Profil

Axtarış

Doğru seçim

O günü heç unuda bilmirəm. Axşam işdən yenə çox yorğun gəlmişdim. Səhər 8-dən axşam 6-a kimi fəhləlik edir, ailəmi bu cür dolandırırdım. Bu il artıq qərar verib ixtisasım üzrə imtahan verdim. Həmin gün nəticələr açıqlanacaqdı. Həyəcanla telefonun başında gözləsəm də, yorğunluqdan yuxuya qalmışdım. Səhər şəxsi kabinetimi yoxlayanda saat 6 olardı. Uzun zamandır gözlədiyim xəyalım burada, qarşımda idi: “Xınalıq kənd orta məktəbinə təyin olunmusunuz.”Ömrümdə yaşadığım ikinci hüdudsuz sevinc bu olmuşdu. İlki bir il öncə qızımı qucağıma aldığım an yaşamışdım. İnsanın özəyi qayğılarla yoğrulub. Bir neçə dəqiqə sonra sevincim yerini suallara buraxmışdı. Mən orada, ailəmlə necə yaşayacam? Alacağım əməkhaqqı ailəmi dolandırmağa yetəcəkdimi?

Mənəvi dəyərlər tükənməz xəzinəyə bənzəyir. Hər çətinliyimdə birlikdə mübarizə apardığım Aysel mənim ən böyük şansım idi. Məni düşüncəli görən kimi işin alınmadığını düşünüb təsəlli etməyə başladı. 

— Aysel, mən Xınalıq kənd məktəbinə təyin olunmuşam.
—Nə gözəl xəbərdir Fariz. Bəs niyə sevinmirsən?
— Bilmirəm, Aysel. Bizə orada çətin olacağından nigaranam. Qızımı, səni darda qoymaq istəmirəm.
—Bəs onlar Fariz?
—Kim?
— Sənin yolunu gözləyən körpə fidanlar necə olsun? Sən bu səbəbdən getməzkən, hər kəs bir bəhanə tapacaq. Nəticədə onların gözləri ancaq müəllim gözləyəcək. Mən səninləyəm hər xoşbəxtliyində olduğu kimi hər çətinliyində də. Sənin arzundur və biz birgə onun arxasınca gedəcəyik.
 
Ailəmdən sonra sıra iş yerimə xəbər verməyə gəldi. Fəhləlik etdiyim şirkətə bu dəfə əvvəlki kimi utana-utana yox, tam məğrur, qürurlu və sevinc dolu getdim. Şirkətin qapısında Əhməd dayı qarşıladı. Əhməd dayı şirkətin gözətçisi idi.
—Salam,Əhməd dayı.
—Salam,oğul.
—Dayı,mən artıq gedirəm. Gəldim, ərizəmi yazım, həm də sizinlə sağollaşım.
—Hara ,oğul.
—Arzularımın dalınca.
—Başa düşmədim.
—Müəllim işləməyə, cəmiyyətə, millətə və özümə daha faydalı olmağa.
—Təbrik edirəm oğul. Səni hər görəndə ürəyim ağrıyırdı. Uğurlar olsun sənə.
—Çox sağ ol, Əhməd dayı. Özünə yaxşı bax.

  Artıq yeni həyat üçün hazırlaşırdıq. Aysel də mənim kimi həyəcan içindəydi. Mən şagirdlərim üçün, o isə yeni həyatımız üçün..  
Beləcə məktəbin ilk günü gəlib çatdı. İlk dərsim altıncı sinfə idi. Keçmiş dərslərindən sual cavab edib, əlimdəki dərslikdən oxutdurmaq istəsəm də, anladım ki, uşaqlar çox zəifdir. Neçə illərdir gələn müəllimlər 1-2 ay dərs keçib işdən ya məzuniyyət götürmüş, ya da iş yerini dəyişmişdi. O gün söz vermişdim, bu uşaqların geriliyini aradan qaldırmayınca heç yerə getməyəcəkdim. Hamı təzə gələn müəllimdən nəticə gözləyir. Mənimsə bir ya iki ay keçəndən sonra imtina edəcəyimi düşünürdülər. Mən öz qərarımda qəti idim. Amma uşaqlarda heç həvəs qalmamışdı. Bunu aradan qaldırmaq üçün hər gün məktəbə bir yeniliklə gəlirdim. Nəhayət, səylərim nəticə vermişdi. Bütün uşaların sevgisini qazanmışdım. Sevgi olan yerdə öyrətmək çətin deyil. Hətta bəzi siniflərdə “bizim sevimli müəllimimiz Fariz müəllim “ adlı balaca plakat da asmışdılar. 
İlk müəllim maaşımı alanda bilmirdim o pula odun alım, evə ərzaq alım, ya kredit ödəyim. Bütün bunlar məni həvəsdən salmadı. Çünki mən inanırdım ki, o uşaqların işıqlı gələcəyi üçün ən böyük qüvvə mənəm. Bir təhər həmin ayı yola verdim.

