Profil

Axtarış

Aşılan sərhədlər

Siniflərdə əyləşən, məktəbə sərbəst gedib-gələ bilən, öz qərarlarını verməyi adət etmiş şagirdlərə dərs keçmək, xüsusi bilik və bacarıq tələb edir. Bir də var ki, hər hansı könüllü əsaslarla fəaliyyət göstərən, üzvləri fiziki məhdudiyyətli uşaqlar olan bir klubda müəllim olmaq- bu həddindən artıq həssasiyyət, fərdi yanaşma və səy tələb edir. 
Təxminən 2 il məktəbdə müəllim işləməklə bərabər fiziki məhdudiyyətli uşaqlar üçün olan bir klubda könüllü olaraq çalışdım. O uşaqlarla bərabər müxtəlif tamaşalar təşkil etdik, əyləncəli oyunlar oynadıq, dərs çalışdıq, mahnı oxuduq, ingilis dilindən ən bəsit sözləri öyrəndik. Həmin müddət ərzində onların içərisində məhdudiyyətli olduğuna görə məktəbə getmək istəməyən uşaqları daha sonra əlaçı, tamaşada səhnəyə çıxa bilməyənləri baş rolda görmək mənim üçün izaholunmaz hisslər idi. 
Klubda Marina və Asya adında iki bacı iştirak edirdi. Onlar ayaq üstə dayana bilmədiyindən daim anasından yapışaraq birgə hərəkət edirlər. Anası ilboyu usanmadan, çəkinmədən onları müxtəlif dərnəklərə gətirirdi.
Üstündən 3 il keçmişdi. Rayonda keçirilən xeyriyyə yarmarkasına qatılmışdım. Orada uşaqlar öz əl işlərini satırdılar. Bir tanış səsə arxaya çevrildim:
- Leyla müəllimə, müəllimə

Həmin o iki bacı müstəqil şəkildə ayaqda dayanıb və qarşılarında da öz əl işləri. Onları öz iradələri ilə ayaqda dayanan görmək möhtəşəm idi. Hər ikisi eyni anda məni qucaqladılar. Bu vaxt anası bizə yaxınlaşıb: 
-Görürsünüzmü, müəllimə, siz öyrətdiyiniz, əmək sərf etdiyiniz uşaqlar bu gün digərlərinə kömək etmək üçün gəliblər. Hamı bir-birinin qayğısına qalarsa, biganə olmazsa, dünya çox gözəl olmazmı? 

Çox doğru dilə gətirmişdi. Ana danışdıqca qəlbimin ən dərinliyindən məsləyimin insanlara ən dərin mənəvi duyğular aşıladığının şahidi olurdum. Beləcə, fəaliyyətimi davam etdirir, daha çox fayda vermək istəyirdim. 
Rasimlə qarşılaşmışdım. Bir qolu dirsəyindən aşağı anadangəlmə olmayan, kədərli baxışlara , eyni zamanda da çox gözəl qəlbə sahib balaca bir oğlan. O zaman balaca idi. İndi isə artıq özünə əmin, yaraşıqlı böyük oğlan olmuşdu. 

Günlərin bir günü, Bakı məktəblərindən biri klubumuzun şagirdləri üçün konsert proqramı ilə çıxış etmək üçün təşrif buyurdu, həm də həmin klubun üzvlərinə hədiyyələr gətirmişdilər. Konsert proqramının sonunda səhnədə hədiyyələri klub üzvlərinə təqdim edəcəkdilər. Növbə Rasimə çatdı. 

-Rasim, sıra səndədir. Çıx və öz hədiyyəni götür.

Rasim oturacağa sıxıldı və səhnəyə nəyin ki çıxmağa , oturacağından durmağa belə utandı, baxışlarını yerə dikdi. Bu mənə çox pis təsir etdi. Məcbur edə bilməzdim. Çünki, onu başa düşürdüm. Onun öz fiziki məhdudiyyəti ilə bağlı kompleksi olduğunu anladım. Və həmin an, həmin saniyə qarşıma məqsəd qoydum ki, mən ona bu kompleksdən çıxmağına yardım edəcəyəm. Rasim bir gün öz istəyiylə həmin səhnəyə çıxacaqdı.
Rasimi ilk gördüyüm andan çox sevmişdim. Bilirdim ki, çox zəngin daxili dünyasını o kədərli baxışların arxasında gizlədir.
Günlər, aylar keçdi. Çalışdıq, işlədik. Və həmin gün gəldi. Bu dəfə Rasim turp nağılında baba rolunu canlandırırdı. Təxmin edin harda? Bəli, elə həmin səhnədə. O günü özüm üçün müəllimlik fəaliyyətimin ən böyük uğuru sayıram.

Yazar: Leyla Hacıyeva
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Təqdimat keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) Gədəbəy rayonu üzrə koordinatoru Vəfa Abbaslı müəllimlər üçün gencmuellim.az platforması və bu platformada yerləşdirilmiş kursların təqdimatını keçirib.

Gencmuellim.az platforması müəllimlərə davamlı öyrənmə imkanları yaradır.

Hazırda platformada 7500-dən çox aktiv müəllim və 85 müxtəlif kurs vardır.

09.10.2024

badge-icon
Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondu ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası arasında görüş
Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondu ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası arasında görüş 

Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyi tərəfindən elan edilən "COP29-la bağlı beynəlxalq təşəbbüslər" qrant müsabiqəsi çərçivəsində qalib olmuş "Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi proqramı" layihəsində beynəlxalq tərəfdaşımız ilə görüş keçirilib.

Görüş çərçivəsində layihənin icra planı, tərəfdaşların öhdəlikləri və atılacaq növbəti addımlar müzakirə olunub.

08.10.2024

badge-icon
"Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün adaptasiya proqramı" çərçivəsində təlimlər
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası tərəfindən "Yeni işə qəbul olan gənc müəllimlər üçün adaptasiya proqramı" çərçivəsində təlimlərimiz davam edir.

Qarabağ Universitetinin psixoloqu Aytac Sahil tərəfindən müəllimlərə “Müəllim - şagird ünsiyyətinin əsasları" mövzusunda təlim keçiriləcək.

Adaptasiya proqramının məqsədi yeni işə qəbul olan müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşdırılmasına nail olmaqdan ibarətdir.

Tarix: 25 sentyabr 2024-cü il;
Saat: 18:30;
MS Teams proqramı.
Qeydiyyat linki: https://chat.whatsapp.com/Dw6ZEyBEnFs1vo7wgPLVGL

23.09.2024

badge-icon
“Ana dili – Azərbaycan məktəbi”
“Ana dili – Azərbaycan məktəbi” layihəsinə növbəti tədris ili üzrə qeydiyyat davam edir. Layihə ölkəmizin hüdudlarından kənarda yaşayan həmvətənlərimiz üçün məsafədən dilimizi, tariximizi, mədəniyyətimizi, coğrafiyamızı öyrədir.

Ana dilimizi sevək və qoruyaq!

Linkə daxil olmaqla “Ana dili – Azərbaycan məktəbi”nə qeydiyyatdan keçmək mümkündür: https://forms.gle/VqpmebKNWaF94on29

Son qeydiyyat tarixi: 29 sentyabr 2024-cü il.

23.09.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun