Profil

Axtarış

Bax, o hekayə..

2000-ci ilin dekabr ayı idi. Mən universiteti təzəcə bitirmiş, dövlət məktəbində həyəcanla dərs deyirdim. Sinif otaqlarının birində şərti cümlələri təsvir edərkən lövhədə ingilis dilində bir cümlə yazdım.

­­­­­­—Bəli, uşaqlar, lövhədə “Çox zəngin olsaydım, anam üçün alardım...” yazılıb. Təsəvvürünüzdən istifadə edərək cümlədəki boşluğu doldurun. Hamı səssizcə mənim payladığım kiçik kağızları götürüb tavana baxaraq düşünməyə başladı. Beş dəqiqədən sonra sinifdə gəzərək kağızları toplayıb bir-bir oxudum: ”Kosmik gəmi, Ferrari, Mayamidə kottec, Maldiv adaları...” Mən oxuduqca sinif gülürdü. Sonuncu kağızı öz-özümə oxudum: ”Varlı olsaydım, anama gül alardım.” Cümlənin sahibi həmin il dərsə yeni gəlmiş zəif, qapalı uşaq idi.
—Aramızda çox emosional bir dostumuz var! Səlim, ayağa qalx. Yazdıqlarını dostlarına dostlarına oxuyarsanmı? —“Gül alaram” yazdım, müəllim. Sinifdə kiçik bir gülüş qopdu. Mən isə çox təəccüblənmişdim.
—Dedim ki, təsəvvür et çox zənginsən və sən ancaq gül alacağını yazdın.Gərək, sənin mühüm səbəbin ola.”Bir müddət səssizcə gözlədi, sonra yavaşca dilləndi:
—Başqa heç nə ağlıma gəlmir, müəllim.
—Oğlum, zarafat edirsən? Ağlınıza gələn bir şey üçün qeydlər verməliyik?

Səlim heç bir cavab vermədi. Mən kağızları geri verdim. Səlimin bu hərəkəti məni həmçinin qəzəbləndirmişdi də. Zəngin çalınması ilə şagirdlər pətəyin ətrafında dolanan arı sürüsü kimi bağçaya töküldü. Çöldə yüngül yağış yağırdı.

Səhəri gün məktəbə gələndə gördüm ki, Səlimin atası məni foyedə gözləyir.Qarşısındakı qəhvə stolunun üstündə bir gün əvvəl dərsdə payladığım əzilmiş kağız vardı. Bir müddət oturub söhbət etdik. Qısa söhbətdən sonra getdi.Mən heç cür özümdə güc tapıb ayağa qalxa bilmirdim. Başım fırlanırdı. Ağlamamaq üçün özümü saxladığımdan boğazım çox pis incidirdi. Özümü güclə yataqxanaya tərəf çatdırdım.

 2000-ci ilin dekabrı ayı idi..Öyrəndim ki, kağızdakı kiçik çiçəklərlə Səlim həyatındakı ən böyük boşluğu doldurmağa çalışır. Üç ay əvvəl anasını yol qəzasında itirmiş və o vaxtdan bəri atası ilə birlikdə hər cümə anasının məzarını ziyarət edib, məzarına gül əkirlər. Dərsdən evə qayıdarkən yolboyu ağlamışdı. Səhərə qədər hönkürtüsünü atası eşitməsin deyə, üzünü yastığa basmışdı. Səhər oğlunu oyatmaq üçün otağına girən ata islanmış yastıq və bir cüt şişmiş gözlə qarşılaşır. Beləcə, Səlim məktəbdə olanları danışmağa məcbur qalır.

Yaxşı ki, o gün Səlimgilə dərsim yox idi. Onun gözlərinə necə baxa bilərdim. Səhvimi düzəltməklə incitdiyim körpə qəlbin məni bağışlamasını istəyirdim. Cümə günü bir neçə gül alıb qəbirstanlığa yollandım. Səlimin atası ilə əvvəldən danışdığım üçün nə vaxt orada olacaqlarını bilirdim. Budur, balaca əllərindən qat-qat böyük güllərlə Səlim anasının məzarı  qarşısında dayanmışdı. Anasının məzar daşı şəklini həsrət qoxan baxışlarla izləyirdi. Sakitcə yaxınlaşıb Səlimin qarşısında utanaraq dayandım.

 “Olar, bu dəfə gülləri əkməkdə mən də sənə kömək edim?”-dedim. Səlim yaşaran gözləriylə mənə baxıb təsdiq mənasında başını salladı. Sadəcə diplomla müəllim olmaq mümkün deyil. Bütün bunları həyatımın ən gözəl dekabr səhərində öyrəndim. Müəllimlik səhər gedib günorta qayıtmaq deyil, şagirdini ailə üzvün kimi qəbul etməkdir. Hər çətinliyində onu anlayacaq olduğunu hiss elətdirməkdir. Bir sözlə, insan olmaqdır ki, insan yetişdirə biləsən.

Yazar: Təranə Ağabəyova
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 3-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 3-ci gününün ilk təlimi təlimçi Nuranə Məmmədova tərəfindən “Yaşıl məktəbə doğru: hər məktəbdəki boşluqların və potensialın aşkar edilməsi” mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Yaşıl Zonada Milli QHT Pavilyonunda “Gənclər və Texnologiya tərəfindən İqlim Hərəkatı” mövzusunda Birləşmiş Millətlər Təşkilatının İqlim Dəyişikliyi Konfransının katibinin müavini Noura Hamladji, İqlim Bağları Təşəbbüsünün həmtəsisçisi və baş direktoru Sean Kidney və müxtəlif ekspertlər  tərəfindən sessiya baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

17.11.2024

badge-icon
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci günü
"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" layihəsinin 2-ci gününü geridə qoyduq.

Layihənin 2-ci gününün ilk təlimi BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Gənclər təşkilatlarının rəsmi üzvü Zhu Danfeng tərəfindən “Qeyri-maddi mədəni irs və qlobal iqlim cəhdləri’ mövzusunda olub. Daha sonra isə təlimin vörkşopu baş tutub.

Günün ikinci yarısı isə Avropa Tələbələr Forumu Bakı İctimai Birliyinin sədri
Nəzrin Süleymanova və beynəlxalq layihələrin yazılması üzrə fasilitator, təlimçi
Cəsur Mədətzadə tərəfindən “Komanda daxilində işin təşkili’ mövzusunda təlim keçirilib, davamında isə qrup işləri keçirilib. Layihənin 3-cü təlimi isə Təhsildə ekoloji yanaşmalar sahəsində təlimçi Nərgiz Əliyeva tərəfindən “Ətraf mühitin çirklənməsi və təhsil müəssisələrinin bu istiqamətd əata biləcəyi addımlar’ mövzusuda təlim keçirilib və bununla da gün yekunlaşıb. 

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

16.11.2024

badge-icon
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası COP29 çərçivəsində beynəlxalq layihəyə başladı.

"Yaşıl məktəblər üçün gənc müəllimlərin beynəlxalq təcrübə mübadiləsi" proqaramının ilk günündə AGMA-nın sədri Pərvinə Qədimova və Layihələr üzrə meneceri Ramilə El-oğlu gənc müəllimləri salamlayaraq, proqram haqqında ümumi məlumat veriblər. 

Daha sonra layihə iştirakçılarının şəbəkələşməsi üçün tanışlıq oyunları keçirilib.

Qeyd edək ki, proqramın ilk görüşü Tyantszin Xarici Tədqiqatlar Universitetinin beynəlxalq institutunun əməkdaşı Li Xiang tərəfindən “Yaşıl məktəblərin qurulması üzrə dialoq” mövzusunda görüş keçirilib. Gənc müəllimlərin mövzu ilə bağlı sualları cavablandırılıb.

Günün ikinci yarısı BMT-nin Ərzaq və Kənd Təsərrüfatı Təşkilatının koordinatoru Linpeng Chubin tərəfindən “Ali təhsil müəssisələrində yaşıl təhsilin transformasiyasını və təkmilləşdirilməsini təşviq etmək metodlar” mövzusunda görüş baş tutub və bununla da gün yekunlaşıb. 

Məlumat üçün vurğulayaq ki, 5 gün davam edəcək layihənin 16 noyabr tarixində Yaşıl zonada xarici ekspertlərin iştirakı ilə sessiyası baş tutacaq.

Layihə Azərbaycan Respublikası Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı və Çin Biomüxtəlifliyin Qorunması və Yaşıl İnkişaf Fondunun tərəfdaşlığı ilə keçirilir.

15.11.2024

badge-icon
Təqdimatlarımız davam edir
 Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə gənc müəllimlər üçün Xəzər rayonu 334 nömrəli tam orta məktəbdə AGMA-nın Bakı şəhəri üzrə koordinatoru Şəfa Fərəcova tərəfindən təqdimat keçirilib. 

Təqdimatdan sonra gənc müəllimlərimiz üçün Gənc İbtidai sinif Müəllimləri Birliyinin sədri Ülviyyə Ələkbərova tərəfindən "Müəllim etikası, davranış qaydalarının tətbiqi" mövzusunda təlim keçirilib. 

Qeyd edək ki, təqdimatın keçirilməsində məqsəd gənc müəllimlərin inkişafına və onların özünü təkmilləşdirməsinə dəstək olmaq, təlim vasitəsilə təhsil müəssisələrində çalışan gənc müəllimləri bir araya toplamaq, onların sözügedən mövzu haqqında məlumatlıqlarını artırmaqdan ibarətdir.

31.10.2024

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun