Profil

Axtarış

Bax, o hekayə..

2000-ci ilin dekabr ayı idi. Mən universiteti təzəcə bitirmiş, dövlət məktəbində həyəcanla dərs deyirdim. Sinif otaqlarının birində şərti cümlələri təsvir edərkən lövhədə ingilis dilində bir cümlə yazdım.

­­­­­­—Bəli, uşaqlar, lövhədə “Çox zəngin olsaydım, anam üçün alardım...” yazılıb. Təsəvvürünüzdən istifadə edərək cümlədəki boşluğu doldurun. Hamı səssizcə mənim payladığım kiçik kağızları götürüb tavana baxaraq düşünməyə başladı. Beş dəqiqədən sonra sinifdə gəzərək kağızları toplayıb bir-bir oxudum: ”Kosmik gəmi, Ferrari, Mayamidə kottec, Maldiv adaları...” Mən oxuduqca sinif gülürdü. Sonuncu kağızı öz-özümə oxudum: ”Varlı olsaydım, anama gül alardım.” Cümlənin sahibi həmin il dərsə yeni gəlmiş zəif, qapalı uşaq idi.
—Aramızda çox emosional bir dostumuz var! Səlim, ayağa qalx. Yazdıqlarını dostlarına dostlarına oxuyarsanmı? —“Gül alaram” yazdım, müəllim. Sinifdə kiçik bir gülüş qopdu. Mən isə çox təəccüblənmişdim.
—Dedim ki, təsəvvür et çox zənginsən və sən ancaq gül alacağını yazdın.Gərək, sənin mühüm səbəbin ola.”Bir müddət səssizcə gözlədi, sonra yavaşca dilləndi:
—Başqa heç nə ağlıma gəlmir, müəllim.
—Oğlum, zarafat edirsən? Ağlınıza gələn bir şey üçün qeydlər verməliyik?

Səlim heç bir cavab vermədi. Mən kağızları geri verdim. Səlimin bu hərəkəti məni həmçinin qəzəbləndirmişdi də. Zəngin çalınması ilə şagirdlər pətəyin ətrafında dolanan arı sürüsü kimi bağçaya töküldü. Çöldə yüngül yağış yağırdı.

Səhəri gün məktəbə gələndə gördüm ki, Səlimin atası məni foyedə gözləyir.Qarşısındakı qəhvə stolunun üstündə bir gün əvvəl dərsdə payladığım əzilmiş kağız vardı. Bir müddət oturub söhbət etdik. Qısa söhbətdən sonra getdi.Mən heç cür özümdə güc tapıb ayağa qalxa bilmirdim. Başım fırlanırdı. Ağlamamaq üçün özümü saxladığımdan boğazım çox pis incidirdi. Özümü güclə yataqxanaya tərəf çatdırdım.

 2000-ci ilin dekabrı ayı idi..Öyrəndim ki, kağızdakı kiçik çiçəklərlə Səlim həyatındakı ən böyük boşluğu doldurmağa çalışır. Üç ay əvvəl anasını yol qəzasında itirmiş və o vaxtdan bəri atası ilə birlikdə hər cümə anasının məzarını ziyarət edib, məzarına gül əkirlər. Dərsdən evə qayıdarkən yolboyu ağlamışdı. Səhərə qədər hönkürtüsünü atası eşitməsin deyə, üzünü yastığa basmışdı. Səhər oğlunu oyatmaq üçün otağına girən ata islanmış yastıq və bir cüt şişmiş gözlə qarşılaşır. Beləcə, Səlim məktəbdə olanları danışmağa məcbur qalır.

Yaxşı ki, o gün Səlimgilə dərsim yox idi. Onun gözlərinə necə baxa bilərdim. Səhvimi düzəltməklə incitdiyim körpə qəlbin məni bağışlamasını istəyirdim. Cümə günü bir neçə gül alıb qəbirstanlığa yollandım. Səlimin atası ilə əvvəldən danışdığım üçün nə vaxt orada olacaqlarını bilirdim. Budur, balaca əllərindən qat-qat böyük güllərlə Səlim anasının məzarı  qarşısında dayanmışdı. Anasının məzar daşı şəklini həsrət qoxan baxışlarla izləyirdi. Sakitcə yaxınlaşıb Səlimin qarşısında utanaraq dayandım.

 “Olar, bu dəfə gülləri əkməkdə mən də sənə kömək edim?”-dedim. Səlim yaşaran gözləriylə mənə baxıb təsdiq mənasında başını salladı. Sadəcə diplomla müəllim olmaq mümkün deyil. Bütün bunları həyatımın ən gözəl dekabr səhərində öyrəndim. Müəllimlik səhər gedib günorta qayıtmaq deyil, şagirdini ailə üzvün kimi qəbul etməkdir. Hər çətinliyində onu anlayacaq olduğunu hiss elətdirməkdir. Bir sözlə, insan olmaqdır ki, insan yetişdirə biləsən.

Yazar: Təranə Ağabəyova
Redaktə etdi: Müqayyə Əlmərdanlı

Populyar kurslar

Gənc müəllimlərin inkişafına dəstək olmaqdan qürur duyuruq.

Ən son yeniliklər

Daha çox

AGMA-nın yeniliklərindən xəbərdar olun

Daha çox
badge-icon
Müəllimlər üçün istirahət proqramı təşkil olunub
AGMA-nın birlik rəhbərləri və koordinatorlarının iştirakı ilə, sertifikatlaşdırma prosesində yüksək nəticə göstərmiş müəllimlər üçün istirahət proqramı təşkil olunub.