İkinci ay ötmüşdü. İstəyirdim şagirdlərimin bu irəliləyişini nəticəylə sübut edim. Bunun üçün şagirdlərimi yaxınlıqdakı kursda təşkil olunan sınaq imtahanına apardım. Sınaq müddətincə həyəcanla qapıda onları gözləmişdim. Vaxt bitmiş, şagirdlərim bir-bir siniflərdən çıxışa doğru yönəlmişdi. İlk gələn şagirdim Səmanın test kitabçasını tələsik alıb yoxlamağa başladım.

—İnana bilmirəm yalnız bircə səhv. Əhsən, əhsən sənə.
—Hə, müəllim. O sualı da izah etmişdiniz amma unutdum deyə səhv yazmışam.
Tezliklə digər şagirdlər başıma toplaşdı. Hər biri test kitabçasını həyəcanla yoxlamağım üçün mənə uzadırdı. Möhtəşəm nəticə göstərmişdilər. Qarşımdakı mənzərə inandığımdan daha böyük idi. Doğru zamanda, doğru yerdə olmağın xoşbəxtliyini yaşayırdım. Artıq hamı məndən, işlədiyim məktəbdən və şagirlərimin uğurlarından danışırdı. Kənd hamısı məni, ailəmi sevir, hər bir çətinliyimizdə bizə kömək edirdilər.  
Üç il tamam olmuşdu. Sözümü tutmuş şagirdlərimin geriliyini tam aradan qaldırmışdım. Ən gözəli isə ali təhsil müəssisələrində oxuyan şagirdlərimin olması idi.  

Yazar: Feyruz Kərimov
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün adaptasiya proqramı
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası tərəfindən "Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün adaptasiya proqramı" çərçivəsində təlimlərimiz davam edir.

Budəfəki təlimimizdə Dövlət İmtahan Mərkəzinin eksperti Tahir Haşimi tərəfindən müəllimlərə “Effektiv Məktəbdaxili Qiymətləndirmə və Strategiyaları" mövzusunda təlim keçəcək.

Adaptasiya proqramının məqsədi yeni işə qəbul olan müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşdırılmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 9 sentyabr 2024-cü il;
Saat: 19:00;
MS Teams proqramı.

Qeydiyyat linki: https://chat.whatsapp.com/Dw6ZEyBEnFs1vo7wgPLVGL

Qeyd edək ki, adaptasiya proqramı Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasına tabe olan Gənc Xarici dil Müəllimləri Birliyinin dəstəyi ilə keçirilir.

05.09.2024

badge-icon
"Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün" təlimlərinə başlanıldı
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası tərəfindən "Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün" təlimlərinə başlanıldı.

Pedaqoq, IIU (Beynəlxalq Təcrübə Universiteti) ölkə üzrə direktoru Şəlalə Məmmədli tərəfindən yeni işə qəbul olan müəllimlərə təlim keçirilib.

Təlimdə “Sinifdə Harmoniya va Uğur: Effektiv İdarəetmə Yolları” haqqında geniş məlumatlar verilib və müəllimlərin çoxsaylı sualları cavablandırılıb.

Qeyd edək ki, təlimin keçirilməsinə dəstək olan Gənc Xarici dil Müəllimləri Birliyinə və Gənc İbtidai sinif Müəllimləri Birliyinə təşəkkür edirik. 

04.09.2024

badge-icon
İnnovativ Məktəb İdarəçiləri Birliyi Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasına üzv olub
İnnovativ Məktəb İdarəçiləri Birliyi Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasına üzv olub. Birliyin sədri Sumqayıt şəhər 32 nömrəli tam orta məktəbinin direktoru Fəzilə Mahmudovadır.

"İnnovativ Məktəb İdarəçiləri" birliyinin məqsədi məktəb idarəçilərinin şəbəkələşməsini təmin edərək, yeni idarəetmə metodlarının yaradılmasını, təkmilləşdirilməsini təmin etmək, məktəbdaxili idarəetmənin sadələşdirilmiş, sistemləşdirilmiş müasir metodlarla idarəsini təşkil etmək, qabaqcıl təcrübələrin paylaşılmasını təmin edərək gələcək innovativ idarəçilərin bazasını yaratmaqdan ibarətdir.

İnnovativ Məktəb İdarəçiləri birliyini təbrik edir, fəaliyyətində uğur arzulayırıq!

02.09.2024

badge-icon
"Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün adaptasiya proqramı" çərçivəsində təlimlərinə start verildi
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası tərəfindən "Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün adaptasiya proqramı" çərçivəsində təlimlərinə start verilir.

Pedaqoq, IIU (Beynəlxalq Təcrübə Universiteti) ölkə üzrə direktoru Şəlalə Məmmədli tərəfindən müəllimlərə “Sinifdə Harmoniya va Uğur: Effektiv İdarəetmə Yolları” mövzusunda təlim keçiriləcək.

Adaptasiya proqramının məqsədi yeni işə qəbul olan müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşdırılmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 3 sentyabr 2024-cü il;
Saat: 15:00;
Məkan: Gənclər Təşkilatlarının Resurs Mərkəzi ("Globus center", 13-cü mərtəbə).

Qeydiyyat linki: https://chat.whatsapp.com/Dw6ZEyBEnFs1vo7wgPLVGL

Qeyd edək ki, adaptasiya proqramı Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasına tabe olan birliklərin dəstəyi ilə keçirilir.

27.08.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

77

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun