Profil

Axtarış

Bax, o hekayə..

2000-ci ilin dekabr ayı idi. Mən universiteti təzəcə bitirmiş, dövlət məktəbində həyəcanla dərs deyirdim. Sinif otaqlarının birində şərti cümlələri təsvir edərkən lövhədə ingilis dilində bir cümlə yazdım.

­­­­­­—Bəli, uşaqlar, lövhədə “Çox zəngin olsaydım, anam üçün alardım...” yazılıb. Təsəvvürünüzdən istifadə edərək cümlədəki boşluğu doldurun. Hamı səssizcə mənim payladığım kiçik kağızları götürüb tavana baxaraq düşünməyə başladı. Beş dəqiqədən sonra sinifdə gəzərək kağızları toplayıb bir-bir oxudum: ”Kosmik gəmi, Ferrari, Mayamidə kottec, Maldiv adaları...” Mən oxuduqca sinif gülürdü. Sonuncu kağızı öz-özümə oxudum: ”Varlı olsaydım, anama gül alardım.” Cümlənin sahibi həmin il dərsə yeni gəlmiş zəif, qapalı uşaq idi.
—Aramızda çox emosional bir dostumuz var! Səlim, ayağa qalx. Yazdıqlarını dostlarına dostlarına oxuyarsanmı? —“Gül alaram” yazdım, müəllim. Sinifdə kiçik bir gülüş qopdu. Mən isə çox təəccüblənmişdim.
—Dedim ki, təsəvvür et çox zənginsən və sən ancaq gül alacağını yazdın.Gərək, sənin mühüm səbəbin ola.”Bir müddət səssizcə gözlədi, sonra yavaşca dilləndi:
—Başqa heç nə ağlıma gəlmir, müəllim.
—Oğlum, zarafat edirsən? Ağlınıza gələn bir şey üçün qeydlər verməliyik?

Səlim heç bir cavab vermədi. Mən kağızları geri verdim. Səlimin bu hərəkəti məni həmçinin qəzəbləndirmişdi də. Zəngin çalınması ilə şagirdlər pətəyin ətrafında dolanan arı sürüsü kimi bağçaya töküldü. Çöldə yüngül yağış yağırdı.

Səhəri gün məktəbə gələndə gördüm ki, Səlimin atası məni foyedə gözləyir.Qarşısındakı qəhvə stolunun üstündə bir gün əvvəl dərsdə payladığım əzilmiş kağız vardı. Bir müddət oturub söhbət etdik. Qısa söhbətdən sonra getdi.Mən heç cür özümdə güc tapıb ayağa qalxa bilmirdim. Başım fırlanırdı. Ağlamamaq üçün özümü saxladığımdan boğazım çox pis incidirdi. Özümü güclə yataqxanaya tərəf çatdırdım.

 2000-ci ilin dekabrı ayı idi..Öyrəndim ki, kağızdakı kiçik çiçəklərlə Səlim həyatındakı ən böyük boşluğu doldurmağa çalışır. Üç ay əvvəl anasını yol qəzasında itirmiş və o vaxtdan bəri atası ilə birlikdə hər cümə anasının məzarını ziyarət edib, məzarına gül əkirlər. Dərsdən evə qayıdarkən yolboyu ağlamışdı. Səhərə qədər hönkürtüsünü atası eşitməsin deyə, üzünü yastığa basmışdı. Səhər oğlunu oyatmaq üçün otağına girən ata islanmış yastıq və bir cüt şişmiş gözlə qarşılaşır. Beləcə, Səlim məktəbdə olanları danışmağa məcbur qalır.

Yaxşı ki, o gün Səlimgilə dərsim yox idi. Onun gözlərinə necə baxa bilərdim. Səhvimi düzəltməklə incitdiyim körpə qəlbin məni bağışlamasını istəyirdim. Cümə günü bir neçə gül alıb qəbirstanlığa yollandım. Səlimin atası ilə əvvəldən danışdığım üçün nə vaxt orada olacaqlarını bilirdim. Budur, balaca əllərindən qat-qat böyük güllərlə Səlim anasının məzarı  qarşısında dayanmışdı. Anasının məzar daşı şəklini həsrət qoxan baxışlarla izləyirdi. Sakitcə yaxınlaşıb Səlimin qarşısında utanaraq dayandım.

 “Olar, bu dəfə gülləri əkməkdə mən də sənə kömək edim?”-dedim. Səlim yaşaran gözləriylə mənə baxıb təsdiq mənasında başını salladı. Sadəcə diplomla müəllim olmaq mümkün deyil. Bütün bunları həyatımın ən gözəl dekabr səhərində öyrəndim. Müəllimlik səhər gedib günorta qayıtmaq deyil, şagirdini ailə üzvün kimi qəbul etməkdir. Hər çətinliyində onu anlayacaq olduğunu hiss elətdirməkdir. Bir sözlə, insan olmaqdır ki, insan yetişdirə biləsən.

Yazar: Təranə Ağabəyova
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
“Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası” mövzusunda forum Gəncə şəhərində keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası, Gəncə - Daşkəsən Regional Təhsil İdarəsinin təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə Gəncə şəhərində “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası” Forumu keçirildi.

Forum gənc müəllimlərin milli dövlətçilik dəyərlərinə bağlılığının gücləndirilməsi, suverenlik və müstəqilliyin qorunmasında müəllimlərin strateji rolunun qabardılması məqsədini daşıyırdı.