Bu təşəbbüsün əsas məqsədi uğurlu nəticə göstərmiş müəllimlərə təşəkkür etmək, onların motivasiyasını artırmaq və fəaliyyətlərini dəyərləndirməkdir. İstirahət proqramında həm yüksək nəticə göstərmiş yeni müəllimlər, həm də AGMA-nın birlik rəhbərləri və koordinatorları iştirak ediblər.

Tədbir çərçivəsində müəllimlər “Şuşa, sən azadsan” sənədli filmini izləyib, müxtəlif komanda oyunları – futbol, voleybol və digər idman fəaliyyətlərində iştirak edərək asudə vaxtlarını səmərəli və əyləncəli şəkildə keçiriblər. Bu fəaliyyətlər müəllimlər arasında dostluq əlaqələrinin möhkəmlənməsinə və yeni əməkdaşlıqların qurulmasına şərait yaradıb.

Bundan əlavə, Elm və Təhsil İşçilərinin Həmkarlar İttifaqı ilə "Təhsil" istirahət mərkəzində 22 İyul Mətbuat Gününə həsr olunmuş intellektual yarış keçirilmiş və yarışda iştirak edən 22 komanda arasında AGMA komandası birinci yeri qazanmışdır.

Proqram ərzində həm təcrübə paylaşımı, həm də sosial əlaqələrin qurulması üçün əlverişli şərait yaranmış, iştirakçılar üçün yaddaqalan və dəyərli istirahət imkanı təmin edilmişdir.

Biz də bu proqramda iştirak edən bütün həmkarlarımıza uğurlar arzulayır, onların gələcək fəaliyyətlərində davamlı motivasiya və birlik ruhu diləyirik.

26.07.2025

badge-icon
Mətbuat Günü münasibətilə media nümayəndələri ilə
AGMA olaraq Mətbuat Günü münasibətilə media nümayəndələri ilə bir araya gəldik.

Bu dəyərli gün münasibətilə jurnalistlərimizin informasiya cəmiyyətinə verdiyi töhfələri yüksək qiymətləndiririk. Peşə fəaliyyətlərində onlara uğurlar arzulayırıq!

Tədbir çərçivəsində xoş anlar paylaşdıq, fikir mübadiləsi apardıq və əməkdaşlığımızı daha da möhkəmləndirdik.
Əmək və fədakarlıqları üçün bütün media nümayəndələrinə təşəkkür edirik.

19.07.2025

badge-icon
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi ilə AGMA arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə olunub
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi ilə AGMA arasında əməkdaşlıq imkanları müzakirə olunub
 
Bu gün Mədəniyyət Nazirliyinin müşaviri Cəsarət Valehov ilə Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasının sədri Pərvinə Qədimova arasında görüş keçirilib. Görüşdə tərəflər mədəniyyətin təbliği, müəllimlərin bu sahədə rolu və gələcək birgə layihələr ətrafında fikir mübadiləsi aparıblar.

Cəsarət Valehov çıxışında ölkədə mədəni dəyərlərin inkişafında müəllimlərin oynadığı rolu yüksək qiymətləndirib və bu istiqamətdə nazirliyin gənclərlə əməkdaşlığa xüsusi önəm verdiyini vurğulayıb.

AGMA sədri Pərvinə Qədimova isə təşkilatın bölgələrdə apardığı fəaliyyətlər, müəllimlərin maarifləndirilməsi və mədəni tədbirlərə töhfələri barədə məlumat verib. O, gələcəkdə mədəniyyət və təhsil sahələrinin vəhdətində yeni layihələrin reallaşdırılmasının vacibliyini qeyd edib.

Görüş zamanı qarşılıqlı əməkdaşlıq üçün təkliflər irəli sürülüb, birgə tədbirlərin keçirilməsi və regional mədəni layihələrdə əməkdaşlığın genişləndirilməsi qərara alınıb.

Bu təşəbbüs, cəmiyyətin inkişafında, milli-mədəni kimliklərinin formalaşmasında mühüm rol oynayacaq və ölkənin mədəni inkişafına töhfə verəcəkdir.

16.07.2025

badge-icon
"Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda seminar təşkil edilib.
Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyasınin təşkilatçılığı ilə 216 nomreli tam orta məktəbdə "Təhsil sisteminde uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi" mövzusunda ibtidai sinif müəllimi birliyinin koordinatoru Günel Quliyeva tərəfindən seminar təşkil edilib.

Qeyd edək ki, seminarın keçirilməsinde məqsəd təhlükəsiz mühit anlayışı, uşaq hüquqlarının müdafiəsi və müəllimlərin təcrübəsinə əsasən fikir mübadiləsi, muzakilerin aparılaraq, onları sözügeden mövzuda melumatliligini artırmaqdan ibarət olub.

09.07.2025

Ən son bilikləri, yeni proqram və metodları bizimlə öyrənin.

Müəllim insanları aydınlığa çıxaran işığa bənzəyir.

Onların uğurlu olmaqlarının sirlərini öyrənin

Əziz gənc müəllimlər, yeni nəsil sizin əsəriniz olacaqdır!

81

ÜMUMİ KURSLAR

5000

AKTİV MÜƏLLİM

7000

ÜZV SAYI

Yeniliklərə abunə olun

Hər gün yenilənən xəbər və yeniliklərdən xəbərdar olun