“Həkim qızımız” artıq bu ifadə bütün ailənin, həmçinin qohumlarının dilində səslənirdi. Bu cür fəallığı digər şagirdlərdə müsbət motivasiya yaradır, onlar da Həyat kimi çalışqan olmağa həvəs edir, səy göstərirdi. Əlbəttə, əks düşüncədə olan şagirdlər də vardı. Artıq İlqar neçənci dəfə idi ki, bu qədər aktiv oxumağın mənasız olduğunu dilə gətirmişdi.
Nəhayət universitet imtahanı yetişmişdi. Həyatın həyəcanı ona baha başa gəlmiş, elə imtahan otağından çıxanda bunu anlamışdı.
Nəticələr ürəkaçan deyildi. Həyatın topladığı bal həkimlik üçün kifayət deyildi. Hərçənd hər hansı bir ixtisas seçə bilərdi, amma istəmədi.
Bəzən ehtiyacımız olanları ən gözləmədiyimiz insandan eşidirik. Telefon zəng çaldı. İlqar idi.
-Hə, bəs nə oldu? Axı sən hər kəsdən yaxşı oxuyurdun? Bax, mən az oxusam da, məqsədimə çatdım.
Bu sözlər Həyatı silkələdi. O müəllimlərinin, ailəsinin dəstəyi ilə ikinci dəfə universitetə hazırlaşdı. Bu dəfə məqsədi başqa idi. O riyaziyyat müəllimi olacaqdı. Beləcə, Həyat qayəsinə çatmış, universitetə başlamışdı. O öyrənmişdi, həyat mübarizə aparanları sevir.
Yazar: Ruhəngiz Əkbərova
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı
Şagirdləri həvəsləndirmə metordları: müəllimlər və valideynlər üçün strategiyalar.
26.07.2023
Professional öyrənmə qrupları: müəllimlərin qarşılıqlı əməkdaşlığının tədrisin keyfiyyətinə təsiri.
26.07.2023
Layihə əsaslı öyrənmənin tədris prosesində tətbiqi.
26.07.2023
The impact of emotional intelligence on pupils' achievement.
26.07.2023
Zərif çiçək.
20.07.2022
Sevimli davamçı.
15.06.2022
Zəlzələ.
08.06.2022
Görüş.
01.06.2022