Tədbir 21 oktyabr 2025-ci ildə Gəncə Dövlət Universitetinin 5-ci korpusunda baş tutdu. Forumdan öncə iştirakçılar Gəncə Memorial Kompleksini ziyarət edərək şəhidlərin xatirəsinə ehtiramlarını ifadə etdilər.
Tədbirin rəsmi hissəsi Dövlət Himninin səsləndirilməsi və Vətən uğrunda canını fəda etmiş şəhidlərin əziz xatirəsinin sükutla yad edilməsi ilə başlandı.

Açılış nitqi ilə Gəncə-Daşkəsən Regional Təhsil İdarəsinin müdiri Elçin Kərimov və Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin dövlətin ideoloji dayağı kimi strateji əhəmiyyətə malik olduğunu vurğuladılar. Bildirildi ki, müəllim yeni nəsli milli kimlik, dövlətçilik düşüncəsi və vətənpərvərlik ruhunda yetişdirən aparıcı şəxsiyyət kimi cəmiyyətin intellektual təhlükəsizliyini təmin edir.

Forum çərçivəsində Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatları Pərvin Kərimzadə və Naqif Həmzəyev çıxış edərək təhsil siyasətində milli maraqların qorunması, gənclərin dövlətə sədaqət ruhunda formalaşdırılması və müəllimlərin bu missiyada xüsusi məsuliyyət daşıdığını vurğuladılar.

Tədbirin davamında Elm üzrə Prezident mükafatçısı Elnur Həsənov çıxış edərək elmi düşüncə və vətəndaş məsuliyyətinin müəllim fəaliyyətində əks olunması ilə bağlı fikirlərini bölüşdü.

Tədbirin sonunda gənc müəllimlərin iştirakı ilə xatirə fotosu çəkilib.


22.10.2025

badge-icon
“Qeyri-formal təhsildə təlimçinin əl kitabı” təqdimatı uğurla baş tutdu!
 Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının təşkilatçılığı ilə keçirilən kitab təqdimatı tədbirində iştirakçılar qeyri-formal təhsil sahəsində yeni imkanlar, metodik yanaşmalar və təcrübə mübadiləsi barədə müzakirələr aparıblar.

Bu dəyərli vəsait təlimçilərə və müəllimlərə öz fəaliyyətlərini daha sistemli və effektiv qurmaqda kömək edəcək. Tədbirdə iştirak edən hər kəsə təşəkkür edirik!

13.10.2025

badge-icon
"Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası" mövzusunda forum keçirilib
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) təşkilatçılığı və Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqının tərəfdaşlığı ilə “Gənc Müəllimlər: Suverenlik Yolunda Təhsil Missiyası Forumu” uğurla baş tutdu.

Tədbirin əsas məqsədi gənc müəllimlər arasında milli-mənəvi dəyərləri möhkəmləndirmək, müstəqillik və suverenliyin qorunmasında müəllimin rolunu vurğulamaq, eləcə də təhsil işçilərinin bu istiqamətdəki missiyasını müzakirə etməkdən ibarətdir.

Forum 11 oktyabr 2025-ci ildə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin əsas binasında keçirilib. Tədbir Dövlət Himninin səsləndirilməsi və şəhidlərin əziz xatirəsinin bir dəqiqəlik sükutla yad olunması ilə başlayıb.

Açılış nitqi ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova çıxış edərək, təhsilin ölkənin ideoloji və milli dayaqlarından biri kimi əhəmiyyətini vurğulayıb. O, müəllimlərin gənc nəslin vətənə, dövlətə sədaqət ruhunda formalaşmasında xüsusi rol oynadığını qeyd edib.

Forumda Milli Məclisin deputatı Naqif Həmzəyev təhsilin dövlət siyasətində prioritet istiqamət olduğunu bildirərək, gənc müəllimlərin bu missiyada fəal iştirakının önəmini vurğulayıb.

Forumun irəliləyən dəqiqələrində  “Müstəqillik və Suverenliyin Qorunmasında Müəllimin Missiyası” adlı panel müzakirəsi keçirilib. Panelə Pərvinə Qədimova moderatorluq edib. Müzakirədə tarix müəllimləri və dərsliklərin həmmüəllifləri Hafiz Cabbarov və Ramil Tanrıverdi çıxış edərək, müəllimlərin milli dəyərlərin ötürülməsində rolu və təhsildə ideoloji yanaşmalar barədə fikirlərini bölüşüblər.

Tədbirin növbəti hissəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu-nun MDM Metodik xidmətin əlaqələndirilməsi şöbəsinin müdiri Səbinə Balayeva “Uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” mövzusunda çıxış edib. O, məktəb mühitində uşaqların fiziki və psixoloji təhlükəsizliyinin təmin olunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdən danışıb.

Forumun sonunda iştirakçılarla xatirə fotosu çəkilib.

11.10.2025

badge-icon
Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil"
Yeni işə qəbul olunmuş müəllimlər üçün Adaptasiya Proqramının IV mövzusu – “Diferensiallaşdırılmış təlim və inklüziv təhsil” olacaq.

Bu dəfəki müzakirədə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının (AGMA) sədri Pərvinə Qədimova və Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin psixoloqu Aydan Səfərli və moderator qismində Gəncə şəhəri 1 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Səltənət Qurbanovadır.

Qeyd edək ki, Adaptasiya Proqramının məqsədi yeni işə qəbul olunmuş gənc müəllimlərin iş mühitinə və tədris prosesinə rahat uyğunlaşmasına nail olmaqdan ibarətdir.
Tarix: 10 oktyabr
Saat: 19:00
Məkan: AGMA-nın rəsmi Facebook səhifəsində canlı yayım (onlayn vebinar)

Gənc müəllimlər üçün nəzərdə tutulan bu faydalı müzakirəni qaçırmayın!

08.10.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun