abdullayeva “Müəllimim” musiqi nömrəsi ilə çıxış edib.

Daha sonra forumun panel müzakirəsi hissəsinə keçid edilib. Şəki şəhər 11 №-li tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, AGMA-nın Şəki şəhəri üzrə koodinatoru Gülnar Heydərzadənin moderatorluğu ilə təşkil edilən panel müzakirədə spikerlər – Şəki rayonu Kiş kənd Heydər Əliyev adına 1 №-li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi, əməkdar müəllim Dursun Cavadova, Qax şəhər Namiq Abdullayev adına 2 №-li məktəb-liseyin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi, əməkdar müəllim Nazlı İsmayılova və Şəki rayonu Köndələn kənd tam orta məktəbin direktoru Aytən Yusifova çıxış edərək, təhsildə tərbiyəvi mühitin yaradılması, ailənin tərbiyə üzərindəki rolu, rəqəmsal dövrdə tərbiyə və etik dəyərlər, yeni nəsil tərbiyəsinə dair innovativ yanaşmalar kimi mövzuları müzakirə ediblər. 

Həmçinin müzakirələr zamanı təhsildə müasir metodların tətbiqi, müəllim-şagird münasibətlərinin yeni dövrün tələblərinə uyğun şəkildə qurulması və psixoloji yanaşmaların əhəmiyyəti vurğulanıb. 

Forum iştirakçıları bu kimi tədbirlərin təhsil sistemində keyfiyyətin artırılması və pedaqoji təcrübənin bölüşdürülməsi baxımından mühüm rol oynadığını bildirib, yeni nəsil tərbiyəsində qarşıya qoyulan məqsədlərə çatmaq üçün belə forumların davamlı keçirilməsinin vacibliyini vurğulayıblar. Panel müzakirəsinin sonunda forum iştirakçılarının spikerlərə ünvanladıqları çoxsaylı suallar da cavablandırılıb.

Qeyd edək ki, forumun keçirilməsində məqsəd çağdaş dövrdə yeni nəsil tərbiyəsinə yeni yanaşmaların tətbiq olunması və müəllimlərlə fikir mübadiləsinin aparılmasından ibarətdir.

06.04.2025

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Bakı şəhəri Sabunçu rayonu E.Məhərrəmov adına 137 №li tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatorları Elnurə İsmayılova və  Ruhane Yaqubova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatın davamında gənc müəllimlərimiz üçün "Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması", "Sinfin idarəedilməsi və məktəb-şagird-valideyn üçbucağı" mövzularında seminar keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

01.04.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun